/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Syge Klumme
Fra : Sunowich
Vist : 3981 gange
90 point
Dato : 07-03-08 08:17

Ja jeg har oprettet denne tråd da jeg er Blacklistet af klumme efter på lige fod med andre deltog i en tråd om udfaldet af europamesterhåndkampen ??

Det er da sjovt eller rettere sørgeligt, at dig.... Dig som er den mest sleske og utiltalende person skal til at ytre dig om hvor forfærdeligt det er at jeg kalder dig borderline-Klumme De symptomer jeg kan læse om på det link om borderlinetilfælde lyder jo som en beskrivelse af dig.At der så er andre brugere der har nogle i deres nærhed med den sygdom har jo intet med dig at gører.(tror jeg nok) De er jo ikke sådan nogle nedgørende typer overfor andre menneskeer som du er.

Du tror snart du ejer Kandu Du bryder ind i enhver tråd og begynder at diskuterer med alt og alle Du overtager trådene og spammer dem med dig egoistiske smalltalk
Du snakker om det trivielle hvis ting gentages Du gentager selv i en uendelighed.
Du begynder at finde fejl i tekster tegnsætninger I din selvbestaltede egenskab af bestyrelsesformand i " Find fem fejl klubben "
Du prøver altid at få nogle med dig så i rigtig ka sidde og nyde jeg eget sladderflip
Du opretter nye sygelige profiler som Nazister og Fædrelandet og sikkert mange flere
Du er total profil forstyrret skifter efterhånden billede flere gange om dagen og fortæller om hvor modig (eller dum) du er når du har en bombe i turbanen billede på

Med alle de sygelige træk(for det er der da ikke nogle almindelige mennesker der kan finde på ) må du jo fejle noget og så var det lige jeg fandt den side fra netdoktoren om Borderline og hvis du skulle have glemt det så kan jeg da oplyse dig om at det link kommer fra din egen tråd Hvor du er igang med at nedgører en anden bruger

For at du ikke skal overtage denne tråd som du jo har for vane vil du i denne tråd blive blacklistet

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-08 08:37

Du er så dum som snot

Accepteret svar
Fra : sødprinsesse

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-08 08:49

Hej Sunowich.....

Tror bare du skal droppe at forklare Klumme, krumme.... eller hvad han hedder i dag, noget som helst. Synes det er en skam at kandu bliver fyldt med alt hans ligegyldige ævl, men hvis vi nu alle sammen ignorerer det, smiler lidt til ham som man gør til små børn der blander sig i en samtale, som de ikke rigtig kan følge med i alligevel, bliver han måske træt af at være irriterende på et tidspunkt..... Men kan da håbe

God weekend!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 07-03-08 09:11

sødprinsesse jeg er enig i at Kandu bliver fyldt med en masse L..., men prøv også lige at se hvem der laver dette indlæg. Jeg er personligt hamrende ligeglad om det er den ene eller den anden, men de spammer begge Kandu.

Kunne de ikke begge finde deres profiler på Arto og afgøre det som børn der ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-08 09:16

Pve du sku morsom

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-08 09:18

Pve Prøv at kigge nærmere på de forskellige indlæg og så hiv lige et eksempel frem hvor det er mig der begynder på at tiltale klamme ups (u) ??

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 07-03-08 09:18

pve.... jeg forstår hvor du vil hen............... men ville ønske at folk ikke altid ville henvise til kandu.dk..... jeg har en datter som har profil der, og er meget i mod at voksne har profil der........... og man opfordrer jo næsten folk til det............. ikke der med sagt at de er pædofile, men voksne har ikke noget at lave der inde...............................

ps. tror ikke at Sunowich ønsker at spame.......... men at han er evindelig træt af Klummes mugne kommentarer hver gang man kommer med et indlæg. Det er næsten ligegyldigt hvad man skriver, kommer der et negativt islæt ind ..... det er træls

Kommentar
Fra : pve

Dato : 07-03-08 09:20

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Pve Prøv at kigge nærmere på de forskellige indlæg og så hiv lige et eksempel frem hvor det er mig der begynder på at tiltale klamme ups (u) ??
- prøv at læse hvad jeg skriver. Jeg siger ikke at det er dig der har skylden, eller for den sags skyld Klumme. Jeg siger bare at jeg ligesom en hel del andre er ved at være trætte over i skal bruge kandu som forum for jeres barnlige tilsvininger.

Hvorfor udveksler I ikke bare email eller lign og afgør det et sted hvor vi kan være fri for jeres lort ?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 07-03-08 09:22

Citat
pve.... jeg forstår hvor du vil hen............... men ville ønske at folk ikke altid ville henvise til kandu.dk..... jeg har en datter som har profil der, og er meget i mod at voksne har profil der........... og man opfordrer jo næsten folk til det............. ikke der med sagt at de er pædofile, men voksne har ikke noget at lave der inde...............................
- fair nok, det var ikke pænt gjort.

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 07-03-08 09:24

Nææh

Men jeg er ikke sur på dig.............. ikke på sådan en skøn fredag ... nu er de tnemlig snart weekend

Kommentar
Fra : pve

Dato : 07-03-08 09:26

Den er da ikke skøn, det står ned i stænger. Men den kan snart blive det, min kone er nu 4 dage over termin så jeg er satser på at lillebror kommer i dag

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 07-03-08 09:31

Sådan! Blev selv moster i mandags! .............. jeg håber at det bliver snart....... mest for konens skyld!! Rigtig mange gange held og lykke med det...............

ps. det kan godt være en skøn dag selvom det regner...... man har tid til at sidde på kandu, man kan se film, nyde at foråret er på vej, glæde sig over at man kan ....nogle kan... sove længe i morgen.....
Jeg er vist i godt humør i dag!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-08 09:33

Jae pve ser vi frem til at hører mere om Så skal -en nok skinne på dig det er sku mere spændende end at snakke om end Klokkehatten som jeg gerne er fri for såe hvis han blander sig udenom folks svar så skal du se så er der ikke det evindelige som du kalder det (barnlige tilsvininger) jeg er gerne fri for ham men han er som fluepapir

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-03-08 11:17

Citat
min kone er nu 4 dage over termin så jeg er satser på at lillebror kommer i dag

pve..........................så hurtigt går det altså ikke - men et forsigtig tillykke.

Ja Sunowich - og for nu at bruge et af de svære ord, så har denne infantile person forsøgt at ødelægge Kandu i mange år.
Jeg henviser lige til et af mine tip: http://www.kandu.dk/Tip15450.aspx

Klumme eller hvad du nu hedder i dag..................du kan ikke være din opførsel bekendt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-03-08 13:48

Hej med jer !!!
Nu er jeg altså nødt til at komme til tastaturet
Jeg må indrømme at jeg tildels giver suno ret . Klumme kom med nogle kommentarer til et spørgsmål om ordets perceptuel betydning i går. Jeg fik de svar jeg ledte efter og tak for det.
Men jeg fik også nogle svar som gjorde meget ondt, hvorfor jeg ikke kommenterede dem !!!
Klumme !! Jeg ved du læser dette og det er da også i orden, men det var rent faktisk om min egen søn som er temmelig syg psykisk. Det har du naturligvis ingen forudsætninger for at vide og derfor skal du lære at tænke dig om en gang imellem inden du svarer. Jeg er meget "blød" hvad angår min familie og de personer som står mig nær, og de udtalelser du kom med om kønssygdom osv de gjorde meget ondt
Med andre ord SKAL du tænke dig om inden du bare braller ud med nogle ting du ikke ved så meget om . Jeg håber du fatter budskabet V.H. Piaskov

