/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Perker muslimer
Fra : scootergrisen
Vist : 2553 gange
150 point
Dato : 17-07-09 14:42

Mon her er nogen som kan give mit et begynder kursus i perker muslimer / islam ?

Hvorfor opfører disse "mennesker" som de gør ?

Hvorfor er de i danmark ?

Eventuelt et link til en god dansk hjemmeside om muslimer ?

Høre gerne jeres personlige historier hvor i er blevet overfaldet eller på anden måde generet af perker muslimer eller har set andre der er blivet det.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 17-07-09 15:01

Citat
Høre gerne jeres personlige historier hvor i er blevet overfaldet eller på anden måde generet af perker muslimer eller har set andre der er blivet det.

Hvad vil Du bruge det til?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-07-09 15:02

Citat
Mon her er nogen som kan give mit et begynder kursus i perker muslimer / islam ?

Jeg har vist ikke mere viden end dig,at dele ud af.Men jeg er ikke i tvivl om hvorfor de er her.Nemlig fordi deres religion betinger,at de går ud i verden for at "omvende" alle vantro,til islam.Dernæst er der god forsørgelse,her i de vestlige lande.Så man kan sige,at de får "pligten" godt betalt.
I bund og grund,er deres "drømme",nøjagtig den samme som Hitler`s,omend det ikke var religion han gik mest op i.
Må det få nøjagtig den samme katastrofale udfald til sidst.Jeg håber det.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-07-09 15:14

Citat
Hvad vil Du bruge det til?

Jeg vil gerne vide det. Du ved lidt ligesom hvorfor ser folk nyhederne i tv.

Citat
deres religion betinger,at de går ud i verden for at "omvende" alle vantro

Står der i koranen at de skal gøre det eller lære børnene det i skolen ?

Der også noget med at der i nogle perker muslim lande er love så piger ikke må gå i skole.

Og hvad sker der egentligt hvis en perker muslim kælling tager sit tørklæde af ?
Altså der sker selvfølgelig ikke et skid men hvad tror de der sker ?

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 17-07-09 15:19

Med det sprog er der da ingen normale personer der vil hjælpe.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-07-09 15:48

Et meget kort kursus for begyndere i religion er vist tiltrængt. [indholdet i kantede] er mine betragtninger]

De tre store monoteistiske (enguds) religioner stammer alle fra mellemøsten og indeholder stort set det samme, jødedom den ældste [og tilpasset livet i et nomadesamfund], kristendom dernæst [tilpasset livet i et mere bymæssigt samfund, hvor man skulle have kontakt med mange flere mennesker end i nomadelivet, hvor alle der ikke var en del af ens stamme var fjender, i det mindste mulige] og islam [der igen var nomader]. I øvrigt har de også hugget en masse fra tidlige babyloniske skrifter, bl.a. syndfloden.

Hele historien om en gud starter med Abraham (som Islam kalder Ibrahim), der får den helt sindsyge idé, at han skal ofre sin søn til gud som et slagteoffer, den har alle tre religioner med. Forskellen er kun, at Islam har Ibrahims førstfødte Ismael som offerlam, mens de to andre har Isak (som Abraham fik med sin kone, efter først at have bollet udenom med en trælkvinde, som gav ham den første søn).

Hvis man gider læse det gamle testamente og koranen er det meget langt hen ad vejen de samme historier, de samme ting man ikke må (Ikke spise gris fx) og konflikterne religionerne imellem handler mere om hvordan præsteskaberne har brugt og bruger religionen end om forskelle i det religiøse grundlag.

I det gamle testamente står der skam også, at vi skal ud i verden og mangfoldiggøre os. Kvinder skal tie i forsamlinger står i det ny testamente osv.

Alle religioner tolkes som præsteskabet ønsker, fx er det jo ikke tydeligt når man går rundt i en indvandreghetto, at de ikke må afbilde dyr eller mennesker, når man ser skoven af parabolantenner, eller for den sags skyld terroristvideoer.

Men det står mange steder i hadit'en, beskrivelsen af Muhammeds gerninger, at han ikke ville gå ind i et hus hvor det var billeder af dyr eller mennesker, dem der lavede dem eller havde dem skull straffes hårdt efter døden.

Der er lige en undtagelse, da hans yndlinghustru havde broderet en pude til ham med et billede på var det OK

Men der er da massive kulturforskelle mellem mange af de muslimske indvandrere og mange af gammeldanskerne, dem der kommer langt ude fra bøh-landet er ofte analfabeter, mens en iraner fra en af de store byer ofte vil være veluddannet og have langt mere til fælles med de fleste danskere.

I USA, i hvert fald indtil 2001, var muslimerne velfungerende indvandrere, sammen med asiater, mens problembørnene var og stadig er de sorte, der er voldsomt overrepræsenterede i fængslerne.

Det kunne jo være, at noget af skylden for at det er gået så dårligt ligger på den danske side, læg mærke til jeg skriver NOGET af skylden.

Sven Burmeister, en højt rangerende dansker i Verdensbanken og/eller FN, nævnte for mange år siden at den danske bistandshjælp var højere end lønnen til Tyrkiets præsident, og det kan man vel ikke udelukke også har spillet en rolle for nogle af indvandrerne

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-09 15:49

Citat
Og hvad sker der egentligt hvis en perker muslim kælling tager sit tørklæde af ?
Altså der sker selvfølgelig ikke et skid men hvad tror de der sker ?

I bedste fald får de en skideballe, man så jo i TV hvordan Talabansk "moralpoliti" gik rundt i gaderne med stokke og tævede løs på de kvinder der havde lidt for meget hul foran ansigtet, eller sagt et ord eller gjort en bevægelse der kunne virke seksuelt ophidsende på mænd.

Forleden så jeg en dansk kvinde med tørklæde, omkring 30 år og med 3 børn, to helt tydeligt "dansk fremstillede" piger på 6-7 år, også med tørklæde, og en mørklødet dreng på 3-4 år.
Hun var helt tydeligt fraskilt og fået den yngste med en fejlfarvet dadelgnasker.
Skide være med kællingen, hun er ikke klogere, men det er fandme synd at de to ældste pludselig skal iføres tørklæde grundet nyt ægteskab med importeret affald.

Gad vide hvad hendes familie har ment ?????

