/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Checking NV Ram
Fra : lecrsk
Vist : 315 gange
20 point
Dato : 07-02-07 13:17

Hej
Når isætter min nye Targus USB Hub går PC'en i stå i opstarten med ovennævnte meddelse. Såsnart jeg demonterer den kører den videre uden problemer? Er der nogen der ved hvad det skyldes
Hilsen Rasmus

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 20 point
Dato : 07-02-07 16:56

bare vent med at sætte den i, til pcen er startet op. Hvis der er en driver cd med så installer den først, før du sætter den i stikket, så plejer det at virke.

Godkendelse af svar
Fra : lecrsk

Dato : 07-02-07 17:02

Tak for svaret Fijala.

Jeg sættert den først i opstarten og den installerer den godt nok - men næste gang jeg starter er det galt igen.
hilsen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-02-07 17:08

Det er sådan med usb diske at det er bedst at installere driveren først og derefter at plugge den i stikket så finder den selv disken og gør den klar. Hvis ikke det er sådan vil jeg mene at den er defekt. Prøv evt på en kammerats pc

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-02-07 17:08

Er der en extern strømforsyning til

Kommentar
Fra : lecrsk

Dato : 08-02-07 08:17

Nej - der er ikke ekstern strømforsyning

Kommentar
Fra : lecrsk

Dato : 08-02-07 09:43

Jeg har endvidere afprøvet den på en anden PC og den fungerer. Jeg endvidere bemærket at på den fejlbehæftede PC slukker den ikke for strømmen på USB Hup'en når PC' er lukket ned ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-02-07 18:59

måske at der ikke er power nok ril at trække den,. Hvor stor er din psu(strømforsyning. Normalt er der en extern strømforsyning med for at de enheder du tilslutter hubben får power nok. Og er din psu lige i underkanten kan det sagtens drille.