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-03-08 14:38

Du er ikke et hak bedre selv, nu du ligefrem beder om det. hvad var så dit ærinde i dette annulerede spørgsmål om klamme alf: http://www.kandu.dk/Spg117930.aspx du kommentere ikke spørgsmålet men går direkte i flæsket af klumme, klumme kan faktisk godt opføre sig pænt og gjorde det indtil du kom ind med, ja med hvad ? Svar: Intet ! Hvis du føler dig generet af profilen, så ignorer ham, du udstiller kun din egen dumhed med dine sygelige angreb, synd om Kandu skal ødelægges af dig og andre (klumme) som kun er ude på at svine hinanden til, du har faktisk en mulighed for at blande dig udenom: Lad være at skrive i spørgsmål hvor du kan bidrage med angreb på andre og ikke svare på spørgsmålet jeg håber du har fået lettet trykket med dette intetsigende spørgsmål og trods alt får en god weekend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-08 16:25

Ovn det du der fremhæver mangler du jo så lige en grund til at jeg gjorde Ham jeg kalder den syge har selv opbygget grunden til at blive behandlet sådan Han har igennem længere tid blandet sig i de fleste af mine svar til folk i alle mulige tråde uden selv at komme med noget til spørgeren (og ligeså med andres svar Bare for at fører sig frem ) Han spiller kong-Kand der tromler enhverder har en anden mening...Han kan bare holde sig fra mig og jeg holder mig fra ham.... Mon du kan få ham til at forstå det ????
Og iøvrigt må du da selv have en forhåbentlig god week-end ude i det virkelige liv hvor man jo ikke kan opfører sig sådan uden det giver konsekvenser

Ps: jeg svarede da på spørgsmålet om Klamme alf Hvem jeg mener det er og det mener jeg stadig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-08 16:37

Jeg er ret så sikker på at Klumme/krumme har en profil, hvor han også besvarer og tiltaler andre på en pæn måde, der er vel ingen der evig og altid er så forbandet mavesur??

At han altid blander sig, og som Sunowich så rigtigt siger, ofte uden selv at besvarer, er bare for kvalmende.

Klumme jeg ved du også har en pæn side, kunne du ikke holde dig til den

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 07-03-08 16:39

Mens du sidder her i denne tråd og brokker er Klumme ude og være "sød" i alle de andre tråde !

Hva' si'r du til det ?

Ku' være du osse skulle ud og pleje dit image, istedet for bare at sidde her og brokke.

Desuden synes jeg I er lige trælse at høre på når I skændes - så tag og stop det, det er slet ikke noget vi andre burde skulle lægge "ører" til.

Tag en god tænke week-end, begge to.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-08 16:50

For dem der ikke ved hvoffor denne tråd er kommet på er det klummes Borderline og spørgsmålet fra ham her http://www.kandu.dk/spg118146.aspx som han har startet på grund af dette link Fra EN AF HANS EGNE TRÅDE og som jeg hævder passer fint på ham selv http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/borderline.htm
og så lige et af hans sygelige og umotiverede selvbestaltede "KanduKonge" angreb http://www.kandu.dk/Spg118141.aspx

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-08 16:51

alle opretter efterhånden tråde om alle alf-west opretter en tråd hvor to brugere fører en livlig debat med hinanden om noget helt andet og så opretter en af deltagerne en forargelighedstråd om alf-west og hans link, det er den o.v.n linker til - det er sgu da til grin hvorfor holder man sig ikke væk fra de tråde

Jeg er af den opfattelse, at når en bruger stiller et spørgsmål - det kan man forsøge at svare på og så holder man sig fra at genere andre brugere de tråde.

Så kan vi ævle og pære i Smalltalk og svine hinanden til eller ignorere, ignorere, eller også ignorere det vil tage brodden af meget.

Men morsomt er det sgu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-08 16:59

Mette dyhr Ja han er jo en gammel,r..som man ikke ka lære at sk...Den skuespiller Bare vent og se det går over Du kan jo bare begynde at se på alle de spørgsmål han deltager i hvis du altså gider Hvis du og andre ikke ved hvordan trykker man på en persons profilbillede og der trykker man så på historik og derefter involverede så er det bare at gå igang Hvis du så ser på omtaltes profil som forøvrigt er en af dem der er smidt ud af Kandu (dengang der var en ledelse) hvor han hed Ram2. Så vil du se at Kvindeprofiler bliver behandlet pænt (sådan da ) hvorimod alle der siger ham imod de er idioter eller hvad hans skiftende humørsvingninger nu kommer med Hvis nogle opfører sig sådan ude i samfundet hvor de ikke kan sidde og gemme sig får de jo problemer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 17:08

Er det virkelig hvad man kan få ud af en "skøn" fredag

Alle disse person-hadetråde....

Hvem gavner de

Er der nogen man ikke kan lide lader man da bare være med at kommentere vedkommende

Kan man ikke lade være - ja så er det vel også i orden....

At nogen bliver "stødt" over visse svar, er da GANSKE NATURLIGT - sådan er det også i den virkelige verden.....

Og får at komme LIDT ind på årsagen til denne geniale tråd:

Sygdomme er en sag mellem den syge og ens læge/sygehus...
Drop disse sygespørgsmål - de gør mere skade end gavn

Kommer der et af slagsen er der KUN 1 svar..

SPØRG DIN LÆGE....

Jeg kan af og til blive syg bare af at SE de svar der kommer på alle mulige medikamenter som "nok er gode".....

Utroligt vi har lægemangel i DK

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 07-03-08 17:31

Flink ved kvindeprofiler eller ej - vi læser sgu' da osse de tråde hvor i 2 skændes.

Desuden er jeg ganske enig med bentjuul, når man går ind for at enten stille et spørgsmål eller læse et svar, vil man gerne være foruden disse udskejelser fra "2 som elsker hinanden".

Life is Hard and then you Die.

Get over it.

Let it be.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-08 19:06

Jae det gør vi jo alle på et tidspunkt, altså dør
Men ja det kan Let og elegant overses hvem der er startende i 99½% af diskutionerne når man kommer med at "2 som diskuterer" hva med 1 som provokerer der derefter bliver til en diskution som Jeg gerne er foruden hvis han dog bare ku lade være med at være med sine provokationer Men det ser vi let og elegant udenom og så er jeg selv uden om det tsk tsk

Let it be sir du eller get over it det er jo også nemt for dig at sige

Jeg er sku ellers en positivt og menneske der nyder naturen og mine medmennesker bare ikke når det er sådan en perfid ondsindet egoistisk og sygelig person som klumme optræder som og du kan være sikker på at bliver han ved på den måde så får i sku ikke fred for mig heller Så som i førstehjælp gælder det først om at stoppe ulykken som billedligt i denne situation er omtalte profil

God weekend til dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-08 19:13

piaskov ->
Citat
..jeg tildels giver suno ret.

Det har INTET at gøre med hvem som 'har ret'
Det handler i det store hele om, at respektere de mennesker som har skabt dette enestående danske forum for:

Vejen til en hurtig løsning.

Vidensdeling og bruger til bruger hjælp.

Faktum er: http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 07-03-08 19:14

Kære Sunno,
lad ham snakke og derved evt. grave sin egen grav.

Ignorer manden og andre vil da evt. komme dig til hjælp, hvis det bli'r for groft.

Endelig er der jo bloker knappen - ka' være andre osse bruger den hvis det bli'r for slemt.

Osse go' week-end til dig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-03-08 19:21

Dette er ikke et tænkt eksempel. (dog kan jeg ikke finde det)

En rimelig ny spørger stiller et alm. spørgsmål.
klumme drøner ind og i stedet for at svare spørgeren, så starter han med at nedgøre en bruger,
"Arne" som vist ikke er her på Kandu mere.
Det skal siges at denne "Arne" slet ikke optræder i spørgsmålet.

klumme svarer ikke spørgeren (kan han nok ikke)

Han har også hejlet damespørgere ned, men smutter som regel hen til et dameskørt hvis der er ballade. Sådan har tøsedrenge altid opført sig.
Emesen/e.c/Eyvind

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-08 21:12

Har lige fået en postmeddelse fra en gammel tråd og viser jo med al tydelighed hvordan klumme som her i egenskab af en af sine andre profiler alligevel kan komme igennem til nogle der ellers har blacklistet ham
Citat
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-08 20:02

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Det vil være en stor hjælp for forståelsen og nemhedens skyld, at du kigger på din skærm inden du poster. Det er jo ren volapyk du skriver.

