/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar...!
Fra : Thylle
Vist : 506 gange
61 point
Dato : 05-03-07 19:11

Hej Hej.. Skal ud og købe bærbar.. Hvad skal jeg købe..? bruger den mest til internett og tekst, men ville da også gerne at det var en mulighed at se film og spille.. den skal ikke være for dyr.. håbede på omkring 5- 7000.. Er ligeglad med mærket..

Mvh Thylle

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 05-03-07 19:20

Hej Thylle,

I den prisklasse er der masser af muligheder når ikke du skal bruge den til andet.
Udvælg dig nogle specifikationer og hvilken type styresystem du vil have og gå ind på www.edbpriser.dk, så skulle det være en smal sag at finde noget velegnet.
Du kan både søge under priser og specifikationer samt se andres anmeldelser af de forskllige modeller. Jeg har selv en Acer som jeg har været rigtig glad for.

MVH
Michael Holm

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-07 19:25
Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 05-03-07 19:29

Hej igen,

Jeg synes umiddelbart at en Acer Travelmate 4202 WLMi til kr. 6.813,- lyder meget besnærende.
Den har en 15,4" skærm, 1,66 GHz intel processor, 120GB Harddisk, 1 GB DDRII ram med mulighed for op til 4 GB ram, DVD +-RW samt Vista Buisness styresystem.
Men så igen, der er så mange muligheder, så en rigtig god Acer på et godt tilbud i Bilka, som har den bedste byttegaranti i DK er ej heller at foragte.
Jeg har for nogle år siden købt et Access point i Bilka, efter 18 mdr. gik dette i stykker og uden at kny fik jeg alle pengene retur for det da det gik i stykker og de ikke kunne skaffe et nyt magen til. Det skal lige nævnes at det havde en værdi på kr. 0,-, på dette tidspunkt grundet alderen.

Held og lykke i jagten

MVH
Michael Holm

Kommentar
Fra : Linkssite

Dato : 05-03-07 19:35

Prøv også at kigge på www.Hardware-store.dk

Har haft mange gode erfaringer med dem, meget god service og gode leveringstider.

Her er en udemærket pc til det du skal bruge den til.
http://www.hardware-store.dk/shop.php/baerbar-computer/asus-baerbar-computer/asus-baerbar-pc-a6rp-15-4-wxga/p_328.html

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 05-03-07 21:24

Har lige landet en MSI :
http://edbbiksen.dk/shop/msi-m670-amd-9934p.html
for tre dage siden. Jeg er rigtig glad for den, Alt om komputer for alle havde en anmeldese af forgængeren, hvor den fik rigtig gode ord med på vejen. Denne maskine har IKKE TV-tuner, men det lyder heller ikke til at være dit behov.
Se iøvrigt mit spørgsmål, med næsten samme indhold:
http://www.kandu.dk/Spg98510.aspx

KH Mette

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-03-07 03:14

Hvis det var mig som skulle købe bærbar nu, var ingen tvivl, en tur i Aldi på onsdag den Medion de har lige nu, dækker dine behov og mere til, pris: 6.499 kr. læs om den her: http://www.medion.de/md98200/dk/flash.html og testen i Alt om Data: http://www.altomdata.dk/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=2665
behøver jeg at tilføje, at jeg er rigtig glad for min Medion, købt i Aldi for et halvt år siden

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 06-03-07 15:53

Hej igen,

Vi har på min arbejdsplads haft købt en del (4-5 stykker) Medion pc'ere, men må med beklagelse meddele at, ikke en har haft længere levetid end 2 år, den gennemsnitslige levetid har været ca. 1,5 år, hvilket i min verden er alt, alt for lidt. Jeg mener at en bærbar skal kunne holde minimum 3 år, men gerne op til 5 år, selv om specifikationerne naturligvis er der efter.

MVH
Michael

Kommentar
Fra : Kanduikke

Dato : 06-03-07 18:02

Aldi reklamere med 36 mrd. garanti altså 3 år, det er da ikke så tosset.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 23-03-07 11:46

Tror du ikke du kunne lukke dit spørgsmål??