/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Scansikring eller Homesafety
Fra : kejap
Vist : 1399 gange
100 point
Dato : 17-01-09 16:14

Er der nogen der har erfaring med alarm sættet fra Scansikring tidligere Homesafety. Både positivt og negativt ???. Jeg har set programmet kontant hvor det har været oppe at vende.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-01-09 20:44

En af mine venner har alarm fra Scansikring og er yderst tilfreds.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 18-01-09 07:15

Hvorfor ikke bare købe en alm trådløs alarm på dba.dk. Scansikring har måske nogle tilbud der lyder godt. Men der er også nok en grund til de ikke er godkendt på www.fpsikring.dk

Tænker du på rabat på din husforsikring er dette hellere ikke muligt da de ikke lever op til de krav der er i dag.

Alt efter hvor stort dit hus er så kan det måske godt betale sig at få en autoriseret alarm montør samt overvågning via en godkendt kontrolcentral. Du kan faktisk næsten spare det alarmen koster i forsikrings premie.

Får du installeret alarmer via en af dem der er godkendt af F&P så kan der spares penge på husforsikringen. Ellers ikke.

Scansikring har ikke noget du ikke kan få andre steder.

Vælger du at købe et sæt du selv skal montere så skriv endelig hvis du mangler råd. Og ikke vil have fejlalarmer konstant.

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-09 07:26

Her er anmeldelse af deres produkt: http://www.trustpilot.dk/review/www.scansikring.com

Kan så undre mig at der er en der giver dem topkarakter selv om han skulle have skiftet batteri efter 4 måneder. De skal kunne holde mindst ca 3 år

Godkendelse af svar
Fra : kejap

Dato : 20-01-09 08:18

Tak for svaret copycatDK.