/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Download video til HD
Fra : EA_HS
Vist : 1464 gange
100 point
Dato : 09-03-07 03:04

Jeg har været så heldig, at finde nogle "drøngode" video,er m/american cars/dragster,s ( V8 )........( youtube - myspace o.lign.)
dem vil jeg gerne ha' ned på min HD.. ( da de har det med.. pludselig at forsvinde.. )
jeg ved det kan ... kan bare ikke huske hvordan... KANDU..!! evt "kun lyden".. !
vil selvfølgelig blive glad for noget hjælp..
her, en prøve http://www.youtube.com/watch?v=ClUnTkwdbfY
på forh. tak for hjælpen

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 09-03-07 04:23
Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 09:04
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-03-07 00:49

Hej jeg benytter en anden måde end refi foreslår, du kan se resultatet med et af dine egne link her: http,://www.megaupload.com/dk/?d=7U2MV5OT Når du er på videosiden i YouTube, er der en linie til højre for videoen, hvor der står URL marker linien og kopier den over i den tomme linie, på siden her: http://dlthis.com/ nu kan du downloade filen, men det er en FLV fil (flash video) den skal du have omdannet/konveteret til en fil type din mediaplayer kan afspille, til det bruger jeg denne: http://www.erightsoft.com/SUPER.html det er et program du skal hente og instalere på din computer, når du har instaleret Super, kan du konvetere stor set alle filer til hvilken type fil du ønsker, som jeg skrev ovenfor, kan du se resultatet på MegaUpload linket, vælger du min metode og ikke lige kan finde ud af det, så skriv for at få en mere udførlig "brugsanvisning"

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-03-07 02:20

Hej igen.. jeg har været ved at "afprøve" jeres forslag... desværre er det ikke lykkedes.. !
REFI, din måde ser let og enkel ud...! tror dog der er noget galt.. når jeg prøver at downloade
programmet, henviser det til en anden side.. og der er der ( som jeg kan se.. ) en slags "ventetid-/liste" ( har forsøgt mange gange )..... uden held

o.v.n. dine forslag ser lovende ud, omend de er noget mere komplicerede,.....
jeg er kommet et godt stykke... men "sidder fast" i ruden ( super ) det vil ikke lykkes for mig at konvertere ( og gemme ) til et brugbart format ....

findes der virkelig ikke en LETTERE måde der kan gøre mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-07 02:53

Kompliceret ???? det virker da og det er kun en gang du skal instalere Super, så er den klar til alle filer du henter, jeg har ingen problemer med at bruge programmet (har du set eksemplet?) i det øverste felt, ved 1 tallet, bestemmer du hvilken format du vil konvetere til, for film bruges for eksempel avi eller mpg (Mpg1) det husker progammet til næste gang der efter åbner du mappen med filen du har hentet, klikker på den og holder venstre museknap nede, mens du trækker den ind i det store grå felt forneden, sørger for at der er markering i boksen ud for filen, klik på Encode så omdannes din fil,ovenover boksen står der Now encoding file og der er en grøn linie der viser hvor langt programmet er med opgaven, når jeg åbner Super spørger den om tilladelse til at gå på nettet, jeg giver lov, har ikke forsøgt om den virker ofline

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-03-07 06:41

Ok.... nu er det måske på sin plads, at slå fast at jeg ABSOLUT ikke er nogen pc. "nørd"...
til gengæld har jeg skiftet kobling... på div fiat biler ( 127 - 128 - ritmo - tipo - croma mm )
UDEN at afmontere gearkasse - drivaksler - ophæng mm. (som div. mekanikere, påstod IKKE er muligt ) ......... vi har vel alle noget vi er "bedre til" ....... og selv den klogeste/dygtigste...
må vel se i øjnene at hans "overmand" findes.. !!!! man kan jo bare tænke på det gamle
ordsprog.. : jo mere man ved...! jo mere ved man, man ikke ved... ??
men spøg til side... ...........

