Hvem gider oversætte denne tekst til dk ~
Fra : Rikki4
Dato : 04-02-05 00:53

And being close to you.
And being close to you
And being close to you.

Fra : BertelBrander

Dato : 04-02-05 01:06

Kopy and paste fra:
http://www.translation-guide.com/free_online_translators.php?from=English&to=Danish

Og nej, det er ikke ret godt oversat.

Nærmeste Genstand hen til Halvtosset vers 1 Hvor kunne jeg mene im oprejst kraftig , Endnu beføle den luft neden for mig feet? Hvor kunne lykke beføle altså forkert? Hvor kunne lidelse beføle altså yndig? Hvor kunne jer lade mig se på jer ligge , Så er der ikke mere ophold mig drømme den måde jer lave? Hvor kunne jeg har fik i altså det dybe? Hvor kan det være at gjorde jeg få kær jer? Chrous Indeværende er den nærmeste genstand hen til halvtosset Jeg har nogen sinde blevet Følelse 22, handlende 17, Indeværende er den nærmest genstand hen til halvtosset Jeg har nogen sinde bekendt , Jeg var aldrig nogen sinde halvtosset oven på mig besidde Og nu jeg kende At der en samkøre imellem den to Er nær craziness Og er nær jer. vers Hvor kunne jer skabe mig nedgang afsides Så er der ikke mere ophold mig nedgang hos kærlig lies? Dens altså nem at ophold en hjerte ; Dens altså nem at slutning jeres øjne. Hvor kunne jer omgås mig lige en barn? Endnu lige en barn jeg længes nemlig jer. Hvor kunne en beføle altså løssluppen? Hvor kunne en beføle altså blå? Chrous Indeværende er den nærmeste genstand hen til halvtosset Jeg har nogen sinde blevet Følelse 22, handlende 17, Indeværende er den nærmest genstand hen til halvtosset Jeg har nogen sinde bekendt , Jeg var aldrig nogen sinde halvtosset oven på mig besidde Og nu jeg kende At der en samkøre imellem den to Er nær craziness Og er nær jer. Og er nær jer Og er nær jer.

Fra : creamygirl

Dato : 04-02-05 01:08

Hey, det var en griner
Tak for det Bertel/Brander..lol

Fra : Gambrinus

Dato : 04-02-05 08:58

For fan... BertelBrander
Jeg er lige stået op ! Har ikke end gang fået morgenkaffe !

Gambrinus

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-05 10:48

Er det standarden på Translation-programmer.
Det var morgenens joke.

Nå, men :

Hvordan kan jeg have følelsen af at stå fast
og dog føle luften under mine fødder.
Hvordan kan lykke føles så forkert
Hvordan kan elendighed føles så skøn.

Hvordan kan du lade mig betragte dig sove,
Og så afbryde mine drømme som du gør.
Hvordan er jeg blevet ramt så hårdt.
Hvorfor blev jeg forelsket i dig.

Dette er det tætteste man kommer på galskab
Jeg har aldrig følt mig som 22-årig og opført mig som 17-årig.
Dette er det tætteste man kommer på galskab.
Jeg har aldrig forstået,
Jeg var aldrig skør alene.

Og nu ved jeg der er en forbindelse mellem de to ting,
at være tæt på galskab og tæt på dig.

Vers 2

Hvordan kan du lade mig gå fra forstanden,
Og derefter fylde mig med kærlige løgne.
Det er så let at knuse et hjerte
Det er så let at lukke øjnene.

Hvordan kan du behandle mig som et barn,
selv om jeg higer efter at være som et barn for dig.
Hvordan kan nogen føle sig så forladt
hvordan kan nogen føle sig så nedtrykt.

Dette er det tætteste man kommer på galskab
jeg har aldrig følt mig som en 22-årig og opført mig som en 17-årig
at være tæt på galskab og være nær dig.

mvh dova

Fra : Gambrinus

Dato : 04-02-05 10:58

Ok, nu har jeg fået grinet af.
Hvem synger/spiller ?
Gambrinus

Fra : creamygirl

Dato : 04-02-05 11:57

Jeg tillader mig lige at tage endnu en griner

This is the closest thing to crazy = Nærmeste Genstand hen til Halvtosset

Man kan da heller ikke regne en skid med de dersens translation-programmer :

God weekend!

Fra : Herbie

Dato : 04-02-05 20:12

Hej Ja her er så en lidt anden udgave GGG
ikke direkte oversat men alligevel skulle jeg prøve GGG
Håber at du kan lide den, kender ikke musikken så det er ikke sikkert at den passer ???
Men det var også bare for sjovt KH Palle Larsen

Vers 1
Hvordan kan jeg tro, jeg står stejl
Når jeg har luft under mine fødder
Hvordan, kan lykken tage fejl
Hvordan kan fejlen være søder

Hvordan, kan du la’ mig se du sover
Hvordan, kan drømmen gå itu
Hvordan, kan jeg måske få det sjovere
Når jeg elsker dig endnu

OMKVÆD
det er det vildeste, så tosset
jeg aldrig prøvet før
føler mig som 22, og ikke 17 som jeg bør
det er det vildeste, så tosset
måske jeg skulle mene
at jeg var tosset helt alene

Men nu ved jeg, at der, en sammenhæng, en vej
at være tosset li’som mig
og være tæt på dig

Vers 2
Hvordan kan du se mig smerte
og bryde op, og lyve, og gå
det er nemt at bryde et hjerte
og alt det som du ikke så

Hvordan, kan du tro jeg er et barn
Men som et barn jeg længes, du ved
Hvordan, kan man føle så varm
Hvordan, kan man føle så ked

Fra : Rikki4

Dato : 05-02-05 00:09

Godaften i rummet

Denne lille simple tekst har gjort dame MEGET rig
Katie Melua - Call Off The Search

BertelBrander hvis det ikke lige var fordi jeg skulle bruge den danske tekst
så havde du fået de point for din (oversættelse )

Tak til dova for super arbejde

Godkendelse af svar
Fra : Rikki4

Dato : 05-02-05 00:12

Tak for svaret dova.

Super gjort
Der vil blive tænkt på dig til vores Karaoke aften hvor den er det sidste nye hit
Mvh Rikki

Fra : dova

Dato : 05-02-05 00:30

Selv tak Rikki4