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 150 point
Dato : 17-07-09 15:56

Her kan du lære en del om Islam....især afsnittet "Leksikon"

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-09 16:10

Der står intet om tørklæde i koranen................... det er noget middelalderfolket har fundet på.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-07-09 17:14

Tørklæde er nævnt i Koranen.

I modsætning til kristendom så er der i Islam ikke noget ønske om mission eller at udbrede religionen til såkaldte vantro og som Vagn også siger så har vi store dele af det gamle testamente til fælles.

De mest blodige og mest kvindeundertrykkende har vi og jøderne dog beholdt for os selv.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-07-09 17:15

Middelalderfolket omfatter også de kristne, sågar i det jeg vil kalde nyere tid, når jeg som knægt var med mine forældre i Italien SKULLE min mor have et tørklæde om håret for at få lov at gå ind i en katolsk kirke.

Som Paulus skriver i 1. Korintherbrev

1 Korinth. 11,6 Ja, for hvis en kvinde ikke tildækker sit hoved, kan hun lige så godt lade sig klippe. Men da det nu regnes for en skam, når en kvindes hår er klippet, eller hendes hoved er raget, skal hun have hovedet tildækket.
1 Korinth. 11,7 Men en mand behøver ikke at have noget på hovedet, for han er Guds billede og afglans. Men kvinden er mandens afglans.

Så hurra for den store kristne ligestilling. Det minder nu, også her, meget om islam.

Som før nævnt, er det afgørende hvordan præsteskabet tolker ordene, altsammen for at holde på deres magt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-09 17:54

Jeg var med et turisthold inde i en græsk-ortodoks kirke, inden vi kom ind skulle både mænd og kvinder dække deres ben hvis tøjet var over knæet, og kvinderne skulle dække deres skuldre........ikke noget med en smuk brun kavalergang

Men det har altid undret mig at ortodokse jøder går med sort tøj, hat og lange fletninger, det står vist ikke i det gamle testamente.

Kommentar
Fra : aa11aa

Dato : 17-07-09 20:34

Peger denne kvinde i Iran mon op mod Allah?

http://www.bigfun.be/Picture/Iran_24.htm

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-09 21:22

Citat
Det minder nu, også her, meget om islam

Ja, det gør det...forskellen er bare, at hovedparten af os ikke lader os selv og vores liv styre og diktere af en ældre end middelalderlig skriftsamling.

Citat
I modsætning til kristendom så er der i Islam ikke noget ønske om mission eller at udbrede religionen til såkaldte vantro

Nå..det tror jeg nu nok:

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1925

Og de der påstår der ikke står noget om tørklæder i Koranen:

Citat
”Sig til dine hustruer og døtre og de muslimske kvinder, at de skal trække deres ydre tørklæder sammen om sig. Dette er det bedste, så de kan kendes(som rene) og ikke forulempes”. (Koranen sura 33.60).

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1394

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-07-09 21:36

Dova

De links du henviser til siger intet om mission og hvad angår bekæmpelse af vantro så er der fuldstændigt enslydende linier i biblen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-09 22:02

Citat
De links du henviser til siger intet om mission

Næ, måske ikke lige mission, men udbredelse ... ud fra devisen "take it or leave it"...og vælg "leave" og dø,

Citat
hvad angår bekæmpelse af vantro så er der fuldstændigt enslydende linier i biblen.

Ja, det er korrekt...forskellen er bare, at hovedparten af os ikke lader os selv og vores liv styre og diktere af en ældre end middelalderlig skriftsamling.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-07-09 22:05

Gør hovedparten af muslimer det ?

Fundamentalister er lige skøre lige meget hvilken religion de tilhører.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-09 22:40

Citat
”Sig til dine hustruer og døtre og de muslimske kvinder, at de skal trække deres ydre tørklæder sammen om sig. Dette er det bedste, så de kan kendes(som rene) og ikke forulempes”. (Koranen sura 33.60).

Er skrevet for over tusind år siden, hvor de nok kun havde tørklæder til at dække sig med.

Det tolker jeg som at de skal dække røv, patter og underliv, og ikke ansigtet, medmindre de er over 30 år hvor skægget begynder at gro.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-07-09 22:44

Fandens så mange skriftkloge vi har samlet her både hvad angår Islam og Kristendom

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-07-09 22:51

>Dova

"Citat
Det minder nu, også her, meget om islam

Ja, det gør det...forskellen er bare, at hovedparten af os ikke lader os selv og vores liv styre og diktere af en ældre end middelalderlig skriftsamling. "

Du har da ret i, at færre gammeldanske end muslimer virker som om de går op i religion, hvilket måske delvist skyldes, at vores kultur er så indsyltet i folkekirkekristendom, at vi som regel ikke opdager, når der tages religiøse hensyn til kristne.

Thorsen, altså Jens Jørgen, kunne ikke få lov at lave sin jesusfilm med stådreng, og for ikke så mange år siden måtte Kvickly trække nogle kli-klappere tilbage, fordi det stødte folk (mer eller mindre kristne danskere, altså) at jesus var afbildet på sandalen, vores flag er et liggende kors, vores rigsvåben har kors osv.

Og alle undersøgelser jeg har læst viser, at ret få muslimer føler imamerne taler på deres vegne, ligeså få går regelmæssigt i moske. At mange af de menesker, der er kommet fra en helt anden kultur uden demokrati mv., stadig ikke helt forstår vores måde at leve på er vel ikke så overraskende, de første kom for under 50 år siden.

Og mens alle syntes det er forfærdeligt at 14 muslimske børn/unge er på genopdragelse i forældrenes hjmeland, er jeg sikker på vi har langt flere end 14 børn af udlandsdanskere, diplomater mv., der er på genopdragelse på Herlufsholm kostskole, men det har jeg aldrig hært nogen politiker kritisere

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-07-09 22:59

>Luffea, ser først dit indlæg om tildækning nu.

Til min konfirmation fik jeg en bog af en onkel, Kaj Birket smiths Kulturens veje, hvor han bl.a. fortalte at han som fremmed var kommet til et muslimsk område hvor kvinderne lavede markarbejde uden tørklæde, straks de så ham hev de op i skørterne så han ikke kunne se deres hoved(hår), men ud fra teksten virkede det som om han syntes det var sjovere at se deres kønshår.

