/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
NU IGEN
Fra : Nordsted1
Vist : 1109 gange
10 point
Dato : 22-09-07 23:36

Så er der igen en der er "faldet" for en kandu'er...... eller hvor mange vi nu er

polinahfouryou@yahoo.com

Hello.
My name is polinah i saw your profile today at kandu.dk and i love it also became intrested in you,i will also like to know you more,and i want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am.Here is my email address(polinahfouryou@yahoo.com) i believe we can move from here.my love distance or colour does not matter but love matters alot in life.i waiting to recive your lovely reply soon, Yours Love.
Miss polinah
(polinahfouryou(at)yahoo(dot)com)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-07 23:37

Oss' mig,,,,men miss polinah har lige fået at vide, at MISS dova ikke er interesseret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-09-07 23:41

Øv jeg troede lige at jeg var den eneste ene

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 22-09-07 23:42

Jeg har også fået kærlighedserklæringen . Miss Polina ser aldrig hvad man svarer hende. Hun vil kun have fat i mailadressen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-09-07 23:43

Skulle du ikke have oprette spørgsmålet under Kandu.dk, sidst blev det påstået at det var en maskine som oprettede en sådan profil så det må være noget for Kandu teamet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-07 23:44

Jamen til forskel fra sidst, ser det da ud som om min nye kæreste også har deltaget i en tråd???

http://www.kandu.dk/spg109937.aspx

eller ser jeg syner

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-07 23:46

argh..jeg som troede jeg var noget specielt....nej jeg har ikke modtaget noget..men tak for advarsel!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-07 23:46

OG - er blevet doven - først fik jeg et par tilbud - nu kun yahoo adressen

ja nordsted - jeg så også lige den tråd

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 22-09-07 23:49

Nej den er god nok, der var et hello fra missen meget avanceret maskine

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-09-07 00:01

Tjaeh, botten prøver at få brugeren til at fremtræde som "ægte" og aktiv. Hvad de dog ikke finder på

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-09-07 00:02

I got it too

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-07 00:04

Øv altså, man kan da heller ikke vide sig sikker på noget som helst, virus og influenza lurer alle vegne

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 23-09-07 00:14

Det var ellers meningen, at vi skulle giftes til sommer... men nu skal jeg da lige høre hende ad, hvad det er, hun har gang i.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-07 00:22

justuniverse... de der ru piger har gang i rigtig meget og meget få finder ud af hvor meget og hvad
(RUBOTS ???)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-07 00:24

Citat
hello
haw are you today pls contact me in my email addrss( polinahfouryou@yahoo.com)

Det var alt jeg fik.
Hvad gør jer så meget mere interesante end mig ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-07 00:26

"botten" er ved at køre træt - o g har ikke stavekontrol

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-09-07 01:15

Man kan vel ikke gøre for at man har charme, frit fra en eller anden sang, tænk over det Gambrinus

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 23-09-07 01:29

Altså..
Jeg er en forholdsvis ny kandu'er..
Hvad er det her for noget???
Noget man skal være bekymret eller på vagt over for?
Altså jeg kan godt både læse og forstå engelsk til husbehov,
så det er ikke der problemet ligger!
Men altså noget med at misbruge ens mailadresse hvis man svarer??

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-09-07 01:33

Bertlov, det er en såkaldt "forumspammer", der er genereret af en såkaldt "bot". Meddelelserne bliver lagt ind automatisk, og formålet er, at høste emailadresser til afsendelse af spam og virus.

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 23-09-07 01:59

tak for hjælpen..
stl_s

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-09-07 03:10

Velbekomme, og velkommen til Kandu

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 23-09-07 03:19

.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-09-07 03:53

o.v.n. - hvis du skulle få brug for den

Man kan vel ikke gøre for, at man har charme
Og rent magnetisk drager frøkner og så fruer.
Der bli’r for min skyld udstødt suk i mange barme.
Og der bli’r drømt om mig i mangt et jomfrubur.
Jeg ligefrem vader rundt i vide kvindearme, så jeg må sådan passe på mig selv.
Man kan vel ikke gøre for, at man har charme, ka’ man vel?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-09-07 09:11

hvem af os rekviderer et billed af hende/ham/den/det ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-07 09:21

dk........... rekviderer ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-07 09:36

o.v.n og Camillasmoster, er den sang ikke fra Sommer i Tyrol??

