/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
??????
Fra : missjosephine
Vist : 2866 gange
100 point
Dato : 12-12-07 16:01

jeg har et lidt avanceret spørgsmål........
findes der virkelig mænd, og måske også kvinder, der nyder at ha sex, hvis man tisser dem i munden eller for nogens vedkommende også laver lort....
for mig er det temmelig ulækkert.
ved godt at urin ikke er særlig farligt, faktisk ret sterilt, men alligevel
for mig er det unaturlig sex......eller er jeg bare snerpet.....
ligesom det med at bæsex........det er sku da extremt ulækkert...
er der virkelig nogen der nyder dette fuldt ud.....
har nogen herinde erfaringen med den slags eller været ude for nogen der gerne ville dette med dem?
jeg chatter med en der er til den slags, siger han da, men ved ikke helt om jeg skal tro på ham....
han er en afsindig flot lækker og uimodståelig mand, som der med garanti er tusindvis af kvinder der gern evil i lag med........men han siger han kun vil kvinder der vil tisse på ham at han vil drikke urin......
erdet så ikke ham der er ulækker eller hvad....
ved udmærket godt der findes mange slags former for sexuel tilfredsstillelse......
men jeg er altså ikke lige til den form for sex....kan godt gå lidt ud over grænserne, mine grænser, men der sætter jeg dog grænsen 100%.......
har ikke truffet ham....kun skrevet med ham....han er facinerende og er god til at fange.....med sit skorpionbid og sine øjne som funkler af begær......
men urin og bæsex hvordan kan nogen den slags.......fatter det ikke helt.......
og tror ikke helt på ham...tror mest han gør sig til og prøver en af...men man ved jo aldrig....
puhhhhhhh...langt...men seriøst ment......og forventer et seriøst svar......evt. et sted hvor jeg kan finde mere om den slags.......hvis muligt.......
ciao miss.j.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-12-07 16:10

Du er jo interesseret ellers ville du ikke spørge her.

Kommentar
Fra : frittemus

Dato : 12-12-07 16:15

Ja, jeg mener også, at det er at gå lige vel meget over stregen.
Men de findes helt sikkert, den slags mennesker, der syntes at det er "lækkert".
Var en udsendelse i tv for nogle år siden, netop om det emne, og der var faktisk en hel del mennesker, der fandt det ophidsende med urin og bæ-sex.
Om "din" fyr mener det alvorligt, eller bare vil prøve dig lidt af, er jo ikke godt at vide.
Men hvis han virkelig er til den slags, så vil jeg råde dig til at finde en anden

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 16:15

teil
selfølgelig er jeg da interesseret.....man lærer jo ikke noget uden at spørge og være interesseret eller nysgerrig....vel....
du har måske erfaring med emnet....eller?
men det var jo ikke det jeg efterlyste......det var en form for erfaring med emnet på den ene eller anden måde.....
miss.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-12-07 16:16

Fy for helvede. Du er lige nøjagtig den vulgære og ulækre ko jeg anså dig for at være

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-12-07 16:17

Måske tager han pis på dig, hvis jeg var dig, ville jeg skide på ham, han er kun en gang shit.
Men når det er sagt, så er der nok ingen tvivl om der findes mennesker, som nyder det. Kodeordet er urinsex og Golden shower.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 16:18

nu er han ikke "min " fyr...men kun en jeg chatter med og som bor 200 km væk....og ikke en jeg skal noget med....selvom han godt nok er et lækkert hug ......men det er da interessant at vide noget om alligevel.....
miss.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-12-07 16:20

- er der en moderator til stede? - der ER børn der kigger med på Kandu...

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-12-07 16:21

så lad ham skide de 200 km væk..

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 16:22

jeg skal ikke lave den form for sex....det er overhovedet ikke mig....og jeg er slet ikke interesseret ia t hverken forsøge eller noget.....aldrig i livet....jeg synes det er klamt og ulækkert, men de findes åbentbart dem der kan li den slags....men fatter ikke hvordan man kan finde det rart.....
miss
palleha....hvad forstås ved urinsex og golden shower

Kommentar
Fra : frittemus

Dato : 12-12-07 16:22

Jeg kan ikke helt følge dig. Hvad er det interessante i det. Du skriver selv fra start, at det er ulækkert, og så er det vel det. Du har jo taget et standpunkt - det er ikke noget for dig, hvorfor så søge mere information om det.
Det virker meningsløst.
Kunne du til gengæld tænke dig at prøve det selv, ja så var det jo en anden sag.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-12-07 16:25

- missjosepinlig, ta' lige og læs klumme's indlæg en 30-40 gange og annuller... (det der med ko vil jeg ikke blandes ind i, de køer jeg har mødt har været ret fornuftige).

