/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
CPU mm.
Fra : copycatDK
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 24-04-06 16:53

Leder efter et program hvor jeg kan se hvor vamt de forskellige ting i computeren er. Bla. HD, CPU,Ram,Grafikkort mm.

Hvi det er nogn hjælp er det et AsRock 939 Dual bundkort. AMD Athlon 64 3200+ CPU. Grafikkort GForce 6600.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 24-04-06 16:55

Skal vist have nye Batt i mit tastatur. Men håber i kan forstå det.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 24-04-06 17:04

Jeg sender et til dig, hvis jeg kan finde det.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 25-04-06 00:32

e.c Tak for programmet... Men kan ikke lige finde ud af hvor jeg kan se tempraturen på min CPU HD osv?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-04-06 01:29

Hej, jeg gætter på at det er Everest du har fået tilsendt, er det den så klik på det lille + ved PC gå ned og klik på Sensorer, der kan du aflæse diverse temperaturer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-04-06 01:33

Mangler du Everest så hent den her: http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 25-04-06 02:23

ja der kan man bare se... Har fundet MBM MotherBoard Monitor i mellemtiden som også bare er super. Men ved ikke helt om jeg kan trække så mange informationer som på Everest. Men ellers tak for et dejligt program.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-04-06 16:26

Ja "o.v.n." - men jeg kunne ikke huske adressen, så han fik en jeg havde liggende.