/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Acer D250 notebook
Fra : CerwinVega
Vist : 404 gange
95 point
Dato : 04-06-10 04:48

Hvordan installere jeg win xp på en acer D250 ?

Disse notebooks har ingen form for cd rom drev og jeg har ingen externe drev liggende, men jeg har prøvet at formatere et usb flash drev til en boot disk og lagt winxp filer i en mappe, men når jeg kommer frem til dos menuen på notebooken og skriver setup for at starte winxp installering, så for jeg at vide at programmet ikke virker i dos :(

Jeg har hentet alle drivers fra acer hjemmesiden men hvordan for jeg smidt win xp på sådan en tingest ?

Der ligger et styrresystem der hedder "Ubunto" eller noget i den retning og det skal bare fjernes så jeg kan bruge win xp.

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 04-06-10 04:55

Det skal lige rettes, at det er til en netbook D250 acer aspire

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 95 point
Dato : 04-06-10 06:22

I filmen på Youtube kan du hvordan og hvilke værktøjer du skal bruge, at det så er et tilbage skridt at gå fra Ubuntu til XP bliver din sag du kan selvfølgelig bruge andet end Kingston som manden her bruger

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-10 13:59

Hvis du kan starte fra USB'en og du har lagt hele XP'en over på den,
så skal du starte winnt.exe der er i mappen I386

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 04-06-10 16:25

Tak for svaret o.v.n..

Også en lille tak til Klaudi

Jeg kunne bruge begge svar

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-10 16:42

årh kun en lille tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-06-10 20:37

Selv tak og god weekend