Sunu__swihtsssssssssssssssssss
Fra : disken_igen_lol
Vist : 610 gange
20 point
Dato : 11-03-08 00:38

Skide dddette, kan ikke få ey pawwwwword_______
MEN DU KAN _DA LIGE TASE DEMME MED

Fra : LuffeA

Dato : 11-03-08 01:55

Var ?

Fra : disken_igen_lol

Dato : 11-03-08 06:53

Citat
Var ?

PRIVATE______uden LLUS
Den kunne a kun AFFØRE til 1 ? 3 brueger
SUNO

http://enya-watermark-mp3-download.kohit.net/_/12315

deeen drr an ventee FÅR____PONGERNE_____orker IKE mer APPY rædræcer

Og fUVK___orker ik meree___Ha DeT
serveren er lukket ? NAT/Påske ÆG

Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 07:09

Man skal vare sig for at åbne noget, som denne organiske hjerneskade lægger ud. Nu ved jeg godt at jeg ikke er hans livret,,,gud ske lov for det, og hvor er det dog gensidigt, men det er ualmindelig SVINSK at forsøge at inficere Kandubrugeres PC'er.

Jeg har modtaget et link fra idioten på PM med tilhørende latterlige tekst, som angiveligt havde det ene formål, nemlig at inficere min PC. Det kan man grine af, hvilket jeg osse gjorde, specielt fordi han i sin egen fordrukne stupiditet tror, at alle er lige så snot dumme som ham selv. Men når det er sagt, så er det dybt alvorligt, og hvem af Kandubrugerne er den næste, som bliver offer for hans syge adfærd,

Sådan så det link ud. Jeg har indrammet det, så man ikke uforvarende kommer til at aktivere det.

Citat
Hack alle´s Kandu´s PM + deres mail´s + passwords.
Har afprøvet programmet, og sikke en masse man får at se
under deres samtaler Bla, om dig og et par andre.
http://rapidshare.de/files/38777215/hack_kandu-medlemmer-mole-ec-disken-ovn-sunu__alle_andre.rar.html

Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 08:22

Det er da godt nok for dårligt. Hvad mon ka få folk til at være så onsindet over for en så uskyldig person som dig med din positive og altid medmenneskelige indlevelsesevne,spreder hygge omkring dig ???Jaeee jeg forstår det altså ikke. Jeg ville klage til kandu.De skal nok reagerer og smide nogle på porten. Men der er noget med at det egentlig ikke rigtigt virker.

Fra : 3773

Dato : 11-03-08 08:25

Netop af årsager som den der, har jeg fravalgt at få PM, undtaget dem jeg specifikt har åbnet for. Dybest set er dette kriminelt, og kandu burde iflg det de selv skriver, skride til handling.

Har du overvejet at søge behandling, Disken?

Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 08:43

Og du mener så at man, selvom jeg er den onde selv, at det er i orden bevidst at sprede viruslinks på Kandu. Lille sunoVITS... du er lige nøjagtig hvad jeg anså dig for at være, nemlig foruden ualmindelig småt begavet også et lige så ualmindeligt dumt svin.

I øvrigt tillykke med din debut som digter. Det var ualmindelig flot lavet, og sikke det dog kunne rime.

Det er måske det du kalder FÅRÅR LOOL, som du tænder så meget på, at du, udledt af dig selv i din profil, http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=130626 sidder og ORNANERER LOOL dagen lang .

Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 08:45

Jeg så forresten din klynketråd Det er bare så vildt synd for dig. Køb et bjerg af tudekiks, så går det nok væk.

