/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
var det filofiske tip om alkohol rigtigt~
Fra : A.C.Rosmon
Vist : 728 gange
12 point
Dato : 26-03-05 20:38

arne.jakobsen syntes åbenbart creamygirl's indlæg "Man bliver så klog af alkohol!" var forkert placeret. Jeg syntes at indlæget var genialt, og når den er placeret i filosofi, er det nok meningen,at den ikke blot skal opfattes som en vits. Jeg ville have givet den 5 stjerner, fordi den skal få os til at se os selv på en anden måde. indlæget er godt skrevet, men genialt at placere den under filosofi.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 20:55

Det er jeg selvfølgelig enig i A.C. Rosmon.
Du har forstået meningen med mit tip. Synd du ikke fik lov til at bedømme det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 21:04

Eftersom der ikke findes en kategori der hedder : Selverkendelse

..synes jeg også at tippet 'kunne' sættes under Filosofi, men jeg hælder nu mest til : Andet helbred

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 21:26

Rosmon - Der er noget du har taget helt fejl af. Det blev lagt som et tip, men indeholdt ikke et tip eller et godt råd. Var kun en bemærkning og en mening, og som sådan var den da også god. Men Tip's er ikke beregnet til den slags holdnings/meningsudvekslinger. Det er det vi har spørgsmål til. I spørgsmål kan man svare og få en debat igang. Jeg vil gerne deltage i debatter, men når man som Creamy lægger et debatoplæg i Tips, forhindrer man jo debat.

Genialt? Nej, det er ikke Genialt at lægge geniale ord i et Tip, for det kan ingen ikke respondere på.

Hvis du virkeligt synes at det var et godt tip, så fortæl lige hvori tippet eller rådet bestod?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 21:33

Der er trods alt et budskab i mit tip AJ. Det er mere end man kan sige om eksempelvis dette tip:

http://www.kandu.dk/dk/tip/8886

Eat shit!... Du er en mavesur stodder

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 21:35

I dit spørgsmål bruger du ordet "indlæg". Der bruger du ordet forkert. Et Tip er ikke et indlæg, men et godt råd. Et indlæg er en kommentar til et spørgsmål, Creamy's "TIP", der ikke var et et godt råd, men kun en mening/holdning, kan være nok så godt, men det er stadig ikke hverken et Tip eller et godt råd. Såvel du som Creamy burde kende forskellen på Tip og Spørgsmål. Og for den sags skyld også molo.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 21:36

LOL

Der er nogle brugere der ikke forstår det, der står mellem linierne ej heller dem, der selv skriver tip

jeg får mavekrampe.

Vil ikke læse flere tip i dag.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 21:38

Forklar venligst meningen med dit tip i kategorien sikkerhed AJ!
Jeg er sikker på, at der er flere der ikke fatter en hujende fis af dit ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-03-05 21:39

"Tippet's" tekst er jo en afskrift fra den husstandsomdelte søndagsavisen så selv om Mette Lisby er en sjov pige så er det vel til almen disposition.
Placeringen er ligegyldig og standarden som alle de andre tip.

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 26-03-05 21:40

Creamygirl siger der er et budskab. Så er det vel også rigtigt at placere det under et tip. Det kunne i hvert fald ikke passere som et spørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 21:40

Citat
Det, der bare undrer mig er, hvor forskelligt alkohol virker på folk! Hvor jeg bliver festlig, elegant og velformuleret, bliver mange andre bedrevidende og utroligt irriterende at høre på, når de får noget at drikke. Mærkeligt, ik?!

Det er da filosofi

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 21:42

> AJ

På side 2 i din tip historik - findes der en stor mængde skraldtips!
Du laver stort set ikke andet end at irettesætte andre brugere, samt diskuterer med dig selv om, hvem af dig og andre brugere, der er den klogeste.

Men jeg er overbevist. Det er den der Amarone du ofte indtager, der har gjort dig så skide klog.

