/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad er ændret?
Fra : bentjuul
Vist : 949 gange
217 point
Dato : 31-08-09 14:16

Spændende at finde ud af hvad der er lavet af tiltag fra kandu.dk, og om vi kan mærke forskel

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 227 point
Dato : 31-08-09 14:29

Bentjuul.
Du er en uforbedrelig optimist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-08-09 14:30

Ja - det hele er 10x så langsomt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-08-09 14:32

Dav Pia
Citat
Du er en uforbedrelig optimist
ja et eller andet har de vel lavet..........

Refi - ingen problemer med hastigheden her....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-09 14:35

Burka og de øvrige spam profiler er ude, men det var de måske også før Kandu gik i udu

For øvrigt, syntes jeg godt Kandu snart kunne lære, at informere os bruge om, hvornår de "lukker" ned og også i hvor lang tid, sådan cirka

Det må da kunne lade sig gøre, jeg har da set det i andre fora... serveren er ned pga vedligeholdelse mellem kl. 10-12 og såårn

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-08-09 14:41

Spamprofilerne var lukket ned inden Nordsted1, dog er der et par stykker de har overset

Der er masser af plads ude i siderne til at give os den service som du efterlyser fra kandu's side Nordsted1, jeg er ganske ening med dig - det koster kun at skrive en linie til os.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-09 14:42

Citat
dog er der et par stykker de har overset

Kan være kandu, har set vi har skrevet at de skal - ignoreres -

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-08-09 15:25

Nej, det er nok for tidligt at sige HURRA!

Det er jo hændt før han er dukket op igen og igen ham den unævnelige...

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 15:31

Er der stadig tilladt at udtale sig "ærekrænkende", som disse profiler har for vane?:

Krummen:
http://www.kandu.dk/Spg137853.aspx

Scootergrisen:
http://www.kandu.dk/Spg138108.aspx

Ja, jeg er ligeglad, mig gererer det ikke det mindste ...

Men Kandu har jo nogle regler, som ganske vist ikke overholdes, og I skal da heller ikke gøre det for Tudemaries skyld, men for jeres egen, hvis I altså gerne vil være troværdige ...

Regler:
http://www.kandu.dk/rules.aspx

MvH

TudeMarie

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 15:36

§ 6:

Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.
********************
Ja, de to indlæg fra de to seriøse personer var jo ikke slemme.

Og jeg har heller ikke tænkt mig at grave flere ting frem.

Men hvordan skal de regler, Kandu.dk selv har skrevet, egentlig fortolkes?

TudeMarie

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-08-09 15:37

Ja, så har vi ham den unævnlige her dog ikke mere, nåh der kommer nok en ny profil, så er det ikke der at kandu har ændret på noget

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-08-09 15:40

Citat
Men hvordan skal de regler, Kandu.dk selv har skrevet, egentlig fortolkes?
Du kan da være ligeglad - du er her alligevel kun for at spamme oge genere kandu brugerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-09 15:42

Jeg sågar gået script igennem ...og har intet andet fundet ...end:

Det må være fordi; I har savnet [M]MIG[/B] !!!

</ >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-09 15:47

Altså: MIG... molokyle

...for flere slettede profiler ...er her stadig væk ...til STOR underholdning ...og TAK for dét

..ingen nævnt ..ingen glemt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-08-09 16:30

Hurra Kandu er blevet hurtigere her, så noget godt skete.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-09 17:26

Har vi været nede??

Jamm, der var jo også strømsvigt i nat - i Aarhus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-09 17:52

Det eneste, der er ændret, er datoen. Det er blevet den 31.08.09 siden kandu sidst "fungerede"

Resten er som det plejer at være.

Kl. er nu 18:15 og kandus ur er stadig bagefter.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-08-09 17:56

Citat
Det eneste, der er ændret, er datoen.
ja du har nok ret ans.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-09-09 00:10

Men de er da trods alt blevet lidt mere OBS på ham der "tudemarie" Jørn Rudolf, hans tip er da blevet slettet.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-09-09 00:16

Citat
Men de er da trods alt blevet lidt mere OBS på ham der "tudemarie" Jørn Rudolf, hans tip er da blevet slettet.

Ja ikke nok med det, han er minsanten også selv blevet slettet...

Citat
tudemarie (Blacklistet af kandu.dk)
Medlemsnummer : 276051

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-09-09 00:54

Dejligt at kandu er oppe på mærkerne, men det er en uforståelig opførsel han har udvist. Nu må vi se i hvilken form han vender tilbage....................