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?

Hun er pisfuld. Hun kan hverken stave eller grammatikken. Det er sørgeligt og pinligt, når gl. madammer langt over 50, er nødt til at tage til udlandet for at kunne skabe sig som en 22 årig.

Men selvfølgelig...den går jo ikke herhjemme, der bliver de hurtigt spottet og hvem vil ha en vandrepokal LOOL men dernede syd på er der altid en eller anden, der tar revl og krat LOOL. Der er da ingen herhjemme, der gider rode med sådan noget brugt smørebrød, der har stået for længe ciao ciao bambino, pasta antipasta osv osv.. I ved , fniis fniis jeg taler ikke så godt dansk mere efter 4 måneder i italia
og efterfølgende her
Citat
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-08 20:48

--------------------------------------------------------------------------------
Du er godt nok klam at høre på fisefine Kan fandme godt forstå at du måtte langt væk ciao ciao

http://www.kandu.dk/Spg87806.aspx

Sådan tiltaler han folk der ikke kører efter hans pibe Og læg mærke til at det er skrevet i dag
Såe jo han er sku syg

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-03-08 22:32

Citat
Det har INTET at gøre med hvem som 'har ret'
.
Jammen det ved jeg da godt ....
Men han trådte mig gevaldigt over tæerne i går, Det er altså ikke forbudt at tænke sig om
Bare engang imellem. Og ja jeg ved godt at nogle har sværere ved det end andre

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 08-03-08 10:29

Til alle der har besøgt et vist link fra tråden http://www.kandu.dk/Spg118141.aspx
Citat
http://www.youareanidiot.org/

kan jeg oplyse at siden indeholder virus, så tag og scan jeres pc, screenshot fra mit besøg
på siden.
http://peecee.dk/upload/view/102415

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 10:37

Så bruger du bare www.piv.pivpiv.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 10:39

Hov - den duede ikke....

http://piv.pivpiv.dk/

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 08-03-08 10:44

Det var nu ikke fordi jeg har problemer, ville såmænd bare fremføre det for andre.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-03-08 17:22

Han er dælme ikke sød ved kvindeprofiler ham klumme, kun nogle ganske få..
Læg lige mærke til at han var vældig sød ved dig Piaskov, men bare vent..du skal nok få grovfilen fra nu af...for nu har du jo kritiseret ham.

Jeg afholder mig konsekvent fra at kommentere en tråd hvor han har adgang, for jeg kan være 100% sikker på at jeg nok skal blive høvlet ned og svinet godt og grundigt til.
Og fortæl mig liiige hvem der såen liige har brug for det?

Han kan faktisk ødelægge en hel dag for mig..jeg bliver simpelthen så ked af det.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 17:35

Hej mangorossa.
Jammen jeg har smagt han kynisme. Og jeg tror han blev lidt flov fordi han ramte mig og min familie privat !! Jeg tror oprigtigt det ikke var hans mening og jeg tror ikke han generer mig igen.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 08-03-08 20:42
Kommentar
Fra : kruemme

Dato : 08-03-08 20:48

er klamme i LIVE endnu_LOL
har lige smidt en virus til stump_en
pg håber han var mere bysgerrig en- SIST

men bortset fra DET::lollllllll

Er det virkelligt kun mig der ved hvor bor

SER vidt to daws

han skulle hav denne afgift ++

saboter sgu hans ledninger___________

en lille NÅL gennem ledninger/ ne
ØHHHHHHHH hva sker der NU __IGEN

nå man ser ham vel IGEN__+ M_I_G
http://www.flymig.com/
bedre så gør sel

Kommentar
Fra : kruemme

Dato : 08-03-08 21:16

IT`S ALIVE______men BROKKER SIG over skidtet
LÆSE -- ikke klumme sig___
Citat
Minder mig om KFUM knyt sylten klumme
ELLER DU BLIR TIL ////// genbrug

men det kan vel selv dig ______ bortforklae misbrug AF
eller støtter du også DET/ præster i andre lande
der gør ind for PÆDÆ___gokker
pas på LAMME, du er nær________og andre orker dig IKKE.

BTW______

kan se der er HEAWY _ trafikke af profiler.......
IKKE mig__LOL
+

Men kender et par AF DEM_____

SORRY tunfiske´n__ men ville FA_________________
lige fure LIDT AF

løste osse at flere har KLAGET til ???? Øhh- hvilket forum
over spam__gar i FÅET JERES PENGE
+ har i det, så ved de, HELT SIKKERT hvad der
IKKE foregår for tiden..............''

MEN pis PÅ MIG_________klamme
JEG LAVEDE KUK I POÆNGERNE___
på et pispunkt_______
det blev rettet OG HVAD SÅ_________
Kan det endnu__MEN orker det
ærlig TALT IKKE.
klumme er her sikkert IGEN___
OG FÅR SIN lokale ORGASME AF AT PISSE PÅ ANDRE +++++++++++
BAN HAM__aå svært er det heller ikk vøre

Born TO b _ ALIVE

nOGEN DR SAGDE BROGE noyepadd

Ha D--_ et

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 22:54

Hvad nu ???????????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-08 23:02

hva så pia

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 23:09

Hej suno.
Det er sq da til at blive forvirret i hovedet af det her !!
Er det disken der er på spil eller ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-08 23:26

Ja hvis man er i tvivl kan man bare se i Klummes blackliste

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-08 23:29

Ja ja Pia - disken er med på linien. (og katten passer tastaturet)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 23:48

Ja ja ham disken. Han er da så harmløs . Men jeg ved han kan nogle ting med musik !! Der går man ikke galt i byen hvis man ikke kan finde ud af det

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 09-03-08 00:22

Jeg afholder mig konsekvent fra at kommentere en tråd hvor han har adgang, for jeg kan være 100% sikker på at jeg nok skal blive høvlet ned og svinet godt og grundigt til.
Og fortæl mig liiige hvem der såen liige har brug for det?

Du ville da være guf for en islamsk mand - herregud er du da slet ikke i stand til at stille bare en lille smule op for dine egne rettigheder - vågn op slappe søster.

Gudfader bevar mig vel for en gang slapsvans.

Ingen respekt herfra - sølle skrog.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 09-03-08 00:25

Citat
Jeg afholder mig konsekvent fra at kommentere en tråd hvor han har adgang, for jeg kan være 100% sikker på at jeg nok skal blive høvlet ned og svinet godt og grundigt til.
Og fortæl mig liiige hvem der såen liige har brug for det?

Du ville da være guf for en islamsk mand - herregud er du da slet ikke i stand til at stille bare en lille smule op for dine egne rettigheder - vågn op slappe søster.

Gudfader bevar mig vel for en gang slapsvans.

Ingen respekt herfra - sølle skrog.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 09-03-08 00:35

P.S.

er i gang med at blackliste manden - men det er nu mere fordi han er forstyrrende - ikke fordi han evt. kunne komme til at genere over sarte sjæle.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 09-03-08 00:37

Rigtige kvinder gider ikke høre mere vrøvl.

BASTA.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-08 00:38

Citat
Gudfader bevar mig vel for en gang slapsvans.

Sig mig er det mig du mener ?????????

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 09-03-08 00:47

Nej Pia det er sørme ikke,

det er : 08-03-08 17:22 mangorossa.

Nej du klarer den fint - ingen problemer dér.

Knus

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-03-08 01:44

Hmm Mette_Dyhr... Man kan så utrolig nemt komme til at såre andre mennesker, når man kalder dem for øgenavne og ting og sager.

Når du skriver sådan til en anden bruger:

Citat
Gudfader bevar mig vel for en gang slapsvans.

Ingen respekt herfra - sølle skrog.