"Hvassssså"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 21:44

Havde jeg kunnet trække det tip tilbage igen, havde jeg også gjort det. Men da kandu-systemet ikke tillader dette var ? den eneste mulighed. Sådan var det. Men min fejltagelse, retfærdiggør ikke at du kvajer dig. Kun små dumme piger rækker tungen ud og siger "Jeg kan ikke forklare min egen dumhed, men Øv - bøv"
At du har lagt en mening ud som et tip, er ikke specielt smart, og du ved det. Du ved også at dit TIP ikke er et tip. Så hvad pokker vil du?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 21:47

tip = budskab/"noget" fortalt til nogen af en grund - så hvad er problemet ??????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 21:50

TIP = The Infinity Project

http://www.juno.co.uk/labels/Tip+World/

Fed Goa - Trance Techno : http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF170361-01-01-01.mp3

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 21:53

arne.jakobsen

Så må du jo skrive til kandu-systemet.

Er der ikke noget med at det kun tager få minutter, så retter kandu-systemet sig efter det du har skrevet.

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 26-03-05 21:53

Creamygirl... Du kan rakke ned alt det du vil på AJ. Det er jeg ligeglad med.
Men Amarone er altså en kanon vin når man ryger over 150 pr. flaske, virkelig pengene værd, så den er du altså nødt til at vise lidt respekt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 21:55

Stort problem Miritdk. Jeg tror ikke AJ kan sove - før han har fået medhold!
No props. Jeg er ederrøvme ligeglad. Kan det glæde monsterarne, så siger vi da bare, at mit tip var et skodtip

"Og hvassså?!" Jeg skal heldigvis ikke leve ad de 25 superpoint, som det indbragte*G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 21:58

Synes også at Amarone er en OK vin!
Men det ændrer ikke på det faktum, at knoppen på AJ ikke kan tåle det *G*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 21:58

molo - TIP er sikkert også en forkortelse, eller flere. Gnæk. Men du ved godt hvad et tip er i KANDU- forstand. Så lad være med at spille dum.

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 26-03-05 22:09

Jeg ville være ked af hvis du virkelig har ret i det er amaronen....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 22:10

problemer hvis TIP = Til Intelligente Personer

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-03-05 22:19

Citat
Tip bør være til tip og ikke til udbredelse af holdninger og meninger.

Og det var så AJ's holdning og mening..........................i et tip

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 22:20

Jamen jeg har squ ikke noget problem. Creamy og Rosmon kender ikke forskellen på et tip og et spørgsmål, så det er jo dem der har et problem.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 12 point
Dato : 26-03-05 22:21

Øhh, et lille udpluk fra din egen tip historik AJ. Det er muligt (eller ret sikkert, hvis du bliver spurgt, så det gør du ikke *G*) at jeg er ualmindelig dum, men jeg har godt nok svært ved at få øje på seriøsiteten i dine tip!!

Det er til at græde snot over. Du bestiller jo ikke andet end at skamrose dig selv, samt nedgøre andre!
Hvad i alverden gjorde kandu, før du kom anstigende med dine mange gode råd

http://www.kandu.dk/dk/tip/9279
http://www.kandu.dk/dk/tip/9283
http://www.kandu.dk/dk/tip/9362
http://www.kandu.dk/dk/tip/10588
http://www.kandu.dk/dk/tip/8852
http://www.kandu.dk/dk/tip/9046
http://www.kandu.dk/dk/tip/9047
http://www.kandu.dk/dk/tip/9108
http://www.kandu.dk/dk/tip/9810
http://www.kandu.dk/dk/tip/10656
http://www.kandu.dk/dk/tip/10072
http://www.kandu.dk/dk/tip/10386

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 22:36

Så fjerner jeg fluebenet.

Men creamy jeg giver lige dig nogle point, jeg fik ikke muligheden for at bedømme dit tip.

arne.jakobsen, dit tip fik jeg mulighed for at bedømme, så du har fået din belønning.

A.C.Rosmon

Jeg mener også at creamys tip var skrevet i den rigtige kategori.

Så kan man jo bare filosofere, hvis man er i stand til det, over meningen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-05 22:42

Citat
husstandsomdelte søndagsavisen

Jeg får ikke husstandsomdelte søndagsavisen.
Så jeg er om muligt blevet endnu klogere af det tip.
Har aldrig kunne finde ud af, hvorfor jeg er så genial.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-03-05 22:47

