/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gode gamle msn
Fra : Sars
Vist : 421 gange
65 point
Dato : 04-03-07 14:14

Hey nu lokkede microsoft mig så med at installere deres nye udgave af MSN, msn live messenger og den synes jeg faktisk er pisse irriterende at sidde og glo på, så er der ikke nogle der kan hjælpe med et link til at installere den version før det nye her? Tror den hedder MSN 7.5 eller MSN 7.8 ?

Mvh Aras

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 14:24

http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=540

men gør lige det her først:

hent denne regcleaner http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735

fjern programmet i tilføj/fjern programmer

gå i start - kør - skriv regedit og klik ok - find HKEY_LOCAL_MACHINE - find programmets mappe derunder - højreklik og slet

kør regcleaneren og delete alt hvad der er safe to delete

genstart din pc

gå i stifinder og find mappen med programmet - højreklik og slet - genstart din pc og programmet er væk (for det meste skal der genstartes herefter også manuelt )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 14:26

ps - hvis du vil sikre dig ALT msn er væk kan du gå i start - kør - kopier dette RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove og sæt ind - klik ok - så er du klar til en ny installation

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 04-03-07 15:20

Præcis , har det osse som dig så nu køre jeg med et der er ældrer ,,

Du kan finde alle Versionerne Lige her :)

http://www.oldversion.com/program.php?n=msnm

Så skulle den vidst være der .. ;=)

:D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 17:41

egentlig lidt sjovt - men ingen behøver jo egentlig at "glo på den"- den kan jo køre minimeret - eller som mange gør det - startes automatisk og derved lægge sig skjult
Oven i det er sikkerheden øget i windows live messenger - så jeg ville da anbefale den

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-03-07 17:50

Hvad er det der er så forfærdeligt ved Live MSN, der gør at du ikke kan klare at glo på den. Jeg har brugt den liger siden den kom i beta og jeg synes da den er fin