/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Alt for sene svar?
Fra : Franksp
Vist : 656 gange
100 point
Dato : 17-01-07 20:53

Jeg modtager kl. 19:38 et svar på en katagori, som jeg abonnerer på, som endeligt er besvaret. Denne mail, fra KanDu, er afsendt kl. 17:49 Modtaget kl. 19:38. DVS LUKKET.

Jeg har siddet hele eftermiddagen og aftenen og arbejdet, med Outlook Express åben. Har modtaget flere mails, som er afsendt meget senere.

Det er da ikke tilfredsstillende, men det er absolut ikke første gang.

Har I det på samme måde?

Mvh

franksp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-07 21:01

Hvilket spørgsmål er blevet lukket?

Der er stor forskel på de tider kandu bruger og den reelle tid, men jeg modtager
da altid mails så jeg kan nå at læse før spørgsmålet bliver låst (behøver ikke at betale for at se spørgsmålet)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-01-07 21:02

Ja, men jeg er ligeglad og slår ofte mail fra.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 21:04

Kandu har "jævnligt" knas med deres postserver.....

Jeg får af og til post der er 1 dag gammel samt den samme mail flere gange.....

Det er noget vi må leve med....

Og ja - Kandus ur passer ikke, men det er normalt kun minutter....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 17-01-07 21:08

jamen det er du overhovedet ikke den eneste der er ude for....jeg har to gange prøvet at få enforklaring på, hvordan kandu kan sende mail ud til os på ridspunkter der ligger op ti 1½ time længere fremme i tiden end den reelt er...derfor problemet med at kunne svare på et ? der lukkes inden for en time....har aldrig fået et fornuftigt og fyldewstgørende sv ar fra det såkaldte kandu team...hvis de da overhovedet exiterer.....
hej fra mig...j

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 110 point
Dato : 17-01-07 21:10

Sker konstant - og det er p.... irriterende!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-07 21:36

Franksp jeg tror vi alle har været ude for det, og i et øjeblik kan man være irriteret over det, men så kommer jeg i tanke om alle de ledige point jeg har og køber mig ind og det er da hændt at jeg har kunne tilføje lidt til besvarelsen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 21:39

Til ans

Du er måske den eneste der har dette problem. Jeg ved ikke om det hjælper dig? Det tror jeg ikke! Men du kan da få linket her. Hvad gavner det dig i forbindelse med dit svar?

http://www.kandu.dk/spg21864.aspx

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 21:43

Til ans

Jeg skrev "du er måske den eneste der har dette problem". Jeg skulle ha' skrevet " du er måske den eneste der ikke har dette problem"

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 17-01-07 21:52

eneste...næhhhhhh....din sidste komentar frankst....er afsendt til mig klokken 22.43 og så vidt jeg kan se på det danske ur, så er klokken ligenu 21.49.....så de må sidde på den anden side af jorden og afsende de meddelelser til os, eller også kender de ikke klokken...troede de lige havde lukket et par dage og de fortalte de skulle opdaterer deres side....de har sku da glemt at stille tiden til dansk tid.....hvis man ser på verdensuret, så er der ingen steder hvor klokken er forskudt i minutterne på den måde de er her.....hvad med om de kandu folk snart lærte klokken at kende i danmark....så slap vi for de misforståelser hele tiden....og gik ikke glip af de episoder med ikke at kunne se de svar der blir lukkede, som man jo får en mail om.....
god aften miss.j

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 21:55

Et 4 år gammelt spørgsmål...

Du må sgu ofre de 5 point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-07 21:55

Det gavner da ikke mit svar, men spørgsmålet er blevet accepteret 17.49 kanduur på denne side.

Jeg ser aldrig efter i min mailboks hvornår mailen fra kandu er sendt. Ser kun den tråd/spørgsmål, der henvises til.

Hvis jeg ikke er ved min comp. ja så ser jeg ikke spørgsmålet inden det bliver låst.

Jeg kan da også sidde ved comp. og lave noget andet, så 1 time kan hurtigt gå. Og den time går fra du ser, at der er kommet mail fra kandu, hos mig en pupop, og ikke den tid, der står i din mailboks.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 22:02

Til refi

Et 4 år gammelt spørgsmål...

