/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Gæld i bilen???
Fra : copycatDK
Vist : 896 gange
50 point
Dato : 03-09-03 21:08

Har fået afvide at man på nettet et sted kan se om der skulle være restgæld i en bil man evt skulle købe. Man skulle vist kun bruge registrerings nummert

Kommentar
Fra : Sorenk

Dato : 03-09-03 21:16

Hej Copycat.
Jeg ved at der er noget der hedder "Bilbogen" og det ligger i Århus,( du kan få nummeret på 118), der kan du med stelnummeret, få oplyst om der er restgæld i en bil.
VH søren k

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 03-09-03 21:19

Hej copycatDK
Undgå at købe en bil med restgæld
Skal du købe en brugt bil, og vil du vide, om der er restgæld i den. Så er der kun en sikker måde
at finde ud af det på: Ring til Bil-bogen.
Bil-bogen er et register, der bestyres af retten i Århus. Her skal al gæld i biler registreres.
Alle kan ringe for at få oplysninger om en bil, man er ved at købe.
Bil-bogen: 86 12 91 45

Mvh Brian

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-09-03 21:23

Ja det er også det eneste jeg er kommet frem til.. så det vil jeg nok gøre så..

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 03-09-03 21:53

Hej copycat

Du har ret i, at der findes en site, hvor man kan se oplysninger fra bilbogen. Det er ikke en site hvor du kan søge, men hvor du kan se om der er gjort udlæg i bilen, ligesom når der er gjort udlæg i en ejendom, før en evt. tvangsauktion.
Hvis du vil være sikker på, at der ikke er gjort udlæg m.m. i den brugte bil du evt. skal købe, så se her:

http://www.nysynet.dk/nardukoberbil.htm

Jeg har nu brugt over en havl time for at finde den sk... side, men kan ikke huske hvor, men som sagt, du kan heller ikke bruge den som søgeside. Det sikreste er at kontakte bilbogen

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-10-03 16:21

Hejsa copycatDK

Hvis du har fået løst dit proplem
vil du ikke være så venlig at lukke dette spørgsmål
Mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 17-01-07 17:49

Tak for svaret briani.