/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tændt profil er ikke er aktiv
Fra : e.c
Vist : 752 gange
100 point
Dato : 04-10-07 19:11

Jeg ser en gang i mellem at min hvilende profil Emesen lyser som om den er aktiv.
Men det er den ikke..............hvordan kan det være.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-07 19:50

Måske fordi din IP er aktiv.....

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 04-10-07 19:51

emesen Seneste login : 03-09-2007
emesen. Seneste login : 05-08-2007
er det dig begge to?
ellers er det jo nemt at overse det lille punktum

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-10-07 20:07

Ja ja - det er mig, som også var logget ind, tro jeg nok.
Men i dag og andre dage har jeg set den lyse, og jeg har ikke logget ind.
Jeg kører altid ud gennem samme router med dynamisk IP som er skiftet for ikke så længe siden.
Der logges på med forskellige MAC-adresser (trådløse adaptere) og forskellige browsere.

Det er ude i venstre side at jeg observerer det, under Top 10 brugere.

Hilsen:
Emesen
Emesen.
Eyvind
e.c

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-07 20:47

Nu er det sådan at Kandu´s statistikker er li´dt specielle....

Indtil videre er der vist ingen af dem der virker som de skal.....

Selv online har de glemt at nulstille

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-07 20:56

Den oplever jeg også meget tit, men når jeg så får slettet cookies og midlertidige internetfiler, går der højst et par minutter, så "slukker jeg" igen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-10-07 21:10

Nåe ja Nordsted1 - det er også længe siden det er gjort.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-10-07 21:17

HA !
Så sved det endelig til egen røv.
Du er blevet for gammel til at holde styr på mere end en profil.
(Og det kræver vel enda din kones hjælp)
Jeg undre mig over at nogen af dine profiler "lyser" i det hele taget.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-10-07 21:30

Det er jo netop det der undrer mig at nogen af mine profiler lyser - måske er der andre som syntes, at mine profiler ikke skal falme helt.
Nu har jeg renset ud i kagerne og skal så lige logge på alle steder.

Det er endnu værre med alle mine mail-adresser med forskellige efternavne.
Det er sådan at hvis jeg sender en mail til mig selv - tror jeg det er spam - og smider den ud.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-10-07 21:36

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-07 01:39

Den lille figur tror jeg ikke du skal stole for meget på, lige nu kan se at Gambrinus og Nordsted1 har fået lov til at være længe oppe Gambrinus er måske rigtig nok, har logget på den 5-10 men Nordsted1 har ikke været på siden 4-10, jeg kommer hjem fra arbejde på denne tid, og har også engang imellem set at e.c er vågen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-07 01:42

Godmorgen e.c du tændte og blev helt selvlysende nu da jeg sendte indlægget ovenfor, er du vågen eller er det kun figuren ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 05-10-07 08:46

På et tidspunkt irriterede det også mig så meget, at jeg oprettede en tråd

http://www.kandu.dk/Spg92371.aspx

men underligt nok på det tidspunkt, hjalp det ikke bare at slette cookies og midlertidige internetfiler, men det gør det idag og har gjort det længe

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 05-10-07 10:03

Tak for svaret Nordsted1.
Jeg må hellere stoppe her inden der bliver henvist til flere uartige tråde.