/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
word 2002
Fra : DorteAndersen
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 26-02-07 11:52

Hver gang jeg skal åbne et word dokument, enten af mine egne dokumenter eller på nettet. Kræver computeren en kode "skriv din produktnøgle på 25 tegn i felterne nedenfor..." men den vil ikke acceptere koden, jeg har prøvede at lægge officepakken ind igen, men det hjælper ikke. Hvad skal jeg gører? Vil det hjælpe at formatere skidtet, Hvad skal jeg tage højde for hvis jeg gør det?

Håber der er nogle der vil og kan hjælpe?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-02-07 12:14

OpenOffice kan åbne og gemme i words format, og giver ingen problemer: http://da.openoffice.org/about-downloads.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-07 12:17

Er din Office ikke registreret ??????

Kommentar
Fra : DorteAndersen

Dato : 26-02-07 13:26

Hej Refi
Det siger den at den ikke er. Men det har indtil i sidste uge kørt uden problemer i snart 4 år.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-07 13:41

vælg at registrere online - hjalp her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-07 13:42

Prøv lige at rense dine registreringer - har du selv et program i forvejen - så brug det.....

Husk genstart....

http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 200 point
Dato : 26-02-07 20:35

Har du andre word udgaver liggende på din comp.

Citat
Hvad skal jeg gører? Vil det hjælpe at formatere skidtet, Hvad skal jeg tage højde for hvis jeg gør det?

Det er ikke sikkert at det vil hjælpe at formatere.

Hvis du vil formatere, skal du bruge følgende:
Recovery CD (og nøjes med at genindstallere C:)
eller bruge:
XP cd
Utility (motherbord) CD
Drivere til det der ellers er tilsluttet din comp.
Mail-oplysninger
Opkoblings-data-oplysninger

Og lige kigge/printe denne.
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-02-07 20:37

Hvis du åbner Word først, og så åbner dit dokument...................hjælper det.

Godkendelse af svar
Fra : DorteAndersen

Dato : 28-02-07 15:09

Tak for svaret e.c.