/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Online
Fra : Nordsted1
Vist : 822 gange
100 point
Dato : 17-08-06 08:19

Hej

Hvorfor bliver min status på Kandu ved at stå som online, når jeg har logget af??

Jeg har fjernet cookies og midlertidige internetfiler

MVH
Nordsted

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 17-08-06 08:33

Hej
Det er fordi du er fast inventar på KanDu

Hilsen
Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-06 09:00

Ja, Peter du har nok ret, men altså at være online, selv når jeg har slukket, er lige i overkanten

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-08-06 09:07

...andre gange er man ikke online selvom man rent faktisk er logget på.....

Spørg på service@kandu.dk - og håb på et svar.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-08-06 09:24

De har en Trainee, som har det lidt svært med på og af - on and off...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 09:28

det er din mand - børnene - naboen osv der lister sig ind på din pc når du ikke ser det

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-08-06 09:31

Nah, skoleferierne er slut, så er det snart jul, og så véd man aldrig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 09:34

du skal huske at slette både cookies - offline indhold også under slet filer - og ryd oversigten

høh - så er det husdyrene

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 09:35

hanne - nævn nu ikke allerede jul - arghhhhh

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-06 09:50

Hanne,,,, hva hevlede er en trainee for en størrelse, en der tænder lyset når jeg har slukket??

Miritdl... alt det ud nævner der, er slettet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 10:00

norsted1 - hvad søren sletter du mine indlæg ???

det er den cookie der evt har dit navn - ejer - du skal have væk. Bruger du et program hvor den måske sidder fast ???? (empty temp folders for eks)

Men ærlig talt hvis man ikke lige husker at gøre andet end at logge af så står man jo online forever

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-08-06 10:50

Så er kl. 10:40 og Nordsted1 er offline

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-08-06 11:16

Nordsted1 har lige været online et par minutter, men er nu offline igen.

Citat
Hvorfor bliver min status på Kandu ved at stå som online, når jeg har logget af??

Så det passer ikke helt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 11:23

ans hvorlænge har du siddet og holdt øje med nordsted1´s ikon ???

btw nordsted1.. hvis du lukker og slukker din pc - så rens IE når den er lukket - det har i hvertfald effekt her (når jeg husker det)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 11:25

HMMM det lød vist forkert - men når du ikke er online så da

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-08-06 11:31

En ½ times tid

Men jeg stopper nu, mens Nordsted1 er offline.

Men meget ofte synes jeg, der går lang tid før man bliver vist offline, når man har logget af.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 11:34

ok så har du fået tunnelsyn ans

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-06 11:56

Ehm.... Jeg har været online hele formiddagen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-08-06 12:04

Hvad mener du med at du har været online hele formiddagen?

Hvis du ikke bruger/surfer rundt på kandu i længere tid, så bliver du vist som offline.

Det er først når du åbner siden igen at du er online.

Der gik 6 min. før jeg blev vist som offline efter at jeg havde logget af.

mirit

Tunnelsyn !!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-06 12:09

Jeg mener,.. jeg har været logget på Kandu hele formiddagen, men godt nok ikke surfet rundt hele tiden, men de gange jeg har været forbi, har jeg ikke på noget tidspunkt været vist som oflline??

Kunne være jeg skulle tjekke det med de seks min.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-08-06 12:17

Hver gang du lige kigger forbi, så er du online hvis du ikke er logget af.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-06 12:25

Efter 8 min blev jeg faktisk vist om ofline.

ans jeg forstår ikke det med, at jeg bliver vist som offline, hvis jeg ikke surfer rundt på Kandu, jeg syntes jo netop, at jeg altid står som online, lige meget om jeg er logget på eller ej

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-08-06 12:57

Du glemmer vel bare at opdatere dit browservindue når du checker.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-08-06 13:16

En Trainee er en person, der ikke ved noget - endnu.

Ha ha, tænkte jeg det ikke nok! Det lille søde ord på tre starter et traumeagtigt vildt blik i visse personers øjne.

Slap aaaaaaaaaaaaaa!!!