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 16:25

der er vel ikke børn der ser med på en sex side.....emnet er sexualitet.....
og til klumme...du har vist ikke helt læst mit indlæg.......det er et spørgsmål ikke en konstatering fra mig om at jeg er til den slags....men om der virkelig findes nogen der er...og det er der åbentbart.......
ren og skær nysgerrighed........
og jeg skal IKKE være sammen med ham.......ikke på vilkår og slet ikke på den måde....
men stadigvæk.....
der må da være en forklaring på hvordan nogen kan synes den slags er dejligt......
er det mangel på et eller andet......
miss

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-12-07 16:28

mangel på pli

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 12-12-07 16:28

Jeg synes også at det er ulækkert og hvis man kan ikke tilfredsstille sig med normalt sex så er fordi han/hun har fået for maget sex. slev om han er en afsindig flot lækker og uimodståelig mand, så må du ikke prøver sådan ting, der findes en masse flot lækker og uimodståelig mand som vil gerne respektere dine sexuelle former

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 110 point
Dato : 12-12-07 16:30

Søg på "Scat" og "GS" eller "Golden Shower"

Er mit indtryk at mange har lyst til at prøve GS og hvorfor fordømme at andre tænder på noget andet end vi selv så længe der ikke er nogen der lider overlast. Der er også nogen der fordømmer at der foregår sex udenfor ægteskabet og uden at det har som eneste formål at avle børn men sådan er vi så forskellige.

Vil i øvrigt henvise dig til denne debattråd http://www.sex-debat.dk/showthread.php?t=394&page=2

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-12-07 16:31

ja der er masser der tænder på at være menneskeligt toilet , og det er formentligt ikke den eneste last han har på det område, de fleste er som regel slaver også ...

jeg vil så også sige at man aldrig skal sige aldrig ... og du kan ikek sige om du tænder elelr tænder af på ting du ikke har prøvet, og man kan få nogle større overraskelser på det område ... men selvfølgeligt er der ting der er så frastødende at man slet ikke har lyst til at prøve dem ...

jeg kan anbefale dig at kigger på www.bdsmworld.org ( tidligere SMCopenhagen ) som primært er et info site om BDSM , men selvfølgeligt kan man søge andre BDSM interesserede der , men der er mange artikler om SM og de ting du søger info om , som måske kan give lidt forståelse for hvorfor ...
dere r også et forum hvor man kan spørge om forskellige ting...

vh
D9N

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 16:31

det interessante er, at der findnes mange slags menesker og dermed også mange former for sexuel udfoldelse.....
rigtig mange endda....
og mange slags former for tilfredssstillelse i livet.....
ma blir jo kun klogere på folk ved at finde ud af hvad pokker det er de foretager sig..
man kan jo ikke se på folk hvad de er for nogen......og hvad de ønssker sig af andre....
jeg har ingen lyst i den retning.......slet ikke, men derfor har jeg vel lov til at være nysgerrig på hvordan der er nogen der kan føle nydelse ved det.....
der er jo også nogen der synes det er ulækkert at ha oralsex........sådan er nu engang livet....
miss

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 12-12-07 16:32

Det er helt sikkert at han er til det, for så ville han ikke være bekendt at sige det, endsige at tænke på det, som du siger. ---- Han er dog for ulækker. Kut den forbindelse, han er da for syg i hovedet.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 16:41

d9n og thomas.h
endelig nogen der har fattet mit spørgsmål......og gir et ordentligt svar tilbage...tusind tak....
strax er der nogen herinde der tror jeg er til den slags fordi jeg spør......de har nok aldrig selv været ude for at opleve andre ting end det kedelige i livet.....
jeg er ikke til og skal ikke foretage mig den form for sex....det siger mig intet........det er langt udenfor mine grænser......meget langt.......
men som sagt.......ikke prøvet ikke vide.........men tror aldrig jeg kunne......
og iøvrigt, hvor er egentlig grænsen for at være vulgær og hvad er det at være vulgær....
for nogle er det at være vulgær at sige p.. eller fi...!!!for nogen er det vulgært at gå i sort undertøj for nogen er det vulgært at sige frække ord til hinanden.....for nogen e rdet vulgært at ha oralsex eller analsex.....man kan ikke definere ordet ...for vi er og blir forskellige.....
miss.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 16:47

han har ikke snakket om SM, men kun at han er fetischist........
der er jo også igen mange changrer indenfor dette emne...min ex var også fetichist, men det var påklædning det handlede om der........og det var nu ikke så slemt.....for det meste blev jeg rigtig flot påklædt....som en prinsesse...ret harmløst....
så der findes utallige former for fetiscisme...ikke alt er ulækkert.......men .......
miss.

