/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nyt Kandu
Fra : dova
Vist : 1200 gange
100 point
Dato : 31-12-05 18:02

Hej allesammen og godt nytår.

Hvad synes I om det nye Kandu??

Vi har fået "blacklist" mulighed

mvh dova

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 31-12-05 18:10

Den nye side er flot, men man kan ikke se SEND knappen i FireFox!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-05 18:12

Nej, der er nok nogen begyndervanskeligheder.

jeg opdagede også lige, at man ikke kan sætte flueben i rubrikkerne til at afmelde abonneringer på de forskellige kategorier.

mvh dova

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 31-12-05 18:12

Mystisk, nu kan jeg godt se den.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-12-05 18:53

Godt Nytår til alle - men nu skal man lige have lejlighed til at vænne sig til det nye kandu og finde ud af de nyheder der er kommet

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 19:11

Godt nytår til Kandu teamet.
(jeg savne allerede de gamle farver)

Godt nytår til alle på Kandu - i er lidt savnet..............altså lidt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-05 19:16

Godt nytår til kandu og brugerne.

Jeg skal lige vænne mig til det nye kandu.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 19:39

Godt nytår til alle, og tak til Kandu for det nye forum.
(men jeg savne allerede de gamle farver)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-12-05 19:48

Kode
Godt nytår...

Hmmm det skalman vist lige vænne sig til det her

Leger lige lidt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-12-05 19:49

Kode
Godt nytår...

Hmmm det skalman vist lige vænne sig til det her

Leger lige lidt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-05 19:50

Hej

Ja, man skal lige vænne sig til det nye look.

jeg ku'' bedre li'' det gamle, det var mere overskueligt synes jeg, men der er flere muligheder her.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-05 19:52

Og så fik jeg lige det nye Kandus første "Der er desværre sket en fejl"

Så gad vide om det kører anderledes, bortset fra udseendet.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-12-05 19:58

Indtil videre er jeg ikke rigtig glad for det her, men må vel give det en chance

Det jeg er mest forbavset over, er al den ubrugte plads, der er til højre og venstre.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-12-05 20:00

kandu bliver mere overskulig hvis man vælger Split din menu under Brugerprofil. Så ved jeg ikke rigtigt om jeg kan lide den dersens Blackliste fidus, jeg håber aldrig at få brug for den, men kan godt forstå hvis den bliver brugt af andre - hvor deres spørgsmål fuldkommen er blevet ødelagt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-05 20:05

Det ser da godt ud

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-05 20:07

Så skal der blacklistes!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-05 20:12

Citat
godt nytår

Det er bare en prøve.

Selv om jeg ikke får mails, så vil jeg ikke brokke mig.

Kandu skal vel lige ha'' en chance.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-05 20:15

Godt nytår fra mig osse! :-) Hmm? Nu kan man se hvem der bedømmer ens tips! Det skal der nok blive ballade om! :-D

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-05 20:25

Indlægget må ikke være tomt

Kan man så ikke følge med på sidelinien mere?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-05 20:32

Jeg ka'' ikke lide denne her nye regel

Kode
Kvalitet af svar til et spørgsmål
For at få kvaliteten på et svar op, er der nu lavet en regel som gør at hvis en svargiver kun får 2 stjerner eller derunder, modtager denne person kun halvdelen af spørgsmålsgiverens point.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 20:51

Dova - jeg hørte helt bestemt, at Tedd mumlede noget på Jysk............................ska'' han ikke blacklistes.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-05 20:55

Får I mails fra kandu?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-05 21:01

Har lige været på djævleøen så jeg har lige tunet mit kjøwenhavnske

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 21:01

Citat
Ingen mails - og det er også svært at sende en kommentar her i "firefox"

Jeg håber det gamle citat virker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-05 21:08

Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på dette spørgsmål.

[ V ]Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.
Ans - du behøver da ikke sende, men bare lave et flueben.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-05 21:16

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-12-05 21:18

Hvis tedd virkelig har været herovre, har paspolitiet igen svigtet.
Hvad skulle han?
Hvad gjorde han??
Hvorfor gjorde han det?
Hvad fik han for det?
En spændende thriller er startet på det nye Kandu. Mine damer og herrer følg med i denne
usandsyndlig spændende og hårrejsende historie, og mine damer og herrer, lad det blive mellem OS,
så meget kan jeg røbe, og det er, at det drejer sig om månedens kostbare præmie,
nemlig hvem fik den, et mysterium som må, og skal løses.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-05 21:18

Mit sidste "indlæg" var en prøve, der står at man ikke kan sende et tomt indlæg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-05 21:22

Ok så blev Keld blacklistet

Hmm en god ting er at man ikke behøver kopiere sine indlæg mere, hvis Kandu svigter! Man bruger bare tilbage knappen!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-05 23:41

Nej altså hvor strengt

Nu skal man F..... også betale for at se de spørgsmål man selv har besvaret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-05 23:49

Skal man det

Man kan heller ikke se, hvem der har besvaret spørgsmålet.