Fortsat god lørdag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 22:49

...men jeg hælder nu mest til : Andet helbred

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 22:53

Creamy har åbenbart lavet en samling af nogle af mine tips, og der er selvfølgeligt ikke nogen der gider at gå ind og læse dem alle. Det er jo blandt andet det der er humlem i Creamy's bemærkning. Det er et typisk eksempel på SPAM. Bare man hælder nok ud, gider folk ikke at læse det. Og så skulle det være bevis nok. Nej, læs Creamy's links, jeg står bag dem alle. Men de er alle taget ud af en sammenhæng der ikke vises. Creamy's link er KUN link til mine svar, I får jo ikke lov at se hvad jeg svarer på.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 22:57

ans - Jeg har aldrig påstået at Creamy's Tip var lagt i en forkert Kategori. Hvad jeg har påstået er at det ikke er et tip.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 22:58

AJ =

Bilder du dig stadig ind, at det kun er mig, der mener du er rådden i hovedet??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-05 22:59

At jeg er universets midte
Det er ingen hasarderet dom
Jeg slutter mig ret logisk til det
De andre er jo uden om
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 22:59

Kan det ikke også være bedøvende ligegyldigt AJ.
Du skriver jo selv dette i dit angreb af mit tip:

Citat
Tip bør være til tip og ikke til udbredelse af holdninger og meninger.

Hvem fanden er så interesseret i at høre eller se, hvad du svarer på?!
HOLDNINGER OG MENINGER hører jo ikke ind under tip. Har du virkelig allerede glemt dine egne ord

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 23:04

Rosmon: Næste gang, synes du så ikke at du skulle lære at stave til Filosofiske? I selve dit spørgsmål skríver du Filofiske.

Og når du starter et spørgsmål, burde du så ikke være med?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 23:07

Hov hov AJ!! Lad nu være med at korrekse. Du har selv lidt småfejl *G*

Hvordan går det med dit int(i)lligent og terrorrister.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 23:09

Det er som at rive en 6 årig af en børnekarrussel der holder stille LOOL

I guder at han ikke fatter, at han er KOMPLET til grin, vildt uønsket, og stanghamrende usympatisk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 23:10

Terror-Rister

Dén var godt nok gået min næse forbi *KMPLAG*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 23:23

Åhhh hvor er det skønt at se denne ækle skabning sort på hvidt at udstille lidt af sine modbydeligheder, så ingen kan være i tvivl om hvor syg han er.

Hvis nogen skulle betvivle geniets fuldkommenhed, så er det helt korrekt LOOOL

http://www.kandu.dk/dk/spg/59955#636468 6/2-05 00.46

http://www.kandu.dk/dk/spg/50835 6/10-04 01.51

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-05 23:27

JKMOPLAG

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 23:34

Øhhh - Jeg ved godt at jeg ikke er så klog, så fortæl mig lige, hvad betyder KMPLAG og JKMOPLAG

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 23:49

Det første tror jeg betyder "Kan man plage livet af geniet" LOL
Det som Ans kommer med?! Prrrrttt, et eller andet "Jeg kan minsandten også plage livet af geniet" .. Måske!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 23:51

Geniet kan sådan set også en ged, hvis altså man føler for det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-05 23:55

Ahhh du gætter vist LOOOL

Molo plejer at være mere gennemført, og Ans osse for den sags skyld, så mon ikke der kommer en bedre forklaring. Det er jo næsten pinligt, når man kun selv er nået til LOL, og hvis det skal være rigtig festligt LOOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 23:56

Klasker Mig På Lårene Af Grin & Jeg Klasker Mig Også På Lårene Af Grin

..gætter jeg på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 00:06

Århhhh gider du lige LOOOOOL

Er det helt autoriseret Men ok. Meget passende referende til AJ's absurditeter KMPLAG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-03-05 00:10

Det var også det jeg gættede på at molo mente med "KMPLAG" og molo gættede hvad jeg mente

JKMOPLAG

*LOL*

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 27-03-05 00:10

Så fornøjeligt,en rigtig Kandukveld på sitt bedste,en rigtig god aften og natt til jer alle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 00:15

Skhålniels -> ..og velkommen til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 00:19

Hvor fanden blev Jekyll og Hyde dog af - Nå det er meget almindeligt, at han fiser af når han konfronteres med sit eget ubehagelige idioti.

Hej Niels, og skåååål LOOOL

I er bare så goe til at gætte - Hvad med gæt en sang....hehe

Godnat og tak for i dag.