Kommentar
Fra : hasling123

Dato : 12-12-07 16:58

Professionelt hedder den slags urolagnia

http://en.wikipedia.org/wiki/Urolagnia

eller coprophili

http://en.wikipedia.org/wiki/Coprophilia

Om det er værre eller bedre med disse stoffer end folk der går op i snot, (menstruations-) blod, sår, sved, sæd eller andre kropsafsondringer må jo være op til den enkelte at afgøre. Men normalitetsbegrebet er under udvidelse i disse år så efter min mening er det noget man kan gøre uden at risikere evig udstødelse fra lokalsamfundet selv om det skulle komme frem.

Han er formentligt ude på at lege med dig, så leg lidt tilbage og fortæl ham fx at du altid har fået lov at skære et stykke af dine partneres forhud og efterfølgende spist det - så du rigtigt har kunnet smage dem .. så kan du jo se om han måske også har nogle grænser ... (ikke at jeg tør spå om det skulle være tilfældet .

Generelt tror jeg disse tabu'er er interessante fordi der er så meget energi i dem, tag fx den populære "2 girls 1 cup" video som det er meget brugt at filme sin reaktion på youtube - fx:

http://www.youtube.com/watch?v=kzQslCqPKWc

Nogen vil nok mene at man kommer tæt på nogle meget naturlige reaktionsmønstre når man ser noget for allerførste gang / initielt udfordrer et tabu. Måske er det bare det han kan lide at se hans piger gøre? Man kan i hvert tilfælde se på "reaktionsvideoernes" popularitet på youtube at der er mange der er nysgerrige på dette område.

Selve videoen vil jeg ikke lægge et direkte link til, den kan nemt googles (ellers findes den fx på videoens navn.com - uden mellemrum).

Urinen kan i øvrigt som bekendt gøres sød hvis man indtager fødevarer sødet med sødestoffer i stedet for sukker, fx kaffe-sød, cola light el. lign. - så kan man da altid starte med at væmmes lidt mindre ved smagen

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 17:11

tak....hasling......
du er en snut......
det er ham der vil jeg skal tisse på ham ikke omvendt.....hvis altså jeg ville være sammen med ham sexuelt.....
men det vil jeg ikke......
jeg er ikke til den slags.....
men dog....urin er og blir jo ikke giftigt....man kan overleve i ørknen ved at drikke sin egen urin uden at blive syg af det....det er sterilt.......og ufarligt....men dertil og så dyrke sex på den måde tror jeg ikke jeg kunne.......og slet ikke bæ-sex.......føj da føj......
men jeg er ikke lukket overfor nytænkning....jeg er åben overfor meget.....
og jeg er nysgerrig......
jeg vil meget her i livet inden jeg stiller træskoene........men der må dog være ne grænse....for mig altså....
men ok..man kan aldrig vide sig sikker på noget...
før jeg mødte min ex....der havde jeg også sagt fra overfor visse ting, men ...ja....fyren var dejlig, han var sød ved mig....gjorde alt for mig......ja.....og så blev der overskredet grænser jeg ikke havde troet muligt..........men skønt var det.....nyt....man skal læe nyt også indenfor det sexuelle....
jeg er ikke bonert.....men genert....overfor mange nye ting.....me bæ-sex..nulllerrr.....
hasling....TAK.....
miss

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-12-07 17:15

nu er der vel ikke det vilde galt i at være til den slags, kan da finde mange andre ting der er slemme , men ikke alle finder det lige facinerende .. heller ikke mig *G*, men fordomme kan hurtigt opstå , og nogle gange med god grund , andre gange er folk bare lidt for sippede...

vi har jo alle vore lyster , og så længe de er lovlige, så det jo deres sag ...

D9N

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-12-07 18:01

Citat
Fy for helvede. Du er lige nøjagtig den vulgære og ulækre ko jeg anså dig for at være

Godt klumme, det turde jeg ikke sige.

Kommentar
Fra : hasling123

Dato : 12-12-07 18:16

De eneste her der er vulgære og ulækre er da dem der ikke kan finde ud af at gå efter bolden - og ikke efter manden. Tag jer nu sammen

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-12-07 19:31

Det lyder som om din chat-ven god ved at han kan få stort set den kvinde han vil have, og at han derfor prøver kandidaterne af for ikke at få en der er snerpet. Om han ønsker at prøve det af i praksis er nok mere tvivlsomt.

Jeg forstår ikke at der er nogen der kan få moralske opstød over andres seksualitet i år 2007.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 20:29

det kan da nok sætte sindende i kog og folk op på dupperne i denne hektiske juletid....troede elelrs folk havde travlt med at æde og drikke derhjemme i DK.....

næh....BB det fatter jeg heller ikke....i vore dage med al den porno mm......
men beviser det ikke, at folk bare ikke vil vedkende sig det de faktisk laver....
blir der ikke solgt en hulens masse af den slags lekture og film og downloudet fra it...hver dag......masser...men folk vil eller tør ikke indrømme det.....de gemmer sig stadig bag lukkede døre under dynen......