Jeg kan heller ikke finde top 50, det er der nok en, der bliver sur over

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-05 23:56

Hvis kanduuret går rigtigt, så er der 5 minutter til det nye år.

Skål til alle.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-06 00:06

På det gamle Kandu, plejede der at være ca. 2-300 online,
nu er der minsandten over 17.000.

Kode
Altså 17.000.

Jeg prøver lige den nye "Citat"
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 00:18

Det er garanteret fusk!

17000 min bare

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 00:19

Det er garanteret fusk!

17000 min bare

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 00:20

Jeg fik lige en meddelelse om at det var første gang i dag at jeg havde logget på, så derfor fik jeg tilskrevet 10 ledige point.

Der er et par fejl på kandu, der skal rettes.

Jeg tror, det bliver rettet i næste uge. Det er jo på nuværende tidspunkt meget nyt.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-01-06 00:21

Wow!! Det ser godt nok anderledes ud det her!!!!

Meeeen, med lidt tilvending går det nok - og så har vi jo lidt at sludre om indtil da

Klokken er her på mit ur 17 minutter over midnat - tænk at sidde her på Kandu på dette tidspunkt af året...

Det har godt nok også været en hård uge med en voldsom kold Kandu-tyrker... Tror sgu, jeg er afhængig

GODT NYTÅR allesammen!

Håber vi får et glimragende år igen - det har været en fornøjelse

Vaxen - og så blev den tyve over

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 00:29

Citat
Kvalitet af kommentar
Bemærk, hvis din kommentar bliver accepteret som et svar og bedømmelsen er 2 stjerner eller derunder, vil du kun modtage halvdelen af de point som er afsat til svaret på dette spørgsmål.

Og hvad er lige meningen med ovenstående?!

Har man sat spørgsmålet til eksempelvis 100 point, og kun giver 2 stjerner som bedømmelse - får man så de 50 tilbage, eller hva''?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 00:29

LOOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 00:39

Har I bemærket at man nu kan gå ind i sine tip - og se hvem der har tildelt point?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 00:41

Ja creamy, det har jeg bemærket

Men søgefeltet mangler, eller er det der?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 00:43

Ja, det fortæller da om ikke andet, så i hvertfald hvem der overhovedet ingen humor har, eller måske rettere hvem, der "hader" een

Søgefeltet sidder da ude til venstre!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 00:49

Det gør det også, begyndervanskeligheder

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-01-06 00:51

Der er da vist også sneget sig en enkelt "staver" ind eller to

SÅ sjovt med det med tippene! Har lige luret mine igennem... Sikke noget
Til gengæld er jeg noget knotten over, at man nu bliver frataget point, hvis tippet ikke bliver bedømt godt nok.... Det hænder jo, at folk måske ikke er helt subjektive i forhold til ens profil, når de bedømmer tips

Vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 01:08

Sådan er det også med spørgsmål.

Stil et spørgsmål til 500 point og accepter et svar med 2 **, så får brugeren "kun" 250 point

Citat
Kvalitet af svar til et spørgsmål
For at få kvaliteten på et svar op, er der nu lavet en regel som gør at hvis en svargiver kun får 2 stjerner eller derunder, modtager denne person kun halvdelen af spørgsmålsgiverens point.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-06 02:54

Ja, dette her skal man godt nok vænne sig til, men godt nytår til jer alle herfra det Nordsjællandske

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 03:14

Hej og godt nytår til de nyankomne der lige har fundet ud af, at Kandu er tilbage......dog i en noget anden version.

Det er svært at sende indlæg, de første 5-6 gange kommer denne her

Kode
Der er desværre sket en fejl

Der er desværre sket en fejl på den side du prøver at vise.

Prøv igen om et par minutter. Hvis fejlen bliver ved med at opstå, så send os en e-mail : Service.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Jeg er ikke sikker på, at jeg bliver særlig vild med den nye side her.

Endnu mere pointfikseret og pointreglerne er om muligt endnu mere ulogiske og indbyder mere til diskussioner end før.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 03:14

Hej og godt nytår til de nyankomne der lige har fundet ud af, at Kandu er tilbage......dog i en noget anden version.

Det er svært at sende indlæg, de første 5-6 gange kommer denne her

Kode
Der er desværre sket en fejl

Der er desværre sket en fejl på den side du prøver at vise.

Prøv igen om et par minutter. Hvis fejlen bliver ved med at opstå, så send os en e-mail : Service.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Jeg er ikke sikker på, at jeg bliver særlig vild med den nye side her.

Endnu mere pointfikseret og pointreglerne er om muligt endnu mere ulogiske og indbyder mere til diskussioner end før.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 03:15

Hej og godt nytår til de nyankomne der lige har fundet ud af, at Kandu er tilbage......dog i en noget anden version.

Det er svært at sende indlæg, de første 5-6 gange kommer denne her

Kode
Der er desværre sket en fejl

Der er desværre sket en fejl på den side du prøver at vise.

Prøv igen om et par minutter. Hvis fejlen bliver ved med at opstå, så send os en e-mail : Service.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Jeg er ikke sikker på, at jeg bliver særlig vild med den nye side her.

Endnu mere pointfikseret og pointreglerne er om muligt endnu mere ulogiske og indbyder mere til diskussioner end før.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 03:15

Hej og godt nytår til de nyankomne der lige har fundet ud af, at Kandu er tilbage......dog i en noget anden version.

Det er svært at sende indlæg, de første 5-6 gange kommer denne her

Kode
Der er desværre sket en fejl

Der er desværre sket en fejl på den side du prøver at vise.

Prøv igen om et par minutter. Hvis fejlen bliver ved med at opstå, så send os en e-mail : Service.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Jeg er ikke sikker på, at jeg bliver særlig vild med den nye side her.

Endnu mere pointfikseret og pointreglerne er om muligt endnu mere ulogiske og indbyder mere til diskussioner end før.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 03:18

Og selv om man får:

Kode
Der er desværre sket en fejl

Der er desværre sket en fejl på den side du prøver at vise.

Prøv igen om et par minutter. Hvis fejlen bliver ved med at opstå, så send os en e-mail : Service.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Så kommer indlægget åbenbart på alligevel........virkelig genialt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 03:32

Snakker du med dig selv dova?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 03:32

Snakker du med dig selv dova?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 03:32

Snakker du med dig selv dova?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 03:32

Snakker du med dig selv dova?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-01-06 03:42

Hold da kæft, hvor det flot
Hold da kæft, hvor tog det lang tid at finde jer
Hold da kæft, hvor er jeg træt
Godt Nytår
Gambrinus

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-01-06 06:03

Rigtigt flot kandu,dette nye look kan jeg godt vende mig til,men på forsiden
stikker det halve af teksten uden for midter boksen når man har en oløsning på
1280X1024/120 dpi.
Blacklisting>tommen ned.
Point systemet>virker uretfærdigt men så kan folk skændes om det
At man kan se hvem der har bedømt tip''s og hvor meget de har stemt/gevet det skal
også nok give svage sjæle noget at råbe op om.
Det ser ud som om at man kan se på de små iconer ud for folks nic om der er online
eller ikke.sort hvid off line/farver på on line.
Ellers ser det fedt ud
Citat
LOVE IT
SKIDE GODT KANDU.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-01-06 06:05

Rigtigt flot kandu,dette nye look kan jeg godt vende mig til,men på forsiden
stikker det halve af teksten uden for midter boksen når man har en oløsning på
1280X1024/120 dpi.
Blacklisting>tommen ned.
Point systemet>virker uretfærdigt men så kan folk skændes om det
At man kan se hvem der har bedømt tip''s og hvor meget de har stemt/gevet det skal
også nok give svage sjæle noget at råbe op om.
Det ser ud som om at man kan se på de små iconer ud for folks nic om der er online
eller ikke.sort hvid off line/farver på on line.
Ellers ser det fedt ud
Citat
LOVE IT
SKIDE GODT KANDU.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-01-06 06:06