Så hovedhåret er meget vigtigt

Hvis I nogensinde har læst romaner fra Victoriatiden, hvor mænd kunne blive ophidsede af at se en kvindes ankel, kan I nok se, at det er det skjulte der er spændende, ligegyldigt havd det er.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-09 23:08

Citat
at ret få muslimer føler imamerne taler på deres vegne

Hvis de mener at imamerne mangler at skrige "Hellig krig" i moskeerne herhjemme kan de sgu da bare skrubbe hjem og høre det, for bagefter at løbe ud på gaderne og brænde flag...........hvor svært kan det være.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-09 23:54

Dronning Victoria var nu ikke så snerpet som man vil gøre hende til, men hun fik "skylden" fordi at hun var klædt i enketøj de sidste mange år af hendes regeringstid, det var selvvalgt fordi at hendes gemal døde tidligt, hun sørgede åbenlyst resten af sit liv.
Og englændere havde deres dobbeltmoralske traditioner, herunder at regne en ankel for fræk, samtidig med at damernes selskabskjoler kunne være temmelig nedringede.

Voldtægter af både unge og gamle muslimske kvinder beviser at påklædning eller kvindens udseende ikke er nogen hindring for en syg mand der tilvinger sig sex med vold, det er ens over hele verden, også for danskere der voldtager kvinder på 80 år, men muslimerne giver stadig kvinden skylden.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 18-07-09 13:27

Citat
Thorsen, altså Jens Jørgen, kunne ikke få lov at lave sin jesusfilm med stådreng,

Hov, hov, hov, hov !!

Først og fremmest er det nok folk som Jens Jørgen Thorsen du kan takke for overhovedet at kunne skirve /sige ord som ''stådreng''.. uden af folk med det hvide ud af øjnene vælter ned af stolen. Tænk liiiige på det.. !!! (,,,, og dét i modsætning til fatwa, bål og brand !!)

Dernæst...
hvad forstår du ved ''få lov til'' ?? Det er jo fuldstændigt forkert. Thorsen ville lave filmen med STATSSTØTTE, og fik faktisk lov, men så skulle der jo liiiige ''diskuteres'' lidt, og det endte faktisk med, at man ikke kunne forhindre; og flere år senere lavede han jo filmen..

Situationen havde formentlig set anderledes ud, hvis han selv havde villet betale; ''problemerne'' opstod ALENE i forbindelse med hvad man kunne få statsstøtte til (:: i den forbindelse kan man så også liiiige repetere Rindal /Rindallisme diskusionerne !!)
http://da.wikipedia.org/wiki/Jesus_vender_tilbage

Religion og system-tænkning fylder simpelthen for meget !!
Trille - Ham gud (Øjet)
http://www.youtube.com/watch?v=tHYT3sjEamE&feature=related

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-07-09 13:37

Citat
Hun var helt tydeligt fraskilt og fået den yngste med en fejlfarvet dadelgnasker.

Haha, dadelgnasker det sagde du og ikke jeg :)
Ja jeg forstår altså heller ikke når danske kvinder vælger at blive muslim... vælger er jo nok heller ikke det rigtige ord for en muslim med tørklæde.

Citat
De mest blodige og mest kvindeundertrykkende har vi og jøderne dog beholdt for os selv.

Når du skriver "vi" så hentyder du vel ikke til at du tror at jeg er kristen. For det er jeg ikke.

Jeg læste lige inden på http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=613 at egern og rejer er uren.
For helvede mand.
Hvordan kan perker muslimerne tro at de er rene når de går i bad med tøj på, kom fucking on.

Citat
i Italien SKULLE min mor have et tørklæde om håret for at få lov at gå ind i en katolsk kirke.

Så ville det vel ikke være for meget at forlade at muslimer skal tage deres tøj af når de går i svømmehallen i danmark for eksempel.

Ok læste lige disse linier her:
35.7 De vantro har en hård straf i vente.
8.39 Bekæmp dem,… indtil al religion tilhører Allah.

Står her : http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924

Det var næsten alt hvad jeg havde brug for at vide om perker muslimer. Hvis de lærer det der når de er små og tænker sådan så passer det meget godt med deres handlinger.

Men hey nu er jeg jo ikke religiøs så hvorfor overfalder de mig ? hmm.

(33.1 og 33.48 Adlyd ikke de vantro og hyklerne.)
Aha det derfor de aldrig hører efter når jeg siger noget til dem.

Fuck der er mange gode svar herinde.

Kan vi eventuelt på en forklaring på hvad i mener diverse ord betyder.

For eksempel er dette korrekt ?

islam = en religion
muslim = person som dyrker islam religionen
vantro = det som en muslim kaldes de personer som ikke er muslimer
tørklæde = tøj som muslimske kvinderne har på hovedet så de ikke bliver voldtaget og dræbt
koranen = en bog som beskriver islam religionen.

Er i enig ?

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-07-09 13:50

Scootergris jo du er kristen. Mange af dine værdier skyldes din kristne kulturbaggrund.

At du synes det er forkert at dyrke sex med din egen mor er jo ikke noget du selv har opfundet og det blev jo opfundet før man vidste noget om genetik og sådan er der mange eksempler på din kristne kulturbaggrund.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-07-09 14:45

Skråt op med kristendom eller anden tro når det gælder en stådreng, det er hardcore pornosvineri som skal holdes væk fra offentligheden.
Selv ikke den mest skøre kunstner ville heller ikke fremstille et helt åbent kvindeskød med forstørret klitoris, omend der er lavet mange flotte kunstværker med porno, de er så blot gemt væk.

Jesusfilmen var kontreversiel og fik derfor ikke nogen statsstøtte, men sagen om stådrengen kommer faktisk et helt andet sted fra.
I starten af firserne havde DSB på Birkerød station fået den ide at betonvæggen på en nyopført elevartorskakt skulle udsmykkes af en kunstner, jeg ved ikke om der blev udskrevet en konkurrence, men ihvertfald kom Jens Jørgen Thorsen "på banen". Han meddelte så sine planer om at male Jesus med stådreng.
Der blev selvklart et ramaskrig og sagen kørte i flere måneder, J.J.Thorsen trak sig så ud....pisse sur, og der kom heller ikke anden udsmykning af nogen kunstner.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 18-07-09 16:32

islam = en religion
muslim = person som dyrker islam religionen
vantro = det som en muslim kaldes de personer som ikke er muslimer
tørklæde = tøj som muslimske kvinderne har på hovedet så de ikke bliver voldtaget og dræbt
koranen = en bog som beskriver islam religionen.