og iøvrigt, så er det jo ikke mig der vil......det er ham der siger, at han kan li' den slags.....
tisse sex....og prøver mig af.....
der er et par stykker der bliver ved med at tro at det er mig der er på den der....
det er et helt og aldeles alm. spørgsmål om en uerfarenhed......
je ge raldrig før stødt ind i personer med den slags lyster så derfor min nysgerrighed...og det ha rvel intet at gøre med om jeg er ulækker...jeg er faktisk en ret sober lækker og flot dame, ellers var der ikke så mange er havde interesse i mig som der nu engang er, men jeg gider ikke.....alle og enhver...me derfor har je gvel lov at være nysgerrig og interesseret i andres behov....
man kan aldrig vide hvem man st¨øder ind i.....det ku ligeså godt ha været en man mødte på et dansested og fik lyst til at væe sammen med og så vise sig at det er en der er til andre ting end dem mange mener er "normale"......

man kan da også komme ud for personer der finder nye de går hjem med hver dag......er det normalt.er det bedre.....
jeg har oplevet voksne personer i nutiden der synes oralsex og analsex er det mest ulækre der findes....
alle former for ses har altid fundet sted.....har set malerier der e rflere tusinde år gamle, med de mest avancerede former for sex man kan tænke sig.....så måske urin sex også har fundet sted for tusine år siden....det var nu mest om det der bæ sex .......hvordan nogen kan føle nydelse ved det....jeg gerne ville vide.....
om han kan få hvem han vil....muligvis.......hvis man går efter hans udseende så er jeg ikke i tvivl.....men selv siger han, at han ikke er interesseret i alle og enhver......han vil forloves og giftes, men med en der ka li' at man gir ham urinsex..........
derfor min interesse........
jeg tror ikke jeg er særlig unormal...
buona serata ...miss.j

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-12-07 20:43

Jeg tror at urinsex osv, handler om absolut underkastelse og tillid og en hel del om at overskride grænser.
Jeg tænder absolut ikke på den slags, men har ikke svært ved at acceptere at andre finder fornøjelse deri.
At interessere sig for "anderledes" sex er ikke unormalt.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 21:35

nej...vel...det e rvel bare alm. nygerrighed..også fra min side.. .
som en sagde tidligere, mankan jo aldrig vide hvad man kan li og ikke kan li før man har prøvet, men derfor kan ma jo godt synes noget af det er klamt....og det synes jeg nu engang bæ-sex er.....urinsex ved jeg ikke rigitgt hvad jeg skal mene om.....ikke helt.....min ex. havde også "underlige" tilbøjeligheder efter min mening...men ulækre var de ikke...de var bare efter min mening lidt mystiske og anderledes.....men jeg prøvede dem da af med ham og det var spændende......men da det blev mig for meget ikke at få noget "normal" sex også, så begyndte jeg at sige fra.....det er sjovt at lave nye ting for mig, men jeg vil altså også det såkaldte normale...men der er stadig grænser......
ha en god aften....ciao og buona notte.....
miss

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-12-07 22:10

Jeg ka’ guddødemig ikke se, at der skal være noget galt med at stille et spørgsmål om sex under kategorien ”sexualitet”.
Der er visk nogle snerpede Kandu’er, der burde fjerne et flueben i deres abonneringer. Hva’ ?
Eller får i et kick ud af at smugkigge i denne kategori.
At børn skulle tage skade af at læse denne tråd, er da helt ude i hampen.
De ser og hører bjerge om sex og det er da godt for dem at vide, at det de ser på film, læser i blade og hører, ikke nødvendigvis er det, der er ”normalt”.
Hvis de ikke ved det, kan de meget nemt føle sig tvunget ud i noget, der overskrider deres grænser fordi ”Alle jo gør det”.
Hvis man er to (eller flere), der er enige omkring, hvordan de skal dyrke sex, er der da ikke noget, der er for ulækkert, så længe det er lovligt og man ikke tvinger andre til at kikke på.

Jeg er da selv gået med til meget, der måske ikke lige er min kop te.
Men hvis kan ophidse en pige, jeg holder af, kan jeg gå langt og det kan da absolut ophidse mig, at jeg kan gøre noget, som jeg kan se, ophidser hende.
Gambrinus
HUSK : Oralsex er en smagssag.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 23:18

tak skal du også ha gambrinus......dejligt at nogen gider komme med positive svar.....
du har så ganske ret i, at mange bae kigger for at få det der kick......eller for at synes andre er klamme og dumme mm......der er folk herinde, der abb på ALLE kategorierne.....så har de noget at beskæftige sig med....i stedet for at dyrke lidt god og spændende sex......

miss.j

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-12-07 23:27

Klumme måske sku du ikke kigge på denne tråd ... har lidt svært ved at se hvor det ulækre er ?? måske er du bare en rosinrøv med så mange hæmninger at du ik er i stand til at formulere en fornuftig saglig kritik ??