Du må sgu ofre de 5 point

Ja, du må undskylde, jeg aner hvad du mener. Specielt ikke med de 5 point

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 22:14

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 22:17

Det koster kun 5 point

Citat
Købe point : 5

Bortset fra det kan jeg slet ikke se logikken i at låse spørgsmål i 1 måned.....

Spørgeren er da ligeglad om han/hun får lidt "almisser" tilbage

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-07 22:18

Citat
Franksp

Dato : 17-01-07 22:02

--------------------------------------------------------------------------------
Til refi

Et 4 år gammelt spørgsmål...

Du må sgu ofre de 5 point

Ja, du må undskylde, jeg aner hvad du mener. Specielt ikke med de 5 point

det er det, det koster at læse spørgsmålet

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 22:33

Til ans

Ja, det vidste jeg sgu ikke. Jeg plejer at lukke mine spørgsmål - i modsætning til mange andre - når jeg har fået svar på mit spørgsmål, men det synes du ikke er korrekt. Jeg har stillet spørgsmålet. Har fået det svar jeg ønskede. Må jeg så ikke selv bestemme, hvornår jeg lukker det???

Nu bliver jeg sgu snart vred. Hvorfor skal I - næsten alle - andre her bestemme, hvad spørgeren gør?

Kan jeg genåbne spørgsmålet - FOR DIN SKYLD.

Jeg troede, at jeg som spørger, måtte bestemme over mit svar.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-07 22:44

Citat
Nu bliver jeg sgu snart vred

LOOL SÅ SÅ Frank. Pas nu på blodtrykket

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-07 22:45

Franksp

Jeg forstår dig slet ikke. Jeg har ikke på noget tidspunkt i denne tråd generet dig.

Er du sikker på at du selv forstår det, der er skrevet i denne din egen tråd.

Ikke kun det andre brugere har skrevet, de har prøvet at hjælpe dig, men det du selv skriver.

For mig at læse har du ikke forstået noget andet end en simpel sætning som denne

Citat
Sker konstant - og det er p.... irriterende!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 22:46

Citat
Nu bliver jeg sgu snart vred. Hvorfor skal I - næsten alle - andre her bestemme, hvad spørgeren gør?

Kan jeg genåbne spørgsmålet - FOR DIN SKYLD.

Jeg troede, at jeg som spørger, måtte bestemme over mit svar.

Hvad fanden brokker du dig over....

Spørgsmålet du omtaler var ikke stillet af dig.
Svaret på spørgsmålet har jo så heller ikke været dit (så havde det ikke kostet)
Så hvis det er dit svar der er godkendt er spørgsmålet da ikke lukket..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 22:48

"briane" har svaret.....

Men det er måske også dig

(nu skylder du mig 5 point )

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-07 22:49

Fyyyyy Frank...... nu har du vel ikke drukket igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-07 23:08

Franksp

Hvad er det du har gang i

http://www.kandu.dk/spg99147.aspx#1076574

Du har vist oprettet for mange spørgsmål og skrevet noget i andre spørgsmål, hvor svaret skulle have været hemmeligt.

Fy fy skamme, kandu er vidensdeling.

Håber da, at du har det bedre i morgen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-01-07 23:16

Jamm, velbekomme, Franksp

Hanne

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-01-07 00:11

til refi

Hvem var spørgsmålet så stillet af? Fortæl mig lige det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 00:13

copycat

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-01-07 00:13

Citat
Indsæt din tekst her

Citat
Hvad fanden brokker du dig over....

Spørgsmålet du omtaler var ikke stillet af dig.
Svaret på spørgsmålet har jo så heller ikke været dit (så havde det ikke kostet)
Så hvis det er dit svar der er godkendt er spørgsmålet da ikke lukket..

Kom nu med et SVAR

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 00:16

Citat
Kom nu med et SVAR

Tror du ikke du trænger til at sove

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-01-07 00:17

refi

Du har et forklaringsproblem. Måske kan KLUMME hjælpe dig.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor der er så mange negative "medlemmer" her, som bare sidder og venter på, at én af os (mig) kommer til at gøre noget !!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 00:19

Nap en tudekiks frank... det plejer at hjælpe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-07 00:21

Franksp

Forklar mig lige dette
Citat
Franksp

Dato : 17-01-07 22:33

--------------------------------------------------------------------------------
Til ans

Ja, det vidste jeg sgu ikke. Jeg plejer at lukke mine spørgsmål - i modsætning til mange andre - når jeg har fået svar på mit spørgsmål, men det synes du ikke er korrekt. Jeg har stillet spørgsmålet. Har fået det svar jeg ønskede. Må jeg så ikke selv bestemme, hvornår jeg lukker det???