Bortset fra tørklæde-delen er jeg enig. Tørklædet er en religiøs/kulturel tradition i flere religioner, som nævnt tidligere, men har tilsyneladende været på fremmarch hos muslimer de senere år.

For et par år siden var jeg i Tyrkiet med min viv, der i 60'erne boede nogle år i Tyrkiet, og der var langt flere kvinder med tørklæde nu end dengang.

Jeg har det samme indtryk herhjemme, der er flere etnere med tørklæder nu end tidligere.

Min pæredanske mormor, der vel ville være 115 år i dag, gik aldrig udendørs uden et tørklæde, eller hvis det skulle være fint en hat, og i kirken sad hendes jævnaldrende også med hat/tørklæde.

Og til stådrenge mv. så er vores pornografibegreber jo religiøst betingede, havde JJT lavet en film med sadisme, vold og mord havde ingen løftet et øjenbryn, og han havde uden problemer fået sin filmstøtte.

Men det kristne i Danmark er så integreret i samfundet, at også folk der ikke tror på vrøvlet er dybt påvirkede og kalder det vores kultur.

Kirkeklokker larmer som ind i helvede, og er givetvis på kant med miljøreglerne, tænk hvis en fabrik midt i et boligområde larmede så det kunne høres flere hundrede meter væk hver søndag morgen. Eller det ramaskrig det ville give, hvis en moske larmede ligeså meget.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-07-09 16:52

Hejsa.

Du efterlyste en god dansk hjemmeside om Islam:
http://www.teo.au.dk/cms/pluralismeprojektet/islamdk1/islam-links

Mvh

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-07-09 03:52

Min mor var også vild med tørklæder, men min søster som er født først i 50` rne har aldrig nogensinde haft noget på hovedet, kun når hun havde været til damefrisør og der lige skulle holdes lidt på lokkerne hvis hun skulle være fin om aftenen.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-07-09 11:44

Citat
Voldtægter af både unge og gamle muslimske kvinder beviser at påklædning eller kvindens udseende ikke er nogen hindring for en syg mand der tilvinger sig sex med vold, det er ens over hele verden, også for danskere der voldtager kvinder på 80 år, men muslimerne giver stadig kvinden skylden.

Hvem gider egentligt og voldtage en muslimer... ja eller bare have sex i det hele taget ?

Citat
Scootergris jo du er kristen. Mange af dine værdier skyldes din kristne kulturbaggrund.

Haha du er sjov. Nej jeg er såmænd ikke kristen.

Citat
At du synes det er forkert at dyrke sex med din egen mor er jo ikke noget du selv har opfundet

Hvem fanden har sagt at jeg syns det er forkert ?
Dan dine egne meninger så skal jeg danne mine.

Citat
Skråt op med kristendom eller anden tro når det gælder en stådreng, det er hardcore pornosvineri som skal holdes væk fra offentligheden.

Nu er en film vel ikke ligefrem offentligheden.
Jeg så da stiv pik igår i "slemme slemme piger" på ... tror det var kanal 6 eller tv 2.

Citat
Min pæredanske mormor, der vel ville være 115 år i dag, gik aldrig udendørs uden et tørklæde, eller hvis det skulle være fint en hat, og i kirken sad hendes jævnaldrende også med hat/tørklæde.

For mig handler det ikke om folk har tørklæde på eller ej det handler om det som tørklædet står for.
Hvis muslimerne kunne tage deres tørklæde af og på som de havde lyst så ville jeg være skide ligeglad men det handler om undertrykkelse og hvordan vi i danmark acceptere af kvinder bliver undertrykt lige foran næsen på os.

Citat
Kirkeklokker larmer som ind i helvede

Er enig med at kirkeklokker larmer og jeg hader dem, det så pisse irriterende.

Jeg forstår ikke hvordan firmaer for eksempel kvickly og mcdonals osv ansætter muslimer med tørklæde som åbentlyst lader sig undertrykke, det da for latterligt.

Her i læste den med en muslim med tørklæde er blevet smidt ud af hjemmeværnet... hvis hun ikke vil af med det skide tørklæde: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-23792988.html

Haha det kunne være sjovt hvis du klager til menneskerettighedsdomstolen.
Hvordan fanden kan man som undertrykt klage over at andre ikke vil acceptere af hun bliver undertrykt.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-07-09 11:54

Er der nogen som har hørt om, læst eller måske set nogle steder hvor de laver/sælger muhammed med bomben t-shirts ?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-07-09 12:28

Efter hvad jeg har læst er vores muslimske hjemmeværnspige dansk gift, læser medicin osv. Med den baggrund tror jeg ikke på hun er undertrykt og bærer tørklæde af den grund, selv om SG opfatter det sådan. Hun har ovenikøbet selv fundet frem til et tørklæde, der ikke forhindrer hende i at have gasmaske på.

Resultatet af Dk's undertrykkelse af hende kan da hurtigt blive, at hun, efter en dyr, men for hende gratis uddannelse, tager til udlandet hvor hun ikke bliver diskrimineret, mens vi fortsat mangler læger her.

Og jeg har det fint med at blive ekspederet af kvinder med tørklæde, så længe vi kan snakke lidt hyggeligt sammen undervejs, og de kan give rigtigt tilbage mv., er jeg da ligeglad med hendes påklædning.

Endelig, hvis det skulle lykkes DF at få forbudt alle muslimske tegn i det offentlige rum, skal man da være meget naiv for at tro det ville mindske muslimske kvinders følelse af at være undertrykt (hvis de føler det). Nu ville de blot opleve at være undertrykt hjemme, og SKULLE have tørklæde på, og ude, hvor de ikke MÅTTE, et rigtigt martyrium.

Den mest effektive metode til omvendelse brugte muslimerne selv i middelalderen, særskat på 5% på de kristne, et par generationer senere var der ingen kristne tilbage. Det var ikke en anbefaling af metoden, men en konstatering af, at man sjældent kommer langt med tvang.