D9N

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-07 00:07

Citat
jeg har et lidt avanceret spørgsmål........
findes der virkelig mænd, og måske også kvinder, der nyder at ha sex, hvis man tisser dem i munden eller for nogens vedkommende også laver lort....

Hvis de findes, så tror jeg ikke det er på kandu du får et "korrekt" svar.

Citat
hvis man går efter hans udseende så er jeg ikke i tvivl.....men selv siger han, at han ikke er interesseret i alle og enhver......han vil forloves og giftes, men med en der ka li' at man gir ham urinsex..........

Du har jo kun set et billede af ham !!!! Er du nu sikker på, at det er ham på billedet ????

I dette spørgsmål, som nu er lukket http://www.kandu.dk/Spg113846.aspx

Spørgsmålet er skrevet af Thomas.Haugaard

Men i samme spørgsmål skriver du

Citat
missjosephine

Dato : 12-12-07 20:40

--------------------------------------------------------------------------------
så......det var grumme klumme der elsker at svine mig til.....der kom med den udtalelse.....
grumme klumme kan KUN komme med negative udtaleleser....jeg har ALDRIG herinde set ham udtale sig positivt om noget som helst...ALDRIG siger jeg bare og han er blokket for mig på andre tråde...og blir det også her....han er den mest .....man skallede længe efter en sånegativ som ham.......
det burde være fobudt......at ha nogen så negative som ham herinde....
tror egentlig, siden han også er interesseret i dette emneat han selv sidder med pornobladene mm. han er på ALLE tråde og jeg siger ALLE.....biler mad alt......og nu også sex....
kan han ikke li maden, så smid den ud.....
og jeg er nysgerrig på at lære...lære gør livet større....og holder hjernen frisk og sex er SKØNT...
til den grænse ma selv sætter......
uvidenhed er vejen til inferno.......viden til paradiset....og at gå i paradiset uden at ha lært en masse, det dælme ærgerligt.....
der er vist ikke så meget sex at hente deroppe hos ham i himlen.....så hellere i helvede.....
miss.
nu vil jeg ha aftensmad.....her spiser man sent....i mit italienske paradis ....
og nej.....min chat ven er ikke italiener, men schweizer...........geolog og vældig dyrt og elegant klædt...slet ikke som de danske mænd.

Citat
...ALDRIG siger jeg bare og han er blokket for mig på andre tråde...og blir det også her....han er den mest .....man skallede længe efter en sånegativ som ham.......

Hvordan kan du blackliste en bruger i en tråd som du ikke selv har oprettet !!!!!!!

Har du flere profiler her på kandu !!!!

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 13-12-07 00:33

nu læser du vist igen ikke korrekt.....han er blokket i andre spørgsmål.....
og eftersom dette er mit spørgsmål....så blir han også blokket her.....
han er altid negativ...altid...aldrig ha rjeg læst et eneste positivt svar fra han side...
og med hensyn til min chat ven..ja jeg er ret sikker...har masser af fot af ham både fra hans datingprofil og hans private e-mail.
han har en som man kan ha, en "låst"side med foto
alle fot er sobre og meget meget flotte.
nogle af dem er igeledes sendt fra hans private e-mailadresse
nu bor jeg jo ikke mere i dK...så je ger altså ligeglad.....
men jeg fik et par dødgode link fra thomas bl.a. og dem har jeg kigget på...meget interessante, men ikke for sarte, fnisende og bonerte personer.....der er bl.a. meget hård sex....me en masse gode oplysninger om det jeg har spurt om HER på min tråd......
og kan fortælle, der er mange, rigtig mange der dyrker denne form for sexlege......
også dem med bæ......det er godt nok for klamt.....
men det var nu også urinsex der var hovedemnet.....det andet var et sidespørgsmål....
go,nat...fra italien.......syndens land...............

jo her er rigitg meget sex hernede.....også i den lille by jeg har bosat mig i.....masser af frække damer ude i den kolde nat....stakler......de skal betjene utro mænd og dem der ikke ka få nok..derhjemme eller overhovedet får noget......her er der nemlig mange fruer, der ikke gider mere......derfor mange utro mænd.........eller måske det er mændende der er forkedelige og derfor kvinderne ikke gider dem mere....
italien er et storproducerende land af sexfilm....sku man tro det....pavelandet.......
jo sex har altid existeret så længe der har været mennesker til.....og med garanti også urinsex og hård sex........
men ..ingen sex her uden kærlighed.......og elskov.....sex og elskov er to forskellige sager for mig.....ingen sex uden hjertet banker......uanset hvad.....closed.......så hellere være jomfru....
sov godt og drøm sødt....min mis er sulten...
miss.j

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 13-12-07 00:36

Ifølge denne burde italienerne være de bedste elskere:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-9710821.html

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-07 02:23

Citat
og med hensyn til min chat ven..ja jeg er ret sikker...har masser af fot af ham både fra hans datingprofil og hans private e-mail.

