/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kortlæser
Fra : Firstoftwo
Vist : 562 gange
300 point
Dato : 07-03-07 23:38

Jeg kan lige pludselig ikke finde kortlæseren i "denne computer" på min Acer TravelMate 3273. Det hjælper heller ikke at sætte et kort i kortlæseren. Bruger XP Media Center. Hvordan finder jeg den igen?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-03-07 00:25

Prøv at se ude i startmappen, om den er deaktiveret, så den ikke starter op sammen med din PC.
Ellers prøv at geninstallere den!

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 08-03-07 00:29

Hej severino
Startmappen, hvor

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-03-07 01:10

Bare prøv at tage kortlæseren fra og så genstarte computeren og så sætte kortlæseren til igen bagefter , det plejer at hjælpe

mvh dova

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 08-03-07 09:13

Kortlæseren er indbygget i den bærbare

Kommentar
Fra : zith

Dato : 08-03-07 10:02

Prøv at højreklikke på denne computer og vælg avanceret og gå ind i enhedshåntering og se om der er nogle røde krydser

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-03-07 11:04

Citat
Kortlæseren er indbygget i den bærbare

Sorry...tænkte jeg ikke lige på....men så er det ligesom når mit CDromdrev pludselig blev væk fra "denne computer" på min gamle PC.......det kom igen når man genstartede.

mvh dova

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-03-07 11:20

H-klik på denne comp. > egenskaber > find din kortlæser > h-klik på kortlæseren og vælg egenskaber...........................her kan den være deaktiveret.
Samme sted kan du evt. opdater driver og lade den finde driveren enten på CD-rommen eller i selve comp.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-03-07 19:57

Prøv Systemgendannelse, måske det kan hjælpe. Ellers er der ingen vej udenom at installere driveren til den igen. Den findes på den cd der fælger med pcen