Kirkerne ville garanteret blive overfyldt. hvis man forbød danskerne at gå til gudstjeneste

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-07-09 13:00

Citat
Er der nogen som har hørt om, læst eller måske set nogle steder hvor de laver/sælger muhammed med bomben t-shirts ?
Nej da, og Gud-ske-lov for det

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-07-09 18:33

Citat
Er der nogen som har hørt om, læst eller måske set nogle steder hvor de laver/sælger muhammed med bomben t-shirts

Så kan Du lige så godt vælge en med skydeskive, den har samme virkning

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-07-09 12:33

Citat
en konstatering af, at man sjældent kommer langt med tvang

Kan du huske der gang der levede indianere i nord amerika...
Jeg syns da ellers usa er kommet langt med at tvinge indianerne. Er der ikke noget med de lever i små resavater nu.

Citat
Så kan Du lige så godt vælge en med skydeskive, den har samme virkning

Ja det jo lige det der er problemer med de skide muslimer. At de vil dræbe over en tegning det da helt vildt.
Helt ærligt prøv lige og tænkt over det.... Der er "mennesker" i dette land som vil dræbe folk der tegner en tegning !!!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-07-09 15:23

Jeg læste lige denne her :

Citat
Hvorfor har danske myndigheder og kommuner så svært ved at håndtere kriminelle fra Mellemøsten og ekstremisme blandt muslimer? Og hvorfor virker indsatsen ikke, selvom vi bruger hundredvis af millioner?

"Fordi muslimernes kultur gør integration umulig"

Hvad siger i til den ?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-07-09 16:44

> til dine indianere, det tog nogle hundrede år og stort set en udryddelse af indianerne at få dem ned med nakken, det tror jeg ikke nogen har lyst til at vente på.

Og tænk engang, at amerikanere, englændere og danskere går og slår folk ihjel i deres eget land fordi de selv vil bestemme hvordan de skal leve.

Det er IKKE et forsvar for at prøve at slå folk ihjel for en tegning, men en konstatering af, at folk prioriterer forskelligt.

Til det sidste, læg mærke til at flere og flere etnere kommer i arbejde, sådan et rigtigt et hvor man betaler skat!

Men ting tager tid, vi har stort set kun haft etnere i landet i 40-45 år, i USA har de stadig store problemer med negrene 150 år efter de blev frie, så jeg tror vi alligevel bevæger os hurtigere fremad end i USA.

Rockerne er sgu da heller ikke integrerede, klynke jønke tror jo det er danske værdier at ligge i baghold og skyde folk med en maskinpistol

Og mener på den baggrund han skal fortælle andre hvordan de skal opføre sig

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-07-09 16:54

der er sikkert nogle her der kan fortælle dig hvorfor de mener at de ikke skal være her i landet
www.dnsb.info
http://www.danskfolkeparti.dk/Forside.asp
http://www.combat18.org/

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 21-07-09 18:06

Citat
"Fordi muslimernes kultur gør integration umulig"

Det kan der vist være noget om.
Men pas nu på med at kæmme alle oven en kam

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-07-09 12:36

Citat
Ib Poulsen vil rette henvendelse til forsvarsminister Søren Gade (V) for at høre, om det er i overensstemmelse med Forsvarets værdier at tillade det kvindeundertrykkende symbol i Hjemmeværnet.

Ja det sku da det det handler om... Hvis for eksempel kvickly ansætter en perker kælling med et lagen omkring hovedet så betyder det jo at kvickly har det fint med at kvinder bliver undertrykt.
Også gider jeg sku da ikke og handle i kvickly.

Problemet er bare at fordi jeg ikke vil acceptere at kvinder bliver behandlet dårligt så bliver det vendt mod mig at jeg ikke vil acceptere det.

Hva så med kønsomskæring af børn er det så også helt okay ?

Citat
Men pas nu på med at kæmme alle oven en kam

Sådan kan vi jo blive ved at tænke indtil hver og en perker muslim har gjort noget dårligt...
Nej tak, der sku nok noget om snakker når de overføre sig så dårligt.
Hvis dit barn nu var blivet voldtaget af 3 negere så ville du nok ikke ansætte en neger næste gang du skulle have en til at passe dit barn.

Sagt på en anden måde...
Hvis du ser en lort i toilettet så begynder du jo ikke at undersøge om der er noget godt i. Du skyller jo bare lorten ud.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-07-09 14:22

Jeg er ikke uenig med dig, men jeg tror desværre at det er de få der ødelægger det for flertallet.
Bemærk at jeg skriver "tror", for jeg kan ikke påstå at være ekspert på dette område.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-07-09 00:30

Til scootergrisen.

Jeg har personligt kun gode oplevelser med muslimer, der har været dejlige varmhjertede mennesker. Slet ikke som flertallet af gammel-danskere, der er nogle kolde fremmedfjendske snæversynede egoister, som fx Pia K .

vh

PS! Jeg er selv gammel-dansker og over den generelle dårlige behandling, vores ny-danskere får .

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 23-07-09 09:17

Citat
gammel-danskere, der er nogle kolde fremmedfjendske snæversynede egoister

Det lyder som mange nord jyder

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-07-09 13:02

Citat
PS! Jeg er selv gammel-dansker

Sådan siger alle muslimerne,efter nogle år.......
Men en gris født i en kostald,bliver nu alligevel aldrig til en ko.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-07-09 21:25

Citat
Sådan siger alle muslimerne,efter nogle år.......
Vi må bare håbe, at muslimer til den tid har indset, at mullaerne (og allah) har taget røven på dem, og at de så bliver lige så ureligiøse som os, der er født i en kostald

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-07-09 15:51

Citat
PS! Jeg er selv gammel-dansker og :-Z over den generelle dårlige behandling, vores ny-danskere får

Bare vendt til du bliver overfaldet eller ser en gruppe muslimer der dræber et andet menneske så skal du nok komme på andre tanker.

Citat
en gris født i en kostald,bliver nu alligevel aldrig til en ko

Hahaha for helvede mosebaek din ny-racist.

