/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
TeflonEyvind LOOOL
Fra : Krummen
Vist : 738 gange
50 point
Dato : 09-07-09 17:41

Citat
Desværre er ram2klumme for mig at se kommet så langt uden for emnet og er igen ved at afspore en debat, at jeg vil afslutte.
Det ligner efter min opfattelse ikke en mening i en debat men bare alm. mudderkastning.

Så jeg vil desværre annullere tråden.

En af de første jeg ville bede en moderator om at smide på porten er ram2klumme osv.

Han/hun er og har været, efter min menining, meget ødelæggende for kandu

Nåååååååå hvor er det altså synd for dig bette Eyvind. Var det hende havgassen du er skide ræd for som sagde su skulle anullere spørgsmålet fordi ingen tog dit fidele moderatorpis alvorligt LOOOL http://www.kandu.dk/Spg137821.aspx

Bed dog den satans kælling om at holde sin kæft....altså hvis du tør thi hi hi. Men hun sømmer dig vel op på væggen, hvorfra du som en klistret budding langsomt siver ned og falder til patten LOOOOL

Men pisssst....mellem os 2...vil du ikke nok søde TeflonEyvind lade være at sladre til Kanduteamet. Du ved jeg blir dybt ulykkelig, hvis jeg ikke har et sted, hvor jeg på fuldkommen sagesløse brugere kan køre de mindreværdskomplekser af, som du med din store psykologiske og pædagogiske indsigt siger jeg har. SNØFFFT Så er du altså søøøød, og jeg skal nok give dig mange point

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-07-09 17:46

- jeg elsker at falde til patten... ska' jeg så være moderator???

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-07-09 18:09

LOOOOL

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 09-07-09 18:18

Krummen, hva med en lille pause...kan du ikke sætte dig over til vinduet, og se på bandekrige

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 09-07-09 18:56

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Fatter ikke, at jeg kunne leve uden en Sanuko kniv Men jeg havde det jo osse skidt, så det er vel derfor

Det er der nok mange, der ikke forstår krummen, men- men at du skulle have et stort mordvåben for at skære for, til at fylde ind i kæften , på transportbåndet, ( tungen) før at du kunne mærke du fik noget i skrutten,
inderst inde, kunne det vel heller ikke komme bag på nogen, at der skulle så stort grej til, eller er det bare pral, igen, med at du skulle kunne komme de halv fine steder, og køber LE og Møjgreb, og at du er nødt til at have IKEA.S bredde rulle gardiner syet som en spiral, for at du kan få dig selv tørret i røven,
Det er godt gået krummen, så-så-så-så nu krummen så-så trykker du

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-07-09 19:46

Du er PLASKRÅDDEN mellem ørerne du lille retarderede dumme svin Du må fandme ha fået røvfuld mange gange i dit liv, for der er da ingen normale mennesker der står model til dit lort.

PSYKOPAT

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-07-09 19:48

Bemærk at du ikke er blokeret i denne tråd. Jeg synes det er sjovt at optræde med en perverteret lille skiderik, som på kommando siger det dummeste der overhovedet kan siges.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 09-07-09 21:05

HEJ - HEJ LILLE BROR KRUMME ;

MÅ STORE SØSTER, GODT KOMME OVER PÅ DIT VÆRELSE, OG

LEGE, DU VED GODT, AT STORE SØSTER ER MEGET KLOGERE

END DIG, DER FOR, SKAL DU OGSÅ HØRE EFTER, HVAD

STORSØSTER SIGER TIL DIG, ER DET EN AFTALE,

SKAL VI SÅ STARTE MED OG LEGE FAR - MOR OG MANGE BØRN

Kommentar
Fra : nemthva

Dato : 10-07-09 09:00

Krummen/vic20Nu har jeg bemærket flere af dine udfald på dette sted.
Hvad er årsagen til al den vrede og indestængt raseri ?
Hvorfor fører du et sprog så vederstyggeligt mod visse brugere ?
Jeg må sige, at du ikke virker som en person i balance med dig selv.
Jeg er virkelig chokeret over, en person kan ligge så megen energi i at være så ondskabsfuld og led på en netside som kandu.
Jeg synes, du skulle stoppe dine ubehageligheder her på kandu, og det gerne straks.

Mvh
En forvirret bruger

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 10-07-09 11:18

Citat
Krummen/vic20Nu har jeg bemærket flere af dine udfald på dette sted.

Du har haft travlt med at "bemærke" kan jeg regne ud.

nemthva (Superbruger)
Medlemsnummer : 275486
Superpoint : 0
Medlemsdato : 10-07-2009
Seneste login : 10-07-2009

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-07-09 13:09

Krummen og vic2000 er ikke samme person.....
Vic2000 har lånt Krummens logo for yderligere at chikanere.

Kommentar
Fra : nemthva

Dato : 10-07-09 17:36

Nu er det jo ikke antallet af medlemsdage, der afgør hvad øjet bemærker.

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 10-07-09 21:22

Klamme Krumme/3773 Den danske stat accepterer ca. 400.000 fremmedartede gæster, lige fra kameldrivere og kaht-pushere, muslimske mørkemænd, Anatolske højslette-bønder, krigsliderlige palæstinensere, flæbende irakere der ikke gider rejse hjem, jo, men kun på ferie!! Til alt muligt østeuropæisk Euro-trash der ønsker sig en mageligere tilværelse i "Omsorgs-Danmark", men fordi de keder sig, begår de hjemmerøverier (nyt ord til Danske Retskrivnings Ordbog) "hjemmerøverier" Hmmm...?! Gid det forbandede krapyl ku' være blevet omme bag jerntæppet, nå nej, det findes desværre IKKE mere. Genrejs muren for h.....!!!
Samtidig skal vi bøvle med fordrukne grønlændere, islandske fallenter, færøske bonderøve der GERNE vil ha' penge fra os, men også vil ha' selvstændighed, jamen for h..... hvad tænker vi på.

250.000 personer er nu på førtidspension.... der iblandt et skvadderhoved som dig

Hvor meget kan vort samfund klare ?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-07-09 23:29

Citat
Vic2000 har lånt Krummens logo for yderligere at chikanere.

luffea hvad fannen er det da for en gang løgn og fyre af, har du ikke tjæk

på komma holdet længre,

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 11-07-09 22:07

Tak for svaret Nordsted1. Røvsygt...der er ingen som skyder på hinanden, så jeg malede loftet i soveværelset i stedet for. Sker der lisså lidt i bandekrigen i morgen tar' jeg væggene, så der er klart til nyt klædeskab på tirsdag....Men jeg vil sgu hellere se cowboys og de andre fra vinduet end male....der er så meget forarbejde så som nedvaskning af loftet Pu ha bvadrrrrr

Hold kæft hvor alle de dobbeltprofiler keeeeeeeeeder mig, og ham båtnakken fra Smørum kan slet ikke komme fra fra Ram tiden. Goshhhh hvor han dog lever i fortiden den skvaldernosse.

Hygge