- så VED jeg at du sårer vedkommende! Denne bruger er ALT ANDET end en 'slapsvans' og alt andet end 'et sølle skrog'!

Ja sorry, men nu fik selv jeg, lige nok.

Jeg amputerer fluens ben, denne tråd er mig et nummer for meget.

God søndag til alle.
Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 09-03-08 02:28

Ja ja "vil.du" hvis du har amputeret fluens ben er der jo ingen mulighed for dialog.

Min mening er dog stadig, at man ikke skal afholde sig fra at sige sin mening, fordi der måske er een terrorist der vil sige "bøhhhh- du er dum".

Hvis det virkelig er det eneste der skal til for at man lægger bånd på sin ytringsfrihed, så har man sat sig selv i et fængsel, hvilket absolut ikke kan være tilfredsstillende for vedkommende.

Derfor ønsker jeg at mangorossa ta'r sig selv i nakken og genfinder sin værdighed, istedet for at krybe i skjul ved tanken om hvad der eventuelt kan ske.

Jeg har læst mangorossas' profil som jeg finder MEGET tiltalende - spørgsmålet er bare om den så osse står mål med virkeligheden.

Citat
Han er dælme ikke sød ved kvindeprofiler ham klumme, kun nogle ganske få..

Mener mangorossa hun/kvinder skal ha' sær behandling???????

Citat
Læg lige mærke til at han var vældig sød ved dig Piaskov, men bare vent..du skal nok få grovfilen fra nu af...for nu har du jo kritiseret ham.

Uha da da ryste bævre i bukserne allered på forskud - det er fandme da sølle.

Citat
Jeg afholder mig konsekvent fra at kommentere en tråd hvor han har adgang, for jeg kan være 100% sikker på at jeg nok skal blive høvlet ned og svinet godt og grundigt til.
Og fortæl mig liiige hvem der såen liige har brug for det?

Ja, så har man jo meldt klart ud at man lader sig tryne, det kan bare ikke ha' sin rigtighed at man på forhånd lægger bånd på sig selv for at give plads til sådan en terrorist.

Citat
Han kan faktisk ødelægge en hel dag for mig..jeg bliver simpelthen så ked af det.

Bliv ikke ked af det, - bliv vred - det nytter ikke at vende det negative indad, tværtimod bør man vende det mod agressoren!

Så ikke mere piv piv flinke skole.

Rigtige kvinder gider ikke høre mere vrøvl.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-08 02:46

Hold da kæft en gang 60'er vrøvl

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 09-03-08 02:48

Nej bent, jeg er ikke 60 endnu!

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 09-03-08 02:54

P.S. og så ka' du ellers bare klap' i - du ska fanme da ikke komme her og spille smart midt i den nye lib.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 09-03-08 02:59

Nå, men godnat and God bless, til alle jer natteravne derude.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-08 04:14

sorry, sorry, men dine indlæg gav ligesom indtryk af at det var fra en halvgammel rødstrømpe der ikke har forståelse for at andre reagerer følelsesmæsigtigt anderledes end dig

Kommentar
Fra : kruemme

Dato : 09-03-08 08:45
Kommentar
Fra : kruemme

Dato : 09-03-08 08:51

DAM go MOZAKKKKKKKKKKKKKKKK

Hvad fabden sKA dasken bu BLANDES i dette for____________________

kender de FAKE`fuckerere´IKKE MIG/// lol

LYT OG BLI glad________elllllllerrrrr

Kommentar
Fra : kruemme

Dato : 09-03-08 08:54

FORKERT TRÅD igen ________sorry'
klamme hopped e ikke PÅ DEN___
Svar
Fra : Klumme

Dato : 08-03-08 20:51

--------------------------------------------------------------------------------
Idiot

ELLER S VAR hansgu på den_______*
mORgeEN

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-03-08 11:32

Citat
Jeg har læst mangorossas' profil som jeg finder MEGET tiltalende - spørgsmålet er bare om den så osse står mål med virkeligheden.

Fra pålidelig kilde (ikke mig).................................................. JA det gør den.
Min egen opfattelse.................................... JA det gør den.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-03-08 11:55

Citat
Bliv ikke ked af det, - bliv vred - det nytter ikke at vende det negative indad, tværtimod bør man vende det mod agressoren!

Mette jeg syns du er selvmodsigende i dit indlæg Men det er måske kun hendvendt til kvinder For ellers sku du jo lige se hvad du ellers har skrevet i denne tråd tidligere

Hav en dejlig restsøndag

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-03-08 22:01

Hej Mette

Jeg har engang været ligeså hårdkogt som du mener man skal være som kvinde, for at have sin berettigelse for at kalde sig en "ordentlig" kvinde.
Den hårdkogthed føler jeg mig ikke længere godt ved at vise. Derfor har jeg nu valgt at fortælle når jeg bliver ked af det.
Du må da gerne komme med din mening i den retning, men jeg synes ikke du kender mig nok til at kalde mig sølle skrog og ligende.
Jeg vil fandme have lov at blive ked af det, når nu jeg ER ked af det. Jeg har vendt min sorg længe nok til vrede..og ved du hvad..det gider jeg bare ikke længere.
Jeg har brugt al for megen energi på klumme, orker ham bare ikke mere.
Jeg ytrer mig skam også , gør det bare mere i det virklige liv, hvor jeg har en mulighed for at vise folk hvem jeg er og ikke gemme mig bag en eller anden profil.
...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-03-08 22:13

Hørt Mangossa Jeg blander da også mit virkelige liv ind i dette forum men har da også oplevet at det straks kan misbruges siger man at man har fået lov at tage ram på en genbrugsstation i en eller anden sammenhæng har omtalte klumme da også straks brugt det negativt osv osv Men det ser jo ud til at der er nye tider på vej fra ham og det ville da sørme også være dejligt for en masse mennesker der godt kan lide at være her ..men det er vel også for at hygge sig og bruge hinandens erfaringer at vi i det hele taget er her og ikke at få kørt vores dårlige humør af på nogle medmennesker der måske ovenikøbet er følsomme

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-03-08 22:23

Ja Sunofisk, når man er en følsom sjæl må man vare sig for at blotte sig for meget
Og det er så nemt at blive misforstået på skrift...det er nok det der irriterer mig mest.
Jeg anser egentlig slet ikke mig selv som værende et pjok...men det er jo så nemt at misforstå hinanden.
Mette, faktisk har jeg lagt mærke til dig herinde og kunne godt lide det jeg så...
Og jo, jeg mener godt at kunne matche min profil...

Er der nye tider på vej for klumme? Hvor? hvordan?
Det ville da glæde mig meget...men ak!! det er vist for meget at håbe på...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-03-08 22:33

Nå ja jeg tror da det er ham der skriver undskyld de mange profiler find lige selv ik

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-03-08 22:44

a hva? ikke forstået?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-08 23:22

Sunowich du har været bruger siden den 09.12.03, så du må da kende til kandu. At lave en tudetråd, som denne, ja jeg fatter ikke at "voksne" mennesker ikke har andet at foretege sig
Men du må cel have følt dig stødt !!!

Mango

Du pudser bare din glorie !!!

Jeg husker stadig, da du udleverede en anden bruger på kandu. Det var med oplysninger, som kun du vidste helt privat

Jeg fortryder i dag, at jeg støttede dig i en anden tråd, da du fik "spark". Men jeg er blevet klogere på kandu. Du er en af dem, jeg ikke kan stole på.

Ja man skal passe på med, hvad man siger "privat"

Og Mango har været bruger siden den 19-03-2002, så hun må da om nogen kende til kandu

Ja ja jeg ved at mangorossa "kun" har været bruger siden den 27-01-2005, men det er jo samme person, hvilket hun selv har gjort opmærksom på.

Og så er der lige kruemme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja han har vist fået taget livet af sin kat. Den bliver da ikke nævnt. Stakkels kat

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-08 23:26

retter lige stave/tastaturfejl

foretege = foretage

cel= selv

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-03-08 23:36

Ja ja ans, du pudser også bare din *GG*

Det er det eneste du altid kommer frem til hver gang du får lejlighed til det.
Du har vist ikke noget at skulle sagt i den retning..du citerer bare andre i en uendelighed..så kan man jo ikke sige noget forkert selv..vel?