Klumme.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 00:21

...men jeg hælder nu mest til : Andet helbred

</SOVGODT>

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-03-05 09:49

creamygirlhavde læst stykket i søndagsavisen. ved at sætte stykket ind som et tip, får jeg kendskab til noget jeg ellers ikke ville have fået læst. Stykket er ikke nødvendigvis et debatoplæg; og endnu mindre et spørgsmål. Jeg sad længe og tænkte og læste igen. selv om der er langt imellem jeg drikker alkohol i de forskellige former jeg nu kan lide det, så kunne jeg sedet for mig. det eneste der manglede var måske datoen på søndagsavisen, men det kommer jeg over, for jeg har nok læst det vigtigste. det der fik mig til at stille dette spørgsmål, var AJ's tip, der burde have været et spørgsmål, for det var vel en debat , AJ ønskede at sætte igang.

så jow, den tip filosoferede jeg læææææææææænge over (s)

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 27-03-05 11:00

Godmorgen, alle sammen,
En fornøjelse at starte morgenen med en tråd, der dybest set handler om alkohol. (de personlige ubehageligheder kan man jo bare springe over)!
I mit udhus hænger der et flot skilt over kassen med de tomme flasker. Dette skilt bekræfter os dagligt i det fornuftige i at snuppe en øl til frokosten og et glas vin til middagen. Teksten på skiltet lyder som følger:
Gnu-teorien:
En hjord af gnuer kan kun bevæge sig så hurtigt, som det svageste dyr kan løbe.
Når hjorden af gnuer bliver jaget, er det de bagerste, svageste dyr, der bliver dræbt først, hvilket får hjordens gennemsnitshastighed til at stige, fordi det er de hurtigste og sundeste dyr, der fortsætter: Den naturlige overlevelse af de bedst egnede!
Nøjagtig det samme sker, når du drikker:
Alkohol dræber som bekendt hjerneceller.
Men som hos gnuerne, dræbes de svageste først, så på denne måde vil regelmæssig indtagelse af alkohol udrydde de svageste hjerneceller først og gøre hjernen hurtigere og mere effektiv.
Det er derfor, du altid føler dig så enormt klog, efter en håndfuld bajere!

Fortsat god påske

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 11:30

Hmm.... der en flaw. Din ellers tiltalende tese holder ikke vand hvaderikkeibrug :

En hjord af gnuer kan kun bevæge sig så hurtigt, som det svageste dyr kan løbe.

Må da betyde; hvis sammenligningen skal være gyldig :

En hjerne kan ikke arbejde hurtigere end de svageste hjerneceller kan følge med.

Næppe korrekt...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 11:40

Når der ikke tages udgangspunkt i de samme præmiser, kan slutningen ikke siges at være ekvivalent

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 11:42

Ækvivalent LOOOL Nød....

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 27-03-05 11:45

molokyle
Det er sgu da lige meget, om teorien holder vand - bare den gi'r en god samvittighed, når man tager en lille en.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 11:48

Ja og at man ikke lugter af Gnu Hvorfor fan.. skal den altid være så lille

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 12:05

hvaderikkeibrug Dato : 27-03-05 11:45 -> Korrekt, men så burde du have lagt kommentaren under Andet helbred og ikke under Filosofi

..for nu at holde os til emnet *LOL*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 27-03-05 12:38

Jeg har ikke lagt gnu-teorien ind under Filosofi - men smidt den ind for at bløde op i en aggressiv tråd med lidt pjat. Der er måske ikke så mange molekyler i mine hjerneceller, men Citat: "det kan godt være, at det er de kloge hoveder, der får verden til at løbe rundt, men det er eddermame de skøre kugler, der gør den værd at leve i!" Citat slut.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 27-03-05 12:42

P.S. Hvad betyder LOL; LOOL o.s.v.?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 12:52

LOL = laugh out loud (Klumme har eneret på versionen LOOL )

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 12:57

Kan frit bruges (med kildeangivelse) LOOOOL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-05 13:02

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ---- tror du at du kan få copyright på det Klumme

Fortsat god påske til jer alle

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-03-05 13:32

creamy her er point til dig http://www.kandu.dk/dk/spg/63546

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 27-03-05 14:18

Der er sådan lidt ulveflok over denne debat. Alle har jo lidt ret og uret, også AJ...men det er kun ham, der bliver bidt i fra alle sider....
Hvis man forestillede sig at alle skrev gode filosofiske betragtninger under TIP, kunne der hurtigt blive lidt overfyldt, men det gør alle ikke og så går det nok alligevel....
Nu ligger AJ på valen, mens den glade snak hos sejrherrerne går videre i øst og vest...
mvhbvh..