Igår hørte jeg endeligt hvad AK81 står for...
Der står for "Anal Kusse Hurtigt Angrib".
Eller også var det "Altid Klar Hells Angels" (8. bogstav i alfabetet (h) og 1. bogstav (a))

Ligesom Combat18 det sådan nogle nazister. det står for Combat Adolf Hitler (igen det 1. bogstav i alfabetet også det 8. bogstav)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-07-09 17:01

Ja, ja da. Jeg synes bare, at det er så pokkers vanskeligt at forholde sig til, fordi vi generelt altid kun hører om de få par hundrede ny-danskere, der skaber sig tossede og er snot hamrende hjernedøde, og ikke ret meget, om de ganske almindelige ny-danskere, som stille og roligt integrerer sig i samfundet, og lidt efter lidt bliver lige som os andre. Søde, rare, gæstfri og omgængelige gammel-danskere

vh

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-07-09 16:11

Citat
og ikke ret meget, om de ganske almindelige ny-danskere, som stille og roligt integrerer sig i samfundet

Der er vel nok en grund til du aldrig hører om dem du kalder "ny-danskere som integrerer sig".
Kunne det tænktes at de ikke findes og det er derfor du ikke høre om dem ?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-07-09 16:23

Hvor tit hører du om alle os andre, ganske almindelige danskere, der ikke er kriminelle, passer vores daglige dont, betaler vores skat, er heterosexuelle osv.

Vi er mediemæssigt ligeså usynlige som alle de etnere, der gør det samme, dog med den forskel, at hvis min viv skulle tage tørklæde på, kommer det IKKE i medierne, og der kommer ikke en masse fjolser og siger:sådan er de allesammen!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-07-09 01:30

Citat
Hvorfor er de i danmark ?
Dette var også en del af dit sp. Nogen er her, fordi de er flygtet fra de krige, som Danmark har deltaget og deltager i. Med vores krigsindsats er vi med til at skabe flygtninge, og det er da meget fair, at nogle af disse mennesker, der flygter fra krigens rædsler, søger til de forholdsvis fredelige tilstande, der råder i vores lille "verdens smørhul" af et land, som har en del af skylden for, at de flygter.

vh

Citat
Hvor tit hører du om alle os andre, ganske almindelige danskere, der ikke er kriminelle, passer vores daglige dont, betaler vores skat, er heterosexuelle osv.
Det er nok fordi, vi tilhører det såkaldte "tavse flertal", og i mediernes øjne er vi ikke særligt interessante at beskæftige sig med. Det giver flere seere og sælger flere aviser, at fucusere på de få hundrede hjernedøde fjolser, der bekriger hinanden for "retten" til adgangen til bl.a narkomarkedet mm. Desværre .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-07-09 01:38

Til vagn.

Citat
Ja, det gør det...forskellen er bare, at hovedparten af os ikke lader os selv og vores liv styre og diktere af en ældre end middelalderlig skriftsamling.
Der har du virkelig fat i noget essentielt, nemlig at i vore dage lader vi os styre af vor tids guder, journalisterne i TV, på Ekstra Bladet og BT!

vh

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-07-09 01:41

At læse om velfungerende danskere der aldrig har snuppet en 25-øre eller krummet et hår på nogen er da det mest røvkedelige.

Men man kunne da alligevel lave daglige artikler og fremlægge materialet i vore fængsler..........som eneste læsning

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-07-09 01:44

Til Luke2000

Citat
Med det sprog er der da ingen normale personer der vil hjælpe
Jo da, vi normale fra det "tavse flertal" hjælper gerne en frafalden tilbage til vores "tavse rækker"

vh

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-07-09 01:52

Dette er også en del af dit sp.
Citat
Hvorfor opfører disse "mennesker" som de gør ?
Fordi disse mennesker er massivt indoktrinerede i deres tro, der stammer fra forskellige fortolkninger af Koranen.

Hvor vi er massivt indoktrinerede af vor tids guder, journalisterne i TV, på Ekstra Bladet og BT + af miniguderne på Christiansborg!

vh

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-07-09 01:57

Til scootergrisen.

Citat
Kunne det tænktes at de ikke findes og det er derfor du ikke høre om dem ?
Selvfølgelig findes de i massevis. Så det burde ikke være så svært for dig at finde nogle af dem. Men det tør du sikkert ikke, for så vil alle dine negative udladninger blive gjort til skamme!

vh

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 29-07-09 14:08

Der der nogen der ved om ham/dem som kastede kanonslag ved world out games er perker muslim ?

læs her : http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-24001800.html

Citat
Den 31-årige, som tidligere er dømt for vold og voldtægt

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 29-07-09 15:44

Beskrivelsen lyder kortklippet med hund, nok ikke den typiske etner, mere en almindelig gammeldansk tabertype http://www.bt.dk/krimi/outgames-deltager-ramt-af-kanonslag

De to andre fjolser fra vold forleden var etniske danskere.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 29-07-09 19:26

God aften

De oprindelige flere spørgsmål på en gang og opfordringen til at komme med egne historier fra dagligdagen, bør vel egentlig være at forefinde i det forum, der hedder Smalltalk. Især fordi spørgeren har fået flere svar. Så måske det er på tide at slutte denne side med uddeling af point til et brugeligt svar, og derefter oprette et lignende indlæg i Smalltalk !

Mvh

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 29-07-09 20:39

Citat
IDer der nogen der ved om ham/dem som kastede kanonslag ved world out games er perker muslim

Det er jo tankevækkende, at et spm der oprindelig handler om at holde etnerne ude af det "gode selskab", hvilket kvinderne i hvert fald er udelukket fra hvis de går med tørklæde, til sidst bliver til noget med, at etnerne ikke er tolerante overfor bøsser, også selv om det ikke passer i den konkrete situation.

Hvad hvis vi (gammeldanskere) nu skulle være tolerante over for flerkoneri (helt lovlIgt i flere af de muslimske lande mange af etnerne kommer fra), eller over for tørklæder, nærmest en borgerpligt i mange af landene, eller andre af deres normer, jf sagen om piskeslag for at gå med lange bukser.

Så er der pludselig ikke noget der hedder tolerance, de der skide "perker muslimer" skal bare rette ind.

Det lugter langt væk af DF, Glistrup osv, den rene racisme!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-07-09 21:07

Hvad for en tolerance ?

Den er som bekendt pr. lov ændret til muslimernes fordel.
De står i hobetal ved diskoteker og vil ind, er forsynet med en kort lunte og bruger næsten penge indenfor mens de scorer dumme danske tøser der ikke ved hvad de går ind til.

Det er dørvogterne klar over og vil derfor ikke lukke så mange ind, og straks kæfter de op om racisme og forskelsbehandling, mens deres egne søstre og muslimske kærester får besked på at lukke sig inde så andre mænd ikke får øje på dem.

