/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Vurdering af Bilka PC m. skærm
Fra : palle22
Vist : 494 gange
200 point
Dato : 07-01-07 15:40

Den er købt i 2002. Det er en Mycom 1,7 Ghz Celeron. Skærmen hedder continental edison og er på 17". Der er 256 MB og 40 GB harddisk. Grafikkort er 32 MB og lydkort 16 bit onboard.

Der er kvittering, mus og tastatur.
Hvad vil I vurdere sådan en gammel sag ca kan sælges for?

Mange tak

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 07-01-07 18:39

Nu er jeg ikke den store prissætter, men jeg vil da gætte på: 2-3000 plus det løse.. Ikke anklag mig for noget, men det er hvad jeg tror den er værd;)

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-01-07 19:00

Jeg mener at den er væsentlig mindre værd:
Langsom processor, lille HD, for lidt ram i PC og i grafikkortrt og ukendt skærm - og så er den 4-5 år gammel.
Max. 1500,- kr. Mere tror jeg ikke den kan indbringe.

Du har ikke nævnt om hvilke programmer der er installeret / medfølger.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 07-01-07 19:15

Hvis du sælger den til den rette kan du måske få 2500 kr, men ellers 1500 til 2000 kr.

Priserne falder hurtigt nu om dage

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 07-01-07 19:45

Når man ser, hvad man kan få for 3-35000 kr, ja så vil jeg mene, der skal et rigtig godt skydevåben til, for at "sagen" kan indbringe 2.500 kr.
Jeg ville være glad for en tusse.
I dagens bestykninger må man desværre for dig sige:
Ingen harddiskplads, alt for lidt ram frafikkort outdated osv.
At investere i hardware er ikke lige noget, man spinder guld på, vel.
Skulle nogen byde 500 kr - tjah, så slipper du for en tur på genbrugspladsen med skærmen.
Men programpakken spiller en stor rolle for prisen, så ....
held og lykke med salget.
VH
Leif
PS. En mulighed er jo også at sætte netkort i den og så bruge den som ekstra "surfer" i hjemmet, for det kan den fint bruges til.