Ans, du er helt sikkert en kærlig og sød kvinde.. det har jeg set...du har bidt dig fast i , at jeg er en forfærdelig personage..ærgeligt, for det er bestemt ikke tilfældet.
Jeg vil faktisk alle det bedste..men jeg har også fejltrin ind imellem, og den du nævner var en af de trælse.
Jeg har undskyldt over for vedkommende og så kan jeg vel ikke gøre så meget andet?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-08 23:48

Citat
Du har vist ikke noget at skulle sagt i den retning..du citerer bare andre i en uendelighed..så kan man jo ikke sige noget forkert selv..vel?

Er der noget galt i at citere det, brugerne selv skriver !!!

Jeg har da ikke skrevet noget privat om brugerne her på kandu.

Næææh næææh næææh det lader jeg andre om

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-03-08 23:50

Ja ja ans du snakker jo altid så hyggeligt med omtalte så det er jo godt nok for dig men scroll lidt op til de link der ligger der og studer dem nøje De er anledning til denne tråd og blir han ved vil du se (eller du ka jo lade være) flere af denne slags tråde De kan om ikke andet holde ham beskæftiget så en masse kan få lov at være her i mellemtiden

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-03-08 23:57

Nej, det er der ikke noget galt i...det er jo det jeg mener...når man kun citerer andre, kan man jo ikke selv lave nogen fejl. *GG*

Men jeg har en lille anelse om, at du ikke har så meget andet at lave, end at være på kandu og citere og kommentere andre......ret mig hvis jeg tager fejl!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-03-08 23:59

godnat og sov godt. vi snakkes ved i morgen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-03-08 19:02

Hvem er så mest syg !!!!

Når jeg læser dette

Citat
kruemme

Dato : 08-03-08 20:48

--------------------------------------------------------------------------------
er klamme i LIVE endnu_LOL
har lige smidt en virus til stump_en
pg håber han var mere bysgerrig en- SIST

Citat
kruemme

Dato : 09-03-08 08:54

--------------------------------------------------------------------------------
FORKERT TRÅD igen ________sorry'
klamme hopped e ikke PÅ DEN___
Svar
Fra : Klumme

Dato : 08-03-08 20:51

--------------------------------------------------------------------------------
Idiot

ELLER S VAR hansgu på den_______*
mORgeEN

Den bruger er da ikke bare lidt syg, men meget syg og burde bortvises fra kandu.

Det kan ikke være rigtigt, at en bruger bevidst sender en virus til en anden bruger

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 19:26

Selvfølgelig er det ikke i orden generelt men ingen regel uden undtagelser og jeg forstår da godt disken.
Ans. Kan du ikke også lige finde et par af de tråde hvor klumme kalder disken fulde stodder og alkoholiske nar og din gamle mølædte kat som han kalde diskens kæledyr med meget meget mere og der findes sikkert udtaelser der er meget værre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-03-08 21:43

Citat
Sunowich

Dato : 10-03-08 19:26

--------------------------------------------------------------------------------
Selvfølgelig er det ikke i orden generelt men ingen regel uden undtagelser og jeg forstår da godt disken.
Ans. Kan du ikke også lige finde et par af de tråde hvor klumme kalder disken fulde stodder og alkoholiske nar og din gamle mølædte kat som han kalde diskens kæledyr med meget meget mere og der findes sikkert udtaelser der er meget værre

Sunowich

Du har stillet "spørgsmålet" og må selv finde dine argumenter.

Men i tråden her læste jeg, at kruemme bevidst har sendt en virus til en anden bruger, det vil jeg da skrive til kandu om.
Ja, der er grænser for hvad man skal finde sig i, men at få tilsendt en virus, så er grænsen nået.

Det håber jeg også kandu vil kunne forstå.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-03-08 22:03

Nu gider vi ikke skændes mere
Lad os så få lidt ro på herinde

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-03-08 22:25

Hvor må du dog have travlt ans?
Har du osse oprettet arkiver med citater fra de forskellige brugere herinde, måske ligefrem små mapper hvor du omhyggeligt nedskriver forskellige oplysninger / formodninger omkring de forskellige brugere herinde, således at du har dem liggende, lige til at hive frem, ved en given lejlighed

Kors i hytten da.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-03-08 22:33

Og Ans - når du er i gang så fortæl lige at det er den udsmidte "ram2" som er staklen ...............
.......................bare for helhedens skyld.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-03-08 22:35

Ja, hvis du er i tvivl om noget vil.du...så spørg den lokale politibetjent
Ans for filan da..tag en slapper...du KAN ikke rede hele verden- og da slet ikke kandu !!!

Sæføli skal han da ikke sende en virus..men det er der jo ikke nogen, udover disken, der kan tage ansvaret for vel?

Kandu´s bestyrerer, gider nok ikke tage sig af sådanne bagateller...hvis de skulle rende og fortælle alle herinde hvad der er ret og god pli..skulle de lønnes for det.

Kommentar
Fra : kruemme

Dato : 10-03-08 22:43

Citat
Den bruger er da ikke bare lidt syg, men meget syg og burde bortvises fra kandu.

Det kan ikke være rigtigt, at en bruger bevidst sender en virus til en anden bruger

LOL_______________
troede ski i ville af mæ klammen
men har eller ikke hort fra ham siden; HAN ?
LLIKKEDE på programmet..........LOL

Citat
Selvfølgelig er det ikke i orden generelt men ingen regel uden undtagelser og jeg forstår da godt disken.
Ans. Kan du ikke også lige finde et par af de tråde hvor klumme kalder disken fulde stodder og alkoholiske nar og din gamle mølædte kat som han kalde diskens kæledyr med meget meget mere og der findes sikkert udtaelser der er meget værre.

lige efter___der kommerr lobber til digg
SSS__SI__SS_SIEG

ale andre få GANG i jers LIV:klamme?
JKKKUMME______LOL erd u her enneu___

eldrig ÆD en STODDER DER AHR KLATTER I SPRØJTEN________
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
dem der hagger ned på små +++
tiltier GOSE BRUGERE__________
pad jers eft /ne SMÅPTOB________
fanme ikke EN______---herinde, der ikk har nkket MIG
SÅ FUCK OFFFFFFFFFFFFFFF
jeg skylder intet her_____ODER

Citat
SORRY TUNNNNNNNNNNNNFISKèn

møjkatte har lig aæft dig___ om du smagt ØVH
GENBRUG_______________
piller i skiiet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-03-08 22:48

Citat
fanme ikke EN______---herinde, der ikk har nkket MIG

Du har fuldstændig ret...............................det er der mange der ikke har gjort.

Kommentar
Fra : kruemme

Dato : 10-03-08 22:49

på igen

disken _________________LÆGGER IK lopper uf

men

KLIK

før

du

går

videre, eller return
Så svært kan DET SKU IKKE VÆRE

men med det man ser herinde______________________
FLEMMER MANGE DET__________TÅBER alle zzu xammen'

BTW, i glemte smxxx / sofus.dk? inte med side at gore

WOW

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-03-08 22:52

går du i seng nu disken?

Sov sød..må dine drømme vejlede dig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 22:52

Og hvis du kan få fat i kandu vil jeg da meget gerne hører om det. Mht. en virus som disken skulle have sendt til Klumme klumme tør da ikke åbne noget han får tilsendt ejheller at fortælle om sig selv tænk hvis nogle kunne finde frem til ham Se blot i hans slægtforskningsspørgsmål

Men når man har det sådan så er det vel fordi man selv har redt ....dårligt op
Og hvad der så end grunden til at du Ans vil sidde og forsvarer en som sætter en ærer i at værer et asshole overfor en masse mennesker (altså lige bortset fra nogle enkelte hvoriblandt du er )kan jo så undre bla.mig

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-03-08 22:55

os maj

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-08 00:13

Citat
vil.du

Dato : 10-03-08 22:25

--------------------------------------------------------------------------------
Hvor må du dog have travlt ans?
Har du osse oprettet arkiver med citater fra de forskellige brugere herinde, måske ligefrem små mapper hvor du omhyggeligt nedskriver forskellige oplysninger / formodninger omkring de forskellige brugere herinde, således at du har dem liggende, lige til at hive frem, ved en given lejlighed

Kors i hytten da.