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 02:07

Er der ændret noget jeg mærker ingen forskel
Citat
Nu må vi se i hvilken form han vender tilbage.
men håber en ændrig så mangeprofilsen holdes udenfor, jeg har på fornemmelsen at adskillige brugere er trætte at den måde som Kandu bruges på for tiden

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 05:17

Ingen ting er ændret. Kandu fortsætter på samme måde, som Kandu plejer.

kanduFan

Kommentar
Fra : toidi

Dato : 01-09-09 06:10

:

Kommentar
Fra : toidi

Dato : 01-09-09 06:13

:

Kommentar
Fra : toidi

Dato : 01-09-09 06:15

:

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 06:41

Du er da en idiot, toidi !

Skal du virkelig lege Nazi/Stasi psyko ?

Kan du ikke overlade den slags skumle ting til de professionelle, som er oplært af Gestapo ?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-09-09 07:00

Citat
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 02:07

Er der ændret noget jeg mærker ingen forskel
Citat
Nu må vi se i hvilken form han vender tilbage.

men håber en ændrig så mangeprofilsen holdes udenfor, jeg

Det viste sig desværre ikke at være tilfældet - han er allerede i fuld gang igen:

Medlemsnr.: 276070 kanduFan
Medlemsnr.: 276071 toidi

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 07:50

Korrekt Hr. Løve

MvH

kanduFan

Tak fordi I slettede "TudeMarie" - et dårligt navn !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-09 08:04

De sidste to profiler er også slettet, men der kommer 100% sikkert en ny om lidt..

Jeg syntes kandu er blevet hurtigere at bladre rundt i, det er da positivt

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-09-09 08:11

Det er da lidt positivt, at de allerede er blevet slettet.
Det kan da være de er kommet lidt frem i skoene.

Kommentar
Fra : Sydsted2

Dato : 01-09-09 08:25

Hej igen !

Sydsted2

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-09-09 08:57

Sydsted2 er også ham så ud af spørgsmålet her men som oprydder dur han ikke, der skal mere hjerne til, og jeg forstår egentlig ikke hvorfor det her spørgsmål skulle spammes af ham, det handlede jo ikke om klovnen.
Det viser derimod hans desperate destruktive tilbøjligheder hvor alt for ham handler om at ødelægge og genere kandu. og brugerne.

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 01-09-09 09:10

Hold da kæft hvor er det latterligt det her - og meget meget ærgerligt for dette ellers fine forum.

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-09-09 10:07

Måske er et moderator system af en slags alligevel en god idé.
Og måske en mere langstrakt form for tilmelding.

Endelig ville det måske også været godt at kunne melde sig ud.

Om det modsatte af blacklisten, nemlig en "hvidliste" hvor der anmodes om tilslutning ved jeg ikke rigtig - for det begrænser ytringsfriheden temmelig meget.

Eyvind.

Kommentar
Fra : Øststed3

Dato : 01-09-09 11:52

Citat
Endelig ville det måske også været godt at kunne melde sig ud

Ja!

Nu er Sydsted2 (naturligvis) udelukket af bentjuul, derfor svarer Øststed3

I vil gerne finde jer i :

http://www.kandu.dk/spg139531.aspx

(Krummen) - Der sker intet med vedkommende ...

Kommentar
Fra : Øststed3

Dato : 01-09-09 11:54

Og det siger jeg da heller ikke at der skal ...

Men er han da ikke også lidt irriterende? ...

ØstSted3

Kommentar
Fra : Øststed3

Dato : 01-09-09 12:02

Citat
Hold da kæft hvor er det latterligt det her

Ja, lige mine ord ...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 12:53

Kandu teamet er blevet meget vakse til at blackliste men nye brugere får vist svært ved at finde et brugernavn, der har været mange navne i omløb for at genere os

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 01-09-09 15:23

Citat
genere os

Nej da ...

Smiltilmig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-09 19:43

Alt ved det gamle - men skulle der være sket noget nyt - så er det hastigheden der er sat op, men det kan jeg nu også være i tvivl om indimellem

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 02-09-09 00:59

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-09-09 09:16

Takker for point.
Men vi slap da ikke af med de sa..... dobbeltprofiler

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-09-09 10:13

Citat
Men vi slap da ikke af med de sa..... dobbeltprofiler

Jeg tror faktisk det er lykkedes for Kandu at eliminere de fleste denne gang...