/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
gør mappe til privat
Fra : karsten62
Vist : 568 gange
200 point
Dato : 19-02-07 07:09

hej.
kan man ikke gøre en enkelt mappe privat, da der er andre der bruger min pc.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-02-07 07:51

- højreklik på mappen, i "Deling & sikkerhed" står det du skal bruge...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 09:30

Citat
højreklik på mappen, i "Deling & sikkerhed" står det du skal bruge

Du´r kun hvis der er flere login....

Kommentar
Fra : macau

Dato : 19-02-07 10:11

eller brug programmet "hit and lock",,,finder lige et link til det senere.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 19-02-07 10:14

http://www.fsprolabs.com/

her er den et rigtig godt program

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 19-02-07 10:21

Denne er gratis (max 4 folders)

Lægger sig i kontextmenu - og kræver derfor blot et højreklik i stifinder for at låse/låse op...

Men glem IKKE dit password - så er du på skideren...

http://www.topdownloads.net/software/view.php?id=11463

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 10:32

du kan jo faktisk skjule en mappe

Sådan skjules en fil eller mappe
Åbn Denne computer.
Hvis den fil eller mappe, du vil skjule, ikke findes i Dokumenter eller undermapper hertil, skal du bruge funktionen Søg til at finde den. Klik på Start, peg på Søg, og klik derefter på Efter filer eller mapper , hvis du vil åbne Søg.

Højreklik på filen eller mappen, og klik derefter på Egenskaber.
Marker afkrydsningsfeltet Skjult under fanen Generelt.
Bemærk!

Dobbeltklik på ikonet Dokumenter på skrivebordet, hvis du vil åbne Dokumenter.
Klik på Mappeindstillinger i menuen Funktioner for at få vist skjulte filer. Marker Vis skjulte filer og mapper under Avancerede indstillinger under fanen Vis.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 10:34

Så "lillemor" ved godt hvordan hun kommer i "sønnikes" mappe

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 19-02-07 10:44

Hvis det er XP du bruger,gør dine mapper private på din konto! lok af når du går fra maskinen og en anden skal til, så må han /hun lokke på sin egen konto og vupti er det "en anden maskine" det kræver lidt tilvænning men det er det XP er beregnet til

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 19-02-07 10:47

Er "Lillemor" også til damer
jeg spør bare

Kommentar
Fra : clou

Dato : 19-02-07 11:34

Jeg har denne her installeret på computeren http://www.lockfolder.net/, den er go' et tip jeg fik fra Refi engang for længe siden

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 11:47

Korrekt.....

Men siden eksisterer ikke mere - de måtte skifte navn (aner ikke hvorfor - noget med copyright) derfor det andet link....

Det er samme program....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 11:49

Nå siden eksisterer så alligevel - du havde bare sat et komme den ikke kunne finde ud af...

Men som sagt - det er stadig samme program - det hedder bare noget andet nu....

Godkendelse af svar
Fra : karsten62

Dato : 19-02-07 11:52

Tak for svaret refi.
Det var lige det jeg søgte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 11:56

Super....

Men brug mit første link - det er tjekket.....

Den anden lægger tilsyneladende noget malware ind (gælder ikke tidligere versioner).....

Så det er åbenbart derfor de har skiftet programnavn ud....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 11:57

Det ser det så også ud til du har gjort

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 19-02-07 14:48

Jeg bruger folder acces som også er til at finde ud af :P

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 15:00

Det er også den vi taler om....