/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Køb af Memory SD Card 2 GB?
Fra : Franksp
Vist : 586 gange
200 point
Dato : 17-01-07 20:44

Som måske nogen af jer brugere, ved I, at jeg i fredags købte en Navigator Garmin C550 TMC. Den er jeg blevet meget glad for.

I den forbindelse, vil jeg gerne lægge noget MP3 musik ind. Derfor købte jeg et Memory SD Card
2 GB.

I starten gik det "smaddergodt", da jeg tilsluttede GARMINEN til computeren. De 2 drev der skulle oprettes, blev oprettet. Ingen problemer. Jeg begyndte at kopiere MP3 filer til kortet, alt var dejligt. Lige pludselig kunne jeg ikke mere. Jeg havde kopieret 435 MB. (Kortet er på 2 GB).
Jeg var helt sikker på, at kortet var defekt. Jeg opdagede, efter købet, da jeg kom hjem, at det havde været brugt, da det var lukket med tape. Jeg fik hos - thansen - byttet kortet - uden problemer, da vi var enige om, at der nok var en fejl på kortet.

Glad var jeg da jeg kørte hjem, men da jeg efter hjemkomsten skulle prøve igen, stoppede det ved
435 MB. Det er kun ca. en fjerdedel af kortet.

Så må det jo ikke være kortets skyld. Jeg har også en Card-Reader der kan læse dette kort. Der kan jeg heller ikke.

Er der nogle af jere KanDu brugere, der kan fortælle mig, hvad der er/kan være årsagen.

De venligste hilsener

Franksp

Jeg kan da godt leve med det, da der er musik nok, men det var jo ikke derfor jeg købte et kort på
2 GB.

Jeg håber på et rigtigt godt og uddybende svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 21:46

Sad lige og ledte efter lidt specifikationer, men fandt ikke noget om kortene....

Er du sikker på den kan køre med så store kort ???

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 22:11

Når du skriver "den", så mener du vel computeren?

Nej det ved jeg ikke, men jeg har 2 eksterne hardiske tilsluttet med meget større !!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 22:25

Næh - jeg mener Garminén

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 22:38

Forhandleren siger, jeg har talt med ham i dag, det har intet med kortet at gøre.

Min tvivl kommer med at min computer ikke kan/vil, men som sagt, har jeg 2 andre externe hardiske tilsluttet, med større hardiske/partioneringer

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 22:48

Jeg har et stort "BEHOV" for et svar, da garantien udløber om 7 dage. Jeg tror stadig det er noget med min PC, men ved ikke hvad.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 23:04

Jamen så svar da på det jeg spørger om....

ER DU SIKKER PÅ GARMINÉN KAN KØRE MED SÅ STORE KORT..

Det er IKKE kortet vi taler om - det er din GARMIN....

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 23:15

Til refi

Ja, undskyld. Jeg har lige skrevet, at forhandleren siger det har ikke noget med kortet, at gøre. Jeg har også prøvet at sætte det i en kortlæser. Her vil den ikke læse flere filer, så det må ha' noget med min computer at gøre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 23:18

Du svarer stadig ikke på det jeg spørger om -------- så

Citat
refi, lad mig selv bestemme hvad jeg gør.

Det gør jeg så...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 23:21

Den første der kan løse mit problem, kan godt vente sig en god præmie, dsa det er vigtigt for mig. Ikke her og nu, men første gang jeg skal downloade nye CARD.

Derfor kom nu, hvis du ved noget. Jeg vil være dig meget yaknemmelig.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 23:24

"gamle" refi.

Lad os nu ikke skændes her.

Jeg har virkelig brug for hjælp. Du er måske en af dem der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-01-07 23:42

Jeg vil glæde mig over, et svar, som kan løse mit problem

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-01-07 00:32

Kæreste refi

Hvad er det ikke jeg har svaret på?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 00:45

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

"Manden" er komplet knoldet i bøtten

Så moralen er... Bland ALDRIG sprut og tudekiks LLLLLLLLLL

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-01-07 00:52

I denne tråd, forventede jeg et seriøst svar, men det fik jeg ikke. Hvoirfor?? spørg så selv i en tråd fra refi eller måske fra klumme.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 00:55

Citat
I denne tråd, forventede jeg et seriøst svar

Du ved vist ikke hvad det betyder

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-01-07 00:55

Træls. Hvorfor er I sådan? Det fatter jeg ikke. Er vi her ikke for at hjælpe hinanden?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 00:57

Jamen der kommer såmænd nok en og hjælper dig frank, når vedkommendes latteranfald er gået over. Er der noget med at du oprindelig er bankuddannet?? Waste of time. Du er født til showbizz. Hold kæft du er morsom

Gid min bankmand var lige så morsom

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-01-07 00:57

Hvis jeg kunne slette min profil her, så gjorde jeg det, men det kan jeg jo desværre ikke, uden stort besvær.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 01:01

Citat
Træls. Hvorfor er I sådan?

Hvis ikke det er gået op for dig de sidste 3-4 timer.....

Så er der vist ikke meget at gøre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-07 01:02

Først "pisser" du på "folk" og bagefter "trygler" du om hjælp

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-07 01:03

Joo frank. Kandu er beregnet til vidensdeling og dermed hjælp til hinanden, men når du godt ved dette, så forstår jeg ikke din kommentar i denne tråd http://www.kandu.dk/Spg99147.aspx hvor du vil lade din "viden" tilflyde en anden privat... altså uden om Kandu??? Er det ikke en noget inkonsekvent holdning, eller er det bare hukommelsen?? LOOL

Med hensyn til at slette din profil, så kan du da bare holde snuden væk. Det har du jo prøvet før, hvor du på bedste tøsemaner smækkede med døren og bekendtgjorde, at du ALDRIG kom tilbage LOOOL Hvor lang tid gik der??? 4 dage mer LOOOL

Annuller spørgsmålet
Fra : Franksp

Dato : 18-01-07 01:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Nej det er ikke det rigtige svar. Jeg er blevet mopper af klumme og refi, så jeg vælger at smutte her fra KanDu.