Det beviser kun een ting. Han kan lægge fotos ind, men det er jo ikke et bevis for at det er ham, der er på de fotos. Ham der fra Schweitz i det flotte tøj, tror du ikke at han allerede har "pisset" på dig.

Citat
har ikke truffet ham....kun skrevet med ham....han er facinerende og er god til at fange.....med sit skorpionbid og sine øjne som funkler af begær......

Citat
nu er han ikke "min " fyr...men kun en jeg chatter med og som bor 200 km væk....og ikke en jeg skal noget med....selvom han godt nok er et lækkert hug ......men det er da interessant at vide noget om alligevel.....

Citat
jeg er nysgerrig......
jeg vil meget her i livet inden jeg stiller træskoene........men der må dog være ne grænse....for mig altså....
men ok..man kan aldrig vide sig sikker på noget...
før jeg mødte min ex....der havde jeg også sagt fra overfor visse ting, men ...ja....fyren var dejlig, han var sød ved mig....gjorde alt for mig......ja.....og så blev der overskredet grænser jeg ikke havde troet muligt..........men skønt var det.....nyt....man skal læe nyt også indenfor det sexuelle....
jeg er ikke bonert.....men genert....overfor mange nye ting.....me bæ-sex..nulllerrr.....

Grænsen sætter du selv.

Men hvis du vil opleve noget nyt før du sætter træskoene, så skal du da gøre det nu. Du er jo ikke en ungmø mere (det har jeg læst i din profil)

Citat
jeg er en voksen kvinde,53 smukke år og nogle kiloer mere end for 1½ år siden,der nu nyder livet og kan gøre hvad der passer mig.
jeg elsker italien og rejser dertil så ofte det er muligt...
jeg er udd. blomsterdekoratør, men har desuden to andre udd.
min søn er blevet voken og flyttede for næsten 5 år siden..
jeg er i besiddelse af en dejlig og vidunderlig lille missekat, som har været i mine hænder siden hun bare var 8-9 uger gl.
jeg er fritidskunstner...syr tøj og tasker,laver decoucpage...billeder og postkort....
designer og maler acquareller....
er god til en masse håndværk..har selv restaureret min lejlighed....så godt som jeg nu kunne uden hjælp fra nogen...
kører på racercykel om sommeren....
er vild med Farrarier og samler på dem....
kan rigtig godt li' naturen og alle blomsterne...tror på engle og på skæbnen.
jeg er en følsom men reél person, der ikke er særlig begejstret for løgne og ligegyldigheder i livet...jeg kan li' at være spontan og er rigtig gavmild og vist nok også kærlig og venlig...når livet ikke går mig for meget på....
desværre lider jeg af et par sygdomme, der forårsager at livet kan blive lidt anstrængende til tider, men vi skal vel overleve alligevel....på godt og ondt....og med mit nye halve knæ.
er desværre ikke kæreste mere med den smukke, men fortsat gode venner.
er vild med cykelløb...specielt GIRO D'ITALIA og formel 1...og lave ting selv.
og så er der tusind andre spændende ting i livet, jeg holder rigtig meget af...min søde veninde for.ex.
ciao og klem min missers søde mor....
missjosephine .............ja det er jeg vist nok.....og nu bor jeg i italien......

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=251837

Men held og lykke med fremtiden (med eller ude bæ og tis)

PS. Hvorfor ikke møde din

Citat
.....min chat ven er ikke italiener, men schweizer...........geolog og vældig dyrt og elegant klædt...slet ikke som de danske mænd.

Hvis han ikke har taget pis på dig, tror du så ikke han har taget r.... på dig.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 13-12-07 10:15

hehe...
Tænker sgu mit over alle de svar.

Nogen af de mennesker i verden (NOGEN - IKKE ALLE - bare lige for en god ordens syld, så giver jeg ikke jer kære kandu'er skyld for noget )
Men nogen mennesker reagerer meget voldsomt på ting, som de på et eller andet niveau er tiltrukket af. Nogle af de mest homofobiske fx går jo selv rundt med fantasier om det andet køn. Ja det er vist ret veldokumenteret.

Urinsex. bæsex. Føj siger jeg. Men andre synes måske det er lækkert ? Men urin og afføring er altså affaldsstoffer. Jo det er urin også. Det er ikke mere sterilt når det komme ud, end når det kommer ind tror jeg.
Men jeg havde en kæreste, der syntes det var ulækkert med tungekys, men elskede at sutte på tæer, hvad jeg synes er ret sexuelt nedbrydende. Så nej, vi er ikke kærester idag

Men hvad folk finder ulækkert eller ej er en smagssal. Som der bliver skrevet, oralsex er en smagsag, min mening er, det er måske også en sag om vand og sæbe

Børn... Jo MIssjosephine... de er her skam, og de læser skam om sexualitet. De er nok endnu mere nysgerrige end os "garvede rotter". Men sex skal ikke være et tabu for børn. Jeg har selv 3 fra 14-21 år, om min mand had 2 fra 8-12. Jeg har da købt diverse sexbøger (faglitteratur), der står frit tilgængeligt. Og mine har da læst dem gentagne gange, samt vi har snakket en hel del om det. Jeg tror såmænd min ældste dreng der er homosexuel ved mere om kvindens krop og g-punkter mm, end mange kvinder.

