/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny stille pc
Fra : Vatos
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 03-03-07 21:13

Hej

Efter at have opgivet min gamle pc - for mange ting skulle efterhånden skiftes ud eller opgraderes - er jeg på jagt efter en ny stationær til ca 5000 kr

En ting er vigtigt for mig, den skal være super stille og ok pæn! Den skal stå i stuen.

Den skal også være lettere fremtidssikret.

Sidst men ikke mindst skal man få noget for pengene.

Jeg har selv set på denne:
http://www.nemdirect.dk/byginfo.asp?bsnr=7

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-07 21:38

Det lyder som en supergod start.
Jeg vil heller ikke poste links til konfiguratorer som er meget omfattende.
Denne konfiguration kan ikke gøres meget billigere samlet alligevel andetsteds, så herfra vil jeg blot sige go 4 it.
Butikken kender jeg selv fra tidligere handler og kan kun sige at de har ikke skuffet mig.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-03-07 22:01

Synes ligesom ovenstående at tilbuddet lyder godt - jeg ville dog "ofre" lidt mere på Styresystemet, til Windows XP pro med gratis opgraderings mulighed til Vista.

Clou

Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 03-03-07 22:12

Tak for de hurtige svar.

Hvad med grafikkort? Jeg spiller ikke, så jeg mener ikke selv at jeg har de store behov, men hvad er forskellen på de 3 forskellige??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-03-07 22:42

Læg lige mærke til at siden ikke er opdateret i et stykke tid og at det måske ikke er samme vare/tilbud nu
set på siden:
Citat
Systemet understøtter MS Windows Vista og kan installeres med dette styresystem når det lanceres i 1. kvartal 2007.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-03-07 22:49

Har heller ikke meget forstand på Grafikkort, men jeg ville helt sikkert vælge det miderste, hvis ikke du spiller "tunge" spil. Ville så bruge de penge på en større processor og større harddisk.

Clou

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 04-03-07 10:36
Godkendelse af svar
Fra : Vatos

Dato : 06-03-07 12:08

Tak for svaret xodeus.