GROW UP dit skvat. Det er da utåleligt at høre sådan en gang snot fra en voksen mand. Vor Herre bevars'

Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 08:51

Åhhh forresten. Jeg glemte at slutte af med:

En tindrende vidunderlig hurra hurra, hvor er jeg glad, jeg har haft afføring i dag, resttirsdag tra la la la til jer allesammen. sunofiske wanda manden

Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 08:52

pas på dit blodtryk hr overkrumme Og apropo den der sygdom gå nu til lægen

Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 08:58

Det staves apropos, VITS

Jvf. Gyldendals fr.ordbog.
Citat
apropos2 -et, -er aktuel udtalelse, indfald i tilknytning til noget netop sagt

Hold dig nu fra fremmedord, som du ikke ved hvad betyder og slet ikke stave til, og det gælder osse alm. ord. At du så bruger dit samlede ordforråd i een sætning, LOOL er der jo ikke noget at gøre ved. Men der er da noget som hedder "Dansk for udlændinge". Det kan du sørme få meget ud af

Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 09:01

Formanden har talt Vi kaster os alle i støvet for dine fødder og laver ahllahtegn til den stor Mester Fnis

Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 09:04

Apropowich Javel hr overlærer Nå nu skal jeg ud og lave noget fornuftigt Kan jo ikke sidde her og lege med dig hele dagen vel

Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 09:09

Citat
Vi kaster os alle i støvet for dine fødder og

Hvem er vi?? Tal for dig selv mide. Tør du ikke stå alene med en mening...SKVAT

Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 10:00

Hvem siger at det overhovedet er et hackerforsøg - og ikke bare en privat drillemail.

Alle klummes medløbere syntes det er ok at han/hun sviner mange kandubrugere til.
(de er måske bange for selv at komme i gryden)
Er der så endelig en som prøver at stoppe dette cyperubehagelige væsen, falder alle medløberne straks til patten og hyler med ulvene. Sammenligningen med ulve er ikke fordi ulve er farlige, men kun fordi ulve også er feje og kun angriber i flok.

Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 10:05

Sikke en gang pis at fyre af. Det har sgu da ikke en skid med hinanden at gøre. Og hvis diskens latterlige stunt var et forsøg på at stoppe min vendetta imod totaltåber og deres komplet nonsenssvar på Kandu, så har undervurderet mig og du ligeså bette eyvind. Skrup ud og hør om du overhovedet må deltage i en tråd som denne. Du er og blir et nosseløst lille SKVAT

Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 10:08

Citat
Sammenligningen med ulve er ikke fordi ulve er farlige, men kun fordi ulve også er feje og kun angriber i flok.

Hold da kæft....hvad med om du så lidt Animal planet. Du trænger til at få udvidet din horisont. Men det program må du måske ikke se for "overkommandoen" "chefen" osv osv. Du er til grin bette eyvind

Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 10:09

Jeg orker ikke at danse rundt med dig. Du er sgu for tung i røven....osse i røven.

Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 10:15

Tja - den sved vist.

Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 10:28

Ja så er jeg tilbage efter at have udført et stykke arbejde sådan ca flytte en ton grus Har der været nogle fornuftige og sige noget i tråden imedens ja Hej eyvind Og så en forsmået overkontrollør som kommer med de enaverende og gå på krykker angreb på brugeres familie eller hvad der nu er muligt at angribe tsk tsk Og mon der var nogle fejl ?? hvis, så rager det mig en papand.

Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 10:41

Jammen jeg tror ikke han/hun har nogen rigtig familie.
Så det smager måske lidt af fugl, når andres familie generes.
Jeg har endda set et billede af en Kandubruger..................................som lignede en hund.
Det passede meget godt, for hunden er jo i familie med de feje ulve.
Billedet er fra starten af balladen på Kandu i forbindelse med opstarten af et paralelforum, og personen bag hundebilledet har været ubehagelig lige siden den famøse udsmidning fra dette forum. Det forum hedder findsvar dk.
Hvis der tvivles på det jeg fortæller så hop ind i dette forum.................og spørg admin.

Til denne svada hører mindst 15 ukvemsord, som modargument.

Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 10:47

mon det kan gøre det

Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 10:51

Klumme det er vel bedre at være tung bagi end som du vel kender til, let i den anden ende fis dog ud i byen og opfør dig som her f.eks. på Nørrebro.Du kan jo altid lige plukke en blomst og plukke blomsterblade ....tør ...tør-ikke...tør

Fra : piaskov

Dato : 11-03-08 22:36

God aften.
Disken skal bare ha et par øl og lidt rejer til sin kat. Så er han glad

Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 23:10

Tør,,,, tør ikke ....tør ...tør ikkke.....

