/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
MP4SPILLR DRIVER MANGLER
Fra : bensus59
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 04-02-07 14:01

Jeg har købt en MP4 spiller men nu mangler jeg en driver styresystemet er XP den der var med passer ikke til mit styresystem, er der nogen der ved hvor jeg kan downloade en på forhånd tak.

Kommentar
Fra : Peterfilstrup

Dato : 04-02-07 14:08

Hej bensus59
På kassen din mp4 afspiller kom i, burde der stå en webadresse. Det er typisk producentens hjemmeside, gå ind på den og søg efter den korrekte driver. Hvis der er en driver med til windows 2000, burde den kunne bruges, da XP og Win 2K bruger sasmme filsystem og dermed understøtter de samme drivere.
Håber du kan bruge svaret.
Peterfilstrup,.

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 04-02-07 14:30

Der står ikke hvad det er for et mærke og der er ingen webadresse på kassen det er styresystem 98 der er med det kan man jo ikke bruge til noget.

Accepteret svar
Fra : Peterfilstrup

Modtaget 60 point
Dato : 04-02-07 14:34

hej bensus59 . Nej det er da rigtigt, der er så flere muligheder. Gå på netet og søg efter en driver til mp4afspillere. Der er flere sites derinde der linker til drivere. Prøv dig frem, eller du kan også installere driveren til win 98 og derefter sætte XP til at opfatte lige netop den afspiller som hørende til win 98

peterfilstrup

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 04-02-07 17:00

Min pc har selv fundet driveren tak Peter fordi du pøvede

Godkendelse af svar
Fra : bensus59

Dato : 04-02-07 17:01

Tak for svaret Peterfilstrup.