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 17-08-06 14:02

ans... tunnelsyn : fokuserer så meget på en bestemt - ofte lille - ting at man ikke får kigget til siderne og op og ned - iflg de kloge er det usundt at kigge på en skærm forlænge
(gad vide hvor ofte de stakler der sidder og laver dimser og svejser får pause - for det må da give samme effekt )

nordsted1 - du vises som off og online ganske rigtigt - men hvis du har lukket din browser har du sikkert indstillingen slet midlertide internet filer når browseren lukkes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 14:14

lægens udtalelse om tunnelsyn -
Citat
nedsat perifert syn, normalt syn i et begrænset centralt område
...når det er alvorligt - men det var nu ikke det jeg mente :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-06 14:32

Mysteriet om køleskabspæren igen!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-06 14:33

Lige nu er du ikke tændt nordstedt!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-08-06 16:02

[fæl latter]
Måske Nordsted1 er tændt....og derfor ikke er tændt.....
[/fæl latter]

+

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 16:05

kammertonen drenge !!!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-08-06 22:51

Mirit - her er "alt" om kammertonen....

http://da.wikipedia.org/wiki/Kammertonen

[fæl latter]
Er du så tilfreds(stillet)?
[/fæl latter]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 22:55

nordsted1 du er på blacklisten NUUUUUUUUUUUUUU (hvorfor filan tror du jeg skrev AAAAA)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 23:01

ommer - hvorfor filan tror du jeg skrev AAAA berpox

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-06 23:03

hende mirit

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-06 23:05

Det er godt nok ikke for børn det i to har gang i ??? eller er det en form for sangundervisning

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-06 23:07

Nu du tændt igen Norsted!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 23:07

du har da den værste fantasi nordsted1

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-06 23:09

Nordsted!! Nu mangler jeg bare 1 tallet! Havde været lettere hvis du hed Vestervang tror jeg!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-06 23:12

tedd, nu har jeg været på kandu i over et år, så mon ikke det var på tide, at vi ikke tog det så formelt, så kald du mig bare for Nordsted

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 23:13

tedd du kan da nøjes med 1

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-06 23:21

Synes du ikke det lidt for tidligt Nordsted1??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 23:22

NORDSTED1 - skal du være intim med tedd så siger jeg til ham du er en mand i virkeligheden - og det ville du jo ikke have frem vel ????

<truer>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-06 23:32

mirit.dk.... TI SÅ STILLE...

nu prøver jeg at slukke lyset, så må vi se om det virkelig går ud

I må godt snakke videre i denne tråd, så kan det være kandu kikker på tråden, det lader jo til, at det ikke kun er mig der har "problemet"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 23:34

næ det er dig der ER problemet HR NORDSTED1

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-08-06 08:40

Så så "tøser" - ikke noget med at rive i håret!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-08-06 09:01

berbox... hjælp mig, mirit.dk driller

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-06 09:12

Er dét noget nyt?

Sæt jer nu stille ned og leg med jeres dukkehuse!

-
jeg vil være med, jeg vil være med, jeg vil være med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-06 09:16

NÅ !!! hvis jeg ikke må drille så bliver jeg bare sur

Dukkehus ??? Naaaarj - norsted leger med dimser og det gider jeg ikke

Mooooooooooooster - kom ned og leg - såååååååååååå skal vi vise dig....

Nordsted du er tændt - ved gemalen det ????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-06 11:31

Øhøhm, mirit, er du ved dine fulde fem - eller flere?

Jeg har lige fundet 2 hønseringe! Dem købte vi hos slikmutter - tænk, sådan en hel plade hønseringe - je' ææælskede det!

Har lige ryddet op i al legetøjet...

Legemoster

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-08-06 11:39

Moster.... >

[fæl latter]
"legetøjet" eller legetøjet.?

"Hønseringe" eller hønseringe?

"Slikmutter" eller slikmutter ..... (her tænker jeg jo KLART på førstnævnte, med en svedig tanke til Ørkenens sønner )
[/fæl latter]

PS: Nordsted....jeg prøver bare at aflede opmærksomheden, så kan du jo lege med lyset så længe det varer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-06 11:42

nææ moster glad jeg er hverken fuld eller fem

ORV hønseringe - de burde blive supermoderne igen

kan du også huske at hønse ????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-06 13:50

Jeg tror ikke, jeg har hønset......

berpox - hehe - børnelegtøj!

Skal vi vædde - hønseringe (børne udgaven) bliver in igen.

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-06 22:57

Tak for svaret miritdk og alle jer andre

Kommentar
Fra : miritdk