/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tips og tricks der ikke virker
Fra : creamygirl
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 06-03-10 12:43

Det er ikke så underligt, at lærerne i folkeskolen hurtigt kan genneskue om en tekst har været en tur omkring diverse oversættelses værktøjer
--------------------------------------------------------------------------------

Indev?rende Seagate FreeAgent Teater HD medier spilleren er noget neger boks ( ) at kunne lempe en transportabel skrap drive. Indev?rende firkant indretning har den oparbejdelse kraft og den kode onboard hen til l?se en omfattende afart i fil formaters, e.g. MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, og DIVX filer hos opbakning nemlig NTSC, Kammerat, og HD dagsorden lige til 1080i. I betalingsbetingelser i lydelig format ( ), indev?rende indretning underst?tter alskens popul?r digital- lydelig formaters s?som MP3, WMA, WAV, og OGG. Indev?rende kun lidt neger boks er sammenh?ngende hen til en TV via komponent telegrammer og den digital medier oplagt af den ekstern skrap drive kan legede igen. Den Seagate FreeAgent Teater HD Medier Spilleren egenskaber en ringe display nemlig nemme styring.

http://www.tipandtrick.net/2009/seagate-freeagent-theater-hd-media-player/da/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 12:48

Den er slem, storslem

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-03-10 12:55

Prøv at gå ind på Vis og vælg Tegnsæt. Sæt den til Vesteuropæisk ISO, så kan du læse den. Husk at sætte den til unikode igen, hvis det er den du bruger.

Kommentar
Fra : JoyLip

Dato : 06-03-10 12:55

Sidste år i Portugal stødte jeg på et mistænkeligt Google-oversat spisekort fra portugisisk til dansk: "Kødretter" var blevet til Rød Retter og "blæksprutter" til Blaeks Prutter.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-03-10 12:57

Vi var flade af grin over BertelBranders undersættelse 04-02-05 01:06

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=59862

Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-10 12:58

Citat
Blaeks Prutter.

Hmmm prutter?! - Jeg havde nok fundet et andet sted at spise

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-03-10 12:59

Jeg kender alt til oversættelser på nettet, jeg skrivet meget tit med min kusine i USA, og hun kan ikke dansk. Ofte bruger vi oversættelser. Hun skriver på engelsk og oversætter og sætter så oversættelsen i brevet. Kors, ofte kan jeg ikke forstå den danske oversættelse.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-10 13:06

Hadegrupperne på facebook er heller ikke noget at råbe hurra for

Fuck Denmark

Danish
====

Danmark ikke

Denne gruppe af mennesker, der elsker profeten og alle muslimer skal forsvare den hellige Prophet

Jeg har set mange steder, hvilke stoffer til vores profeten Quran og mange Jerobac der fornærmer profeten, vi skal forsvare vores profeten og vores religion og vores flag

Jeg sværger til Gud, og jeg da jeg så billederne at fornærme vores profeten, og jeg næsten skreg jeg var meget trist

Denne gruppe af hver muslimske der elsker Allah og messenger

Og tilbageholdende Danmark

Hvis du elsker profeten bør offentliggøres i denne gruppe og opfordrer venner

Tak

http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=1262089470#!/group.php?v=wall&ref=mf&gid=103693123929
____________________________

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-10 19:28

Gratis download Avast Uninstall Utility | Gratis download Avast Uninstall Utility

Gratis program kan afinstallere Avast!. Features: programmet vil fjerne fra vores harddisk ansøgninger, Avast!, Programmet er nyttigt, når du kan ikke på den traditionelle måde at afinstallere programmet, programmet er kendetegnet ved brugervenlighed.
http://www.forum.wiaderko.com/da/systemowe/76780-avast-uninstall-utility.html

Fandt lige dette i min søgen efter et afinstall prg til avast

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 14-03-10 18:39

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-10 19:59

Velbekommen