/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hurtigruten på norsk TV
Fra : svendgiversen
Vist : 1258 gange
83 point
Dato : 16-06-11 10:22

NRK 2 sender uafbrudt hele sejlladsen på TV, fra Bergen til Kirkenæs, fra i aften...

Det var den samme tur, min kone lige har været på, og hun vil jo så gerne følge og viste dele deraf.

Problemet er, at jeg har stofanet og kan godt modtage Norge 2 på min computer her:
https://webtv.stofa.dk/live_tv.php

Men tilsyneladende ikke på mit TV i stuen fra samme bynet kanal: Stofanet Sønderborg?

Er der nogen der kan hjælpe med at finde denne kanal på mit TV??
Vel at mærke uden at jeg ødelægger mine favoritter der: Danske kanaler først og muslims sidst.

Er mit bynet og dette link ikke samme kilde, de kommer fra samme Stofanet kabel???

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-06-11 11:23

- sæt hende foran computeren Svend, kanalen er åbenbart ikke i din tv-pakke. Jeg kender ikke Stofas programpakker, men hvis I f.eks. kun har mellempakken, er det måske derfor...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-06-11 11:27

- jeg kan se at TV2 Norge er i basispakken, så den burde du kunne finde på dit tv...

http://www.stofa.dk/kabeltv/showoversigt.php?shortcut=stofatvudbud&plantid=791

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-06-11 11:36

Tak Stouenberg, men nu bor jeg jo ikke i Århus/Aarhus.

Vi har sikkert ikke de helt samme kanaler i Sønderborg,
hvis jeg har NRK 2, hvordan henter jeg den så, uden at ødelægge min opsætning?

Jeg har et Phillips TV, der selv kan finde alle kanaler, men så er forud indstillingerne røget...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-11 11:41

Citat
sæt hende foran computeren Svend

Udsendelsen varer 134 timer Starter i aften og slutter først tirsdag nat.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-06-11 12:27

Vor udbyder her:
http://www.doa.dk/page2.html

har tilsyneladende norsk TV2 i grundpakken, (jeg har vist også analog 2 pakken) ,
så jeg bør kunne se NRK 2, hvis der er det samme som norsk TV2, også på fjernsynet...

Hvad gør jeg,
ud over at placere min kone i 134 timer der...

Hvem skal så lave mad og lufte hunden?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-11 13:44

Citat
Hvad gør jeg,

Finder Kanal S20 på dit TV

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-06-11 15:44

svend - din mad står på side 5 i kogebogen... hundesnore fåes vel i mange længder...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-06-11 17:12

Jeg har nu geninstaleret alle 42 programmer fra mit stofa bynet,
og de står"hulter til bulter", hvorfor siger man sådan?

Men ingen nye, intet NKR 2 og ingen S20,
måske har vi så mange tyske progremmer her i grænselandet at bynettet må fravælge nogle norske?

Min kone har heldigvis ikke set sidste indlæg, hun laver kun salaten og jeg griller hovedretten,
og mærkeligt nok kredser hunden mest om hende og ikke om sin herre...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-06-11 17:22

- velbekommen.

Husk at placere den kjære kvinde foran pc'en inden du vasker op...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-06-11 17:22

- I må da have fået en kanaloversigt fra Stofa?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-11 18:31

Citat
Jeg har nu geninstaleret alle 42 programmer fra mit stofa bynet,

Et eller andet sted tror jeg DU søger forkert....

Stil nu MANUELT ind på S20

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-06-11 19:23

Har prøvet, hjæper ikke, men har Norge 2, dog ikke denne her:

Den norske tv-station NRK har besluttet sig for at gentage succesen med slow-tv og sender nu 134 timers uafbrudt live-tv fra skibet på Hurtigruten. Cruiset begynder i Bergen kl. 19.45, 16. juni og slutter først 134 timer senere. I 2009 sendte NRK en syv timer lang togtur mellem Oslo og Bergen, som blev et kæmpehit hos nordmændene.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-06-11 20:51

Der er nu norsk fodbold på TV2 norge, så ikke den med hurtig ruten.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 83 point
Dato : 16-06-11 21:42

NRK2 og TV2 Norge er IKKE det samme - du har IKKE NRK2

http://www.nrk.no/tv/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-11 21:45

Sammenlignet med Danmark ville det svare til at DR2 og TV2 skulle være det samme - og det er det jo som bekendt IKKE

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-06-11 08:51

Tak for svaret refi.