/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
creamygirl
Fra : ans
Vist : 538 gange
300 point
Dato : 27-03-05 13:26

I denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/63513

lovede jeg dig point.

Indtil du svarer på mit spørgsmål, vil jeg filosofere over, om du skal have mere end 1 point.

Har jeg lov til det ?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 27-03-05 13:58

Ellers skal du nok få det at vide!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-03-05 14:01

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-03-05 14:12

Du kan da prøve; at hæve pointtallet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-03-05 14:27

Ja det kan jeg jo. Jeg kan jo altid fordoble.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 27-03-05 14:30

Man tør jo snart hverken skrive tips eller spørgsmål af frygt for "en" kommer efter. Og gør man noget forkert, eller laver en lille stave/tastefejl, skal man da også nok få det at vide. Meget hurtigt endda. Men der er vel også et liv uden for Kandu ......... eller er der ikke det?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 14:42

Hej Ans

Ved sq snart ikke, hvad jeg skal skrive til dig. Derfor gentager jeg, hvad jeg lige har skrevet til JacobS.

At være sig selv kræver mod, for det hænder at vi tager fejl i vores vurderinger.
Tør vi så stole på en andens vurdering eller acceptere at en anden har det på en anden måde?! - Og tør vi stole på at vi er elsket selvom vi ikke er perfekte?!

For mig er det fejlbarligheden som gør mennesker interessante. Jeg er selv fejlbarlig og det perfekte skræmmer mig (AJ, skræmmer mig )

Det er indsigten i den andens fremmedhed og oplevelsen af et gensidigt ønske om at mødes, som gør bekentskaber til venskaber. .. Og sikkert meget mere, som jeg ikke lige har tid til at afdække nu. Dermed ikke sagt, at det altid er let, men man kommer i hvert fald ingen vegne med en strategi, som den AJ praktiserer!

Happy Sunday

http://www.humanrights.dk/

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 16:12

Nemlig !
Cylindriske beholdere i mellemstørrelsen, hvis indre lagerkapacitet er uudnyttet, må med rimelig forventning formodes at besidde væsentlige akustiske kvaliteter.
Gambrinus
(Tomme tønder buldrer mest)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-03-05 16:22

Gambrinus
Du er altså bare herlig

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 16:27

>Ans
Sig mig engang.
Hvad fan.. bilder du dig ind !
At lægge dette spørgsmål under filosofi ?
Selv om du er nok så meget et damemenneske burde du kende
Kandu’s uskrevne regler og ha’ lagt det under Sex, Slægtsforskning eller C/C++.
Gambrinus
(Det er erotisk ment)

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-03-05 16:53

skriveforatyørelser fremmer misforståelsernes.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-03-05 17:30

Her sidder man med en helt klar hjerne, og parat til de store filosofiske betragtninger, og åbner dette spørgsmål.
Ikke nok med at der er op til flere damemennesker, som har møvet sig ind i den store tankeverden.................det gøres også uden, at spørge først.
Jeg siger det straks til.................øh det har jeg glemt. Ja vi filosofiske handyr har ret til, at glemme når der samtidig skal tænkes.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-03-05 18:43

Jeg filosoferer bare over hvor mange point jeg skal/må give creamygirl.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 18:47

</UFEJLBARLIGTMENNESKE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 18:47

Eller også taber vi hovedet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 18:48

Ups forkert tråd.
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-03-05 18:49

Du kan ikke give mere end 510 point.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 18:49

Jeg tænkte lige i anledning af creamygirls kommentar :
Citat
For mig er det fejlbarligheden som gør mennesker interessante. Jeg er selv fejlbarlig og det perfekte skræmmer mig

...der finde da kun ufejlbarlige mennesker ? ...eller hur ?

</FILOSOFFEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 18:50

Findes der andre fejl end menneskelige ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-03-05 18:56

Ja da vor herre har da vist også lavet et par fejl .........og gudskelov for det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-03-05 23:09

creamy

Kan du ikke lige svare på om jeg må filosofere over hvor mange point jeg må gi' dig i denne tråd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 02:34

Øhh jo *G*

For mig må du gøre lige præcis hvad der passer dig Ans, men pas nu på. Du kunne jo gå hen og blive kategoriseret som fejlbarlig, eller en dårlig kandu

Filosofer du bare på livet løs!

Sov godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-05 02:53

Husk ans : Jo færre point du giver creamygirl, jo dårligere bliver hun

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 300 point
Dato : 28-03-05 10:44

Nu styrer du lige al den der filosoferen Ans. Jeg sagde jo ikke, at du måtte gå så langt, som til at fordoble pointantallet - men Uhhh, hvor det luner

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-05 13:11

Nu bli'r creamygirl kun halvt så dårlig en Kandu'er som før den volsomme pointforøgelse (100%)

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 28-03-05 22:39

Tak for svaret creamygirl.

Nu har du fået lidt mere at varme dig på og jeg har lukket spørgsmålet

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-05 22:40

Og nu er du nr. 2 på top 10 i kategorien filosofi

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-05 22:46

Hold da helt op Ans
Jeg må ud og prale med al den viden!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-05 11:48

Nu er det her spørgsmål jo lukket, men alligevel kunne man jo stille et filosofisk spørgsmål angående det her http://www.kandu.dk/dk/spg/64502 som jeg kan se ans følger med i!
F.eks Hvis moral er godt er dobbeltmoral så bedre

Lad os håbe Frank og Arne ikke følger med her

Sorry kunne ikke dy mig ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-05 12:16

tedd

Det er helt i orden at du ikke kunne dy dig

Spørgsmålet her er stillet i kategorien filosofi og creamy skulle filosofere

Om pennevennerne følger med her er de da velkomne til.

Ja, du har da ret i at jeg følger med i den anden tråd.

Så kan du jo filosofere om, hvorfor jeg gør det

Hilsen ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-05 21:00

Filosofere? Nah det overlader jeg til andre! Så kan de få lejlighed til at komme med deres yndlingscitater såsom "Man ikke skal kaste med sten med mindre man isolerer med Rockwool" Eller "Brug ikke bærende konstruktionsenheder i øjet hvis du ikke kan se den"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 07:06

Argh Tedd, gider du lige?! én ting er at blande sig i debatterne rundt omkring, men at komme ind i et lukket spørgsmål med sin moral/dobbeltmoral ang. noget du tilsyneladende ellers ikke ville blande dig i er sq lidt lamt!

Dette filosofi sp. er affødt af disse to tip

Mit tip----> http://www.kandu.dk/dk/tip/10948
Arnes modtip---> http://www.kandu.dk/dk/tip/10949

Og er altså ikke noget Ans og jeg har aftalt over MSN
Så kom bare igen Tedd, eller fortsæt med at være forarget på Arne og Franks vegne. De er et par tossehoveder

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-04-05 10:24

Tror du har misforstået min pointe creamy!

Det her var jo en servicemeddelelse fra Father Tedd!! Vil jo nødigt have mine piger skal rode sig ud i noget snavs!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-04-05 19:07

Ja ja, den er god med dig Tedd!
En servicemeddelelse.. Næ du, jeg ved godt hvad du mener.
Bare nik mig en skalle *L*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 19:32

Skulle dine piger komme ud i noget snavs, så er det da godt, at sæben er opfundet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-04-05 22:38

På den anden side så er mudderbrydning jo altid underholdende!