Men sex er en smagssag.
Generthed har ikke noget at gøre med om man er tiltrukket eller frastødt af idéen. Det har nogt at gøre med at turde åbne sig for det. Har man lysten, kan genertheden holde en tilbage.
Lige for at få den på plads også.

Jeg så engang et amerikans doku-program om folks sexvaner. Bla. talte de med en kvindelig prositueret (en finere med få dyre kunder eller klienter som hun kaldte dem). Her var en gammel mand, der først skulle have den spillet af med et slags blød rør, foret med fin sandpapir, derefter skulle han drikke hans livseliksir: et glas frisk urin. Hmmmm tænkte jeg.

FOlk har mange idéer og lyster. Bare de holder sig fra dyr og børn, og ikke skader nogen, eller presser nogen til noget de ikke har lyst til, så dem om det.
Men siden du spørger, så gå da ind på nettet og søg på de foreslåede gloser.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 13-12-07 14:16

hej...jep...det har jeg skam også...det var jo bl.a. det ejg efterlyste....og der har været 3 der ha rværet seriøse overfor min i deres svar.....
der er en af jer der svarer"hvis de findes".....der findes mange ....rigitg mange efter det der er dokumenteres på de sider med foto og film.....der er på nettet..
ikke alt er lige lækkert......faktisk ret ulækkert.....meget af det..forstår det ikke. men som sagt...hver deres lyster.....
jeg vil ikke og ønsker aldrig dette bæ-sex med nogen....fy for pokker.......det ulækkert....
og NEJ.....urin er meget sterielt.......du kan sagtens drikke det uden at blive syg....som je gfør har fortalt, sså kan du ovewrleve i ørkenen ved at drikke urin.....det er ikke farligt....det er kun usterilt i det øjeblik der er sygdomme indblandet....
bæ derimod er usterilt og fyldt med bakterier, derfor fatter je gikke nogen kan det.......puhhhh
men det må de jo om... bae jeg blir fri....ja, amerikanerne...de er så dobbeltmoralske , så det e rtil at brække sig over.....de forekommer at være så kyske og afholdende...men hvilke tland i verden føder flest børn i en meget meget ung alder..helt ned til 12-13 år det er i usa.....de får intet at vide om sex og den slags......kendte en pige engang der var i huset i florida.....hun fortalte at den unge i huset vedgud troede fuldt og fast på, at man fik børn ved at kysse.....
har læst den bog der hedder "når mænd elsker" ...amerikansk....forfatterene husker jeg ikke lige navnet på , men hun er psykolog mm og har mange folk i terapi.....hun skriver om mændnendes egne udtalelser om deres fantasier og lyster........mange mænd er totalt lukkede...tør ikke fortælle deres koner om deres lyster..mange føler skam overfor deres fantasier....fantastisk...
der er vi dog heldigvis mere åbne i vores egne...
om italienske mænd er bedre elskere....det ved jeg ikke 100%....men har da haft et par stykker i tidens løb....mange er det...de er bedre til mange ting,.....måske fordi de er lidt frækkere og tør lidt mere.....har dog haft en der var ret kedelig.....
men min chatven er nu schweizer, der dog bor i italien......
og til ans....ingen tar pis på mig......jeg sætter selv min e grænser....men der er vel inntet galt i at være nysgerrig....
i er desværre nogen herinde der strax tror at jeg skal en masse med manden....der var jo overhovedet ikke det der var spørgsmålet.....det var nysgerrigheden efter at vide om det foregår i virkelighede..og hvorfor og hvordan nogen kan den slags......
fordi manden måske er til det, så kan han vel for fanden da godt se skidegodt ud, som han gør, og for fanden da også godt være smadder sød.....er det en hindring....
der findes da også mange grimme personer der er dumme og omvendt.....du ka da heller ikke se på din nabo hvad han/hun foretager sig når han hun har sex.....måske du ville blive ret forarget....
moral er en smagssag....
og jeg skal ikke dyrke den slags sex.....men derfor kan ma vel for fanden da godt være interesseret i emnet og i personen bag.....han har vel også venner han ikke har sex med.....
det har jeg også.....og jeg kender da helel rikke alle mine veninders sexlyster...jeg ville nok også blive overrasket....
og hvad e rder egentlig galt med min alder......fordi jeg er 53 er det vel ikkeensbetydende med at jeg er færdig med at dyrke sex.....jeg er sku da først ved at blive udlært nu.....efter mange års alt for meget lukkethed....det er først nu hvor jeg er blevet fri jeg opdager de mest spændende ting.....og så er ikke en grim gammel kælling med rynker mm...jeg er ret ungdommelig.....danser og holder mig flot..
hernede tror ingen på min alder.....aner ikke hvorfor.....min påklædning og min frisure.....ved det ikke.....
da je gvar på en dansk datindside var det det samme...ingen troede på min alder....
blir konstant spurt om det er rigtigt....og joooooooo det er det altså...hvad kan je ggøre ved det....skalje gklæde mig som en gammel kone i fodformde og lægget nederdel få hundekrøller og gå med brune sokker og nylonjakke....nej ellers tak......
så hellere.....dø......nu er jeg her i modeland, med lækkert kluns og et udvalg af sko og kjoler så man kan købe sig fattig.....og mændene er lækre...og har brune øjne....mums....
mums fra italien.....hahaha..solen skinner og det er 12 grader....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 13-12-07 14:26