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-09-07 09:48

>>miriitdk
såen her da "Rekvirer" ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-07 09:51

Man kan vel ikke gøre for, at man har charme
Melodi: Ralph Benatzsky - Tekst: Mogens Dam
Fra operetten 'Sommer i Tyrol', 1931

Den billedskønne Sigismund! Det navn jeg altid lød,
folk syn's, jeg er så sød, så mælkehvid og rød.
En hel del ægtemænd har horn derfor i sid'n på mig,
rent bortset fra alt andet spørger jeg:
Man kan vel ikke gøre for, at man har charme?
og rent magnetisk drager frøkner og så fruer.
Der bli'er for min skyld udstødt suk i mange barme,
og der bli'er drømt om mig i mangt et jomfrubur.
Jeg li'frem vader rundt i hvide kvindearme,
så jeg må sådan gå og passe på mig sel' .
Sku' man ha' vrøvl, fordi man har en smule charme?
Man kan jo ikke gøre for det, kan man vel?

På grund af denne skønhed og så mit temperament
desværre gang på gang jeg i spinaten sprang.
Den sidste gang det var med fru Mathilde von der Claes,
hvis mand var virtuos på engelsk bratsch.
Man kan jo ikke gøre for, at man har charme,
jeg fejred' fødselsdag og Thilde var hos mig,
og hvad man sådan glæde kan en fødselar me' ,
det var Mathilde ikke smålig med - næ, nej!
Mens manden sad og filed løs på sine tarme
på cafe 'Bristol', slog vi andre tid'n ihjel,
og hvad vi end har gjort, så blev det gjort med charme,
man kan jo ikke gøre for det, kan man vel?

ÅHHHH altså kan se ham spankulere rundt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-07 09:52

dk - mange tak - du rekvirerer og likviderer jeg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-09-07 11:40

Jow sangen er fra Sommer i Tyrol, ikke så længe siden den blev vist på tv igen igen, linjen var for at drille Gambrinus, jeg fik hele "kærligheds erklæringen" som er gengivet i spørgsmålet, men Gambrinus har fået en forkortet udgave

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-09-07 11:49

Tja sådan er det hver gang jeg tager på ferie - så bliver "polinah" utåldmodig og er lidt utro.
Men i kan tage det helt roligt................................. det er mig hun skriver sammen med.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-09-07 11:53

Taaark e.c. - så er vi andre fri for hendes pladder!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-09-07 13:29

Citat
polinah" utåldmodig og er lidt utro
lidt utro det er da hele Kandu banden som står for skud, både HR. FRU. og FRK.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-07 13:41

Så..så...så..
Lad nu tvivlen komme den anklagede til gode.
Det KAN jo være at hun bare samler appetit ude og "spiser" hjemme.
Jeg sladre te'vær'te'fal' ikke til hendes alfons.
Den stakkels pige er måske bare ensom.
Gambrinus
Diskretion er en æressag !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-07 16:45

Kommer til at tænke på---- ja ja det kan altså godt lade sig gøre ----

Sikke en masse email-adresser "hun" kan få hvis hun sender denne mail til en datingside ? Hvor brugerne måske kan forvente sådanne mails, og ikke som her på kandu hvor det er helt malplaceret (tror jeg da nok)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-09-07 17:16

Citat
og ikke som her på kandu hvor det er helt malplaceret

Nåe det ved jeg nu ikke -
for jeg har nemlig hørt, at Gambrinus har en skærm kørende bare til disse mails.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-07 18:14

e.c er bare misundelig.
Hans kone har sat voksen-filter på hans 286'er.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-09-07 19:07

Hvor ved du det fra.
Jeg må ikke en gang kigge på modellerne mere eller lege med skuderne.

Men jeg må stadig gå ned til stranden og kigge på alle sildene.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-07 19:30

e.c. du minder mig om min salig hedengangne ruhårede gravhund "Vimmer".
Den jagtede lystigt enhver bil, den kom i nærheden af.
Gad vide om den ville ha' vist, hvad den skulle stille op med sår'n en,
hvis det var lykkedes den at få fat i en.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-07 09:02

I er sq dejlige!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-09-07 11:25

Citat
Den jagtede lystigt enhver bil, den kom i nærheden af

Nixen - jeg jager kun gamle Italienske biler................. ud af byen.
De skramler så man ikke kan sove middagslur.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-09-07 11:33

Det ka' du også roligt gøre.
For sår'n en får du ALDRIG fat på !
De er væk, før du når i tølt.
Gambrinus >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-09-07 11:35

Hva' var det nu liiiggeee, spørgsmålet gik ud på ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-07 11:45

Du får sikkert aldrig svar på din mail Gambrinus e.c er kommet hjem fra ferien og holder den små polinah i stramme tøjler, han har jo lige set hvor galt det går, når han ikke er hjemme

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-09-07 11:56

Spørgsmål......................det her er smalsnak i bredeste forstand.

