/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvilken skræm?
Fra : tiemaster
Vist : 438 gange
50 point
Dato : 07-02-07 19:43

hej har lige brug for lidt hjælp min kære fætter har bestemt sig for at ville ha en fladskræm til sin pc men han har nogle ret vilde krav.

den skal være på 22 tommer og den skal kun kunne trække alle spil og det skal være helt perfekt. kan det lade sig gøre. prisen er vist næsten ligegyldig.....

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 07-02-07 21:06

det er jo grafikkortetets hukommelse og computerens hastighed, der kører spillene, ikke skærmen.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 07-02-07 21:10

siger du nok det er en 3,6 pc med det helt nye geforce. og har haft en a de dyreste 22 lcd skrærme sat til den og det kørte sgu ik rigtig godt.......

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 07-02-07 21:19

okay.. det lyder sgu underligt. jeg ved ikke hvilken skærm der er bedst at købe men jeg kan ikke forestille mig der blir lavet skærme til computere der ikke kan følge med.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-02-07 10:18

- jeg har kørt med denne som primær skærm i 3 mdr. nu, og den er super:

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku=59197

- og så er den på tilbud pt.