HVEM sagde forskelbehandling ?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-07-09 22:12

Citat
Det lugter langt væk af DF, Glistrup osv, den rene racisme!

vagnr,du er nok alligevel Kandu`s mest enfoldige nar.Der bruger strudsens vaner,og nægter at se virkeligheden i øjnene.Din type er heldigvis i mindretal,i den DANSKE befolkning.
Du er sådan set ikke værd at spilde ord på.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 29-07-09 22:25

Mosebaek

Hvorfor udstille din egen enfoldighed ved alene anonymt at svine andre mennesker til uden at være i stand til at til at levere et eneste sagligt argument.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 30-07-09 00:49

Nu går de herrer og damer da som sædvanligt helt over gevind med at være nedladende og bedrevidende , så det egentlige emne igen er kørt helt af sporet .

Gud, Allah, Budda og alle andre guder bevare os vel. Og længe leve ytringsfriheden (som mange glemmer også indeholder en vis form for ansvar for, hvad man ytrer ).

Og endnu en gang:
Citat
spørgeren har fået flere svar. Så måske det er på tide at slutte denne side med uddeling af point til et brugeligt svar, og derefter oprette et lignende indlæg i Smalltalk

Vh

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-07-09 16:31

Kunne tyde på vendingen også kan bruges på dig,Thomas.Haugaard:

Citat
Du er sådan set ikke værd at spilde ord på.

Men....
Jeg gi`r ikke en dyt for luksus socialister,der uafladeligt prædiger deres venstreorienterede moral.Og samtidig mæsker sig i samfundets rigdomme.Jeg vil kalde det uærlig og løgnagtig.+ grådighed.Jeg kender godt 68-slænget.De råber og skriger om solidaritet med den tredje verdens lande,og alle mindrebemidlede herhjemme.Samtidig ta`r de Audi`en til sommerhuset.
Den slags personer,kan jeg simpelhen ikke ta`alvorlig.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 30-07-09 17:07

Citat
Nu går de herrer og damer da som sædvanligt helt over gevind med at være nedladende og bedrevidende , så det egentlige emne igen er kørt helt af sporet.
Jow da. Vi vil fred her til lands

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-08-09 16:57

Citat
de der skide "perker muslimer" skal bare rette ind.

Så kort kan det siges.

Citat
Det lugter langt væk af DF, Glistrup osv, den rene racisme!

Hvordan lugter DF ?
Glistrup er død så ja han lugter nok ik så godt.

Citat
Vi vil fred her til lands

Ja nemlig ja. Men det jo lige det vi IKKE har nok der render perker muslimer rundt i gaderne og overfalder folk... Såååå hvordan skal vi få fred her til lands ?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 06-08-09 21:44

scootergrisen

Hvor mange gange er du blevet overfaldet korporligt ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-08-09 12:53

Citat
Hvor mange gange er du blevet overfaldet korporligt

Hvad ragner det egentlig dig og hvad vil du bruge det til ?
Hvad om jeg ikke var blevet overfaldet og hvad om jeg er blevet overfaldet 1000 gange hvad forskel skulle det gøre for dig ?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 10-08-09 15:07

I dit sp. skriver du dette:
Citat
Høre gerne jeres personlige historier hvor i er blevet overfaldet eller på anden måde generet af perker muslimer eller har set andre der er blivet det.
og vil derfor gerne høre om dine egne personlige historier om overfald mm., da du jo vil høre om andres trakasserier med muslimer. For du må da desværre have være udsat for nogle frygtelige overfald og være blevet generet utroligt meget af muslimer, siden du hader disse mennesker så enøjet. Og det synes jeg er meget, meget synd for dig . Så skriv endelig om alle dine dårlige erfaringer med muslimer. Det hjælper meget, at dele sine sorger med andre.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 10-08-09 15:25

Synes også den lille knallertfris skulle prøve at lette sit hjerte. Fortælle hvorfor han altid er så gal udenpå når vi alle sammen godt kan se at der sidder en meget lille dreng indeni og græder...

Hvad er du ked af gris.

Bare græd det gør ikke noget, vi skal nok lade være med at drille dig og så giver vi dig et rigtigt cyberknus og trøster dig bagefter.

Bagféfter går vi ud og skælder alle de slemme drenge ud så de ikke mere driller dig.

Er du så glad mors egen lille knallert.................

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 11-08-09 14:04

Citat
For du må da desværre have være udsat for nogle frygtelige overfald og være blevet generet utroligt meget af muslimer, siden du hader disse mennesker så enøjet

Ja der sku nok noget om snakken.
Had plejer jo ikke ligefrem at komme af sig selv.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 11-08-09 14:14

Vi tager lige dagens historie med, kvæler ex-samlever og deres barn

http://www.berlingske.dk/article/20090811/danmark/908110361/

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 11-08-09 17:42

Hej vagnr.
Er den 30-årige Jackie Nielsen af anden etnisk herkomst ?

Vh .

Til scootergrisen.

Citat
Ja der sku nok noget om snakken.
Jamen, kære ven, hvad er der overgået dig ? Tag dig ikke af Haugaards drillerier , men del med os andre, hvad der er sket. For det hjælper altså at få traumatiske oplevelser ud af sit hoved.

Vh

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-08-09 14:05

Citat
Det skete ved kvælning, og efter at han tilfældigt havde læst sms-beskeder på kærestens mobiltelefon, som tydede på, at hun dyrkede et forhold til en anden.

Jeg syns nok jeg fik sendt den besked til det forkerte nummer.

Citat
Er den 30-årige Jackie Nielsen af anden etnisk herkomst

Ja han er fra jylland.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-08-09 16:28

Daws scootergrisen.

Citat
Jamen, kære ven, hvad er der overgået dig

Hvorfor ignorerer du en udstrakt hånd til hjælp, så du kan slippe fri fra dine traumatiske oplevelser, ånde lettet op og få et lysere livssyn?

Vh

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-08-09 16:37

Til Mosebaek, LuffaA, Taunusanden, Haugaard og Vagnr.

Nu da jeg har bedt Scootergrisen om at berette om sin traumatisme oplevelser, forårsaget af danskere af anden etnisk oprindelse end os, vil jeg spørge Jer, om I vil hjælpe mig og især Scootergrisen, med at løsne op for hans mørke sindstilstand, så han kan få et lysere livssyn og et bedre liv?