jeg er (næsten ) sikker på, jeg har gjort som du beskriver encoder virker bare ikke ( ikke activ )

på min pc. ( win.XP) er siden super, opdelt i 5 "store" ruder.. + 3 små øverst ( container - video - audio )........ i den nederste ( store ) lys-blå-grå rude, har jeg indsat, flv, filen, som nu er konverteret til GET_VIDEO (trukket den ind med v/klik.."drop and drag" og makeret (sat flueben) i den, nu lange smalle "rude"..

umidelbart ser det rigtig ud...! så kommer problemet....!
i ruden OUTPUT, som er lige ovenover.. den nederste lys-blå-grå ( 2. nederste) ( rød linie omkring)
er der 3 linier... ! den øverste.. encode to file format: avi ( den eneste der hedder noget med encode)... er bare død.. ikke activ, der må være noget jeg har gjort forkert...? ( ellers skal der være en anden encoder...! men hvor.. ? det havde været lettere hvis jeg ku' ha' vist
et screenshot.. men det kan vel ikke lade sig gøre.. håber du kan finde rundt i roderiet... mvh EA.
( kan det evt. ha' noget at gøre med a virus + kraftig a spam (stofanet safe surf.. ? )

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-07 13:09

Øv du vil have fat i en computer nørd så må have fat i en anden end mig jeg er rimelig god til at save i træ og passe mit landbrug men prøver at blive bedre til computeren, det her med at omdanne filer virker hos mig, en gang efter midnat, kommer der en trin for trin, hvordan jeg gør, lige nu starter jeg med nyeste version af Super: http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html et linkene nederst på siden, jeg har et eksempel fra Google video, kunne ikke komme i forbindelse med YouTube lige nu, jeg sætter nogle billeder op så du kan se hvordan, og lægger link her, jeg bruger http://peecee.dk men først efter midnat, jeg skal på arbejde om ikke så længe, det lyder ellers rigtig som du har gjort indtil nu, er du sikker på der er flueben ud for filen som på billedet her: http://peecee.dk/?id=34390 der er jeg klar til at klikke på Encode

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-07 13:20

Næste billede, her er omdannelsen til avi i fuld gang: http://peecee.dk/?id=34392 jeg lukker for nu, kigger in d senere, meget senere

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-03-07 15:30

Nørd eller ej... ..... det skal bare være en der ved mere om pc end mig.... og den slags burde der være mange.. ( rigtig mange ) af... ...... !
nå, men..... smart link du sendte,.. ( screenshot af "super" ) det fortæller mere end en hel "roman m/ a4" ... der kan jeg klart se, at der er noget helt galt i min opsætning... !
den (ligner din) og dog... dvs. jeg mangler de 5 nederste "aflange tangenter"... !!
( dem der er mrk. encode ( active files ) osv. ) ikke så sært det ikke virker....
jeg må prøve at af- og geninstall det hele, senere..... ( er ved at prøve på, at opsætte en auktion
i html format ( QXL).... det driller s.. også... ......... hvad ellers.... ( MÅSKE DU VED NOGET OM DET OGSÅ... ? ) ... ( QXL) ER IKKE LIGEFREM KENDT FOR AT VÆRE HJÆLPSOM...
MED DET BESVÆRLIGE..... ........ MVH.EA.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-07 03:24

Hjemmesider, auktioner med mere, er slet ikke mig, jeg har ikke tid som du selv er inde på, prøv at afinstalere Super og hent nyeste version, til instalering i stedet for den du har hentet, prøv så igen, jeg kommer indenfor igen i morgen aften, jeg skulle have weekend her kl. 00.30 men den gik ikke, er lige kommet hjem og skal afsted igen i morgen/i dag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-07 10:29

Følger du med i tips her på Kandu ? Dette må lige være noget for dig: http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=15739

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 21-03-07 16:48

hej o.v.n. jeg har prøvet det program du fortæller om men hvor kan jeg vælge hvor filmen så gemmes..
tak johnni

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-03-07 02:46

Johnni du bør oprette dit eget spørgsmål indtil da må du forsøge med højre klik