Superpoint : 9654

Medlemsdato : 25-05-2002
Seneste login : 28-02-2011
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

26.03.2008

Jeg så lige er det er ved at være 6 år siden jeg landede på denne side for første gang, Så det er vist på tide at få fyldt lidt ud her i profilen.

En lille søgning på mit brugernavn på google giver pt ca. 568hits. Og hvor mange af dem der er mig ved jeg ikke lige. Men en del er der. Men vender tilbage til den virkelige mig længere nede.

Ud over kandu benytter jeg flere forums når tiden skal slåes ihjel.
Bla.
www.bilgalleri.dk (Profil: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=67285 )
www.mobildebat.dk (profil: http://www.mobildebat.dk/member.php?u=1600 )
www.mobilsiden.dk

En gang imellem kigger jeg også forbi:
www.i-go-user.dk
www.meetyourmessenger.dk (OBS. Brug ikke dit rigtige password til MSN hvis du registrere dig)
www.komogvind.dk

Og så er der alle de andre.

For lige at runde det virkelige liv.

Er stadig 28 (Et par dage endnu) og bor stadig sammen med min dejlige kæreste og vores 2 børn. Dog er der kommet en famileforøgelse bestående af en sød lille hund.
På nuværende tidspunkt er jeg ansat inden for sikkerhedsbrancen hvor jeg har arbejdet i små 4 år nu.
Har tidligere arbejdet som tapper på et tapperi (Sjovt nok) Har tidligere arbejdet som støber inden for polyesterbeton.
Og så lidt af det løse.

Mine interesser/fritid/hobby

Familie/venner
Biler
Faglige ting.
IT
Boksning (Nu kun at se det i TV)

Hvorfor er jeg her på kandu?
Jeg ved det ikke. Men har vel fundet den engang da jeg skulle have svar på nogle spørgsmål.

Hvorfor jeg er her endnu?
Ved jeg heller ikke. Men det er ikke nyheds mails der holder mig til.

Hvorfor udfylde det her?

Ja det er her jo for det samme. Og mener ikke jeg har brug for at være anonym. Har jeg skrevet noget lort kan jeg jo også æde det igen.

Citat
Respektere andre folks synspunkter og holdninger hvis du ønsker de skal respektere dine
Ja helt enig så længe de har noget at have det i.

Det var alt for nu. Vi ses i en tråd et eller andet sted.