Og jeg har droppet "Miss polinah" .................................det viste sig at det er en "Mrs polinah".

Tølt - det er da motorgangen i en ALFA, som jeg husker det.
Det er da en gangart.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-09-07 13:19

Det er jo det jeg altid har sagt !
I en Alfa boxermotor kan hyphestene anvendes på mange flere måder
og meget mere effektivt en i andre automobiler.
Skramler ?
Du har vist hørt en Alfa, der blev brugt som bryllupskaret.
Gambrinus
En hestekraft er den kraft en hest forbruger ved at trække en liter kogende vand ti hektometer.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-09-07 13:45

Nåe så kan jeg bedre forstå det. En boxermotor - og jeg som troede stemplerne var på vej ud i siderne fordi den havde kørt for stærkt (ned af en bakke forstås).
Må jeg så be' om en ægte 412 med boxermotor og aut.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-07 19:17

Så så drenge - nu ikke skændes om legetøjet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-09-07 19:43

Citat
Du har vist hørt en Alfa, der blev brugt som bryllupskaret

Nemlig og den havde een hestekraft.
Det er den eneste gang jeg har set en alfa køre. (da den blev trukket af en hest)

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 25-09-07 19:54

Citat
En hestekraft er den kraft en hest forbruger ved at trække en liter kogende vand ti hektometer
.

Den vil jeg bruge næste gang jeg skal til mekanikkeren!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-07 22:21

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-07 22:24

Det er sq sjov læsning på en regnvejrsdag, ... de lover vist regn igen i morgen, så bare bliv ved

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-07 10:19

Ja, Nordsted, det er god værkstedshumor, do

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 10:27

næ NU ryger fluen ben altså her

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-09-07 14:18

Der kan du bare se Gambrinus, moster ved godt at vi selvfølgelig opholder os på et værksted for at kunne se på en Alfa Romeo

Ps. Hvem vil vaske min "testarossa" gratis. (Nej Gambrinus - du ridser den bare)
http://peecee.dk/?id=69844

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-07 14:45

Ja, jeg giiider ikke vaske bil, heller ikke modelbiler Og manden har fået forbud, han skal garanteret bare bruge noget fra hobbyforretningen til det, og se hvad der skete sidst han skulle i en sådan forretning og købe en tube lim, vi kørte lige forbi en campingvognsforhandler, (ehm måske bilen lige kom til at slå et lille slav -?)der kom han hjem med en Hobby campingvogn - i fuld størrelse -, det er fadme den dyreste tube lim han har købt til dato

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-07 16:07

Nordsted

Gambrinus - dét var ikke meningen - at jeg skulle e.c forære ordet "værksted"......

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-09-07 16:19

Jeg har også en 300 SL (mågevinge) i samme størrelse. De passer nogelunde til min lille modelslæbebåd, som måske skal ligge i Rungsted havn.
Bilerne er fra statoil fra den gang de udleverede samlemærker ved køb af benzin.
En af mine sønners kamerater samlede mærkater fra dem der ikke ville have dem........til mig.
Det blev til 2 "store" og 15 små modelbiler som er foræret væk.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-09-07 08:58

e.c - godt du har noget at få tiden til at gå med

Jeg kan godt lide, når voksne mænd leger (eks. togbane, modelskibe, fly å såen)

Det er så hyggeligt.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-09-07 09:44

Det er nu sjovt med sår'n noget legetøj.
Det er ligesom med sekundære kønsdele. (Bryster)
De/det er lavet til børn, men det er os "voksne" mænd, der leger med dem/det.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-09-07 11:31

... og her snakkede jeg om
Citat
togbane, modelskibe, fly å såen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-09-07 11:32

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-09-07 11:49

Det gør jeg da også.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 19:00

Tak for svaret o.v.n..

Og rigtig god underholdning fra jer andre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-10-07 02:47

Selv tak mon ikke Kandu bliver opmærksom, og ændrer så det bliver sværere at oprette en bruger, man kan da håbe