/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Klaudi her er en STOR tak
Fra : o.v.n.
Vist : 631 gange
200 point
Dato : 04-06-10 20:49

Hej Klaudi du fik kun en lille tak i det spørgsmål vi begge svarede i
Citat
Også en lille tak til Klaudi
her er så en STOR tak fra mig, du ved jo stort set alt om Windows, stil et spørgsmål og Klaudi kan fortælle om programmer og indbyggede muligheder som almindelige computer brugere, som jeg er blandt, ikke vidste det fjerneste om
http://www.kandu.dk/spg147868.aspx
Her er selvfølgelig flere andre supportere som fortjener en stor tak i andre må vente til engang vi krydses i et andet spørgsmål

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 04-06-10 22:07

En lille tak er os fint, en STOR tak er meget fint, så mange tak

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-10 00:34

Tak for svaret Klaudi. ja alle slags tak er velkomne jeg undres gang på gang for eksempel her
Citat
skal du starte winnt.exe der er i mappen I386
ved du simpelhen ALT
God weekend

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-06-10 07:50

Velbekommen og mange tak, nej da der er ski meget jeg ikke ved,
den der har jeg tilfældigvis brugt flere gange når jeg har haft formateret pc
og geninstalleret xp fra DOS prompt

Go' weekend retur