Rigtigt flot kandu,dette nye look kan jeg godt vende mig til,men på forsiden
stikker det halve af teksten uden for midter boksen når man har en oløsning på
1280X1024/120 dpi.
Blacklisting>tommen ned.
Point systemet>virker uretfærdigt men så kan folk skændes om det
At man kan se hvem der har bedømt tip''s og hvor meget de har stemt/gevet det skal
også nok give svage sjæle noget at råbe op om.
Det ser ud som om at man kan se på de små iconer ud for folks nic om der er online
eller ikke.sort hvid off line/farver på on line.
Ellers ser det fedt ud
Citat
LOVE IT
SKIDE GODT KANDU.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-01-06 06:08

Rigtigt flot kandu,dette nye look kan jeg godt vende mig til,men på forsiden
stikker det halve af teksten uden for midter boksen når man har en oløsning på
1280X1024/120 dpi.
Blacklisting>tommen ned.
Point systemet>virker uretfærdigt men så kan folk skændes om det
At man kan se hvem der har bedømt tip''s og hvor meget de har stemt/gevet det skal
også nok give svage sjæle noget at råbe op om.
Det ser ud som om at man kan se på de små iconer ud for folks nic om der er online
eller ikke.sort hvid off line/farver på on line.
Ellers ser det fedt ud
Citat
LOVE IT
SKIDE GODT KANDU.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-01-06 06:10

Jeg Stammer vis i dag

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-01-06 06:11

Jeg Stammer vist i dag

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-01-06 06:17

Hvornår kommer alle reklamerne,det ser ud til der er lavet plads til det,det må også være på tide
at de kan tjene lidt til porchen.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-01-06 06:28

Hvad er en staveplade?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-06 06:42

Så led troværdigheden et knæk allerede i den spæde start af det nye Kandu.

Nu kan man se hvem der giver hvor mange stjerner for tips. Det er sådan set i orden efter min mening, men fanden galemig kun i tips der er lagt på efter den nye Kandu startede

I den gamle Kandu stod der, at når man bedømte tips, ville dette forblive anonymt. Men det er åbenbart ikke noget Kandu tar’ så højtideligt, eller osse ved de ikke hvad ANONYMT betyder

Tjae... Og hvad skal man så lige mene om dette tillidsbrud???

Nu står der f.eks. :

Personlige oplysninger

De personlige oplysninger vil ikke kunne ses af andre brugere af kandu.dk.

Hvad skal man nu regne med?? Personligt er jeg bedøvende ligeglad med ,at min bedømmelse af et tip offentliggøres, men det er jeg så sandelig ikke med mine private oplysninger.

Såååå Kandu.... det er en OMMER!!!! Capise!!!! Eller hvad????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-06 06:43

Så led troværdigheden et knæk allerede i den spæde start af det nye Kandu.

Nu kan man se hvem der giver hvor mange stjerner for tips. Det er sådan set i orden efter min mening, men fanden galemig kun i tips der er lagt på efter den nye Kandu startede

I den gamle Kandu stod der, at når man bedømte tips, ville dette forblive anonymt. Men det er åbenbart ikke noget Kandu tar’ så højtideligt, eller osse ved de ikke hvad ANONYMT betyder

Tjae... Og hvad skal man så lige mene om dette tillidsbrud???

Nu står der f.eks. :

Personlige oplysninger

De personlige oplysninger vil ikke kunne ses af andre brugere af kandu.dk.

Hvad skal man nu regne med?? Personligt er jeg bedøvende ligeglad med ,at min bedømmelse af et tip offentliggøres, men det er jeg så sandelig ikke med mine private oplysninger.

Såååå Kandu.... det er en OMMER!!!! Capise!!!! Eller hvad????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-06 06:44

Så led troværdigheden et knæk allerede i den spæde start af det nye Kandu.

Nu kan man se hvem der giver hvor mange stjerner for tips. Det er sådan set i orden efter min mening, men fanden galemig kun i tips der er lagt på efter den nye Kandu startede

I den gamle Kandu stod der, at når man bedømte tips, ville dette forblive anonymt. Men det er åbenbart ikke noget Kandu tar’ så højtideligt, eller osse ved de ikke hvad ANONYMT betyder

Tjae... Og hvad skal man så lige mene om dette tillidsbrud???

Nu står der f.eks. :

Personlige oplysninger

De personlige oplysninger vil ikke kunne ses af andre brugere af kandu.dk.

Hvad skal man nu regne med?? Personligt er jeg bedøvende ligeglad med ,at min bedømmelse af et tip offentliggøres, men det er jeg så sandelig ikke med mine private oplysninger.

Såååå Kandu.... det er en OMMER!!!! Capise!!!! Eller hvad????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-06 06:45

Så led troværdigheden et knæk allerede i den spæde start af det nye Kandu.

Nu kan man se hvem der giver hvor mange stjerner for tips. Det er sådan set i orden efter min mening, men fanden galemig kun i tips der er lagt på efter den nye Kandu startede

I den gamle Kandu stod der, at når man bedømte tips, ville dette forblive anonymt. Men det er åbenbart ikke noget Kandu tar’ så højtideligt, eller osse ved de ikke hvad ANONYMT betyder

Tjae... Og hvad skal man så lige mene om dette tillidsbrud???

Nu står der f.eks. :

Personlige oplysninger

De personlige oplysninger vil ikke kunne ses af andre brugere af kandu.dk.

Hvad skal man nu regne med?? Personligt er jeg bedøvende ligeglad med ,at min bedømmelse af et tip offentliggøres, men det er jeg så sandelig ikke med mine private oplysninger.

Såååå Kandu.... det er en OMMER!!!! Capise!!!! Eller hvad????

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-06 06:47

I guder hvor det kører..LOOOOL Happy fucking everything

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 11:13

Ja, det er sgu da lige før man håber, at mailsystemet altid svigter, nu er der 68 kommentarer til det her spørgsmål, men over de halve er p.g.a. fejlmeldinger hvor folk ikke tror, at indlægget er kommet med.

Jeg savner allerede den gamle side, kan ikke fatte hvorfor den skulle laves om, ændringerne hvoraf et par er gode og resten SKOD, kunne vel være tilført det gamle image

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 11:13

Ja, det er sgu da lige før man håber, at mailsystemet altid svigter, nu er der 68 kommentarer til det her spørgsmål, men over de halve er p.g.a. fejlmeldinger hvor folk ikke tror, at indlægget er kommet med.

Jeg savner allerede den gamle side, kan ikke fatte hvorfor den skulle laves om, ændringerne hvoraf et par er gode og resten SKOD, kunne vel være tilført det gamle image

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-01-06 12:48

Jeg ikke fået nogle e-mails fra Kandu endnu.
Til gengæld har jeg fået 2 E-mails fra Molo til min "Rigtige" E-mail adresse.
En adresseret til vixen og en adresseret til Arne Jakobsen.
Er der nogen der kan forklare det ? ? ? ?
Gambrinus
(Jeg er blevet nogenlunde ædru)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 12:59

Gambrinus

De mails har jeg også fået.

Gad vide hvor mange e-mail adresser han har fået delt ud i nat

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-01-06 13:05

Ja, det er fan''me uhyggeligt du.
Jeg har engang i et svagt øjeblik lovet Molo en FF''er.
Nu risikerer jeg jo, at han lige pludselig står her ved min hoveddør og kræver sin ret.
Vi ved jo alle at et polititilhold IKKE stopper Molo, når der er FF''ere i farvandet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:10

Jeg blir'' sur på ham, hvis han har oplyst arne om min mailadresse.

De 2 brugere har sikker fået at vide at "denne" mail også er sendt til dig og mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 13:10

Har osse fået dem! Gad vide om han har brugt et specielt nørd mailprogram, som han så ikke kan overskue blind copy funktionen i?
Men ok nu kan jeg skrive mails til Arne og vixen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:14

Han har ikke været helt vågen, men så må han holde sig fra computeren.

Bare arne ikke kan skrive til mig, så går det vel.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-06 13:14

Næh det er tdc webmail han har brugt!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 13:19

Stakkels molo, han har været desperat i nat

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-01-06 13:51

Nå-nu-virker-min-mellemrumstast-ikke-mere.
Jeg-ved-en-staveplade-ikke-kan-tåle-Cola-men-whisky-plejer-da-ikke-at-være-noget-problen.
Har-i-tænkt-på-at-det-kunne-jo-være-at-Molo-og-arne-er-en-og-samme-person-
Det-ville-jo-med-et-slag-kunne-forklarer-alle-de-mystiske-ting-der-er-sket-her-på-Kandu.
Gambrinus-

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 01-01-06 15:56

Tak for svaret Klumme.

(Min mening im det nye Kandu)

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-01-06 16:04

Jeg har også fået de 2 mails fra Molo..

Og han kan fandme være heldig med, at min mailadresse ikke er hos tdc, hvor mine personlige oplysninger kan søges på og findes i deres mailkatalog..

Kvaj

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-06 16:05

Tak Dova

Må sige at vi er meget enige.........