Fra : piaskov

Dato : 14-03-08 17:47

Disken jeg vil bare ønske dig god påske. Det tvivler jeg på der er mange andre der gør

Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 18:06

Hvad er det nu for noget Pia vi er sku da ikke klummeagtige alle sammen og Disken hvis det er noget du kan bruge så er klumme den eneste jeg har hørt om herinde der HAR lagt en virus i form af en blasterorm ind i kandu i spørgsmålet om Bakkens åbningstid Det var vist meningen at det var mig han ville have inficeret (om man nu forstår det )

God påske herfra også disk

Fra : Klumme

Dato : 14-03-08 18:39

Citat
så er klumme den eneste jeg har hørt om herinde der HAR lagt en virus i form af en blasterorm ind i kandu i spørgsmålet om Bakkens åbningstid Det var vist meningen at det var mig han ville have inficeret

LOOOOL Du er simpelthen så stanghamrende hjernedød, og er åbenbart nødt til at ty til massiv løgn for at klare dig. Hold da kæft, hvor er det synd for dine børn dit lille skvat. Du og disken, som smed en virus i PM til mig, passer fint sammen. I er lige stupide

Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 19:44

Citat
[...]

Klikkede du på lorten KLAMME____følg
brugsvejledning:::::::: og ikke PIS ^PÅ MIG
der står frit om du vio installerr
en skam for mange_ at du ikke gjore
Citat
Sådan så det link ud. Jeg har indrammet det, så man ikke uforvarende kommer til at aktivere det.

rapidshare ___LOL du kan sgu ikke aktiver noget via den kanal.
den ska hente og insatllers_____LÆS
Citat
Jaeee jeg forstår det altså ikke. Jeg ville klage til kandu.De skal nok reagerer og smide nogle på porten. Men der er noget med at det egentlig ikke rigtigt virker.

alle andre en visse personer har ret til
at bære her__MERE LOL_

Citat
sidder og ORNANERER LOOL dagen

du har SGY mere brig for en
skie ordbog end så mange andre__LALLENDNE LOL

Citat
Disken skal bare ha et par øl og lidt rejer til sin kat. Så er han glad

TAGGER +

Citat
Disken jeg vil bare ønske dig god påske. Det tvivler jeg på der er mange andre der gør

lige MÅSEN

Citat
[...]

dEN er ny, men har læst et pat sider
sidts_______

men anmeld mig,,,, for hva.

hAR jeg IGen generet at par BRYGERE herinne_ kan ikk tælle mere
SORRY____

men kan såmæn//////// kvinne ikke snappe den
klamme skiderik // = klumme

mangler der nogt så får jeg vel
de at vide OSSE_____

gO sex//////// i WEEKenden / svage ende

Fra : klamigen-lol

Dato : 13-04-08 22:12

fra en klum klame
Citat
Og du mener så at man, selvom jeg er den onde selv, at det er i orden bevidst at sprede viruslinks

var´t ikked ig der smed et SKIDE LINKS til en fuck server_______
der ØJEBLIKKETLIGT GAV VIRUS_ bad klam klummmmmme
DEN PERVERSE VIROD JEG SME TIL DIG
SKULLE DO GUDKENDE OG

INSTELLARE FØRST; med alt TILBEhor
DEN/DEM DER HAR TURDET AT HENTE fisen NED
VE AT DEN ER HARMLØS___________
MEN AT FÅ klammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmen
PÅ MØRKEREN______SIGER VEL LIFt Om HAN S
pillen ved andre S SINF OG SJÆLEfred
KA ikke huske mer men lå skoda en vide op med indkolet
og kliggede eu på```N LOL mig andres frydereeeeeeee

pis deg klunne

Du har følgende muligheder