Vh fra Cathcart

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-08-09 17:16

Naturligvis anytime anywhere

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-09 18:41

Her er så et af hverdagens "små oplevelser".Udført af vores "farverige" indvandere.
http://ekstrabladet.dk/112/article1205621.ece
Denne gang skete retfærdigheden fyldest:Ud af landet,med sådan noget krapyl.
Så kan de endda være glade for,det ikke skete i hjemlandet.
Så havde allah taget dem med lasso.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-08-09 18:54

Tak til dig, Haugaard. Nu venter jeg så på svar fra de andre, og selvfølgelig på Scootergrisens beretninger.

Mvh

PS! Måske har Mosebaek også personligt været udsat for chikane eller vold fra vores "farverige" landsmænd ? Ifald, så fortæl os om det, Mosebaek!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-09 20:08

Citat
vores "farverige" landsmænd
landsmænd??????? var det ikke at ta`munden rigelig fuld.
Men ellers har jeg nu ikke megen lyst til at kommentere noget fra dig,Cathcart.
Jeg fornemmer du taler med falsk tunge:Mon ikke du er lige så lidt dansk,som jeg er arabisk.
Nu ved jeg ikke,om du har lært ordet "respekt".Men for mig,kræver det en minstemål af respekt for modparten,for at kunne svare.Og den mangler i dette tilfælde.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-08-09 23:15

Citat
Så kan de endda være glade for,det ikke skete i hjemlandet.
De skulle også, som jeg synes alle voldtægtsmænd skal have, skåret en vis legemsdel af .

Dette er, hvad Scootergrisen selv svarer, da jeg spørger ind til, om han personligt er blevet udsat for vold af danskere af anden etnisk oprindelse end os:
Citat
Ja der sku nok noget om snakken.
Had plejer jo ikke ligefrem at komme af sig selv.
Og hvis vi af respekt for Scootergrisen's problemer, kan hjælpe ham med at håndtere hans forståelige had mod disse mennesker, vil det da være dejligt. Derfor forstår jeg ikke, at du sætter spørgsmålstegn ved min integritet!

Citat
PS! Måske har Mosebaek også personligt været udsat for chikane eller vold fra vores "farverige" landsmænd ? Ifald, så fortæl os om det, Mosebaek!
Dette skrev jeg, fordi jeg - åbenbart på forkert grundlag - troede, at du også var blevet personligt forulempet af nogle af de "farvede". Og jeg undskylder virkelig, hvis jeg har fornærmet dig. Det var ikke meningen.

Min etniske herkomst er så dansk, som den overhovedet kan blive. Der er intet arabisk eller andet udenlandsk "sæd eller æg" blandet ind i den.

Så, Mosebaek, jeg håber med dette indlæg, at har fået lyst til igen at komme med flere kommentarer, og at du nu sammen med Haugaard og forhåbentligt flere vil være med i klubben, som jeg synes vi skal kalde "Amatørpsykologerne", så vi sammen kan prøve at bearbejde Scootergrisens had.

Vh

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-08-09 14:01

Citat
Hvorfor ignorerer du en udstrakt hånd til hjælp

Med mindre du vil bruge din tid på at sende muslimerne hjem hvor de kom fra så kan du ikke hjælpe mig. Det er ikke en hjælp for mig at fortælle dig hvad jeg har oplevet.

Citat
danskere af anden etnisk oprindelse end os

Jeg har aldrig kaldt dem for det.
De hedder perker muslimer hvis du spørger mig.

Ja den var god med 4 irakere der voldtager en på 14år super fedt men det jo hvad man kunne regne med. http://ekstrabladet.dk/112/article1205621.ece

Citat
[B]Under den meget grove episode voldtog de på skift pigen oralt, vaginalt og analt. [/B]

Citat
Abdullah Maayuf Al-Badri, 20 år: To år og ni måneder i fængsel.
Hans bror, Hussein Maayuf Al-Badri, 20 år: To år og ni måneder i fængsel.
Fahad Maziad Masaad, 18 år: To år og ni måneder i fængsel.
Abdulaziz Khazar Jebir, 17 år: To år og seks måneder i fængsel.

De udvises alle af Danmark for bestandigt.

Bye bye Abdullah, Hussein, Fahad og Abdulaziz.

Helt ærligt...

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-24316277.html

Så der også de der irakiske asylsøgere på nørrebro som har fået afslag på deres asyl.
Helt ærligt hvis de søger asyl så må de sku da være forberedt på at det kan blive enten et ja eller et nej og hvis det et nej så det bare hjem også må de prøve i et andet land.

De forstår kraftdemene ikke et nej.

NEJ i må ikke bo i danmark så fat det dog.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-08-09 14:13

Citat
Det er ikke en hjælp for mig at fortælle dig hvad jeg har oplevet.
Så er det altså kun ren fantasi og ønsketænkning i det eget hoved, at du har været udsat for vold. Og du er i bund og grund en utilpasset, utilfreds og gammel-dansk racist med Ekstra Blads meninger. Trist .

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-08-09 14:29

nej jeg har været udsat for uprovokeret vold... hvorfor tror du ellers jeg hader perker muslimer ?
gammel-dansk racist ville jeg ikke kalde mig selv. Jeg kender faktisk ikke en eneste menneske race.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-08-09 16:09

Citat
Jeg kender faktisk ikke en eneste menneske race.
Stakkels dig. Så må du være meget ensom .

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-08-09 15:34

Interessere mig umiddelbart ikke så meget for racer.
Det da meget sjovt at kinisere har skæve øjne og negere er mørke i huden og sådan noget.
Og ja de forskellige racer har forskellige egenskaber og er gode/dårlige til forskellige ting.

Men hvad fanden skal jeg bruge det til ?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-08-09 17:56

Citat
Men hvad fanden skal jeg bruge det til ?
Ja, det aner jeg da virkelig ikke. Det var dig selv der nævnte noget om racer .
Citat
Jeg kender faktisk ikke en eneste menneske race.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-08-09 13:39

Er her nogen der kan nævne nogle menneske racer ?
Er homo sapiens en race ? eller hvad er det ?

Et menneske er vel en art ik sandt.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-08-09 17:25

Tak for svaret dovaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.