Det behøver du ikke at korse dig over, jeg husker godt og det er uden små sedler gemt det ene eller det andet sted.

Citat
Eyvind

Dato : 10-03-08 22:33

--------------------------------------------------------------------------------
Og Ans - når du er i gang så fortæl lige at det er den udsmidte "ram2" som er staklen ...............
.......................bare for helhedens skyld.

Åhhh ja, jeg kommer til at tænke på den gang, da kandu blev oversvømmet med "smileys" Da skrev jeg også til kandu. De irriterende smileys blev da fjernet , men ingen brugere.

Citat
mangorossa

Dato : 10-03-08 22:35

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, hvis du er i tvivl om noget vil.du...så spørg den lokale politibetjent
Ans for filan da..tag en slapper...du KAN ikke rede hele verden- og da slet ikke kandu !!!

Sæføli skal han da ikke sende en virus..men det er der jo ikke nogen, udover disken, der kan tage ansvaret for vel?

Kandu´s bestyrerer, gider nok ikke tage sig af sådanne bagateller...hvis de skulle rende og fortælle alle herinde hvad der er ret og god pli..skulle de lønnes for det.

Jeg har vist ikke nævnt disken, så det må stå for din egen regning !!!!

Jeg tror ikke, at jeg kan redde hele verden eller kandu, men jeg kan da gøre mit til at kandu ikke bliver oversvømmet med virus.

Det vil jeg prøve på. Jeg vil skrive til kandu.

Citat
Sunowich

Dato : 10-03-08 22:52

--------------------------------------------------------------------------------
Og hvis du kan få fat i kandu vil jeg da meget gerne hører om det. Mht. en virus som disken skulle have sendt til Klumme klumme tør da ikke åbne noget han får tilsendt ejheller at fortælle om sig selv tænk hvis nogle kunne finde frem til ham Se blot i hans slægtforskningsspørgsmål

Men når man har det sådan så er det vel fordi man selv har redt ....dårligt op
Og hvad der så end grunden til at du Ans vil sidde og forsvarer en som sætter en ærer i at værer et asshole overfor en masse mennesker (altså lige bortset fra nogle enkelte hvoriblandt du er )kan jo så undre bla.mig

Citat
Se blot i hans slægtforskningsspørgsmål

Så du fulgte med LOOOL og troede du fik noget ud af det LOOOL LOOOL Men det blev ikke til det "kanduguf" , som flere brugere havde håbet på for de håbefulde.

Citat
Du er total profil forstyrret skifter efterhånden billede flere gange om dagen

Nu er det jo ikke billedet, det kommer an på, men profilnavnet

PS: Så er der flere brugere i denne tråd, der kunne have brug for en grammatikkontrol LOOOL

Så kan jeg igen fjerne fluebenet.

I må godt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 00:22

Jeg følger skam med i det meste men ikke for at være og så ender det jo bare sådan her

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-08 00:28

Du er bare nysgerrig. LOOOL
Det var vel også derfor du oprettede en "kandukomsammentråd"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 00:32

Men din deltaglse i denne tråd viser jo med al tydelighed at du har et temmeligt Tæt forhold til klumme ja man ku fristes til at tro at også du har flere profiler eller ligefrem er en klon eller besat og at der er nogle der snakker gennem dig Uha Men du må helre bruge din tid fornuftigt og få en god og velformuleret snak med Kan De eller dig selv Og med din bemærkning om Grammatikkontrol (sådan en afleder bemærkning for øvrigt) ku man jo også tro at du er en af medlemmerne i find fem fejl klubben måske Kaserer Og så er du jo ligesom omtalte jo også god til at lolle på Dansk Hi hi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 00:37

Citat
Du er bare nysgerrig. LOOOL
Det var vel også derfor du oprettede en "kandukomsammentråd
Hvad i alverden er det for en gang uglegylp at lukke ud

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-03-08 00:40

Citat
Så du fulgte med LOOOL og troede du fik noget ud af det LOOOL LOOOL Men det blev ikke til det "kanduguf" , som flere brugere havde håbet på for de håbefulde.

- du godeste......er det virkelig en voksen der skriver sådan.......

Jeg tror bestemt ikke at du bruger små sedler for at huske alt hvad der sker herinde på kandu, det ville være fuldstændig umuligt at administrere (tror jeg nok ) - men jeg kan sagtens forestille mig at du har oprettet dit eget lille arkiv hvor mange af brugerne herinde har sin egen lille skuffe (læs:mappe) med nickname på og så kan du sidde dér og åbne "skufferne" og fylde på, efterhånden som du finder 'snask' som du synes skal gemmes til en passende lejlighed.

Forresten, er det virkelig ehmm...'LOOOL' 'LOOOL' og måske endnu et 'LOOOL', når man følger med i tråde herinde? Er det så mindre 'LOOOL' 'LOOOL' hvis man skriver noget i trådene, i stedet for bare at følge med?
Jeg går ud fra at det er ok at følge trådene uden at skrive/kommentere - man skal vel ikke bare skrive for at...........skrive / gøre opmærksom på sig selv...og sin kunnen.....vel?

Alt denne nedgøren af andre mennesker er F***** efterhånden til at brække sig over!

Sov godt allesammen.

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 00:48

Hørt Dorthe

Og sov godt herfra også

Ps. vil det sige jeg har den ære at komme i Anses skuffe wauv det er jo noget af en ære

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-08 00:54

Citat
vil det sige jeg har den ære at komme i Anses skuffe wauv det er jo noget af en ære

der er vi nok de fleste af os

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-08 06:58

Ans

Citat
Du er bare nysgerrig. LOOOL
Det var vel også derfor du oprettede en "kandukomsammentråd"

Er man kun sammen med andre mennekser fordi man er nysgerrig??

I dine øjne måske, men i mine kan man også have lyst til at være sammen, for at hygge.

Bortset fra det, er du en af de mest nysgerrige her på kandu, hvis du vil have bare et enkelt eksempel, så kan du jo gennemlæse denne tråd

http://www.kandu.dk/Spg114583.aspx

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 08:25
Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-03-08 14:15

Ans, du ved jo ligeså godt som jeg, at kruemme er den samme som disken..det lægger han jo heller ikke skjul på vel?

Og nej, det er lige før jeg tror på, at du har alting i hovedet og ikke behøver gule sedler, for at huske hvad der sker herinde...for et eller andet sted, får man den tanke at "dit liv" faktisk er kandu!!!

Grammatikkontrol...?? du mangler kommaer ans *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-03-08 17:11

Argh hvor jeg dog hader når folk begynder at skrive om stavning, grammatik osv. osv. Jeg er selv noget så forbandet obs på de ting og jeg bliver arrig når jeg ser stavefejl, 'tyrkfejl' og især sjuskefejl - men for pokker da, jeg ville aldrig begynde at diskutere den slags i dette forum! Der kan være mangfoldige grunde til at folk skriver som de gør og jeg skal ikke dømme eller bedømme nogle overhovedet.
Det gør jeg så alligevel - men UDEN at give udtryk for dte åbent

Men men men.....der er nogle enkelte situationer hvor jeg ikke kan holde min mund / holde tastefingeren i ro og det er når nogle af de mennesker som SELV har nogle af disse fejl, begynder at nedgøre ANDRE - øøøjjjjj hvor bliver jeg dog arrig

I den forbindelse kan jeg da lige nævne at dette tegn >> ! << (kaldet udråbstegn) IKKE kan, skal eller må forveksles med dette tegn >> ? << (kaldet spørgsmålstegn).

Når nu du, 'ans' så venligt skriver at

Citat
PS: Så er der flere brugere i denne tråd, der kunne have brug for en grammatikkontrol LOOOL

Så kan jeg igen fjerne fluebenet.

- jamen så synes jeg jo bare lige at du skal bruge dén dér kost du ved, foran din egen dør, før du begynder at feje foran andres. Desuden er der dén dér med glashuset osv. osv.

Hvis du ikke er klar over det, så kan jeg da fortælle at du, i de eller fleste tilfælde, knalder udråbstegn efter sætninger som er spørgsmål - og mange af dem endda!

Tjae, nu drattede jeg så selv ned på det niveau men ret skal dælme være ret, man skal ikke nedgøre andre og SLET ikke på et punkt hvor man SELV laver de fejl som bruges i nedgørelsen.

Nå men - denne tråd er ikke så hyggelig som Sunos tråde ellers kan være, så jeg smutter ud og kigger til maden, her dufter hyggeligt ad kylling i karry

Ha' en dejlig aften allesammen!

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-03-08 17:13

ad = af

Ret selv de andre fejl! Som Sædvanlig holder min korrekturlæser bare fri

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-03-08 18:07

vil.du ->

Citat
Ha' en dejlig aften allesammen!

Venlig hilsen Dorthe.

Tak ..og i lige måde

Hér er så lidt moderne musik, at lytte til imedens:

http://www.cssboxing.com/media/flv/Det_Snurra_I_Min_Skalle.flv

</TVIVLERBANDEN>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 18:19

Min firewall og spybot s&D og avast og og min sunde fornuft siger at jeg ikke skal hente den fil fra Molo................men jeg gør det sku.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-08 18:42

Og når man først har hørt den melodi, kan man sq ikke få den ud af hovedet igen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-03-08 21:36

Tør man hente den???

Dorthe, du rammer liige plet der...
Jeg HAAAAAAAAAAAAADER når jeg ser stavefejl, men at gøre opmærksom på det, her i dette forum, nytter da vist ikke en hujende fis.

Og ingen er fejlfrie, for at bruge en gammel frase, så lad os hellere lade være med det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 22:30

Jeg har hentet - men den vil ikke afspilles i den XP jeg har kørenden lige nu.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 23:07

Hent denne afspiller eyvind http://www.pcworld.dk/download/56/1434

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 23:28

4 * - for der var ikke nogen lyd...........alle USB er i brug.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-03-08 23:41

det virker ikke hos mig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 23:56

Installer Vlc Player Og under indstillingen kan man tilvælge /fravælge forskellige features bla.sound står der vist der skal lige sættes flueben

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-08 05:42

Det nemmeste er at hente dette codec bundle:

http://www.cccp-project.net/

Der medfølger en udmærket videoplayer: Zplayer.exe

Når codec og player er installeret kan praktisk taget ALLE videoformater afspilles (..og dermed også *.flv). Playeren bruger næsten ingen resurcer og giver derfor 'hakkefri' afspilning på selv rimligt gamle pc'ere ..som min egen

Ps. Hvis I i forvejen har codecs installeret fra f.eks. fra divX så fjern disse FØR installationen (Dette gøres vha. Kontrolpanel -> Tilføj eller fjern programmer ), da det sjældent er nogen go' idé at have flere codec bundles installeret samtidig. De risikerer at konflikte og så tager de bare unødig plads og resurcer op.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-08 05:46

Pps. Det omtalte codec bundle fra CCCP virker selvfølgelig også med jeres nuværende player; Mediaplayer, VLC ..eller hva' I nu bruger. I vil stadig kunne afspille *.avi, *.mov, *.swf, *.mpeg, *.wmv osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 08:28

Altså molo hvis man har vlc player ska man ikke installerer codec og den hakker ejheller.Jeg har hjulpet en del herinde med problemer ved netop at foreslå den player

Ha en go Dag fra en der skal forberede føsdag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-08 08:45

I kan jo også bare høre/hente den her

http://www.youtube.com/watch?v=QfU-4Y4_akY

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 08:57

Hvem er det så lige du rækker tunge af

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 09:10

Hvem har fødselsdag?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 09:56

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 10:00

En I min nærmeste familie

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 10:01

Skal ud og hejse flaget for nu skinner solen igen her

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-03-08 10:50

Ja Nordsted1 - hvorfor gå over åen efter vand, når man kan benytte dit link.
Men jeg har nu hentet den VLC player, så jeg kan se noget mere af Molo's hjemmelavede musik.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-08 11:09

Max Raben??

Hjemmelavet??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 13:34

Så er klumme fremme med den store næse igen Mon ikke man må have det virkeligt dårligt med sig selv hvis det er det eneste der rykker i ens liv Sådan en stakkel

http://www.kandu.dk/spg118398.aspx

Nåhr ja glemte lige at en af hans faste støtter der bare syns a han er så skøøøøn jo også kom på banen Ja ja siger jeg bare -typer Som min supervisor i forbindelse med et af mine job siger du skal syntes det er synd for dem at de er så fattige på livskvallitet,sådean nogle typer,selv om det kan være svært jeg prøver så

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-08 18:38

Måske passende til lejligheden?

Jeg mener : Det er måske et problem, at ingen ringer til Klumme?

http://www.cssboxing.com/media/mp3/Max_Raabe_:_Kein_Schwein_Ruft_Mich_An.mp3

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-03-08 18:56

Jo da - måske hvis modtageren betaler.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-08 20:31

Citat
Jeg HAAAAAAAAAAAAADER når jeg ser stavefejl, men at gøre opmærksom på det, her i dette forum, nytter da vist ikke en hujende fis.

Vi er enige mangorossa

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-03-08 20:34

Jeg kan best se andres stavefejl. I øvrigt har jeg svært ved at se egne fejl, men det er nok fordi der ikke er nogen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-08 20:53

..og tilegnet den kvindelige protegé og 'HOPLA NÅL':

http://www.cssboxing.com/temp/ChrispyGirl.mp3

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-08 21:00

Ps. Jeg laver ALDRIG nogen Fejl !

</ http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/eaglescout.htm >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-08 21:06

Pps. Jeg gør ALTING ....med vilje !!!

..stærk vilje ...altså ..
Tror jeg ..? ..nok ?

>/TVIVLERBANDEN<

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-08 21:08

Ej, lad os så hellere få noget musik med noget gang i

http://www.youtube.com/watch?v=lvt4b_qwC_Q

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-08 21:08

.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-08 21:11

Og denne er til Sunowantefisk's familiemedlem

http://www.youtube.com/watch?v=yj6cbM-h8xg

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 21:34

Så vil jeg da osse lægge en ind...og kan med stolthed sige, at det er MIN søn som har skrevet den og ham der synger..eller rabber hedder det vist

http://youtube.com/watch?v=55MyTaJU8NI

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 21:36

Ja la os det få gang i den trods den dårlige kvallitet så er det vist noget med gang i den

http://www.youtube.com/watch?v=UE15of9LC_Q&feature=related

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 22:00

Sidste nye udtaelser for hyggesprederen i en tråd om seksualitet Han er sku da syg Du må gerne modargumenterer ans

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 21:09

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
jeg har nok lidt mere erfaring end både den unge mand og DIG

Det tvivler jeg ikke på, og derfor faldt det nemt at kalde dig for en sædcontainer. Fatter ikke at nogen gider kravle på dig, men det er sikkert osse bare en løgn. Selv en italiener gider ikke gammelt afsuttet smørebrød. BVADRRRRR

Du er godt stang stiv i aften hwa LOOL Fed stavning og grammatik. Men når man er alene i det store udland uden en kæreste, fordi man er blevet for kendt herhjemme, falder man nemt på de våde Ciao Ciao

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 22:05

Det er simpelthen så lavt at synke, at tiltale andre mennesker på den måde.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-08 22:16

Citat
Så vil jeg da osse lægge en ind...og kan med stolthed sige, at det er MIN søn som har skrevet den og ham der synger..eller rabber hedder det vist

Spørg du din søn, om det hedder det ene eller der andet. Måske kan han også stave det for dig

Citat
Du må gerne modargumenterer ans

Jeg ved ikke, hvad du tænker på.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 22:25

Det er jo din yndling der taler så pænt til folk Jeg tænkte at du kunne forsvarer at det er helt i orden bare det ikke er dig det går ud over ....eller du ku jo også klage over ham til Kandu for har hørt at du har en mere direkte linie Hvis der er nogle fejl i min tekst så ret dem bare

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 22:33

Det var sku da en masse fede sange der Takker og Bukker

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-08 22:41

"direkte linie" !!!!!!!!!!!