Nu bliver jeg sgu snart vred. Hvorfor skal I - næsten alle - andre her bestemme, hvad spørgeren gør?

Kan jeg genåbne spørgsmålet - FOR DIN SKYLD.

Jeg troede, at jeg som spørger, måtte bestemme over mit svar.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 00:26

LOOOOL Jeg går ind i TV stuen og ser Animal Planet.. Det er sgu sjovere end Fætter Franks cirkus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 00:29

Citat
refi

Du har et forklaringsproblem. Måske kan KLUMME hjælpe dig.

Nu syntes jeg du rent ud sagt skal holde kæft

Du er da fuldstændig afsporet.....

Er du crak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-07 00:29

Hvis Franksp nu tager en tudekiks, kan den jo skylles den ned med vand.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 00:30

Jeg har forsøgt længe at tale pænt til dig , men nu stopper festen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-07 00:35

Det var da Franksp gik i selvsving det gik galt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 00:38

Så skulle du se det her

http://www.kandu.dk/spg99137.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 00:48

Man tror det er løgn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-07 01:05

Løgn og løgn det ved jeg så ikke om det er. Han skriver vel som han tænker og tror på er det rigtige !!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 01:07

Hmmmm Det lyder sørme ikke godt. Det må da kræve en staveplade LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 01:09

Nå men forhåbentlig er smerterne ikke ligefremproportionale med tåbelighederne, for så gør det dælme AUS

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 01:15

Og han får INGEN mails i spørgsmål han selv har lukket.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-07 01:15

Jeg tror han skulle have været taget med sin kone til afvænding !!!!!

Forstår ikke helt de spørgsmål Franksp stiller.

For et par dage siden spurgte han om en GPS til konens bil, hun kunne ikke finde ud af den. Tidligere beskrev han sin kone som alkoholiker.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-07 01:17

Bare rolig refi, Franksp følger med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 01:19

Tror jeg ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 01:21

Men det er iøvrigt en MEGET stor fejl i Kandu....

Bliver du accepteret som svar, kan du ikke engang sige tak for point...

Dvs. det kan du godt, men spørgeren ser det aldrig....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 01:22

Pudsigt forresten, som dette ynkelige væsen elsker at kommunikere uden om Kandu. Har lige modtaget en trussel fra Franksp på en privat besked. Det virker enormt lunkentfiset på mig.....

Jeg tro nok, at der var en trussel pakket ind i beskeden LOOOOL men jeg svarede blot, at han måtte forsøge sig igen når han blev ædru. Så kan det være jeg kan forstå hvad han mener. Hvis han ikke ønsker at kommunikere offentligt på Kandu, så lægger jeg det bare ude et passende sted.

Citat
Kære klumme

Jeg tror, men ved det ikke, men alligevel. Jeg synes kun du er negativ, i hvert fald over for mig, men også over for andre. Vil du ikke stoppe med det?

Hvis du ikke vil det, vil jeg prøve at få dig stoppet her på KanDu. Jeg er ikke den eneste der ønsker det. Jeg tror godt, med dit sprog, hvem du er. Så du er blevet "udelukket" før. Det synes jeg ikke er nødvendigt, men, hvis du ikke har et svar, så hold dig væk.

Hvis du ikke, men en historie, til KanDu, om dig, forventer jeg et sbar fra dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 01:24

Man får jo næsten medlidenhed

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 01:27

Gad vide hvor de 500 der er online i øjeblikket befinder sig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-07 01:41

refi

Du bliver ved med at tænke på hvor mange der er online på kandu.
Hvis du søger bl.a. på google efter et svar og finder det på kandu, behøver du ikke at være bruger på kandu. Man kan læse alle de "åbne" svar/spørgsmål uden at have en profil på kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-07 01:43

Men det bliver registreret hvor mange der "kigger" på kandu. Det tror jeg da

Nå nu er det tid

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 01:47

Nu kan jeg osse sove, da jeg er færdig med min frankspooky griner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 01:56

sov godt