/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny bærbar men hvilken?
Fra : ivanovic1
Vist : 817 gange
21 point
Dato : 22-02-07 13:06

Hej Alle,

Jeg skal købe en ny bærbar og har brug for hjælp, derfor denne tråd.

Ting jeg ligger vægt på.
- Min. 120 GB HD
- Ok på internet
- Trådløst netværk
- Koble den til tv’et hvor billedet står godt
- Eventuelt et godt lydkort, da jeg kommer til at koble den til anlægget
- Windows skal medfølge (ved ikke om det skal være vista eller xp)

Håber I kan hjælpe med nedenstående spørgsmål

Hvilken bærbar pc skal jeg vælge til max 7.000 kr.
Hvilken bærbar pc skal jeg vælge til max 10.000 kr.
Hvilken bærbar pc skal jeg vælge til max 13.000 kr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-07 13:14

Der er 500 spørgsmål magen til dit....

Har du prøvet en Kandu søgning.....

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 22-02-07 13:18
Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 22-02-07 13:19
Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 22-02-07 13:19

Det er faktisk rigtig nemt at svare på TOSHIBA. den er stabil, og meget drift sikker.
og prisen er til at være med til.

www.laptops.dk

Se her er et godt firme at handle med, jeg har selv købt 5 bærbare ved dem her på det sidste. (familie og venner)

Den fedeste sys jeg de har er denne:
http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=44&products_id=1228

Accepteret svar
Fra : simon-s50

Modtaget 21 point
Dato : 22-02-07 14:49
Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 22-02-07 14:51

Personligt har jeg kun haft bøvl med Merlin, så vil ikk ligefrem råde dig til at købe der, og kender mange andre der os kun har haft bøvl...!

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 22-02-07 14:53

Til Daxxa
Du siger
Citat
Personligt har jeg kun haft bøvl med Merlin, så vil ikk ligefrem råde dig til at købe der, og kender mange andre der os kun har haft bøvl...!

Hvad er det for nogle problemmer har aldrig selv haft problemer

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 22-02-07 14:54

Går hele tiden i stykker, og der går flere måneder inden man får tingene tilbage, når de endelig gider at tage tingene til rep.

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 22-02-07 14:55

når men tak for det nu ved jeg det

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 22-02-07 14:57

Det var da så liidt..!

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 22-02-07 16:12

Dette firma har altid mange tilbud.

http://www.bj-trading.dk/menu.asp

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-02-07 18:16

Altså du skal da have en Zepto. dn er dansk og det er kvalitet.

Kan købes lidt billigere her end hos Zepto

www.zeptoeksperten.dk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-02-07 18:18

Hvis du er i tvivl om det så læs lige de forskellige tests her

http://www.hardware-test.dk/default.asp?side=artikler&sub=Baerbare

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-02-07 18:55

Jeg har købt denne for en måned siden. og jeg er meget glad for den.:
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406902250
alimak

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-02-07 19:07
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-02-07 19:10

Hvis det skal være den så se lige rabatten lige nu. Du skal selv klikke i hvad du vil have puttet i den og lige nu er der altså dobbelt ram samt større harddisk uden merpris, men husk at klikke af i felterne.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-02-07 19:15

http://www.zeptoeksperten.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=YtWB8WkwXHCsyf80a

den "billige" til ca 7-8000,-

http://www.zeptoeksperten.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=uDGDNjyXrkChbQ1

det er så den grove model til lige godt 11000,- men iflg testsen her klarer den sifg ikke ret meget bedre end dn til 9000,- Den bliver nemlig sammenlignet i det tidligere link til testen.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 23-02-07 23:06

Hej
Fijala har ret.
Nu har jeg surfet anmelder side efter anmelder side igennem. og de allerfleste har kun roser til Zepto.
Jeg var selv ude efter en lidt mindre og billigere maskine, der endte jeg med en MSI, fra EDBbiksen, som får i næste uge, men hvis jeg ikke tilfældigt var faldet over den, havde jeg opgraderet til en Zepto. De er lækre!!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-02-07 12:57

Undskyld men jeg kan altså ikke gøre for det. Jeg er og bliver forelsket i ZEPTO.
Samtidig har de en skyhøj service såden side af det fejler heller ikke noget.

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 27-02-07 10:12

Tak for svaret simon-s50.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-02-07 11:08

jeg sider lige og læser dette indlæg. Og kan slet ikke forstå at simon-s50, får point ????
Hvad har han skrevet som kan bruges til noget

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 05-02-08 21:56

jamen det varda så lidt.