/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spørgsmål gentaget
Fra : svendgiversen
Vist : 625 gange
105 point
Dato : 20-06-11 19:05

Jeg har tidligere stillet og lukket spørgsmål, der senere har fået ny aktualitet.

Det sídste er dette: http://www.kandu.dk/Spg156260.aspx

For et par uger siden, da min kone deltog der, var der godt vejr, også på Norges frihedsdag,
nu samme sted, pis regner det, så hun var heldig, men se alligevel: http://www.nrk.no/hurtigruten/

Dette spørgsmål går mere på om man teknisk kan ophøje gamle og lukkede spørgsmål til nye?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 115 point
Dato : 20-06-11 19:08

Nej.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-11 19:28

Det kan du kun på den måde, som du netop har gjort det. Oprette et nyt spørgsmål.

Hvordan har du dog selv tid til at være på kandu ? Jeg troede at du fulgte med i den "hurtigrute", som fra start til slut kun varer 134 timer !!!!

Jeg synes, at der er gjort reklame nok for den rute, som din kone har været på.

Citat
Dette spørgsmål går mere på om man teknisk kan ophøje gamle og lukkede spørgsmål til nye?

svendgiversen

Du har jo været bruger på kandu i lang tid, så du kender jo selv svaret

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=49399

og det er før den tid, hvor jeg blev bruger på kandu

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-06-11 19:32

Jeg kan jo altid stille det samme spørgsmål igen, men så er det jo gentagelse, redundans...

Når den rekord lange TV transmision: Hurtigruten har fået ny aktualitet,
er det fordi norske motorbåde sejler ind foran færgen, bare for at komme i TV.

Et så stort og tungt kryds togt skib kan jo ikke bremse på få meter/sømil...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-06-11 19:46

Jeg havde ikke set ans indlæg, da jeg svarede,

at jeg har større kandu ancinitet på kandu end hende, er ikke ensbetydende med
at jeg kender kandu reglerne bedre end hende, det er der vist ingen der gør?

Men rigtigt, jeg gentog, fordi flere skulle have mulighed for at følge/gentage min kones tur nordpå,
en fantastisk natur oplevelse, nu også med ekstra farlig sejllads for boven...

Tilføj dette til dine favoritter, et par dage kun: http://www.nrk.no/hurtigruten/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-11 19:52

Der mangler den interaktive del, på den hjemmeside.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-06-11 20:04

Ikke forstået Eyvind,

vil du borde/påsejle: Færgen, små bådende foran, ans eller jeg, eller?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-11 20:07

Citat
Der mangler den interaktive del, på den hjemmeside.

Jeg vil bare styre skuden ind mellem alle bjergene.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-06-11 20:17

Det har vi folk til der nordpå...

jeg undrer mig bare over min tilsyneladende uønskede reklame:
>Jeg synes, at der er gjort reklame nok for den rute, som din kone har været på.

Hverken jeg eller min kone har jo økonomiske eller andre interesser i denne rejse,
jeg synes bare andre også skulle have muligheden for at se: Hurtigrutens storslående natur.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-06-11 20:39

Jeg ville ønske at jeg havde tid til at se hele rejsen, for den skulle være vidunderlig. Og bestemt en kæmpe oplevelse.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-06-11 21:03

>>>>>>>KUN ET TIP<<<<<<<<

HVIS, du vil hente selve filmen på dit link? TIP
kan du bruge dette gratis program.
Bare INDSÆT browserens adressen = ind i programmets ? browser
og klik på HENT = 1,9GB
http://www.streamtransport.com/
Ønsker du at klippe i filmen, så der kun vises et par klip PR/ MINUT
kan det også lade sig gøre, det tager bare meget lang tid, at sætte det sammen,
men du kan åbne filen med?
programmet Image Grabber IIsæt den til at tage billede/ r HVERT sekund/
gem som enkelt filer og smid det hele over i formatoz MED et uotput (filtype) som du kan bruge.
ELLER smid filmen ind Movie Maker og sæt hastigheden op? kan gøres flere gange
så det ikke tager flere timer/ dage at rejse turen
Men kun et tip..

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-06-11 07:08

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind