/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Forslag til ændringer
Fra : bentjuul
Vist : 2260 gange
500 point
Dato : 28-11-06 18:11

Nedenstående har jeg sendt pr. mail til kandu.dk
Citat
Kære Kandu.dk Team

Som helhed syntes jeg det er et ganske godt forum I efterhånden har fået lavet.

Jeg har dog et par ting som jeg syntes burde ændres eller fjernes:

1. Det bør være muligt for den enkelte bruger at vælge om man vil modtage
Private indlæg. Det kan gøres ved at man under sin profil kan de- eller aktivere
denne funktion.

2. Jeg syntes også det er utilfredsstillende, at der ikke er mulighed for
at slette private indlæg. Kan man ikke slette dem, så må der være "nogle"
der skal bruge dem og det kan jo kun være kandu. Private indlæg er så
ikke længere private.
På intet tidspunkt har kandu gjort opmærksom på at Private indlæg ikke kan
slettes igen, det er først opdaget af brugerne ved brug af funktionen.

Jeg vil sætte ? ved lovligheden i ovenstående ud fra citatet nedenunder og
vil afvente Jeres svar inden jeg selv går videre.

Citat fra Kom godt i gang
Det er muligt at skrive et indlæg til en anden bruger hos Kandu.dk, som ingen andre af systemet
kan læse. Dette er nyttigt hvis du vil udveksle private oplysninger med en bruger,
som du ikke ønsker søgemaskinerne eller andre bruger skal kunne se.

For at skrive et privat indlæg skal du gå ind under profillen på den bruger
du vil skrive til, og tryk "Skriv til ....". Du kan også trykke på "Vis private indlæg",
derefter "Skriv indlæg". Nu har du mulighed for at søge efter en person du vil skrive til.
Citat slut.

3 Så mener jeg at under den enkeltes profil skal det kunne ses af andre brugere hvem
der er Blacklistet, på samme måde som man kan se Historik. Der kan ikke være noget
privat eller hemmeligt i denne funktion, da det vedrører brugerne.

Eller måske skulle funktionen Blacklist helt afskaffes !

Denne mail vil jeg også sætte under kategorien kandu

Med gode kandu hilsner

brugernavn: bentjuul

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 28-11-06 18:28

Det kunne nu også være sjovt med en historik over hvilke tip man har bedømt på lige fod med de spm. man har været involveret i. Tror der er mange eller nogle der bruger en profil til disse bedømmelser og en anden profil til spørgsmål og debatter....

Ampere

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-11-06 18:54

Herfra kan du få et klart ja "bentjuul" til det du har skrevet.

Eyvind.

Et lille men er dog, at jeg syntes blacklistefunktionen er god som nødbremse.
At der så er nogen som ikke er voksne nok til at forveksle chikane med uenighed er en anden ting.
Direkte angreb i folks tråde bør kunne stoppes, med en blacklistning.

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 28-11-06 19:02

Fint formuleret, enig herfra mvh B&S

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-06 21:07
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-11-06 22:10

Svar fra kandu
Citat
Sent: Tuesday, November 28, 2006 8:14 PM
Subject: RE: Forslag

Hej BentJuul

Tak for dine fine forslag.

Punkt 1 og 2 har vi haft oppe mange gange, men har ikke turde at gøre noget ved det da der kan opstå problemer i denne forbindelse. Hvis du har en løsning på disse, så vil jeg godt sørge for emnerne bliver taget op igen.

Problemet er at en privat indlægsdebat er ikke som e-mails hvor 2 personer har 2 forskellige kopier, men er derimod som et spørgsmål hvor der kun er 2 personer som kan deltage, men der er kun 1 kopi på serveren.

1. Hvis du selv kan deaktivere private mails, hvad så hvis du er i gang med debat med en person, hvad skal der ske med dette indlæg?

2. Hvis du skal kunne slette private indlæg (som kun ligger 1 gang), hvad skal der så ske hos modparten, hvis han/hun ønsker at gemme denne private indlægsdebat?

3. Dette er et nyt forslag, og det vil jeg sende videre til vores udviklere og høre om der skulle være nogle problemer forbundet med dette.

Med venlig hilsen

Søren Jensen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-11-06 22:21

Citat
Hej Søren Jensen

Tak for den meget hurtige respons.
Jeg har desværre kun slutresultatet, ikke den direkte løsningsmodel, men det håber jeg kandu's udviklere har, men vil tilføje følgende til punkterne:

1. Hvis man kan deaktive totalt for Private indlæg i sin profil, kommer man ikke i situationen at man er midt i en debat med andre. Problemet er nu, at man er tvunget til at modtage Private indlæg. Der er ikke en frivillighed !

2. Hvis jeg sletter Private indlæg - så skulle min profil ikke linke til disse indlæg mere og dermed være væk hos mig, men derfor kan de godt være at se hos den anden bruger, men hvis denne så også vælger at slette dem - så skulle de forsvinde helt ud af kandu's server.
Det var selvfølgelig at foretrække at det var en mere email lignende funktion - som der kunne vælges til eller fra, men det vil nok koste for meget.

3. Jeg er glad for at I vil kigge på det. Tak

Med gode kandu hilsner

bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-06 22:32

ad.1 :

Hvorfor skulle der være problemer med at vælge private beskeder til/fra, når det intet problem er i forhold til blacklistning, som kan slås til/fra i div. tråde?

ad. 2 :

Så kan 'modparten' passende have sin profil bundet til databaseoplysningerne eller vælge også at slette indlæget.

Såfremt begge har slettet? Så skal tråden helt ud af vagten ...også fra Google mm.

ad. 3 :

Lyder som en rigtig go' idé

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-06 02:18

Min mening kan du læse her: http://www.kandu.dk/spg97054.aspx#1053528 det er som skrevet på mit tastatur

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-06 12:28

Det er bare helt fantastisk, jeg har lige fået denne mail fra kandu.dk
Citat
Hej BentJuul

Så er alle dine 3 ønsker blevet lagt op.

1. Du kan nu inde fra din profil, fortælle at du kun ønsker at dine favorit brugere skal kunne skrive direkte til dig.
2. Du kan nu slette afsluttede private debatter.
3. Nu er det så frit tilgængeligt hvem man har på sin blackliste.

Du og din familie må have en rigtig god jul.

Med venlig hilsen

Søren Jensen

Tak til Kandu.dk

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-06 12:41

Jeg skal lige indskyde, at jeg endnu ikke har afprøvet de nye funktioner

//bentjuul

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 12:43

Super...........................

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-06 12:51

1. enig
2. enig
3. ikke enig

Sig mig, keder du dig Bentjuul?! ...Blacklisningsfunktionen virker jo.
Aldrig har der været så lidt fnidder og boksekampe på kandu, som siden denne funktion kom på banen, så hvorfor i himlens navn lave om på det?!

Jeg har lidt svært ved at se det gavnlige i, at man i diverse profiler kan se hvem der er blacklistet. Jeg er sikker på det vil skabe en masse unødigt ævl og kævl. Men igen, det er måske det som efterlyses?!

Jeg kan lige forestille mig en masse tråde med overskriften: "hvorfor er XXXX BL hos XXXX"
eller: "Kæft en lang BL XXXX har" osv. osv.

Jeg synes ikke det er en god idé. Derimod er det helt i orden, hvis det bliver lavet sådan, at det kan ses at en profil gør brug af BL funktionen (uden at det kan ses hvem der er BL). På den måde kan folk der er modstander af at deltage i en tråd, hvor ikke alle er velkomne, vælge ikke selv at deltage..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-06 13:00

Næh, jeg keder mig ikke og hvis jeg gør, så går jeg ind i din profil og ser på det dejlige billede af din skønne datter og så forsvinder kedsomheden og jeg begynder at tænke på da mine egne børn var i den alder.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 13:04

Blacklistnings listen er Ok.

..men hvor finder jeg en liste over mine favoritbrugere (..jeg har vist kun 2 i øjeblikket), da man jo tilsyneladende skal tilføje en bruger som en sådan for at kunne skrive en privat besked?

Jeg har da lige skrevet privat til benjuul for at teste og jeg kunne godt sende et privat indlæg, men så er spørgsmålet om bentjull kan 'se' det?

..eller er det brugeren som skal have mig som favorit for at jeg kan skrive et privat indlæg? Det fremgår ikke tydeligt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-06 13:08

Når jeg vil slette mine beskeder, så får jeg: "der er desværre sket en fejl"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 13:11

..og creamygirl; hvad hvis spørgeren først blacklister 'uønskede' kommentatorer, når 'fuglen' ER gået i nettet?

Jeg er enig i at det bedste ville være, at hvis en bruger har NOGEN SOM HELST blacklistet, så bør det fremgå som et ikon i ALLE spørgsmål vedkommende stiller. Profilnavnene er i og for sig bedøvende ligegyldige i dén forbindelse. Det medgiver jeg dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-06 13:12

Jeg har lige prøvet at slette et privat indlæg, men der framkommer en fejl - dette har jeg skrevet til kandu.

Hvis jeg fjerner krydset for at modtage private indlæg, så er det kun mine favoritter der skulle kunne skrive.

Jeg har endnu ikke fjernet det, for jeg skal først have lavet nogle flere favoritter.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-06 13:13

Super duper

Det viser sig jo at det kan betale sig at gå i dialog med Kandu

Må Internettet være med Kandu og os andre......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-06 13:17

Hmmmm

Man kan stadig ikke slette "gamle lukkede private indlæg"

Funktionen er der - men virker ikke (giver fejlmelding)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-06 13:17

indlæg = beskeder selvfølgelig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-06 13:23

høhø, det virker nada.

Hos dem der har rigtig mange brugere på deres BL kan man kun se de første 15

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 13:26

Jeg kan heller ikke finde muligheden for at slette afsluttede privat indlæg nogen steder.

HJÆLP

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 13:30

Noget af det virker.
Kan ikke slette afsluttede PB
Man kan se hvem der er blacklistet hos e.c
Jeg fandt ikke det om favorit PB

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 13:37

Man kan ikke slette afsluttede PB'er "Der er desværre sket en fejl"

Bl funktionen, der søgte jeg på en profil, som skulle have 30 på sin blackliste LOOL, men kun de 15 af dem kunne jeg se.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 13:42

Hvor er den dersens 'slette mulighed'? (...selvom i siger den ikke virker.)

Jeg har ikke noget hverken under 'Vis private indlæg' eller under selve de afsluttede spørgsmål, hvis jeg klikker mig ind på dem. Der står stadig bare nederst:
Citat
molokyle, du har følgende muligheder

--------------------------------------------------------------------------------
Denne private debat er blevet afsluttet, det er derfor ikke længere muligt at skrive en kommentar.

Under 'favoritter' har jeg ingen brugere, men kun 2 tråde tilmeldt, selvom jeg lige har oprettet en favoritbruger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-06 13:44

Klik på det STORE røde kryds Molo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 13:45

Molo

I private afsluttede indlæg er der et RØDT kryds. Klik på det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 13:45

..og jeg kan stadig ikke komme ind her: http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30701

Hvis jeg prøver kommer den velkendte 'hilsen' : http://www.kandu.dk/pageerror.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-06 13:47

Ja - molo

Gør det nu - men det virker ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-06 13:48

PS

Har du ikke farveskærm er krydset gråt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 13:49

Ok. Jeg ku' jo også bare have læst 'title' teksten ved mouseover ...med stavefejl og det hele
Kode
<input type="image" name="ctl00$kanduContent$winFinish$DataList1$ctl01$imgRemquest" id="ctl00_kanduContent_winFinish_DataList1_ctl01_imgRemquest" title="Fjern dennee debat fra dine private indlæg" src="App_Themes/Normal/Images/Buttons/list/del.gif" style="border-width:0px;" />

Tak </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 13:51

Godt så ! ...og listen over mine favoritbrugere?

Hvor er det så lige jeg finder den?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 13:57

Jeg har fjernet en Privat Besked..................................den lå ude i min postkasse.

Inden de morsomme kommer på banen...............ja den er lagt ind til naboen, for det var til ham.

Men her er det kun forventningens glæde som er fremherskende.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 13:58

Molo

Hvis du tidligere var bedre til at finde "huller" så ved du jo hvordan det fungerer.

Dine favorit brugere finder du i "private indlæg" "skriv indlæg"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 14:02

I 'Vis din profil'->Historik->Favoriter kan jeg til gengæld sagten slette:

Citat
Dine favorit Spørgsmål

Alle grupper side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

X

--------------------------------------------------------------------------------
[1-1] af 1 side : 1 af 1

..med klik på: http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/Images/Buttons/list/del.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 14:06

Tak ans
Det var nok fordi jeg kiggede dér INDEN jeg fik oprettet en favoritbruger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 14:07

Tak Ans du ved også alting.
Hvordan vælger man så at det kun er favoritter der må skrive til PB.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 14:08

Citat
3. Nu er det så frit tilgængeligt hvem man har på sin blackliste.

Jeg mener, at det er en privat sag, som ikke bør offentliggøres på kandu.
Det næste bliver vel så at alle brugere skal kunne se, hvem vi hver især har som favoritbrugere.

Desuden kan jeg slet ikke fatte, at teamet bag kandu p.g.a. en enkelt brugers mail/korrenspondance angående blacklistefunktionen bare ændre det.

Så nu vil jeg skrive til kandu om at få den funktion slettet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 14:10

e.c -> Ved i 'Rediger profil' at rulle lidt ned og fjerne fluebenet fra:
Citat
Tillad private indlæg
Hvis du klikker dette felt fra, vil ingen brugere kunne sende private indlæg til dig, med mindre de er registreret som en af dine favorit brugere

[V] Tillad alle at sende mig private indlæg

..fortalte bentjuul mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 14:15

ans ->
Citat
Jeg mener, at det er en privat sag, som ikke bør offentliggøres på kandu.

..og hvorfor så dét?

Man kan da også læse, hvem som har spurgt om hvad, hvem som deltager i trådene (..selvom man ikke selv deltager), hvilke svar hvilke profiler har fået accepteret osv.

Hvorfor skulle det være 'hemmeligt'? Det er jo brugerens eget valg at blackliste profiler. Dette valg bør man da stå ved.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 14:16

Hold da k...... hvor er i dygtige.
Jeg får lyst til at give jer 10 point hver.............men nøjes med:

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 14:16

...men som jeg har skrevet tidligere: En ret ligegyldig funktion ud over at man kan konstatere at vedkommende ikke tillader en fri debat i sine spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-06 14:20

Citat
En ret ligegyldig funktion ud over at man kan konstatere at vedkommende ikke tillader en fri debat i sine spørgsmål

Eller!!

En ret ligegyldig funktion ud over at man kan konstatere at vedkommende ikke tillader unødvendigt fnidder i sine spørgsmål...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 14:27

Jeg mener ikke at det kan være rigtigt at jeg i en hvilken som helst profil kan se hvem han/hun har blacklistet.

Det burde så være sådan "Når jeg går ind i min egen profil, så er det kun mig, der kan se, hvem der har blacklistet mig"

Det rager sgu da ikke alle brugere på kandu, hvem der har blacklistet hvem.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 14:29

Personjægere kan smides ud af et spørgsmål.
Det er jo så op til den jagede ikke at diskutere med en der ikke er der.
Fri for private beskeder, og fri for at hjælpe uden indblanding.

Til oplysning har jeg kun een favorit der kan skrive til mig i Kandu.
3 vrøvlehoveder er blacklistet og den ene er samtidig favorit.

Hvis jeg ellers husker at få åbnet skajp så er emesen stadig der.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-06 14:33

e.c

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 16:06

Nu er det muligt at fjerne private afsluttede indlæg

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 16:16

Tak - ses om 120 klik.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 16:33

ans ->

Så 'rager' det altså heller ikke andre brugere hvem, som har svaret/'fået accepteret' et spørgsmål ...eller hva' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 17:02

Så er alle private indlæg slettet - dog skal de slettes i begge ender, for at være helt væk.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 17:04

Molo

Det synes jeg er noget helt andet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-11-06 17:13

Arhhh det var fint at få en oprydningsfunktion!

Så mangler vi bare at søgefunktionen duer igen.

At andre kan se hvem jeg blacklister er jeg græsk/katolsk med. Men det er hylende skægt at kigge fortalerne for fjernelse af BL funktionen i kortene og se hvor mange de selv har blacklistet. LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 17:29

Søgefunktionen vil jeg også mene er vigtig at få lavet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 17:30

Tal pænt 3773 eller du kommer i den offenlige blacklistegabestok.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-06 17:34

Citat
Desuden kan jeg slet ikke fatte, at teamet bag kandu p.g.a. en enkelt brugers mail/korrenspondance angående blacklistefunktionen bare ændre det.

det er da set før ans - men nu kunne det jo tænkes at andre var enige og også havde kontaktet kandu.

Citat
Jeg mener ikke at det kan være rigtigt at jeg i en hvilken som helst profil kan se hvem han/hun har blacklistet.

Det burde så være sådan "Når jeg går ind i min egen profil, så er det kun mig, der kan se, hvem der har blacklistet mig"

Der er vi bare uenige - da kandu.dk er et åbent forum tilgængelig for alle.

Jeg går ind for åbenhed hvor grænsen er "hvem er brugeren bag et nick" blacklistefunktionen er en knægtelse af ytringsfrihed som jeg helst så fjernet, men accepterer at vi desværre ikke kom af med den igen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 17:44

Så vil jeg da gå ind for, at det er muligt at se, hvem der har flere nick på kandu.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 17:49

Jeg er glad for at de personer som blev jagtet nu har en mulighed for at fravælge ubehagelige indslag.
Så er spøgsmålet om alle skal have mulighed for at se hvem der er blacklistet.
Det er ikke rart at være hængt ud uden grund.
Andre kan se hvorfor der ikke svares på meningsudvekslinger, hvis det evt. er uenighed som er årsagen til blacklistningen, og kan så også forlade tråden.

Personangreb via privat besked er nu også begrænset.

Så jeg må sige at være tilfreds

Ps. Der er jo stadig mulighed for lægge en mailadresse som kan benyttes...........helt privat.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 17:50

Hvis vi nu skal snage i hvem, der har blacklistet hvem, så kan vi jo også snage i hvem der har mere end 1 nick her på kandu.

Men er det at gå over stregen? Vil det krænke for meget af privatlivets fred?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-11-06 17:51

Emesen / Eyvind / Emesen. /e.c

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-06 17:58

Jeg syntes det er 3 gode forbedringer vi har fået, og er der nogle der er utilfreds med blackliste funktionen som den er nu - kan de så istedet for, glæde sig over de to andre nye funktioner hvor vi selv bestemmer om vi vil have private indlæg og at private indlæg kan slettes.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 17:58

Citat
Ps. Der er jo stadig mulighed for lægge en mailadresse som kan benyttes...........helt privat.

Skulle den så lægges i private indlæg, hvis brugeren har frabedt sig private indlæg.

Jeg kan godt se, at der har været oprydning i private indlæg, men så længe jeg ikke selv har slettet dem, så kan jeg læse dem

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-06 18:07

Ja private indlæg, virker faktisk som email nu - hvor den ene måske sletter dem og den anden vil beholde dem.

Jeg har intet imod at andre kan se mine nick's, men vi kan ikke få dem slettet, det har jeg forespurgt kandu om. Og ans - du kender jo de flestes dobbeltprofiler !

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 18:13

Det er så din mening

Citat
Jeg syntes det er 3 gode forbedringer vi har fået, og er der nogle der er utilfreds med blackliste funktionen som den er nu - kan de så istedet for, glæde sig over de to andre nye funktioner hvor vi selv bestemmer om vi vil have private indlæg og at private indlæg kan slettes.

Det kan da ikke være rigtigt, at du med en mail til kandu, kan få ændret blacklistefunktionen.

Der er jo ikke enighed om den funktion blandt brugerne, men at de (teamet bag kandu) så har valgt din løsning, ja det har jeg svært ved at forstå.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-06 18:18

Hvis dobbeltprofiler der er hvis er hvist ligegyldigt - de fleste kendes i forvejen.....

Men det burde slet ikke være muligt at oprette dobbeltprofiler....

Hvordan det skulle kunne gøres umuligt skal jeg ikke gøre mig klog på

Men hvad vil folk med dobbeltprofiler udover at svare på deres egne spørgsmål eller ikke at ville være bekendt hvad man skriver......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-06 18:22

Nyt forslag - STAVEKONTROL

hvist = vist

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-06 18:30

Citat
Det kan da ikke være rigtigt, at du med en mail til kandu, kan få ændret blacklistefunktionen.

Der er jo ikke enighed om den funktion blandt brugerne, men at de (teamet bag kandu) så har valgt din løsning, ja det har jeg svært ved at forstå.

Lad nu være med at surmule ans - der er to andre forbedringer du er glad for eller hva'

At kandu har ændret blacklisten, er måske fordi der været andre henvendelser om denne, det er sikkert ikke denne ene mail der har gjort det.

Og nej der er måske ikke enighed blandt brugerne, men vi kunne ikke komme af med den igen. Er der noget der er blevet misbrugt så er det den funktion. Og jeg har da intet imod at andre kan se hvem jeg evt i fremtiden blacklister - det er et åbent forum.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 20:34

3773 -> http://www.kandu.dk/spg97054.aspx#1054048

Ja !!! ...det er 'sjovt'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 20:37

3773 -> Især; hvis man 'sammenkøre' og 'krydsreferere' disse blacklistninger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-11-06 00:31

Jeg give Ans ret her, en åben blackliste er ikke til nogens gavn,
blackliste er i ordet negativt, der burde i stedet være en positivliste.
Man kunne så ved et spørgsmål kun give adgang til dem der er positive nok(hej molo )

+/-lister burde erstattes/udvides af/med 'aura',
på den måde at alle til en hver tid kan sætte en auraværdi på en profils aura,
eks 1-20 , en profils aura er så gennemsnittet af hvad en mængde andre brugere har givet,
man skal så selv sætte hvad man vil acceptere,
eks. profiles med en aura under 5 er ikke velkommen i mit indlæg !
Dette mener jeg er mere reelt, da profilen selv bestemmer ved sin adfærd,
og bedømmelsen er udjævnet til alle brugeres fælles mening.

At henvendelse fra en bruger, kan får åbnet en liste,
der ellers er hvad jeg vil betegne som privatliv, det er totalt far out !
Det samme skete dengang at folk regnede med at deres bedømmelse af tip, var givet annonymt,
Pliing, pludselig en dag kunne alle se hvad alle gav !

Hvad bliver det næste ???
At knudtud en formiddag foreslår at alles emailadresser skal være offentlige,
og at de så er det om eftermiddagen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-06 01:25

Måske er det min ammehjerne, men helt ærligt natmaden

Det der aura shit er da det værste ævl jeg længe har læst! ..Vi taler altså om et ganske lille forum på nettet hér - og ikke om hvem man har lyst til at invitere til teselskab med efterfølgende foredrag "kend din egen og andres Aura"

Alt det andet du skriver kan jeg kun være enig i. Jeg mener heller ikke, at teamet har handlet helt efter bogen ved bare sådan uden videre at fjerne sløret fra folks blacklister. Præcis som du også skriver, at de med det nye kandu uden videre gjorde alle tipsvurderinger synlige, på trods af, at der i det gamle kandu højt og tydeligt stod skrevet, at man hvis man valgte at vurdere et tip, så var man anonym!

Tiltag udført på denne måde, er efter min bedste overbevisning IKKE i orden.

Nu er det så blevet som de 6-7 fortalere her i tråden har ønsket det - og personligt er jeg ligeglad med, at folk kan se hvem der er på min blackliste. Men sådan er det jo langt fra sikkert, at alle tænker. Desuden kunne jeg ALDRIG selv finde på, hvis jeg styrede et forum, bare sådan uden videre at forandre noget (som endda er ganske nyt), uden lige først at stikke en finger i jorden hos mere end blot en enkelt bruger der henvender sig via en mail med ændringsforslag..

Det ændrer for mit vedkommende ikke en dyt, om så der har været ½ mill andre end bentjuul der har henvendt sig med lignende forslag. Det mindste teamet kunne have gjort, var at varsle de nye ændringer med et tip!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-11-06 02:10

Jamen creamy dog, der er da både mig og mig og mig og ....
Tanken var bare at sprede brugeres popularitet ud til bedømmelse af alle,
Altså en generel mening om en brugers opførsel, det kunne vel rette op på visse indlægs indhold.

Og i resten , jo der er vi enige, jeg har bare ikke ammehjerne

med den lille pige

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 02:47

natmaden -> Hvilken klasse går du i?
Citat
+/-lister burde erstattes/udvides af/med 'aura',

Det er præcis sådan det virker/virkede på Hot'o'Not : http://www.hotornot.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 02:53

natmaden -> Med mulighed for flere profiler vil:
Citat
Tanken var bare at sprede brugeres popularitet ud til bedømmelse af alle,

..garanteret føre til multible kloner i forsøget på at blive populær

En karakterbog vil jeg meget gerne have mig frabedt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 02:55

..ikke kun pga. de evt. 'dumpekarakterer'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 04:02

Så blev der lukket for den 'varme' hane (..ikke flere 'private' beskeder)

Alligevel blev det (..foreløbigt) til 4 X 15 stk. favoritter, som nu kan genere mig i fred og ro

Jeg savner dog at kunne sortere min 'favoritliste' alfabetisk

Hvis nogen synes de mangler på min favoritliste? ...så kan de jo bare skrive en privat besked

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-11-06 04:06

Ja, desværre er de to andre tiltag om private indlæg helt forbigået hos de par brugere der er imod en åben blackliste. Ingen kommentarer til det, det er åbenbart OK at en enkelts brugers mail har fået private indlæg ændret ??????

Næh, blacklistefunktionen som også berører alle i dette forum, og i mange situationer giver en skævvridning i en debat og som i den grad er blevet misbrugt, den skal gemmes af vejen. Jeg har ikke hørt et eneste argument der taler for at den den ikke skulle være åben.

Så må I have mig undskyldt, det er lidt naivt at tro at min mails alene har været årsag til ændringerne, men mailen har måske været med til at give kandu nogle ideer til at løse funktioner som de gerne ville have ændret, måske pga af mange andre brugeres mail også.

Det har da været almindeligt brugt indtil idag, at havde man nogle forslag til ændring, så sendte man det til kandu. Det ved jeg da andre brugt !!

Og ja, jeg kunne da bare ha' ladet være med at offentliggøre mailen jeg sendte, men mente at det at det var af almen interesse. At så I først reagerer når tingene er en realitet, det er bare ærgeligt.

Som I kan se i den første mail, så var kandu bekendt med at jeg ville offentliggøre den og kunne følge med her i tråden, inden ændringerne. Men desværre er interessen for tråden først kommet efter ændringerne.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 05:05

Om man kan læse hvilke profiler som er blacklistet af hvem er en 'ligegyldig' oplysning, men jeg kan som bentjuul til min død ikke se noget 'forkert' i en sådan 'offentliggørelse'.

Jeg vil da også gerne efterlyse argumenter for at blacklisten 'bør' være 'hemmelig'?

Må Søren ikke se at Sofie har blacklistet Jonas?

..fordi Jonas argumenter støtter Sørens kommentarer og det ikke 'passer' i Sofies kram?

Nogen som har en skjult dagsorden de ikke vil ud med?

Det bli'r sværere at effektuere, som landet ligger nu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-11-06 09:06

Men stadig Bent Juul:
Citat
Herfra kan du få et klart ja "bentjuul" til det du har skrevet

Så du står ikke alene med dit forslag/henvendelse.

Og molokyle har for en gangs skyld ret i at blacklistning bør være åben.
Så tilgodeses nemlig to ting.
Personjægeren kan stadig holdes ude af den jagedes tråd.
Uenighedsblokkering gøres synlig, så alle kan se at ytringsfriheden får mundkurv på.

For naturligvis bør uenighed ikke udelukke argumenterne.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-11-06 13:36

Ja meninger er der mange af !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-06 13:57

Ja....

Alle 50 Kandubrugere har deres egen

Nogle endda FLERE meninger

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-11-06 14:20

Hvorfor kan man ikke se Favorit lister
Hvad er foremålet med kandu's nyhedsbrev.
Det er da vist kun deltagere i denne tråd, der kender til ændringerne.
Molo og andre kik på http://eksperten.dk (det er muligt at man skal være logget ind)
og ordet 'aura' var en fejl fra min side , de kalder det Karma,
screendump af min konto http://natmaden.dk/image1.jpg

Læg bla. også mærke til toppen af profilen.
Citat
Sidste nyt fra Eksperten : 1. skridt i moderniseringen af Eksperten
Som led i den store modernisering af Eksperten vil vi gerne have dig til at besvare nogle spørgsmål. Vi er interesserede i feedback, således at vi kan sørge for, at eksperten bliver tilpasset dig som ... [læs mere]

Ja meninger er der mange af !

Men at kandu ændre i personlige profilting uden at informere arogant/ børneagtigt/ amatør.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-11-06 14:28

Citat
Alle 50 Kandubrugere har deres egen

Nogle endda FLERE meninger

refi du er nr 78 på min favorit-liste

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-06 14:49

Har du sorteret alfabetisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-06 14:53

Husk lige at sortere alle dobbeltgængere fra

Min favoritliste er tom - betyder det så at jeg er alene på Kandu

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-11-06 15:07

Ja den er sorteret på kandu vis "længest medlemtid, er øverst"

Ingen i favoritlisten , hmm , , , peg på dit eget profilbillede h.klik og vælg tilføj til foretrukne,
så er du da ikke helt alene

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-11-06 15:18

Dine favorit brugere
Dine favorit brugere side : 1 af 1
--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger
1 emesen
--------------------------------------------------------------------------------
[1-1] af 1 side : 1 af 1

Blacklistet brugere
Liste over de brugere som ikke må kommentere dine indlæg side : 1 af 1
--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato
1 emesen 23-10-2002
2 Eyvind 02-07-2003
3 emesen. 22-02-2005
--------------------------------------------------------------------------------
[1-3] af 3

Og jo det kan man nemlig godt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-06 15:20

Ja det har jeg også lært.....

Kun intelligente mennesker taler med sig selv

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-11-06 15:50

Hvorfor egentlig blokere for spammail, selvfølgelig er det da uretfærdigt , at alle de der
, der bare hved, at jeg mangler vigara / rålux-ure og diverse penislegetøj til min samling,
ikke kan komme igennem, og jeg bør dele da gerne min netbank med dem.
Hvorfor er der nogen der ikke ser reklamen på kandu,
har de sendt en klage , eller stillet et spørgsmål , om hvordan at de får det tilbage.
Det er da også dejligt at kandu bruger 3.prats cookies.
For det hjælper jo.
Eks besøgte jeg et rum-opservatorium i Korea, og straks var hele kanten fyldt op
med piger fra min egen by der virkelig ledte efter mig.
Ja godt jeg ikke blacklistede 3.partscookies ellers havde jeg jo aldrig mødt min nabo
Miss hotass4U kun i tanga, sjov nok, når jeg går hen og kikker på navneskiltet,
så står der enkefru Hansen, ja hun er 83 år og jeg handler for hende tit.

Utroligt hvad en kage mixed med et par tanga'er kan gøre

Overvejer at skrive til folketinget.
Citat
Kære folketing

Som helhed syntes jeg det er et ganske godt forum I efterhånden har fået lavet.

Jeg har dog et par ting som jeg syntes burde ændres eller fjernes:

1. Jeg syntes at det er urimeligt at jeg ikke kan se hvem der har stemt på hvad !
Er det muligt at ofentliggøre disse lister, selvfølgelig med tilbagevirkende kraft!
....

5min, efter...

Jubii jeg fik svar..
Citat
Kære Borger Jørgen
Eders foreslag er bare så fantastisk, og alle tiders vælgerlister er fra nu offentlige!
Vi har samtidig , for at gjøre det hele nemmere fjernet Grundloven.
Givet skattelettelser ved at lukke registertilsynet.
....

Og lad os så få ophævet grænser/integrationskø/arresthuse/pas/miljøstyrelsen ...........

Skriv under her, Husk det fulde personnummer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 17:01

natmaden -> Hvad de 'roder' med på eksperten interesserer mig ikke stort

...heller ikke; selvom jeg har en (oldgammel) profil der

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 17:08

natmaden ->
Citat
Hvorfor egentlig blokere for spammail?

Læs, lyt ...og lær her: http://www.kandu.dk/spg97102.aspx

..men hold dig til teksten

Kandu citat:
Citat
Det er tilladt for os at ændre kandu.dk eller hvad som helst på siderne præcis når vi ønsker det. Det er fordi det er vores sider og vi har programmørerne der kan gøre det, så hvis vi vælger at ændre noget, er du også bundet til at følge disse ændringer, når du besøger kandu.dk.

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 17:10

..sidste citat gælder faktisk også både nybagte mødre og 'gamle' tanter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 17:13

Nogen i tvivl?

http://www.kandu.dk/rules.aspx

..og endnu en gang tak til både berpox og bent-

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-06 17:15

Molo

Derfra og så til at lægge 3. partscookies ind UDEN at advare - der er et stykke......

Så generelt skal man nok passe lidt på med hvad man skriver her på Kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 17:29

Heeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. refi -> At indlægge 3. part cookies uden at oplyse derom er lovstridigt

...at holde sig til teksten i en EULA som citeret; er noget andet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-11-06 17:35

Har du da fået noget oplyst fra Kandu

Nej vel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 17:56

Korrekt. Ikke om cookies ...men jeg kan da læse af denne tråd at 'andre' omlægninger er effektueret

...og med 'baglandet' iorden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-11-06 21:53

Ja så er alt jo godt !
Forlader tråden!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-06 14:57

Stort "TILLYKKE" til kandu.dk ...og ans

Nu virker søgefunktionen igen !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-12-06 15:11

Gør den ? Når jeg søger får jeg ingen resultater fra året 2006

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-06 15:17

Det er måske ikke gået op for Molo at vi er i 2006

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-12-06 15:21

Tiden flyver jo når man har "travlt"!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-06 15:37

Jeg fik resultater fra 2006

ca. kl. 14.45 ..men ikke nu !

Såeh.... mon ik' der arbejdes på 'sagen' ?

Man har da lov at håbe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-12-06 20:19

Genialt , man kan ikke bladere i sin egen blackliste, altså kan man ikke ophæve den bruger som man
vil fjerne fra listen

Resultatet af en hurtig uovervejet beslutning !

Hvis en bil bumper på højre forhjul, så fjerner man det,
nu bumper den ikke mere, men man skal så ikke prøve at dreje til venstre.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-12-06 20:21

molo -> .. >14dage gamle kandu tråde kan vel findes på google

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-06 13:45

natmaden

Du kan jo starte med at slette en af de profiler, som du har blacklistet så må den næste vel komme frem og sådan kan du blive ved indtil du når den bruger, som ikke skal være blacklistet

Så må bu bare huske at blackliste de brugere igen, som nu blev slettet fra listen

Jeg mener stadig, at det er forkert, at alle brugere på kandu kan se hvem, der kan li' hvem.

Hvis bruger A vil vide hvem, der har blacklistet ham eller hende, så burde det efter min mening være på denne måde

" Bruger A kan i sin profil se hvem, der har blacklistet ham/hende."

Hvis jeg går ind i min egen profil, så burde jeg der kunne se hvem, der har blacklistet mig.
Kun mig og ikke alle de andre brugere.

Jeg kan ikke se at det på nogen måde kan bruges til noget at bruger A kan se hvem bruger b,c,d o.sv. har blacklistet. Med mindre man er meget nysgerrig

Hvorfor skal det være muligt at kunne snage i hvem andre brugere vil udelukke fra en tråd?

Til orintering har jeg ingen på min blackliste, så jeg taler ikke for min egens skyld. Min blackliste er heller ikke blevet ryddet p.g.a. den nye funktion.

I januar 2006 havde jeg een bruger på min blackliste, men det var kun for at drille Men sjovt var det.

Det næste bliver vel også at alle skal kunne se hvem, der har hvem som favoritter.

Er det bare brugerne, der sidder og keder sig? Det minder lidt om at fru Hansen ikke ved hvem hr. Jensen nu har på besøg. Ja de er trods alt naboer og bor i den samme boligforening

God weekend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-06 14:11

Molo

Citat
molokyle

Dato : 30-11-06 04:02

--------------------------------------------------------------------------------
Så blev der lukket for den 'varme' hane (..ikke flere 'private' beskeder)

Alligevel blev det (..foreløbigt) til 4 X 15 stk. favoritter, som nu kan genere mig i fred og ro

Jeg savner dog at kunne sortere min 'favoritliste' alfabetisk

Hvis nogen synes de mangler på min favoritliste? ...så kan de jo bare skrive en privat besked

LOOL LOOL

Du som går ind for ytringsfriheden har "kun" lukket 60 brugere ind til at kunne skrive med dig i privat indlæg LOOL

Hvorfor lavede du den liste? Fatter det ikke. Hvis der er nogen på kandu, som elsker at ha' kontakt med andre, så er det dig.

Slet dog den liste og lad alle, som vil i kontakt med dig få mulighed for at kunne skrive til dig privat, hvis de ikke vil ha' det frem i en tråd.

Tror du selv, at der er nogle, som ikke er med på din liste, som ville skrive til dig. Du er godt garderet LOOL

Citat
molokyle

Dato : 30-11-06 05:05

--------------------------------------------------------------------------------
Om man kan læse hvilke profiler som er blacklistet af hvem er en ligegyldig
oplysning, men jeg kan som bentjuul til min død ikke se noget 'forkert' i en sådan 'offentliggørelse'.

Jeg vil da også gerne efterlyse argumenter for at blacklisten 'bør' være 'hemmelig'?

Må Søren ikke se at Sofie har blacklistet Jonas?

..fordi Jonas argumenter støtter Sørens kommentarer og det ikke 'passer' i Sofies kram?

Det bli'r sværere at effektuere, som landet ligger nu

'ligegyldig' og ligegyldig

Citat
Nogen som har en skjult dagsorden de ikke vil ud med?

Den dagsorden står i dine "favoritter" , som kun du kan læse LOOL

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-12-06 14:40

Ans jeg er ikke enig i din betragtning omkring at vise sin blackliste frem.
Eks.
A åbner en tråd
B snakker med men er ikke enig
C snakker med
D snakker med
E stiller uddybende kommentar rettet til B
B svarer ikke for hun er nemlig blacklistet af A grundet uenighed (ej ukvemsord ell. lign. bare uenig)
C og D og især E undrer sig over at B ikke svarer på spørgsmålet fra E

Nu kan C/D/E lige kigge hos A og se den blacklisning af B

Så kan alle som går ind for ytringsfriheden hoppe af tråden..............

Derfor mener jeg det er meget godt, at vise blacklistningen.
Eyvind.

Ps. Ny scorereplik:.........."vil du med ind på nettet og se min blackliste".

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-06 19:52

ans -> Dette tiltag er netop for at demonstrere effekten af natmadens 'aura' eller 'positiv' liste

Ingen 'negativ' udelukkelse... , men en 'positiv' ( ) godkendelse !!!

Som sagt: http://en.wikipedia.org/wiki/Proof_of_concept ...igen ..igen ..igen

Take it ..or leave

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-06 19:59

VÆK med de dersens 'privatisér' funktioner, som 'blacklist' bruger eller 'godkend' bruger

..om så listen er 'positiv' eller 'negativ' !

Kan jeg kun vælge mellem 'skidt' & 'kanel'? ..så foretrækker jeg 'kanel' på min risengrød

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-06 20:21

...ans -> ..og ved du stadig ikke, hvad 'Proof of concept' betyder?

..så kan du jo spørge profilen berpox

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-06 20:24

...men man 'kunne' jo også kalde det: 'Proof of common sense' ..eller: 'Proof of circumstances'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-06 21:15

Molo

Citat
'Proof of concept'

http://www.iamc.dk/proof.html

Du er som altid en af dem, der udnytter hullerne Det har jo tidligere være bevist.

Og din lange "positivliste" kan jeg ikke tage alvorligt. Du tror, at det er dine venner, men er det nu også det. Det samme, som du for lang tid siden pralede af, at du havde så og så mange emails-adresser fra kandubrugere.

bentjuul har nu fået noget ændret på kandu, som er tilpasset dig, men jeg er ikke enig.

Som bruger på kandu kan jeg vel også klage over den afgørelse, som i løbet af et par timer blev ændret p.g.a. en enkelt brugers e-mail til kandu.

Jeg har mindst 4 gange i dette år skrevet til kandu om ændring af søgefunktionen, så den igen ville være optimal.

Der er ikke sket noget som helst andet, end at du har kunnet "læse" i søgefunktionen efter 2005.

Du har tidligere vist at du har kunnet finde "huller", det tror jeg stadig, at du kan, men udnytter dem selv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-06 21:19

ans ->
..og hvad 'ligegyldig oplysning' (..synes jeg personligt) og 'skjult dagsorden' (..et spørgmål) anbelanger? ...så var det et forsøg på at fremstille argumenterne ...eller manglnen på samme; for at listen skulle være anonym, hvilket jeg mener den er i forvejen. Eftersom det jo 'bare' er profilnavne på www.kandu.dk det handler om.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-06 21:25

Kluntet udtrykt: ..og 'skjult dagsorden' (..et spørgmål)

Læs det igen:
Citat
Nogen som har en skjult dagsorden de ikke vil ud med?

Altså .. 'skjult dagsorden' ..er et stillet spørgsmål (..af undertegnede).

Hvorimod en 'ligegyldig oplysning' er en konstatering (.. ligeledes af undertegnede)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-06 21:29

ans ->
Citat
Du har tidligere vist at du har kunnet finde "huller", det tror jeg stadig, at du kan, men udnytter dem selv.

Endnu en 'gisning', som intet har på sig

Jeg har (...som berpox, sidst han blev noget skudt lign. i skoene) INTET at skjule i den retning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-06 21:31

"Jeg har mindst 4 gange i dette år skrevet til kandu om ændring af søgefunktionen, så den igen ville være optimal.

Der er ikke sket noget som helst andet, end at du har kunnet "læse" i søgefunktionen efter 2005"

Der manglede lige ikke, så der skulle have stået :

"Der er ikke sket noget som helst andet, end at du ikke har kunnet "læse" i søgefunktionen efter 2005"
Det gælder de fleste brugere, som ikke er nørder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-06 21:34

molokyle

Dato : 02-12-06 21:29

--------------------------------------------------------------------------------
ans ->

Citat
Du har tidligere vist at du har kunnet finde "huller", det tror jeg stadig, at du kan, men udnytter dem selv.

Endnu en 'gisning', som intet har på sig

Jeg har (...som berpox, sidst han blev noget skudt lign. i skoene) INTET at skjule i den retning

</MOLOKYLE>

Vil du ha' at jeg endnu engang skal bevise, at du tidligere har udnyttet "huller"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-06 21:40

..OG bare liiiige et google link: http://www.google.com/search?q=%22proof+of+concept%27+security&rls=com.microsoft:da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1

Eks.
Citat
Immediately after September 11, 2001, NBAA worked with security professionals and representatives from all facets of business aviation to establish best practices for business aviation security. Those best practices were then developed into a security protocol that the TSA has used in a “proof-of-concept security program.”

Hvorfor mon?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-12-06 21:42

I forhold til indlæg fra ans kl. 21.15

Hold da helt op, det lyder nærmest som bitterhed ans - det er der da ingen grund til.
og ellers

Grænsen for hvad der skal være privat, i åbent forum, må være personen bag et nick.
Hvis noget kan gemmes væk, der vedrører et åbent forum, er det ikke et åbent forum mere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-06 21:43

Korrekt jeg (molokyle) har fundet 'huller', men...
Citat
..det tror jeg stadig, at du kan, men udnytter dem selv.

..er dét jeg mener med udokumentrede 'rygter', som DU søsætter ans!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-06 21:58

Citat
Grænsen for hvad der skal være privat, i åbent forum, må være personen bag et nick.

Det er jo det, jeg mener.

Derfor kan det ikke være rigtigt at kandu uden mit tilsagn giver oplysninger om hvem, jeg har blacklistet eller har på min favoritliste.

Nu er vi endnu ikke nået til hvem, der er på favoritlisten, men det kommer måske også en dag.

Jeg kan stadig bevise at Molo har udnyttet huller på kandu.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-12-06 21:59

Det er vist for højtflyvende for mig nu.
Det var rart hvis det var lidt mere "Proof of common sense" eller KIS[ej S] Keep It Simpel
Argumenter bliver ikke bedre eller mere rigtige af at få tilført lidt "fine" ord.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-12-06 22:10

Citat
Det er jo det, jeg mener.

Derfor kan det ikke være rigtigt at kandu uden mit tilsagn giver oplysninger om hvem, jeg har blacklistet eller har på min favoritliste.

Det har intet med privatpersonen at gøre, men et nick - og vedrører derfor andre brugere som beskrevet i tidligere indlæg af flere.

Men helt enig e.c i ovenstående og nu fjerner jeg fluebenet fra denne tråd

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-12-06 22:22

Det kan du ikke BentJuul, for det er jo din egen tråd.
Men det kan jeg.

Ps. Jeg er stadig glad for de nye tiltag, som jeg syntes er fornuftige.

Pss. Konsekvensen af, at kandu lukker op og i for forskellige adgange, er lukning af privat korrespondance til mig, gennem Kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-06 23:11

bentjuul

Citat
Det har intet med privatpersonen at gøre, men et nick - og vedrører derfor andre brugere som beskrevet i tidligere indlæg af flere.

1+2+3 ..6 = flere

Det er jo godt at ha' opbakning.

Privatperson eller et nick. Er der forskel. Indrømmer da at jeg har et "nick" her på kandu, men jeg er da en privat person. Det vedrører jo ikke dig hvem jeg i virkeligheden er.

Men fint at du i e.c har fundet en forbundsfælle

Til Molo

Ja, så tror jeg at du stadig har fundet huller i "kandu" Det er det du får din tid til at gå med. Du er ikke til at stole på. Jeg glemmer aldrig, at du tidligere gav private e-mail adresser videre til andre brugere.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-12-06 23:32

Ved du hvad ans, jeg behøver ikke opbakning - , men der var ingen grund til at skrive noget, der var skrevet.

Men glæder mig da over, at der er brugere der også kan bruge ændringerne

Citat
Privatperson eller et nick. Er der forskel. Indrømmer da at jeg har et "nick" her på kandu, men jeg er da en privat person. Det vedrører jo ikke dig hvem jeg i virkeligheden er.

Nej og det har jeg netop beskrevet her http://www.kandu.dk/spg97054.aspx#1055518

og med hensyn til resten her
Citat
Til Molo

Ja, så tror jeg at du stadig har fundet huller i "kandu" Det er det du får din tid til at gå med. Du er ikke til at stole på. Jeg glemmer aldrig, at du tidligere gav private e-mail adresser videre til andre brugere.

I det hele taget syntes din bitterhed rigtig at skinne igennem og det har du ingen grund til. Lidt ærgeligt, det minder mig om aj, bare skrevet med andre ord. ærgeligt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-06 23:48

Citat
I det hele taget syntes din bitterhed rigtig at skinne igennem og det har du ingen grund til.

Jamen jamen vi er jo ikke enige. Og så at sammenligne mig med AJ, fordi jeg ikke er enig med dig i de ændringer du i løbet af et par timer fik lavet med kandu. Hvad har det med AJ at gøre.

Er du selv ved at komme på dybt vand, da der ikke er flertal for det DU fik gennemført.

Havde du forventet at alle brugerne på kandu skulle ligge på knæ, for at hylde dig, så har du taget fejl.

Citat
Til Molo

Ja, så tror jeg at du stadig har fundet huller i "kandu" Det er det du får din tid til at gå med. Du er ikke til at stole på. Jeg glemmer aldrig, at du tidligere gav private e-mail adresser videre til andre brugere.

Hvor meget du ved om ovennævnte citat ved jeg så ikke, men til orientering kan jeg fortælle dig, at det ved jeg meget om. Jeg var en af de implicerede.l

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 00:02

Citat
Jeg glemmer aldrig, at du tidligere gav private e-mail adresser videre til andre brugere.

Har jeg viderebragt 'emil madrasser' til andre brugere ans?

Så håber jeg de sover godt på dem

..hvis? Så har det klart været et 'uheld' ..og behørigt undskyld

(...ikke at jeg ka' huske 'noget' ..undtagen for knap 4 år siden.)

I modsat fald? Så synes jeg bestemt du skal hive disse 'madresser' frem igen

Med andre ord : LYV i din mund !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 00:09

Molo

Du prøver bare at gemme dig. Jeg har stadig den mail hvor ikke kun min, men andre e-mail fra brugere på kandu står..

Jeg gengiver dem ikke her på kandu, for sådan er JEG ikke.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-12-06 00:10

Der er forskel på at være uenige - og så både være uenig og bitter, prøv at læs hvordan du selv skriver.

Dit citat om Molo og flere andre indlæg er nøjagtig ligesom aj gør når han ikke får ret og har ikke ret meget at gøre med ændringerne her på kandu at gøre.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-12-06 00:11

ans->
Citat
natmaden

Du kan jo starte med at slette en af de profiler, som du har blacklistet så må den næste vel komme frem og sådan kan du blive ved indtil du når den bruger, som ikke skal være blacklistet

Så må bu bare huske at blackliste de brugere igen, som nu blev slettet fra listen

Det lyder da nemt
Du kommer lige på min +liste

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 00:15

OK med mig natmaden LOOL

Så er du snart på ...... LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 00:19

natmaden

Har du ikke mulighed for at slette nogle af dem der er på blacklisten

Jeg ved kun at jeg har mulighed for at se 15 af dem

Men du er ikke den eneste bruger , der har så mange på blacklisten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 00:26

ans -> En mail til dig personligt med 'andre' kandu brugeres email adresser ?

...og det er en offentliggørelse af email adresser på kandu.dk?

..så de er frit tilgængelige? For alle hér på boardet?

Ikke at jeg husker noget sådant nogensinde er sket

Jeg gemmer ikke 'gamle' emiler, men hvis du mener at have modtget en 'hovsa' emil fra mig med adresser i Cc. feltet i stedet for Bcc. feltet ...så er det mindst 3 år siden!

..og så er jeg ikke engang sikker på et bemeldte 'hovsa' email adresser længere eksisterer. Jeg ved det som sagt ikke, for jeg kan ikke længere huske;hverken mailen eller email adresserne !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-06 00:27

Åhh ja, den mail Molo sendte til det halve kandu. Den husker jeg godt.

Det var jo den gang han gik i total panik, og troede at kandu havde udelukket ham som bruger. Jeg tror sq det var den 1. januar - og måske var han ikke helt klar i hovedet. Det er dog ingen undskyldning for at medsende andres mailadresse i en total ligegyldig mail, hvor han snøfter over sit korte exit!!

Men men men - det er jo typisk Molo, INGEN skulle snydes for at få kendskab til at han ikke kunne logge sig på kandu.... MEGET VIGTIGT INFORMATION

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-06 00:36
Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 00:40

Molo

Det var den 1. januar 2006.

Jeg fik en mail fra dig ,og jeg kunne se, at den var videresendt til 3 andre brugere på kandu.

Citat
...og det er en offentliggørelse af email adresser på kandu.dk?

Det er så ikke en offentligørelse på kandu, men hvilken ret havde du til at videresende min mail adresse til andre brugere på kandu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 00:45

Mon det var denne?

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=31684

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 00:52

ans -> Jeg sendte ingen mail til dig eller andre d. 1. januar 2006. !

..hvis? Så var det DIG som i givet fald havnede på Cc. listen i mailen istedet for på Bcc. listen.

Jeg tror det næppe? D. 1 januar 2006 var jeg på Christiania !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-06 01:00

Du kunne jo fx prøve at klikke på det link jeg lagde længere oppe. Der er i hvert fald ikke mindre end 4 brugere (mig selv incl.) der modtog 2 mails fra dig natten til den 1 januar 2006..

Og jo Molo, de indeholdt mail adresser til andre brugere!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 01:01

Molo

Jeg modtog en privat mail fra dig den 1.1.06, Jeg kunne se at den samme mail var videresendt til andre brugere på kandu.

Ja jeg trorpå, at du var på Christiania LOOL

Læs nu den henvisning creamy kommer med. Jeg er jo ikke den eneste.

Du er ikke til at stole på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 01:03

ans + creamygirl + gambrinus? I kunne jo genudsende (mig) emilen for at genopfriske min hukommelse

Citat
Gambrinus

Dato : 01-01-06 12:48

Jeg ikke fået nogle e-mails fra Kandu endnu.
Til gengæld har jeg fået 2 E-mails fra Molo til min "Rigtige" E-mail adresse.
En adresseret til vixen og en adresseret til Arne Jakobsen.
Er der nogen der kan forklare det ? ? ? ?
Gambrinus
(Jeg er blevet nogenlunde ædru)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 12:59

--------------------------------------------------------------------------------
Gambrinus

De mails har jeg også fået.

Gad vide hvor mange e-mail adresser han har fået delt ud i nat

Kommentar
Fra : Gambrinus

På bemeldte tidspunkt har jeg nemlig vidner på at have opholdt mig under nytårs festivas på Woodstock Christiania.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-12-06 01:05

Nej jeg kan heller ikke selv bladre i b-listen men det går fint i f+listen!
Du er nu på f+listen , det kan ingen se, måske om et par dag

Sjovt at det er b-listen der udspys til offentilig beskuelse, og ikke f+listen.
Sjovt at man gør det uden videre info, jeg mener at det er krænkende,
og har givet mig en smag af mistillid om hvornår at andet personligt åbnes til beskuelse,
enda uden at brugerne informeres.
At nogen vil forsvare det, det fatter jeg nada af !

Ja intet skjult, bent(blåbånd)juul, hvorfor skjuler du din adgangskode ?
fra din profil
Citat
Hvis der skulle være nogle brugere der ønsker en Gmail fra Google med 2.3Gb plads så send en mail til mig - så vil jeg sende en invitation til Gmail.

hvorfor ikke bare udgive dem i et tips, eller er de hemelige, eller ønsker du at sotere i dem der
sender en mail til dig, og du skriver ikke at du vil være diskret, med afsenders mail@..

Måke burde båndet være lyseblåt !
Og hvis dettte blå bånd skal have en troværdig værdi, hvem tildeler det og hvordan består man,
ja for man kan vel ikke bare sådan lige snuppe et for sjovt vel.
Netbutikkernes E-Mærke, er det også et mærke man bare sætter på sin butik ?
Nej vel, der skal godkendelse til !

Citat
Hvis der skulle være nogle brugere der ønsker en Gmail fra Google med 2.3Gb plads så send en mail til mig - så vil jeg sende en invitation til Gmail.

Som bruger af Gmail fra Google® hvor almindelige dødelige skal inviteres for at være med.
Er det så ikke sådan at alle der ikke er med, det er som udgangspunkt blacklistede. ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 01:08

..og I er sikre på de evt. ikke stammer fra f.eks AJ ? (...ikke at jeg vil skyde andre brugere noget i skoene), men jeg kan ærlig talt ikke huske så meget fra denne nytårsnat ...andet end at jeg med GARANTI befandt mig under affyring af raketter og afrygning af store cigarer fra kl. 10.30 til 1.30 nytårsnat på CA. sidste år.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 01:11

Ps. Jeg befandt mig iøvigt heller ikke i bemeldte tråd pågældende tidspunkt!

..og så kan man jo postulere hvad som helst.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-06 01:12

Du glemte Tedd, som jo også fik mail fra dig. Desuden ved jeg at også Klumme fik det, men hey, du vil ikke indrømme at du kvajede dig!!!

Jamen skal vi så ikke bare skyde hele lortet over på AJ. Han er jo så "dum" og ikke ret mange bryder sig om ham, så det er jo fjong lige at påklistre ham en sådan gestus ..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 01:16

Øeh.. 22.30 til 1.45 for at være helt korrekt

..jeg har lige 'konforreret' med 'gutterne'

Har jeg sendt noget 'privat' kl. 'derefter' og 24 timer frem? Såeh....

Ka' jeg ik' huske en 'skid'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-06 01:16

Citat
Ps. Jeg befandt mig iøvigt heller ikke i bemeldte tråd pågældende tidspunkt!

..og så kan man jo postulere hvad som helst.

Nej det gjorde du ikke - for du kunne IKKE logge dig ind på kandus side. Det var jo dét du synes vi allesammen skulle vide!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-12-06 01:21

Christiania har da et udemærket 'åbent' internet til fri afbenyttelse for enhver
Eller er det også blevet b-listet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-06 01:27

http://www.kandu.dk/spg80128.aspx#881633

Så er AJ renset for mistanke - og så gider jeg ikke høre flere vrøvlehistorier fra dig af

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 01:28

Molo

Du var så langt ude at det ikke gik op for dig, at der var kommet et nyt kandu.
Man skulle logge ind igen, men det kunne du ikke finde ud af. Men finde ud af at videresende private mailadresser til flere brugere på kandu, det kunne du .

Jeg finder lige den mail/tråd hvor også emesen og fordi han tror at du er blevet smidt ud af kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 01:32

creamy LOOOOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 01:39

..og hvis jeg var jer? ...og ytrede mig om andre brugeres færden UDEN for dette forum = www.kandu.dk ville jeg nok gå en smule mere stille med dørene, om hvad andre brugere 'foretager' sig i deres private email korrenspondance.

Især; når 'vedkommende' ikke er til stede jf. tråden:

http://www.kandu.dk/Spg80117.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 01:43

Molo

Hvilken ret mente du at ha' i at videregive e-mail adresser til andre brugere på kandu ???????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-06 01:48

Vor herre bevares, hvor er du dog usmagelig!

Du sidder en nytårsnat og spammer bl.a min mailbox, hvor du vrælende beretter et stort kandu farvel - og tak for alt og blah blah..

Du massesender denne mail til Gud ved hvor mange - og sender flere brugeres mail adresse med denne mail. Nu sidder du så 1 år senere - og Gud døde mig om du ikke først benægter - dernæst skyder du lidt til, at det måske er AJ, der har kvajet sig - for til sidst at tude over, at man i en tråd gør opmærksom på, hvor uheldigt det du har foretaget dig ER!!

Grow up mand - du er intet mindre end patetisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 01:52

..og jeg har mere end 50 email adresser fra dette forum, som folk SELV har forsynet mig med. Det er bestemt ikke adresser, som jeg illegalt eller 'uretmæssigt' er kommet i besiddelse af, men nogen folk 'selv har givet mig UDEN forespørgelse, så vær glad for at 'skaden' ikke var større end den ku' holdes inden for kandu's vægge. Men I vil måske gerne ha' at jeg lader disse adresser gå videre?

"No fucking way" ...sådan er jeg heller ikke ...og dét burde I sgu vide

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 01:53

Molo husker du også denne tråd

emesen er så ked af at du er "blevet smidt ud af kandu" Du var ikke blevet smidt ud, men du fattede nada http://www.kandu.dk/Spg80133.aspx

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 01:55

creamygirl -> ...og du er et direkte ubehageligt selskab efterhånden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 01:57

ans -> Joeh... jeg fattede skam

Hvornår gør du?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 02:05

Hvordan skulle jeg komme i besiddelse af jeres email adresser og 'sprede' dem, hvis ikke det liiiige det var for jeres uimodståeleige trang til at udgive dem selv?

http://1984.dk/

Fjolser !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 02:11

Molo

Hvorfor skulle jeg så have en "afskedsmail" fra dig. Det var en privat mail, men du gav min mail adresse videre til andre.

Du er ikke til at stole på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 02:16

Jeg indrømmer for åbentbart at have 'forbrudt' mig for:

Citat
6. E-mailadresser i mailinglister og masseudsendelser skal altid skrives i BCC: feltet. Ellers kan alle se alles mailadresser. Det er ikke alene generende for mange mennesker, det kan også skabe voldsommme ridser i et ellers godt ry. Og så kan det betyde, at man forærer sine kunder væk - se fx artiklen "Et fatalt klik på en computer" på: Vinavisen.dk.

..men adresserne må jo have kommet et 'sted' fra?

..og jeg deler ellers ikke 'rundhåndet' ud af disse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 02:19

Citat
molokyle

Dato : 03-12-06 02:05

--------------------------------------------------------------------------------
Hvordan skulle jeg komme i besiddelse af jeres email adresser og 'sprede' dem, hvis ikke det liiiige det var for jeres uimodståeleige trang til at udgive dem selv?

Hold da kæft hvor er du dum. Du er jo ikke til at stole på. Hvis du får en mail-adresse fra en bruger, så mener du at du er i din gode ret til at viderebringe fordi brugeren har været så dum at gi' dig mailadressen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 02:26

Molo

Du fik min mailadresse fordi jeg skulle spise æbleskiver sammen med dig og the1best.

Husker du stadig det?????

Men at du sådan uden videre giver min mail-adresse til andre brugere på kandu viser mere om dig end mig.

Forståeligt at ingen kan bruge dig, hvis du ikke kan overkomme tavshedspligten.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 02:27

...men hvad 'rager' det andre brugere på kandu.dk, at du og andre fejlagtigt har modtaget en privat mail fra mig for et år siden?

Hvis ikke liiiige det er fordi, at du og andre IKKE skulle have oplyst en email adresse til en, som du/I ikke stolede på?

..og hvis denne 'nogen' laver en 'fejl' jf. Bcc. contra Cc. i feltet i et email program, så udstille denne 'fejl' til offentligt skue på kandu.dk, både på pågældende tidspunkt og nu?

Det ligner i mine øjne mere personlig forfølgelse end indignation over forstyrrelse af 'privatlivets fred' *LOLOLOLO*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 02:30

Er der nogen som burde forholde sig tavs, så synes jeg det er dig/jer/I som vedvarene hægter jer i en fejl, som slet ikke burde være kommet dette forum for øre !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 03:09

Citat
...men hvad 'rager' det andre brugere på kandu.dk, at du og andre fejlagtigt har modtaget en privat mail fra mig for et år siden?

Fejlagtigt det vil jeg da ikke sige. Du sendte den jo!!!!! Der var jo andre brugere, der gjorde opmærksom på,at de havde fået en mail fra dig. De skulle også hilse fra dig og fortælle med grædende øjne at du var blevet udelukket fra kandu.

Men du var ikke blevet udelukket, du kunne bare ikke finde ud af at logge dig ind. Som det plejer at være, fik du igen opmærksomhed.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 03:12

Modtager man uønsket mail fra 'uvedkommende' private kontakter?

..og disse ulykkeligvis blot ved et uheld, har bragt andres personlige oplysninger i 'fare', bør man slette en sådan email og ikke bringe den til 'torvs' for udenforstående i fuld offentlighed.

Det bør man begrænse til en 'personlig' skideballe til rette vedkommende eller simpelthen slette mailen uden at læse den ...præcis som SPAM!

Er det 'ondsindet' distribution af fortolige oplysninger?

...er der domstole til at tage sig af den slags.

Offentlige 'gabestokke' og 'angiveri' hører efter min bedste overbevisning fortiden til

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-12-06 03:17

Jeg fik den da osse den mail.
Fra min serverlog d.1 Jan 2006 01:26:37 fra molo til AJ (modtaget af mig).
Du undkyldte senere , med at dette var TDC der rodede rundt i det ???

Om jeg fatter din adfærd her
Nu er jeg et fjols, der selv er skyld i det !
Det giver stof til eftertanke !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-12-06 03:21

Citat
som slet ikke burde være kommet dette forum for øre !

Altså en udelukkelse fra det offentlige, en hemmelig blackliste, under bordet ???

Man skal ikke kaste med drivhuse, hvis man sæl er en sten

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 03:22

Molo

Det var jo ikke muligt at slette adresserne. Og det var ikke en uønsket mail, men som altid forsvarer du dig selv.

Du lavede noget lort, men der er så meget, der falder på plads m.h.t. dit liv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 03:23

det vil jeg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 03:28

1 forespørgelses email 1.1.2006 om et log-on problem til ca. 10 personer, som skulle have være sendt anonymt til hver enkelt, men som åbenbart ved et kedeligt uheld gjorde at man kunne læse modtageradresserne hos alle de involverede er nok 'uheldigt'.

Dette 'nummer' er jeg dog ikke den eneste i verden, som er 'kommet til' ved et uheld, men jeg er dælme den eneste i miles omkreds, som er blevet skudt det i skoene et år senere i et offentligt forum, som kan læses af hele verden! (..ikke at jeg 'skammer' mig stort ...men undskylder

Hængt ud offentligt, både nu og da (...hvor jeg som sagt ikke kunne deltage).

Vær glad for jeg ikke på denne måde løber med 'sladder' om andre brugeres privatmail i offentlige fora!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 03:34

Jeg er ikke en sæl, men det hele stod skrevet på kandu, Og det var ikke mig, der skrev de på kandu, men en anden erfaren bruger.

Molo bør tænke sig om !!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 03:38

Til ALLE de, som ikke helt har fattet min 'brøde' for et år siden...nytårsdag:

http://help.yahoo.com/help/dk/mail/send/send-01.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 03:45

..og her de som absolut fandt det formålstjenligt at udbrde det til 'hele' verdenen:

Citat
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-01-06 12:48

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg ikke fået nogle e-mails fra Kandu endnu.
Til gengæld har jeg fået 2 E-mails fra Molo til min "Rigtige" E-mail adresse.
En adresseret til vixen og en adresseret til Arne Jakobsen.
Er der nogen der kan forklare det ? ? ? ?
Gambrinus
(Jeg er blevet nogenlunde ædru)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 12:59

--------------------------------------------------------------------------------
Gambrinus

De mails har jeg også fået.

Gad vide hvor mange e-mail adresser han har fået delt ud i nat

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-01-06 13:05

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, det er fan''me uhyggeligt du.
Jeg har engang i et svagt øjeblik lovet Molo en FF''er.
Nu risikerer jeg jo, at han lige pludselig står her ved min hoveddør og kræver sin ret.
Vi ved jo alle at et polititilhold IKKE stopper Molo, når der er FF''ere i farvandet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:10

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg blir'' sur på ham, hvis han har oplyst arne om min mailadresse.

De 2 brugere har sikker fået at vide at "denne" mail også er sendt til dig og mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 13:10

--------------------------------------------------------------------------------
Har osse fået dem! Gad vide om han har brugt et specielt nørd mailprogram, som han så ikke kan overskue blind copy funktionen i?
Men ok nu kan jeg skrive mails til Arne og vixen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:14

--------------------------------------------------------------------------------
Han har ikke været helt vågen, men så må han holde sig fra computeren.

Bare arne ikke kan skrive til mig, så går det vel.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 13:14

--------------------------------------------------------------------------------
Næh det er tdc webmail han har brugt!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:19

--------------------------------------------------------------------------------
Stakkels molo, han har været desperat i nat

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-01-06 13:51

--------------------------------------------------------------------------------
Nå-nu-virker-min-mellemrumstast-ikke-mere.
Jeg-ved-en-staveplade-ikke-kan-tåle-Cola-men-whisky-plejer-da-ikke-at-være-noget-problen.
Har-i-tænkt-på-at-det-kunne-jo-være-at-Molo-og-arne-er-en-og-samme-person-
Det-ville-jo-med-et-slag-kunne-forklarer-alle-de-mystiske-ting-der-er-sket-her-på-Kandu.
Gambrinus-

.
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har også fået de 2 mails fra Molo..

Og han kan fandme være heldig med, at min mailadresse ikke er hos tdc, hvor mine personlige oplysninger kan søges på og findes i deres mailkatalog..

Kvaj

Tak for 'tilliden'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 04:10

..og så er det iøvrigt ikke alle brugere af kandu.dk som 'frivilligt' deler ud af email adresser:
Citat
Du skal være evigt velkommen til at sende bemeldte 'emil' til:

XXXX -> A <-XXXX.dk

..så jeg har lidt at more mig over ;-)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : XXXXXXXX

Dato : XX-XX-XX XX:XX

--------------------------------------------------------------------------------
molo - jeg har ikke lyst til at dele min private mail adresse ud

Åbenbart eksisterer der stadig fornuftsmenneker her på boardet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-12-06 04:26

Nu er du direkte dum !
Du fortæller at hvis man har tillid til dig så er man ikke et fornuftsmenneske.
SNOT !

Dette er formålsløst ,
Du er fra at være en jeg brød mig om, dalet til ingenting !

Slet mig venlist fra din samling.
God nat !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 05:24

natmaden -> Lad os for en gang skyld få det helt på det rene:

ans beskylder mig hér for at udlevere private oplysninger på kandu.dk:

Citat
Ja, så tror jeg at du stadig har fundet huller i "kandu" Det er det du får din tid til at gå med. Du er ikke til at stole på. Jeg glemmer aldrig, at du tidligere gav private e-mail adresser videre til andre brugere.

http://www.kandu.dk/Spg97054.aspx#1055572

Dette tilbageviser jeg er foregået her på sitet:

http://www.kandu.dk/Spg97054.aspx#1055602

http://www.kandu.dk/Spg97054.aspx#1055618

..og så viser det sig at en 'privat' email fra mig til 'private' personer i 'private' mails er forekommet for et år siden, hvilket debateres her i fora'et uden min viden:

http://www.kandu.dk/Spg80117.aspx

Samt nu ...et år senere!

..med 'opbakning' af andre i samme ærinde:

Citat
Åhh ja, den mail Molo sendte til det halve kandu. Den husker jeg godt.

Hvem er det så liiige som offentliggør private oplysninger om hvad til hvem natmaden?

Jeg er 100% procent sikker på at bemeldte 'læk' fra min side var et hændeligt 'uheld' OG undskyldt !!! ...i en privat korenspondance og ikke med bagtanker eller ondsind, men hvem er det som 'gemmer' og offentliggør brugernes 'private' færden udenfor dette forum, uden profilens (molo's) viden eller deltagelse? Til spot og spe for den ½ verden?

Sats nu ikke hele 'dynen' på den 'halte' hest

..og brugeren som jeg kalder 'et fornuftsmenneske' er det i mine øjne på baggrund af et fuldstændigt legitimt ønske om at forblive anonym

Jeg forstår så udmærket vedkommende efter at have 'lært' hvad det kan medføre at sige sin mening og stå fast ved den.

..og din bemærkning:
Citat
Du er fra at være en jeg brød mig om, dalet til ingenting !

Slet mig venlist fra din samling.

..er hermed effektueret.

...til du 'fortryder'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 10:18

Hmmmm........ her blev pludselig helt stille

..nogen som har brug for at tænke sig om en ekstra gang?

Det er ikke og har aldrig været min mening eller min intention uden brugernes samtygge, at udbrede mig om, hvad disse laver privat eller korrenspondere om uden for dette board. Skulle det være sket alligevel? Er det fordi at vedkommende enten selv har givet tilladelse dertil/oplysninger derom, eller grundet en 'hovsa' fejl ...JA, jeg kan som alle andre mennesker også komme til at lave fejl, som hvis jeg bli'r gjort opmærksom derpå? ...ikke er sen til at undskylde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 10:23

...og så kan jeg iøvrigt sagtens nævne en 5-6 profiler her på boardet, som har gjort det til et 'helligt' korstog at snage i, hvad undertegnede (molokyle) foretager sig privat i dagligdagen,

..sendt som 'private' beskeder,

..og udbredt til alle som 'gider' høre på det

Nok er og har jeg altid selv været meget velvillig til at 'lække' oplysninger om min person, men jeg skal også lige love for at det bliver 'lappet' i sig af disse profiler

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 03-12-06 11:33

..og hvis jeg ikke husker meget galt blev creamygirl for ikke så forfærdelig længe siden 'knotten' over at jeg havde nævnt hendes profilnavn i en tråd, hvor hun ikke selv deltog. Jeg måtte love at det ikke gentog sig, men jeg burde have 'skidt' højt og flot på en sådan 'balle'.

Der er åbenbart ikke noget 'galt' den 'anden' vej: http://www.kandu.dk/Spg80117.aspx#881870

..email eller ej, kunne hun jo bare have skrevet direkte til mig på denne, nu hun åbentbart alligevel havde den ved hånden

Der er åbenbart forskel på Kong Hans og Jørgen Hattemager

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-12-06 11:43

Tråden vil snart blive lukket, så skal den kopieres til senere brug, skal det nok gøres nu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 11:53

Det er muligt at jeg husker 'lidt' forkert og det drejede sig om at jeg havde 'udtalt' mig på creamygirls vegne ???

...men dette falder nu heller ikke 'damen' svært at eftergøre. Selv i denne tråd kan findes eksempler:

Citat
...du vrælende beretter et stort kandu farvel
.
han snøfter over sit korte exit!!

En oplysning fra en anden tråd jeg ikke deltog i og/eller en privat email, som creamygirl finder det behændigt at komme med her ...uden at spørge mig om dét er iorden. Selvom jeg skulle 'vræle' og 'snøfte' kan jeg altså sagtens selv berette, hvad jeg foretager mig her og andre steder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 11:55

bentjuul -> Man kan blot tilføje den til sine favoritter

...hvilket næppe bliver tilfældet for mit vedkommende

..men endnu engang tak for dit og berpox initiativ mht. kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-12-06 12:35

Molokyle får påængerne for denne sigende bemærkning
Citat
Der er åbenbart forskel på Kong Hans og Jørgen Hattemager

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 03-12-06 12:37

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-06 13:40

Ved du hvad Molo?! – jeg er så hamrende træt af dig, din arrogance og din selvfedme.

Nu sidder du pludselig og kalder de mennesker du har kompromitteret for fjolser. Jamen tak for det. Til det kan jeg kun sige, at jeg helt bestemt ikke har noget imod at være et fjols, når det kommer fra dig af. Enhver med et minimum af intelligens kan jo bare læse tråden her, og en masse af dine øvrige indlæg her på kandu – og ved selvsyn opleve hvem fjolset er!

Du virker desuden lidt hyper (også idag). Tror du ikke det vil være en god ide at skære ned på din ration af citronmåner?! Mmmm

En eller anden dag, når din blodbane er knap så inficeret (med kage), så opdager du sikkert, at man sagtens kan være uenig om et givent emne, en specifik situation, politik osv, uden at hvert eneste indlæg nødvendigvis behøver at blive kørt op i det røde felt.

"WROOOOM-WROOOOM" siger det, mens Molo’en trykker på gaspedalen. Gad vide hvad der sker, den dag hvor han løber tør for "brændstof"?!

Sjovt at bentjuul længere oppe taler om bitterhed!! …For hvis der er nogen der er bitter hér, så er det fisfløjtme Molo’en. Jeg har siden en tråd, hvor selveste "kong Molo" også deltog erfaret at, hvis ikke man er enig med Molo i de samfundsmæssige aspekter her i tilværelsen, så er man en nyttig idiot, medlem af Dansk front – et fjols – uegnet til sit daglige job – og mange andre sjove ting..

Molo kan ikke forlade en tråd, og lade dét være ved det. Ihhh nej, han tumler videre i den ene dødsyge tråd efter den anden med sin dårligt skjulte sarkasme og ironi, og ævler løs til alle der gider lytte til ham om, hvor hårdtarbejdende han er, hvor hjælpsom et menneske han er, hvor formidabel "intelligent" han er, for slet ikke at nævne hans kontinuerlige ævlen om hans akademiker uddannelse (som slet ikke er akademisk) Gaaaaaaaaaaaab mand, han er ulidelig!!!

Og så er jeg fløjtende kold overfor, at DU Molo har smidt min mailadresse i grams. Det som provokerer mig aller mest, er din lede arrogance. Nu sidder du hér – og får det til at se ud som om, at du ikke anede der havde været en tråd på kandu, hvor din "uheldige" mailsvineri blev påtalt. Tror du for fanden, at vi er så dumme at tro på det?!

Du glor jo kandu den halve dag, og du skal derfor kke bilde mig ind, at lige netop den tråd var gået din næse forbi. Du deltog i andre smalltalk den 1 januar, men lige præcis den smalltalk af Dovas undgik du - hvilket vel ikke er så underligt, for du vidste jo godt at du havde skidt i nælderne, men at indrømme det?!?! – næ nej, det er du alt for selvfed til, ikke sandt?! – Undskyldninger hører ikke ind under, hvad du beskæftiger dig med..

Jeg skrev dig endda en privat mail, hvor jeg gjorde dig det klart, at jeg fandt din natlige mailudveksling ganske uheldig. Men igen kom din arrogance i vejen, for den mail arkiverede du UDEN overhovedet lige kort at skrive tilbage, at det var en brøler..

Næ du. Du er og bliver en pralhals med hang til at have et publikum omkring dig. Semi akademiker, hængerøv, brokrøv og ulidelig - det er hvad du er..

ps. Overså du btw også dette tip fra kandu teamet: http://www.kandu.dk/Tip13088.aspx

Selv teamet bag kandu var klar over, at lille Molo ikke kunne finde ud at logge sig på deres site..

Jo jo, du forstår skam at skabe dig et stort publikum. Hvorefter du sylter dine undskyldninger - fordi det ikke bekommer dig vel, at selv DU kan lave fejl.. Tsk!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 14:36

Molo

Jeg sendte også en privat mail til dig. Jeg var så pisse sur over at du havde givet min mail-adresse videre til andre brugere på kandu, men svarede du !!!!!!!!!!!! nej det gjorde du ikke

Mon ikke at du får appetit til den middag, du er inviteret til i aften

http://www.kandu.dk/spg96864.aspx#1055745

igen klynk i en tråd, hvor det indlæg ikke burde være. Men du ønskede vel at opmærksomheden igen blev rettet mod "stakkels" molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 15:05

Citat
Det som provokerer mig aller mest, er din lede arrogance.

*LOL*

... jeg har jo bemærket at jeg ikke er den eneste her på boardet, som føler mig fristet til at komme med dette udsagn:

Citat
Dit indlæg taler for sig selv.

Hvem som opfører sig arrogant og er selvfed? Skal jeg lade være usagt.

Jeg har i hvert ikke tænkt mig at debatere 'sagen' yderlige med hverken dig eller andre i denne tråd. Det er efterhånden ved at udvikle sig til en tilbagevende begivenhed i afsluttede tråde hvor jeg har deltaget, at man skal 'bore' lidt i hvad jeg foretager mig i mit privatliv, med den ene mere horible påstand efter den anden.
F.eks.:
Citat
Undskyldninger hører ikke ind under, hvad du beskæftiger dig med..

I velberådet hu om, at jeg oftest gerne giver svar på tiltale og dermed lade endnu flere oplysninger om min person 'sive' ud til offentligheden, som man så kan gisne mere om og fnidre videre i. Så:
Citat
Molo kan ikke forlade en tråd, og lade dét være ved det.

..er jeg ikke alene om

..og som det bemærkes i tippet fra kandu.dk virkede email systemet slet ikke endnu, så man fik ikke tilsendt mail, hverken fra kategorier man abonnerede på, eller tråde man deltog i. Det kan derfor ikke undre stort at en 'tråd' måske er gået min 'næse forbi' pågældende dag jf.
Citat
...får det til at se ud som om, at du ikke anede der havde været en tråd på kandu, hvor din "uheldige" mailsvineri blev påtalt. Tror du for fanden, at vi er så dumme at tro på det?!
.
Du glor jo kandu den halve dag...

Postulat på postulat....

..og tankevækkende at man nu skal mistænkeliggøres for det man IKKE har skrevet

Ps. benjuul -> Som det fremgår ...er der meget sandt i de nævnte bevingede ord

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 15:20

ans + creamygirl -> Læs natmadens kommentar:
Citat
Du undkyldte senere , med at dette var TDC der rodede rundt i det ???

Det kunne jo f.eks. være sandt, som jeg åbentbart har udtalt den gang, at der virkelig var problemer med TDC's mail system pågældende dag? Det kunne jo tænkes, dels at det slet ikke var min fejl, at adresserne blev sendt som Cc i stedet for Bcc (..selvom jeg da gerne tager denne uheldige fejl på mig) og, at jeg slet ikke har modtaget jeres og andres mail?

Jeg kan som sagt desværre ikke huske meget fra denne dag efter nytårs aften.

Der er åbentbart ingen grænser for, hvad I 2 kan gøre jer af besynderlige tanker om min person

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 15:34

Citat
Jeg kan som sagt desværre ikke huske meget fra denne dag efter nytårs aften.

Er det så det eneste du ikke kan huske ?????

Du må da være glad for, at der er nogle, der genopfrisker din hukommelse, hvis du så kan huske det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 17:43

Molo

Vil du lige uddybe denne bemærkning.

Citat
molokyle

Dato : 03-12-06 10:23

--------------------------------------------------------------------------------
...og så kan jeg iøvrigt sagtens nævne en 5-6 profiler her på boardet, som har gjort det til et 'helligt' korstog at snage i, hvad undertegnede (molokyle) foretager sig privat i dagligdagen,

..sendt som 'private' beskeder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 17:46

Molo

Vil du lige uddybe denne bemærkning.

Citat
molokyle

Dato : 03-12-06 10:23

--------------------------------------------------------------------------------
...og så kan jeg iøvrigt sagtens nævne en 5-6 profiler her på boardet, som har gjort det til et 'helligt' korstog at snage i, hvad undertegnede (molokyle) foretager sig privat i dagligdagen,

..sendt som 'private' beskeder

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-12-06 20:53

Tjaeee Molo.

Så blev du endnu engang målt, vejet og beskrevet så præcist og rammende, at jeg ikke selv kunne ha' gjort det bedre. Det pudsige ved din type er, at de altid på et tidspunkt falder igennem og i deres selvfede rus overspiller rollen.

Men klart... i de lag hvor du primært færdes, er der højere til loftet hvad kvad karakterbrister angår, hvilket selvsagt animerer dig til at forblive der, og umuliggør samvær med almindelige mennesker, og dermed bl.a et alm. job.

Hvor sølle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 21:13

ans -> NEJ det vil jeg IKKE !!!

..selvom jeg gerne kunne fortsætte i uendeligheder med at kommentere jeres vrøvl

jf. :

Citat
Jeg har i hvert ikke tænkt mig at debatere 'sagen' yderlige med hverken dig eller andre i denne tråd.

...men man skal da være 'evigt' velkommen til at tage denne tråd op 'andet steds' :

CITAT:
Citat
...med almindelige mennesker

...alene i 'respekt' for bentjuul og andre deltagere i denne tråd, som måske ikke lige liiiiige synes at jeres synspunkter og argumenter er specielt relevante hér

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 21:20

Ps. Hvem er den dersens profil 'Krummen', som dukker op som trold af en æske ?

Hva' laver du egenlig hér i spørgsmålet?

Ikke at det 'rager mig stort, men man kunne jo ha' sine anelser?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 21:29

Citat
molokyle

Dato : 03-12-06 10:23

--------------------------------------------------------------------------------
...og så kan jeg iøvrigt sagtens nævne en 5-6 profiler her på boardet, som har gjort det til et 'helligt' korstog at snage i, hvad undertegnede (molokyle) foretager sig privat i dagligdagen,

..sendt som 'private' beskeder

Molo hvordan kan du vide, at det er sendt som private beskeder ?????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 21:33

Citat
Ikke at det 'rager mig stort, men man kunne jo ha' sine anelser?

Jeg har også mine anelser om, hvordan du kan vide, hvad der er skrevet i private indlæg.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-12-06 21:36

Nej det har du da ret i, at det ikke rager dig, men det er såmænd blot Klummes åndsfælle, hvad du jo udmærket ved. Det har været annonceret på Kandu flere gange i perioder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 22:00

..og?

Jeg er IKKE som ans : http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/archivist.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 22:06

Nogen kaldte vist linket i anden anledning, at jeg 'svinede en anden bruger til' *LOL*

</ http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/eaglescout.htm >

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 22:11

Citat
...og så kan jeg iøvrigt sagtens nævne en 5-6 profiler her på boardet, som har gjort det til et 'helligt' korstog at snage i, hvad undertegnede (molokyle) foretager sig privat i dagligdagen,

..sendt som 'private' beskeder

På nuværende tidspunkt er du et sted, hvor du ikke kan bunde, derfor tavshed fra din side.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-12-06 22:40

Citat
Jeg er IKKE som ans

Enig for een gangs skyld; Dog en selvfølgelighed som du ikke behøvede at skrive. Men det forholder sig formentlig, som selv samme Ans skriver, bare udvidet til tavshed og/eller selvfølgelige ligegyldigheder.

Citat
På nuværende tidspunkt er du et sted, hvor du ikke kan bunde, derfor tavshed fra din side

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 22:54

ans (..og Krummen) ->

Citat
På nuværende tidspunkt er du et sted, hvor du ikke kan bunde, derfor tavshed fra din side.

Jeg har blot andet at tage mig til, end at snage i kandu profilers privatliv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-06 23:08

Citat
natmaden -> Lad os for en gang skyld få det helt på det rene:

ans beskylder mig hér for at udlevere private oplysninger på kandu.dk:

Forkert!! … Du tolker som det passer dig. Ans skriver IKKE at du udleverer private oplysninger på kandu. Ans skriver at du har videresendt en bunke PRIVATE e-mail adresser til andre kandu brugere nytårsnat. Der er FORSKEL..

Citat
...men hvad 'rager' det andre brugere på kandu.dk, at du og andre fejlagtigt har modtaget en privat mail fra mig for et år siden?

Præcis ligeså lidt, som det rager andre af dine privat kontakter, hvilke private e-mailadresser du ligger inde med!!!

Citat
Det bør man begrænse til en 'personlig' skideballe til rette vedkommende

Du fatter da bare hat! … Både jeg selv, såvel som Ans (og måske endda flere andre) skrev en e-mail til dig ALLEREDE den gang du kvajede dig. Og hvad gjorde du Molo?! … NADA! - Du skrottede på arrogant vis disse henvendelser - og tog dig ikke en gang den fornødne tid, lige at skrive tilbage, hvad der egentlig var årsagen til denne tossenollike adfærd med videresendelse af private e-mailadresser..

Citat
Dette 'nummer' er jeg dog ikke den eneste i verden, som er 'kommet til' ved et uheld, men jeg er dælme den eneste i miles omkreds, som er blevet skudt det i skoene et år senere i et offentligt forum

Nej det er du da med garanti ikke ene om at være "kommet til".. Men du er fanden fløjtme den eneste jeg har kendskab til, som på arrogant vis skider højt og flot på personlige henvendelser fra den/de mennesker vis e-mail adresser du letsindigt har spredt ud til andre. Så hvis jeg var dig, så vil jeg nok lige stikke en finger i jorden, og overveje om din stupide, patetiske arrogance er medvirkende til, at i hvert fald JEG er revnende ligeglad med dine fine fornemmelser - og hvad du eventuelt skulle mene om MIG!!

Når du på så arrogant vis. som tilfældet var (og så arrogant som du stadig er) skider på at man henvender sig til dig, fordi man oplever noget så væmmeligt, som at du i en åbenbart brandert har videresendt andre brugers e-mailadresser - og du end ikke gider bruge 1 sølle minut på en forklaring/undskyldning, så har du bare IKKE min respekt. Så enkelt er det!!

Kan kun tilslutte mig følgende fra Natmaden

Citat
Dette er formålsløst ,
Du er fra at være en jeg brød mig om, dalet til ingenting !

Det kunne ligeså godt være skrevet og sendt fra mit tastatur!!! ..Der var en gang hvor jeg synes om dig, men det er længe siden. Du er for selvfed, arrogant og ikke mindst, så er du snotdum at "høre" på!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-06 23:12

Jeg gentager lige, så du ikke glemmer det..

Citat
Du massesender en mail til Gud ved hvor mange - og sender flere brugeres mail adresse med denne mail. Nu sidder du så 1 år senere - og Gud døde mig om du ikke først benægter - dernæst skyder du lidt til, at det måske er AJ, der har kvajet sig - for til sidst at tude over, at man i en tråd gør opmærksom på, hvor uheldigt det du har foretaget dig ER!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 23:13

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 23:15

creamygirl =

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-06 23:27

Keep it coming, you crack me up!

Om så du skriver Klovn, fjols, nyttig idiot, nazist nok så mange gange til og om mig, så skal der altså en smule andet til før jeg bliver imponeret cerebralt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 23:31

Molo

Jeg husker godt. Og behøver ikke at lede i gamle tråde. At lede i gamle tråde har jeg så gjort, for at bevise min påstand.

Men Molo husker du, da du her på kandu i en tråd havde kopierert en privat mail fra en bruger her på kandu og "lagt" den her på kandu, ikke kun med brugerens navn, men også mailadresse.

Og det var ikke en nytårsnat. Brugeren blev også sur, så som et "plaster på såret" fik brugeren også point.

Molo, jeg har klæbehjerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 23:42

Jeg husker også bedre end I tror jeg gør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 23:54

Ps. ans -> Nok er det et åbent forum, men dette er ikke en oplysning som kan umiddelbart kan hentes 'uden' om kandu.dk:

Citat
..du her på kandu i en tråd havde kopierert en privat mail fra en bruger her på kandu og "lagt" den her på kandu, ikke kun med brugerens navn, men også mailadresse.

Som sagt tidligere, måske denne kommentar?: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=31684

</PRIVATE BESKEDER>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-06 23:55

Det tror jeg så ikke på at du gør.

Men du påstår at 5-6 brugere i private indlæg har skrevet om dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 23:59

..og så burde div. bemeldte brugere, måske holde en smule lavere 'profil'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-06 00:17

Molo molo molo

Det indlæg, som jeg skrev om "din og en anden brugers private korrespondance " i en e-mail er stadig at finde her på kandu.

Du kan ikke slette alle spor

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-12-06 00:19

Citat
Jeg husker også bedre end I tror jeg gør

Ok, så nåede vi til den sædvanlige Moloarniske retorik! - men hvem er "I"?! - Jeg er mig, og hold så venligst dine paranoide, snæversynede og kollektivistiske fordomme indenfor jakken!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-06 00:31

Citat
molokyle

Dato : 03-12-06 23:59

--------------------------------------------------------------------------------
..og så burde div. bemeldte brugere, måske holde en smule lavere 'profil'

Jeg forstår ikke helt, hvad det er du mener.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-06 01:04

Molo hvorfor tror du at der står

Citat
Dette spørgsmål er blevet slettet

Dette spørgsmål er blevet slettet, og kan derfor ikke vises. Grunden til denne sletning kan være, at indholdet af spørgsmålet var krænkende overfor en eller flere personer, eller at spørgsmålet indeholdt ulovlige informationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Det blev slettet af kandu fordi den bruger, som du havde udleveret på kandu blev sur.

Man skal passe meget på med at gi' dig private oplysninger. Du er jo en sladretante, som ikke kan holde håndtasken lukket.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-06 01:15

Hit med linket ans !