Dine fejl må du selv rette. Jeg kan da fortælle dig, at du ofte har et "r" for meget bl.a. her

Citat
Jeg tænkte at du kunne forsvarer

Men hvis det kan være en trøst, så er du ikke den eneste, der laver den fejl.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 22:41

sorry , nu ser jeg SELV fejlen, det staves RAPPER !! Tak ans

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 22:42

Synes i ikke han er go?

(spørger den stolte moder )

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 22:58

Ja du er dygtig Ans Jeg tænkte nu i dit eget hoved ku du sidde og rette fejlen er jeg sku ligeglad med men hvad med spørgsmålet rettet til dig det er vist ikke lige noget Prøv at gå ind og se i den der tråd hvor klummes ord er fra og så fortæl mig lige ærligt hvad du syntes om formen

http://www.kandu.dk/spg118410.aspx

eller denne udtaelse fra diskens tråd
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 21:22

--------------------------------------------------------------------------------
Fordrukne idiot

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 21:40

--------------------------------------------------------------------------------
Ja han er lisså stangstiv og snotdum som sædvanlig. Han fatter ikke, at man har mistet al tillid til ham

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-08 05:43

mangorossa -> Jo, det er sgu helt rart at høre ungdommen engagere sig og formulere et politisk budskab, i stedet for bare at gå tur med kamphunden, sniffe coke, trække kniv og si' : Fuck dig ..perkersvin.

Hils poderne ..og husbond fra mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-03-08 14:21

Ja Molo, han er blevet aldeles politisk aktiv. Han har oprettet SUF-Odder og bruger en masse tid på det. Er jo også medlam af enhedslisten og tager til møder og hva ved jeg..jow jow, her er rødt siger jeg dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-08 17:46

mangorossa -> Ja, ..og så er jeg jo selv som bekendt; medlam..

..af Det Radikale Venstre: http://www.radikale.dk/

..så mon ik' vi får noget at tale om ?

..næste gang vi ses

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-03-08 13:12

Ja uden tvivl *GG*

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 23-03-08 14:56

Jeg har desværre mistet mine højtalere, men glæder mig til, at høre Mangos søn

- og med den ulempe for Klumme, at jeg måske er med til at ødelægge hans dårlige rygte på siden, så har jeg altså også oplevet en Klumme, der var sjov OG empatisk.........

Jeg har ikke skrevet her i lang tid, og meget kan da have ændret sig, det ved jeg ikke!

Men jeg havde brug for at komme med min mening.

//Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-08 18:48

TheRipley -> Long time ..no see'n !
Herligt at læse; du er hér endnu

Joeh... Klumme (= ram2) er ganske rigtigt rimelig underholdende (..Ha ha ... ), men..

..dybest set; uden for pædagogisk rækkevidde, langsomt opfattende el. tungnem ...åbenbart ?

..siden profilen ik' forstår, at han/(hun ? ) ..forlængst er erklæret uønsket (= persona non grata) hér på sitet: http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

Jeg ..og muligvis andre ? ....husker så udmærket ram2's indignation, harme og såvel litterale som verbale udfald ..under trussel om brug af politi-tilhold for; ..at få bortvist en bruger ved navn : zonker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-03-08 12:28

GUUUUUUUUUUUUUUUD hej TheRipley, det er godt nok længe siden

Ok, jeg har også været væk herfra i et stykke tid, men er lige tilbage for en kort bemærkning...

Ham krumme kan hurtig få gjort kål på min lyst til at komme her..

En anden ting Molo, kunne du ikke lige skrive til mig og give mig dit tlf.nr, da Mikkel og hans kammerat (ham han synger sammen med, på nævnte nummer) skal til Kbh. idag og bliver der resten af ugen.
Hans kammerat skal i praktik og Mikkel skal arejdede frivilligt på SUF´sekretariat.
Måske i kunne ses en aften?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-03-08 12:54

Jeg er lige tilbage for en kort bemærkning - måske, I er sg* da søde

Men Molo, jeg har læst i en gammel tråd, før jeg selv blev Kan du'er, hvor en Ram2 under andet navn, blev budt velkommen af dig - hyggelig tråd, hvor nogen blev netkærester

-Mango det er længe siden, men da jeg hoppede ud, var det AJ, der stod for underholdningen, skal der ikke være en "Rasmus Modsat" i et hvert debatforum

Og nu ødelægger jeg trådstarten, men hvad er det for noget med din søn, det lyder rigtigt spændende??????

Ripley

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-03-08 13:10

Hej Rippe, han er bare blevet rigtig meget politisk engageret og har så tilbudt SUF at komme og hjælpe dem i en uge..det synes de jo skønt og Mikkel er helt vild

Men nu får han pludselig at vide at der hvor han havde regnet med at kunne overnatte ( valgmenighedskirkens lokaler) , Mikkels kammrats far er præst, og det er kun kammeraten der må overnatte der. Sååeh med mindre Mikkel finder et sted .....

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-03-08 13:22

Det kunne da være, at Molo vil se ham mere end en aften????????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-03-08 13:24

Nååeh ja..det kunne da være??? Vil du det Molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-08 05:37

mangorossa og familie -> IK' fordi jeg ik' vil, men jeg står op kl. 4.30 og er først hjemme fra arbejde igen ved 16 tiden ...temmelig udkørt. Jeg arbejder også lørdag ..og søndag, så jeg er ikke oplagt til de store sociale komsam'ner lige for tiden. Jeg har dog fri og afspadserer i uge 14 ..næste uge, men da rejser jeg til Stevns og fisker efter ørreder med et par venner.

Jeg skal nok skrive til dig når jeg kommer hjem i eftermiddag og har tænkt lidt over sagen. Et par overnatninger ka' sagtens la' sig gi' sig, men jeg er nok ik' det 'festligste' selskab. Jeg går f.eks. på puden kl. 8.30

Vi kagles ved

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 11-04-08 00:50

Tak for svaret sødprinsesse.

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 13-04-08 22:15

Citat
nedgøre ANDRE - øøøjjjjj hvor bliver jeg dog arrig

sidem vornår

Citat
I den forbindelse kan jeg da lige nævne at dette tegn >> ! << (kaldet udråbstegn) IKKE kan, skal eller må forveksles med dette tegn >> ? << (kaldet spørgsmålstegn).

Kode
trode det var tidSfordrev CCCCCCCC:::::::::: 1 2 2 3 3 444

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 13-04-08 22:23

skam JAR alla i hope_____
ingen er verre end DEN NØSTE PROFIL / profet

men at klamme pisser på tubannen,
kan VEL KUN OPHIDESE en skide arabergrød
der har sprængt DK i 2 deleeeeeee

fjern den shu da, endin de hackker dette furom
OG BEGUNDER AT SENNE mullah TV___direct X

og en hilse til Grønland OSSE

,

pis på mennesker__LOL

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 21-05-08 20:16

http://www.google.dk/search?hl=da&q=kandu&meta=
klumme er / 3 die pladsen_____GODT gået.

du-not-/ or NOT-bi go_+20385+28054023987
pas på søgemaskiner__MENT TIL KLUMME