Medlemsnummer : 256315
Superpoint : 130

Medlemsdato : 02-01-2007
Seneste login : 08-11-2010
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er en 17 årig dreng, som bor på Fyn.
Jeg går til fodbold og hockey. Jeg tjener mine penge ved at være fodbolddommer. Lige nu går jeg på Vestfyns Gymnasium i 1.g.

Jeg drømmer om en karriere hos militæret eller hos politiet. Min far er iøvrigt selv politimand og tidligere soldat.

Jeg har en nogenlunde almen viden. Ikke den store inden for computere, men ved en del om sport, Politiet og andre små ting. Og ved selvfølgelig en masse om det at være dommer og kender da også fodboldreglerne.

Respectfully

Nicklas Bræmhøj

PS: Hader folk der kommer med dumme kommentarer vedr. tips! Hvis du giver en dum kommentar, får du en hård en igen. Tag den til dig eller tag dig en tudekiks og gå hjem og tud hos din mor!