Jeg husker nemlig udmærket godt, at det var et spørgsmål der blev lukket, som jeg øjeblikligt ville give returpoint + undskyldning for, da jeg selv opdagede dette (...vist noget med en ulovlig fildeling af et stykke musik, som ram2 ville sende mig, men min postkasse var for 'lille' til at modtage og jeg derfor offentliggjorde min emailudbyders afvisning af mailen som dokumentation og denne kom til at indeholde ram2's email adresse)

Hvilken emailadresse jeg ved, ikke er aktiv længere

Tak fordi du gjorde opmærksom på denne ulovlighed !

Jeg tilbød senere ram2 point for 'miseren', men profilen afslog inden 'nogen' stak næsen i 'sagen', for som ram2 sagde:
Citat
Var det et uheld? ...vil jeg ikke have dine point.

Hvis du har gjort det med vilje? Så vil jeg heller ikke have dine point.

Derfor skyndte jeg selv at slette mit spørgsmål på daværende tidspunkt.

Tramp du bare i tidligere profilers fadæser

Det passer sikkert fint til din 'ærbare' status som frk. søgemaskine

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-06 01:28

Jeg tænker da slet ikke på ram2, det havde jeg helt glemt.

Nææææ molo, det var en anden bruger på kandu, hvor du havde en privat "samtale" med på en mail. Den samtale lagde du på kandu

Citat
Jeg husker nemlig udmærket godt, at det var et spørgsmål der blev lukket, som jeg øjeblikligt ville give returpoint + undskyldning for, da jeg selv opdagede dette (...vist noget med en ulovlig fildeling af et stykke musik, som ram2 ville sende mig, men min postkasse var for 'lille' til at modtage og jeg derfor offentliggjorde min emailudbyders afvisning af mailen som dokumentation og denne kom til at indeholde ram2's email adresse)

Molo, du er på et sidespor

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-06 02:10

Så kan det kun være profilen Toupie du tænker på ?

..en mail som Toutie havde sendt mig og som jeg i min sorg kom til at gengive ordlyden af?

Ingen email adresser i dén forbindelse

Læs ...lyt og lær:
Citat
Til Ans

Molokyle og jeg har da aldrig været uvenner - en ting er, at være uenige omkring en konkret ting, noget andet er at være uvenner....hvilket vi bestemt ikke er Hvis jeg på nogen måde kan hjælpe andre med min viden, ville det da være tovligt ikke at gøre det pga. uoverensstemmelser i en anden tråd

Til Molokyle

Jeg er glad for, at kunne være behjælpelig

..hvilket også fremgår af tråden ...bl.a : http://www.kandu.dk/Spg38657.aspx

Den 'sag' har Toupie og jeg forlængst bragt ud af verdenen

Det er kun 'akivaren' som bærer nag? .... oder?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-06 02:13

SHIT... han husker godt ... ham den dersens molokyle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-06 02:26

Sært iøvrigt; at du ingen problemer har med at lægge krydsrefererende trådlink ind her, men ikke omvendt

Når man tænker på denne tråd: http://www.kandu.dk/Spg97054.aspx

..og den korrensponderende tråd du henviste til tidligere : http://www.kandu.dk/Spg96864.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-06 02:29

Husk nu liiiiige at vi befinder os i kandu.dk kategorien ...og IKKE i en Smalltalk tråd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-06 01:07

Nå da da.
To nye tilfælde af private udslip fra Molokylen, blot siden mit sidste login. Det tegner ikke godt!

Om de implicerede har lagt dine bommerter bag sig, er for mig irrelevant, revnende ligegyldigt og sekundært. Det primære for mig at se er, at der tegner sig et ganske fint og tydeligt billede af, hvad jeg betegner som sjusk, utroværdigt, skødesløst, arrogant - og ikke mindst så afskyr jeg din facon, når du bliver "opdaget" i dit kandu sjusk, samt bliver fortalt, at du nok ikke er helt så fin i kanten, som du selv regner dig for.. Du nærmest latterliggør de mennesker du ubetænksomt har udsat for noget, som ikke er helt efter bogen..og som tilader sig at gøre dig opmærksom på dette..

Citat
LYV i din mund !

ans -> Jeg sendte ingen mail til dig eller andre d. 1. januar 2006. !

På bemeldte tidspunkt har jeg nemlig vidner på at have opholdt mig under nytårs festivas på Woodstock Christiania.

.og I er sikre på de evt. ikke stammer fra f.eks AJ ?

jeg kan ærlig talt ikke huske så meget fra denne nytårsnat ...andet end at jeg med GARANTI befandt mig under affyring af raketter og afrygning af store cigarer fra kl. 10.30 til 1.30 nytårsnat på CA. sidste år.

Øeh.. 22.30 til 1.45 for at være helt korrekt

..jeg har lige 'konforreret' med 'gutterne'

..og jeg har mere end 50 email adresser fra dette forum, som folk SELV har forsynet mig med.

Men I vil måske gerne ha' at jeg lader disse adresser gå videre?

Hvordan skulle jeg komme i besiddelse af jeres email adresser og 'sprede' dem, hvis ikke det liiiige det var for jeres uimodståeleige trang til at udgive dem selv?

Fjolser !

Ja såmænd. Man (jeg) var letsindig nok til at stole på Molokylen - og se hvad der kom ud af det?! ...Jeg bliver kaldt for et fjols! ..Og jeps det er præcis hvad jeg er - men det gode er, at jeg nu ved helt præcis hvad Molokylen står for - og det er ikke noget godt

Som en afslutning, runder vi lige denne af.

Citat
..og hvis jeg ikke husker meget galt blev creamygirl for ikke så forfærdelig længe siden 'knotten' over at jeg havde nævnt hendes profilnavn i en tråd, hvor hun ikke selv deltog. Jeg måtte love at det ikke gentog sig, men jeg burde have 'skidt' højt og flot på en sådan 'balle'.

Skulle der være nogen, der læser denne tråd og det citerede indlæg, så lad mig med det samme sige, at det ikke kan betale sig at lede efter denne Creamy "balle" - den findes nemlig slet ikke her på kandu. "Ballen" blev givet via en PRIVAT mail – men måske Molo om lidt kopierer indholdet ind i tråden her, og efterfølgende kalder det en "hovsa" eller en "upser"..

Nå ja - apropos bentjuuls snak om bitterhed, og Molos snak om old news, så kan jeg da fortælle, at "ballen" blev lpostet herfra den. 6/10- 2005 - så den dér med "for ikke så forfærdelig længe siden" er sq da en overdrivelse der er til at få øje på..

I øvrigt var det nedenstående citat, der blev givet en "balle" for. Og for mig er der en verden til forskel på, at udtale sig på mine vegne i en tråd - og på at nævne mit profilnavn..
Citat
Det er muligt at jeg husker 'lidt' forkert og det drejede sig om at jeg havde 'udtalt' mig på creamygirls vegne ???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-06 01:11

Og så lige - Nej Gu er det ikke en smalltalk dette her. Men måske du skulle have tænkt på det, allerede efter denne udtalelse.

Citat
Jeg har i hvert ikke tænkt mig at debatere 'sagen' yderlige med hverken dig eller andre i denne tråd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-06 01:30

Tjah? Er der egenligt noget der har ændret sig? Bortset fra nogle navne der er skiftet ud med andre og nogle der er kravlet over hegnet?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-06 01:42

Velkommen til kandus børnehave lille ven, det her er så blå stue og dit knagemærke er et æble

Hegnet er for højt til at du kan du komme over.. Prøv i stedet at kravle under, du plejer da ikke gide sådan noget børnehave fnidder. Men det blev måske for træls kun at "kigge på"?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-06 01:45

Gør det du er bedst til min kære! Giv pat!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-06 01:46

Var det bedre?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-06 01:55

Får du stiv pik af at omtale mine patter, og om hvad de har funktion?!

Bortset fra min baby, så kan jeg informere dig om, at mit "personlige rum" strækker sig i en radius af minimum 50 centimeter fra mine bryster (eftersom de stikker længere ud end min næse)...

For dit vedkommende er vi nok nærmere 50 km, så nej - dit indlæg var ikke bedre?!

Bedre end hvad for øvrigt?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-06 01:59

Hmm? Tror min pizza er færdig! Men tak for snakken

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-06 02:09

Handleplan for Tedd

Problem:
Det er observeret at Tedd har det svært i spisesituationer. Det virker som om, at Tedd ikke giver sig selv tid til at spise, men har travlt med alt muligt andet (især pædagogernes bryster). Derudover spiser han ikke aldersvarende (han bruger som den eneste på blå stue stadig hagesmæk).

Mål:
Det er vigtigt for Tedd, at han indgår i en frugtbar, hyggelig og afslappet spisesituation med resten af gruppen, samt at han ikke skal føle sig lille (hagesmæk) - og at Tedd får fokus flyttet (fra pædagogernes bryster)..

Indsats: (hvilke aktioner skal vi iværksætte for at nå målet)
Efter samtale med Tedds forældre, er de indforståede med, at de skal give mere tid i spisesituationen derhjemme ved på en og samme gang, at gøre spisningen til det centrale ved bordet, samtidig med at der ikke fokuseres på Tedds uhensigtsmæssige spisning. Moderen har derudover indvilliget i aldrig at iføre sig nedringede bluser, da det tilsyneladende stresser og distraherer Tedd..

Sov godt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-06 12:30

Citat
molokyle

Dato : 03-12-06 10:23

--------------------------------------------------------------------------------
...og så kan jeg iøvrigt sagtens nævne en 5-6 profiler her på boardet, som har gjort det til et 'helligt' korstog at snage i, hvad undertegnede (molokyle) foretager sig privat i dagligdagen,

..sendt som 'private' beskeder,

..og udbredt til alle som 'gider' høre på det

Det vil du så ikke uddybe, så jeg kan kun ha' mine bange anelser om, hvordan det er kommet til dit kendskab

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-06 23:57

ans -> Næeh.... dét vil jeg IKKE uddybe !!!

..for det rager nemlig; hverken DIG eller andre

Citat
... hvad undertegnede (molokyle) foretager sig privat i dagligdagen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-06 00:10

Det rager ikke mig, hvad du foretager dig i dagligdagen.

Men du kommer med en påstand om at 5-6 brugere har skrevet om dig i private indlæg.

Ser du, det rager mig, hvordan du er "vidende" om det, hvis det er sådan, som du tror.

Men du kryber udenom.

Alle på kandu er på nuværende "mistænkte" for at være blandt de 5-6 stykker.

Typisk dig at komme med en "bortforklaring" Det er det du lever på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-06 00:18

Det 'rager' stadig IKKE dig ...eller andre, hvad brugere har skrevet til mig 'privat' ...ans

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-06 00:47

Citat
molokyle

Dato : 03-12-06 10:23

--------------------------------------------------------------------------------
...og så kan jeg iøvrigt sagtens nævne en 5-6 profiler her på boardet, som har gjort det til et 'helligt' korstog at snage i, hvad undertegnede (molokyle) foretager sig privat i dagligdagen,

..sendt som 'private' beskeder,

..og udbredt til alle som 'gider' høre på det

Læs nu lige ovenstående citat.

Det fremgår jo ikke, at det skulle være tilsendt dig privat. Du gør som du plejer, kryber udenom.

Næhhh du antyder at du er vidende om noget. Alle profiler er nu mistænkte.

Jeg tror ikke at profilerne på kandu i private indlæg ville tale dårligt om dig, for så senere at videregive oplysningerne til dig.

Er du sikker på, at det ikke er dine egne profiler, du har skrevet med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-06 01:06

Næeh...

Citat
Det fremgår jo ikke, at det skulle være tilsendt dig privat.

Dette er korrekt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-06 01:12

På den anden side ...?

..kan du jo ans, ikke vide; hvad andre brugere har skrevet til mig 'privat' ...oder?

..med mindre end, at du giver udtryk for at vide 'mindre' end DU i virkeligheden ved ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-06 01:36

Citat
På den anden side ...?

..kan du jo ans, ikke vide; hvad andre brugere har skrevet til mig 'privat' ...oder?

..med mindre end, at du giver udtryk for at vide 'mindre' end DU i virkeligheden ved ?

Jeg aner ikke hvad andre har skrevet til dig privat.

Men du kan jo heller ikke vide om det, der er skrevet til dig privat er rigtigt.

Men du labber jo alt i dig, bare der står Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-06 10:14

GARANTERET !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-06 18:11

Citat
På den anden side ...?

..kan du jo ans, ikke vide; hvad andre brugere har skrevet til mig 'privat' ...oder?

Molo du er og bliver sladretanten over alle.

Du antyder at brugere har sendt private indlæg til hinanden om dig og dit liv.

Du antyder at brugere så har videresendt private indlæg til dig, om hvad den samme bruger har skrevet med en anden bruger om (stadig omhandlende dit liv).

Du er så utroværdig som dine pennevenner. Håber da at de læser med her. Måske de vil tænke sig om en anden gang. For du kan ikke holde din kæft.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-06 21:46

Jeg håber da sandelig også, at mine utroværdige 'pennevenner' læser med ans.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-06 06:28

Det sg svært at vælge mellem Ans og Molo! Måske er I kun een?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-12-06 13:32

Dettiværtifæl mig der er inde i kylling !

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-06 00:08

Citat
Jeg håber da sandelig også, at mine utroværdige 'pennevenner' læser med ans.

Det er noteret Molokyle.