/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Returpoint
Fra : ans
Vist : 832 gange
200 point
Dato : 05-01-10 16:17

Så har jeg fået det 1. returpoint ........ men fra hvem ????

Der er da noget galt

Køb nu ikke spørgsmålet, men det er dette .... http://www.kandu.dk/spg143700.aspx .... som jeg stillede kl. 16:05 og accepterede et svar kl. 16:07

Der er da mangt og meget, der bliver ødelagt/ikke fungerer her på kandu

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 05-01-10 16:17

Hunbjoernen tror jeg ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 05-01-10 16:18

Dato : 05-01-10 15:39

Dette koster også....

Tror Kandu har "rod" i uret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-10 16:19

De har nok glemt at skifte årstal

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-01-10 16:21

Sådan har det været de sidste 2 timer - men noget skal vi jo bruge vores point til!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 16:24

Det er først i dag at spørgsmål er helt lukkede så hurtig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-10 16:25

Ja, et eller andet er der galt, og nej jeg vil ikke rutte med 1 point IBM760

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-01-10 16:28

Rettelse - jeg konstaterede det i spørgsmål http://www.kandu.dk/spg143684.aspx
omkring kl. 12:05 - så det er blevet den store point uddeling

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-10 16:37

Nu har jeg fået 4 point retur ...........

Og der er ikke gået 1 time endnu ..... for dårligt at kandu ikke kan få det her til at køre, så det fungerer efter hensigten.

Jeg har mere end een gang skrevet til kandu om at ændre "Kom godt i gang" men men men ingen respons

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-01-10 16:38

Tja har også lige fået 50 returpoint efter ca 4 min.

Gu ved hvad man kan bruge dem til. (en ny sneskovl måske)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-10 16:41

Fijala

Citat
Tja har også lige fået 50 returpoint efter ca 4 min.

Du kan bruge dem til at stille spørgsmål med ..... eller købe lukkede spørgsmål LOOOL

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-01-10 16:47

Jamen hvad så med alle de andre point jeg har, dem skal jeg jo også have brugt. ikke ans.
Men ideen med at købe lukkede spørgsmål var måske ikke så dum, det plejer jeg nu ellers også at være god til.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-10 16:56

Problemet med at spørgsmål bliver låst før der er gået en time, er ikke nyt

Det startede allerede sidste år, jeg kan ikke huske hvornår, men som sagt det er lang tid siden et spørgsmål har været åbent i en time.. hvilket har irriteret mig, når jeg gerne ville læse en besvarelse, derfor har jeg lagt mærke til det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-10 17:01

Det bliver jo ikke klokkeklart for kandu, når de stiller på deres ure LOOOL

Men nu har jeg fået de 5 returpoint, som skulle være maximum

Så må jeg jo til at dele ud

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 05-01-10 17:04

Måske spørgsmålet heller ikke er så lang tid lukket så?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-10 17:18

Så mangler jeg at give point til 2 brugere, men da de ikke har meldt sig i mit oprindelige spørgsmål, så ved jeg ikke hvem det er

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-01-10 17:32

eøhm - kan man nøjes med et ½ kiggepoint.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 18:11

Ans du risikerer at ryge da ud i kulden til rævepelsen Jørn med alle de point spørgsmål du stiller

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-10 18:20

o.v.n.

Mon dog, jeg er jo ikke oppe på 51 spørgsmål og 26 tip på samme dag

Nææææ jeg er mere snu end ræven .... fordeler det lidt mere LOOOL

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 18:22

Citat
Nææææ jeg er mere snu end ræven
det er jeg så slet ikke i tvivl om

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-10 09:19

Når jeg læser dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg143720.aspx

så er det kandus ure der ikke følger samme tid. Det ene ur er 1 time foran, hvilket gør, at der skal "betales" med det samme, et spørgsmål bliver lukket.

Så jeg tror refi har ret

Citat
Tror Kandu har "rod" i uret

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 06-01-10 09:21

Tak for svaret refi.

Jeg tror, du har ret.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-01-10 09:32

Ja - kl. 09.30 skulle der fortsat betales ved kasse 1.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-10 10:00

Det bliver efterhånden dyrt at åbne alle de lukkede spørgsmål fra Ans.