/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
svendgiversen
Fra : ans
Vist : 728 gange
420 point
Dato : 27-02-07 20:59

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål http://www.kandu.dk/spg101134.aspx

Men for mig at se er du sur over superpoint på kandu.

Har jeg ret i det eller tager jeg fejl

Du har i flere tråde klaget over brugere, der er i top 10 i den ene eller anden kategori. Hvor ofte de er "på" kandu eller ej, hvis jeg har har misforstået det, så må du undskylde.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 430 point
Dato : 27-02-07 21:31

Nej jeg er slet ikke sur...

Ud over søgning på nettet som hobby/pudslespil
(mest under slægtsforskning, hvor der er mange interressante søge muligheder)
laver jeg også her om vinteren en del sudoku...

Og så så jeg nogle fælles træk...troede jeg da?

Det med devalueringen har du jo lige selv fortalt mig om,
jeg troede månedens præmie fortsat var via en vægtet udtrækning...

OK for mig, men hvad er værdien af de mange points så? Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-07 22:52

Citat
OK for mig, men hvad er værdien af de mange points så?

Det er dig, der bekymrer dig om de point. De har ingen værdi. det eneste du kan bruge de optjente superpoint til i løbet af en måned, det er at du kan deltage i månedens lodtrækning. Og det er uanset om du har optjent 5 point eller flere.

Men i denne tråd

Citat
har du vundet de Gyldne Matador points...

Dit eget udtryk fra din egen tråd.

Så nu kan du også deltage i lodtrækningen

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 27-02-07 22:57

Tak for svaret svendgiversen

Nu deltager du også i denne måneds lodtrækning, jeg håber at du kan bruge det til noget.

Om ikke andet, så vil du måske opdage at de superpoint ikke har betydning.

Men 5 stjerner det har du fået.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-02-07 09:17

Tak ans,
det er alt for meget i forhold til indsatsen, og hvad skal jeg bruge dem til...

Svend, der faktisk er ligeglad med points,
bare de så kunne begrænse snakkebassers udfoldelser,
men alle etablerede i kandu jo har rigeligt.