thomas, d9 og hasling....
i skulle alle tre ha lidt af pointene...men aner ikke om i kan dele dem...iøvrigt synes jeg det er noget fis med alle de der point.......
i har alle tre været seriøse og oprigtige i jeres svar til mig, som de eneste......ingen damer ..ha rsvaret seriøst og det på tros, at der findes masser a kvinder der også dyrker denne form for udskejelser....har set det på nogen af de henviste links.....så de damer......tro ikke det udelukkende er mænd der har disse fantastiske lyster....de findes i alle samfundslag....
jeg gider ikke mere høre på folk amoral og tro på at det er mig der skal og vil dette her....kun ganske få har fattet at det var et spørgsmål om nysgerrighed og ny lærdom om et emne der er mig meget fremmed.....
de menesker der ikke tåler emnet sexualitet, hold jer væk og lad os andre sexuelle mere eller mindre frigjorte være i fred....i har jeres meninger....men lad være med at bebrejde andre deres lyster til anderledes sex end lige det i selv dyrker.....i vil blive yders forargede, hvis i åbnede nogen af de sider jeg er blevet henvist til......men åbn dem ikke....med mindre i VIL forarges........
så thomas....det blir dig der får mine point, men i to andre burde også ha del i dem...
hermed blir der lukket af...og hyg jer i julen derhjemme i det kolde danmark......også under dynerne.....
ciao...fra en helt normal sexuel voksen og nysgerrig kvinde..........

Godkendelse af svar
Fra : missjosephine

Dato : 13-12-07 14:38

Tak for svaret Thomas.Haugaard.
og tak til gambrinus, bertel hasling og d9n.....
i har alle været seriøse og oprigtige i jeres måde at svare på og givet mig link til videre udforskning om emnet.....
nysgerrigheden fra min side ophører ikke bare fordi jeg er 53 år.......tværtimod er den blevet skærpet......
og at italienere er de bedste elskere.....i verden...det glæder jeg mig godt nok til....
der er jo mange af de dejligste smukkeste og lækreste mænd i verden hernede.......
og jeg ophører ikke med at ha sex før jeg ligger på havets bund i min død.......
ciao og buon natale fra en elskende .....miss.j.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-07 14:43

Citat
thomas, d9 og hasling....
i skulle alle tre ha lidt af pointene...men aner ikke om i kan dele dem...iøvrigt synes jeg det er noget fis med alle de der point.......

Du giver da bare Thomas point i denne tråd og opretter 2 nye spørgsmål .... et til d9 og et til hasling.

Citat
da je gvar på en dansk datindside var det det samme...ingen troede på min alder....

Har du været under kniven !!!!!

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-12-07 15:11

jeg går nu heller ikke op i point , men at hjælpe folk her på siden ...

så godt du fik det du behøvede *S*

D9N

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-12-07 15:11

I'd Do Anything for Love (But I Won't Do That)

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 13-12-07 17:21

nej ans...det har jeg sku godt nok ikke...og så alligevel.....jeg fik foretaget en stor opeartion i mit knæ i maj måned og har et ar på knæet.....så lidt under kniven har jeg vist været.
men vi er jo da heldigvis nogen der godt kan se flotte ud, selvom vi er såkaldte halvgamle...jeg kan jo ikke gøre for at ma synes jeg ser godt ud og er lækker...det er sku da kun dejligt...selv synes jeg bae jeg er helt alm.....
neæhh jeg er danser....tidligere balletdanser og nuværende latindanser og det er med til at holde en ung og så klær jeg mig moderne og ungt...ikke konet....i flotte sko,støvler ordentlige nederdele og kjoler.mmm.....
så....
næh.....men jeg har da mine skavanker som så mange andre også har...når man er kommet i overgangsalderen, men det lader ikke til at genere nogen....
hold dig munter....l'italia e bella......