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-03-05 14:25

Det oprindelige indlæg handlede overhovedet ikke om , om det er godt eller skidt for helbredet at drikke, men hvordan vi synes det påvirker os selv og omgivelserne. Et rimeligt filosofisk indlæg. Et tips jeg næsten ikke kunne leve uden. Og havde det ikke været for aj´s mavesure opstød, vart denne tråd slet ikke kommet i gang, så vi må da takke aj, for at han sætter gang i nogle ting; ikke mindst ved at andre synes at aj's brokkerier er urimelige. det var min holdning, da jeg startede tråden.

at der er brug for denne tråd, kan jeg se af de mange indlæg der er kommet indtil nu, uden der har været ret mange point på spil, så kom bare med flere indlæg i dette dybt fillosofiske emne.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-03-05 14:26

Det oprindelige indlæg handlede overhovedet ikke om , om det er godt eller skidt for helbredet at drikke, men hvordan vi synes det påvirker os selv og omgivelserne. Et rimeligt filosofisk indlæg. Et tips jeg næsten ikke kunne leve uden. Og havde det ikke været for aj´s mavesure opstød, vart denne tråd slet ikke kommet i gang, så vi må da takke aj, for at han sætter gang i nogle ting; ikke mindst ved at andre synes at aj's brokkerier er urimelige. det var min holdning, da jeg startede tråden.

at der er brug for denne tråd, kan jeg se af de mange indlæg der er kommet indtil nu, uden der har været ret mange point på spil, så kom bare med flere indlæg i dette dybt fillosofiske emne.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-03-05 14:27

Det oprindelige indlæg handlede overhovedet ikke om , om det er godt eller skidt for helbredet at drikke, men hvordan vi synes det påvirker os selv og omgivelserne. Et rimeligt filosofisk indlæg. Et tips jeg næsten ikke kunne leve uden. Og havde det ikke været for aj´s mavesure opstød, vart denne tråd slet ikke kommet i gang, så vi må da takke aj, for at han sætter gang i nogle ting; ikke mindst ved at andre synes at aj's brokkerier er urimelige. det var min holdning, da jeg startede tråden.

at der er brug for denne tråd, kan jeg se af de mange indlæg der er kommet indtil nu, uden der har været ret mange point på spil, så kom bare med flere indlæg i dette dybt fillosofiske emne.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 14:31

Hej Rosmon.

Under teksten skriver jeg kilden, samt datoen, som er idag den. 27/3 - 2005.
Avisen blev dog bragt ud igår, og når jeg nu (dagen derpå) "filofisker" nærmere over det, så skulle jeg måske have ventet med at skrive tippet til idag. Der findes garanteret en eller anden "arneregel" - som ikke er fulgt til punkt og prikke..

Happy Sunday

Ja ja, jeg kommer Ans! hehe..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 14:36

Laver lige en ny tråd, så indholdet kommer ud til en bredere kreds, og alle får chancen for et indblik i lillearnes modbydelige og syge væsen *GG*

Onde Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 14:49

Det var hurtigt Aj fik fat på kandu folkene idag *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 14:50

LOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 14:52

Det var mig - jeg kunne ikke få den skide bræksmiley til at virke... den er vel slidt op

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 14:52

Den virker stadig ikke ..lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 14:55

Ved det godt, men jeg gider ikke mere... og dog øjeblik......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 14:59

Hold da op den drillede - Vil IKKE blive i den anden ende - men på kom den LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 15:06

Jeg ved ikke hvorfor, men min erfaring med smileys siger mig, at det er efter bogstaverne F, O det kan drille.

En lille test!
af
Molo

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 15:09

Du har sgu da ret.... Underligt.. prøver lige med Molos foretrukne FF ff

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 15:09

Yes...... LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 15:10

Hmm, Hvad sker der?!
Jeg skrev de to ord under hinanden, men den flytter dem sammen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 15:11

Ny test med bogstavet O..

