/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Opret en MSN bruger
Fra : nicklas_bræmhøj
Vist : 972 gange
200 point
Dato : 18-07-07 21:29

Hej allesammen

Jeg står her med en ven, som gerne vil have en MSN bruger

Hun har fået lavet en @hotmail adresse, men jeg kan ikke finde ud af, at registrere hendes email adresse til MSN.

Nogen der ved hvordan man gør?

mvh

Nicklas Bræmhøj

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 18-07-07 21:40

I henter Live Messenger: http://www.windowslive.dk/?p=LiveMessenger og logger ind med hot-mail adresse og kodeord til samme hotmail

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 18-07-07 21:43

Hvilket vil sige, at hvis vi f.eks laver en mail der hedder Hejmeddig@hotmail.com kodeord hej

Så kan vi logge på MSN med de samme oplysninger?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 21:47

Nemlig derefter skal pigen have inviteret vennerne, hun tilføjer de hotmail/Messenger brugere, som hun kender adresse på og sørger for at de resterende venner får hendes adresse, så de kan invitere hende

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 21:49

Mangler i en adresse at øve jer på, så skriv et privat indlæg, så får i min hotmail, vi kan slette hinanden bagefter

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 18-07-07 21:57

Nyt problem

Vi ved ikke hvordan man opretter en hotmail adresse. Det virker mege uoverskueligt inde på www.msn.dk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 22:01

Her: http://get.live.com/mail/options bare klik på Tilmeld dig

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 18-07-07 22:02

Jamen, den vil have en Windows Live ID

Hvad er det?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 22:04

Når i opretter, så er det en god ide at oplyse en anden e-mail til nulstilling af adgangskoden, pigen vil være på den hvis kun glemmer kode ordet og ikke kan logge ind og nulstille

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 22:05

En Live ID er den identitet som bruges til at logge på alle Live tjenester, Hotmail og Messenger blandt andet

Godkendelse af svar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 18-07-07 22:14

Tak for svaret o.v.n.. Det var kanon

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 22:15

Er det kæresten du hjælper ? Så pas på hun ikke bliver helt væk i chatten

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 18-07-07 22:18

Nej, det er såmænd bare en god ven:P hehe:)