Mol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 15:12

Det er nok det nye på Kandu, der er kommet LOOOL - Tar lige en lur....... CU

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 15:15

Moldimsen, skulle have været navnet Molo efterfulgt af denne smiley

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-03-05 16:40

En skam jeg ikke kan finde ud af at indsætte smeileys her i kandu, jeg manglede lige et par stykker. alt efter det er til at dø af grin over, eller til at gylpe af; og den lille fanden er nu sød.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 16:50

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

: - ) uden mellemrum =>
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 16:50

Rosmon.

Allerøverst til venstre, under brugerservice klikker du på "kom i gang" ...Scroll ned i bunden og voila, har du alle de tilgængelige smileys

Denne glade smiley laves sådan : - ) ...bare uden mellemrum..

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-03-05 17:05

creamygirl Du får pointene, når vi engang ad åre er færdig med at diskutere denne tråd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 17:16

Se hvor let det er med disse smileys
Vil du gøre det rigtigt nemt, når du bevæger dig rundt i forskellige tråde, så lad et vindue (med smileys) stå åben nederst i proceslinien. På den måde bliver du fri for hele tiden at skal forlade en tråd for at finde den rigtige frem.

Du kan jo også bare printe dem ud

Ang point. Skide være med dem, de er ganske uinteressante - og desuden er der ikke noget der haster Rosmon. Der er nemlig ingen regler for, hvornår et spørgsmål skal lukkes. Kun visse brugeres hjemmestrikkede regler *S*

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 17:30

Nemlig !
Skidt med point. Det gælder mere om at kunne give en hånd.
For resten.
Er der nogen, der har brug for en hånd ?
Jeg har faktisk en hel arm, jeg ikke ved, hvad jeg skal bruge til.
En krop til fri afbenyttelse er der også.
Hovedet tror jeg selv jeg beholder.
(Altid godt at et par hjerneceller i reserve)
Resten har jeg desværre smidt i containeren.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 17:45

Sjov smiley sammensætning du holder dig Gambrinus *G*

Men du er jo også dagplejemor

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 17:47

Hmm; jeg kender én der kan hjælpe dig med din profil.
Du staver sq som en brækket arm " intresikmusseret"....din nød

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 17:50

bvh : http://www.kandu.dk/dk/spg/63513#678026 -> Tusind tak for din kloge og indsigtsfulde kommentar

...men hvem er det nu lige der tillægger brugerne kombatante motiver ?

sejrherrerne ....hvem er det ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 17:52
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 17:55

[hør]Som om den smule Smiley diskrepans har nogen reel betydning for budskabet ?
Næeh.... se her hvordan Kandu.dk ind imellem behandler gengivelse af kilde kode : http://www.kandu.dk/dk/spg/45388

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 17:56

Prøv at spørge folk om de er intresikmusserede.
99,9 % siger ja og begynder at remse deres foretrukne bands op.
Den virker !
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-03-05 18:00

Det vil jeg prøve Gambrinus *G* det er faktisk ret let at sige ordet, så det er sikkert også let at forstå!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 18:01

Gambrinus.

Man skulle da ikke tro at det kunne være så svært - Der må jo være een der frygteligt savner sine ben og en arm. LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 18:20

Creamygirl.

Prøv at sige " STATSSTATISTIKERSKE"

Kan du... så er du rigtig go. Langt de fleste siger STATSSTATISSKERSKE..... lool Kan du ikke sove i nat, fordi du ligge og hvisker KSHYTTLNDKUSLTUIU SKE.... så ved du hvorfor loool og send mig en ond tanke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 18:29

A.C.Rosmon http://www.kandu.dk/dk/spg/63513#678158 -> Øeehh... færdig ???

Hvad mener du ?

Hvis det er et nyt filosofisk spørgsmål, må du nok til lommerne og op med nogle flere point

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-05 18:37

creamygirl -> No trouble : STATSSTATISTIKERSKE

Næppe nok til at holde mig søvnløs. Næeh... så knæk denne : http://www.cut-the-knot.org/pythagoras/tricky.shtml

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-03-05 19:10

Tror i forresten ikke han har tabt hovedet, fordi benene er slået væk under ham ?
Eller nogen har slået hånden af ham ?
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-05-05 20:20

Tak for svaret creamygirl. Jeg ved ikke hvilket af dine svar der er bedst, men pointene fortjener du.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-05-05 20:29

Tak

Jeg havde helt glemt denne tråd - og hvor er det tragisk, at Arne.Jakobsen efter to måneder stadig fører sig frem som kandu diktator!!

//Creamy