/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mine bortfløjne point
Fra : dior
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 23-10-06 17:59

Hejsa.
Jeg udlovede 500 point tidligere på dagen,om et drilagtigt spørgsmål.Desværre var jeg nød til at annulere spørgsmålet.Men alligevel forsvandt der 500 point fra mig.På daværende tidspunkt havde jeg omkring 2000 point,og nu er jeg nede på 1505.Nogle der kan forklare hvordan det kan lade sig gøre?Nu har jeg jo ikke så mange point at dele ud af næste gang jeg skal stille et spørgsmål..For de manglende 500 point er som blæst bort..
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-06 18:00

hvis nogen har skrevet i spørgsmålet får du ikke dine point retur

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 18:02

http://www.kandu.dk/Spg95426.aspx

Derfor fik du ikke dine point retur, 27 havde skrevet et indlæg, men du har fået 5 point retur.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 18:04

Der var to flittige der skrev,men jeg fik ikke løst problemet.Véd du så hvor de 500 point er havnet henne?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 35 point
Dato : 23-10-06 18:06

formodentlig i cyberspace - det var jo dit valg at annullere - utålmodige sjæl

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 18:07

Sådan er reglerne på kandu, hvis en eller flere har skrevet indlæg i et spørgsmål og brugeren annullerer, så er de point tabt.

Du får 5 point retur ved at acceptere eller annullere.

http://www.kandu.dk/kandunews.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 18:08

De er et sted ude i det blå og kommer ikke tilbage.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-06 18:10

ans har du nogensinde set de 5 point ??? jeg har nemlig ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 18:12

Jeg har ikke set dine, men jeg har set mine 5 point retur

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 18:15

Tak for svaret miritdk.Du har sikkert ret i at de er havnet i CyberspaceDet er jo bare en skam,så selv om jeg en anden gang ikke får løst et problem,vil jeg da så bare give pointene alligevel,til én eller anden.Det kan jeg jo lige så godt,i stedet for at de flyver ud i den blå luft..
Tak for dit svar,og hav en god aften.
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 18:17

Jeps,jeg er en utålmodig sjæl,men jeg prøvede alt..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 18:28

mirit gav da et gyldigt svar. Der var ikke noget med at hun sikkert havde ret, sådan er reglerne når man lukker eller annullerer.

Og så gav du kun 1 stjerne, det trækker jo ned i point til mirit.

Læs http://www.kandu.dk/kandunews.aspx

og http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 18:42

De kommer igen, der er problemer med Kandu i dag, min mening.
Har ikke modtaget mails herfra i dag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 18:45

Hvem kommer igen? Hvis det er diors 500 point, så kommer de ikke igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-06 18:45

observante ans

dior - jeg nægter nogen sinde at prutte om prisen med dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 18:48

Måske jeg vokser fra det, det vil tiden vise

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-10-06 19:08

Et godt råd Dior.............Lad være med at sætte så mange point på et spørgsmål.
Det er ikke pointstørrelsen der giver gode svar - det er mere et held.

Du har et problem med din comp - især når den ikke kan tåle en lille ændring i word.
Måske er der flere fejl på din comp. og hvis du ikke retter dem, kan det blive værre.

Eyvind.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 19:19

mirit gav da et gyldigt svar. Der var ikke noget med at hun sikkert havde ret, sådan er reglerne når man lukker eller annullerer.

Jeg accepterede Mirit's svar,og hun fik også de 50 point som jeg havde "sat på spil"..

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 19:22

Sådan er reglerne på kandu, hvis en eller flere har skrevet indlæg i et spørgsmål og brugeren annullerer, så er de point tabt.

Jeg var ikke klar over at reglerne var sådan,men nu véd jeg det så til en anden gang.Jeg er slet ikke kommet ind i alle reglerne endnu,men så er det jo rart at der er venlige mennesker man kan søge hjælp hos her.Den slags findes heldigvis også.Det har jeg da fundet ud af...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-10-06 19:24

Miritdk har altid ret..................................nogle gange er det bare uret.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 19:25

De kommer igen, der er problemer med Kandu i dag, min mening.
Har ikke modtaget mails herfra i dag.

Jeg tror desværre ikke at mine forfløjne point kommer returMen det skal jeg nok overleve.Men jeg vil aldrig mere annulere et spørgsmål.Så hellere give pointene til én der virkelig prøver at hjælpe.
Håber da snart du igen begynder at få mail fra Kandu

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 19:27

dior - jeg nægter nogen sinde at prutte om prisen med dig

Jeg elsker ellers at prutte om priser

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 19:30

Ja, jeg tror også du kan li' at prutte om priser "point"

miritdk fik "kun" 35 point p.g.a. 1 stjerne

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 19:32

Et godt råd Dior.............Lad være med at sætte så mange point på et spørgsmål.
Det er ikke pointstørrelsen der giver gode svar - det er mere et held.

Du har et problem med din comp - især når den ikke kan tåle en lille ændring i word.
Måske er der flere fejl på din comp. og hvis du ikke retter dem, kan det blive værre.

Tak e.c. Det har jeg vist lært nu.Man lærer af sine fejl,endda så længe man leverMen jeg satte så mange point på spil,fordi det var/er en umulighed for mig at finde/rette fejlen.Ender nok med jeg må ringe efter min pc mand.Syntes bare det var billigere at give point,hvis der var nogen der kunne hjælpeFortryder bare nu at jeg ikke accepterede dt eller ham den andens svar.Tror han hed Refi..Jeps,desværre har du nok ret i at der er flere fejl på min pc..

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 19:36

Ja, jeg tror også du kan li' at prutte om priser "point"

miritdk fik "kun" 35 point p.g.a. 1 stjerne

Endnu en ting fik jeg lært.Tak for det..Jeg troede at når man gav point,så fik vedkommende de point man havde lovet.Anede ikke at det talte ned i point,mht. hvor mange stjerner man fik,så hermed giver jeg Mirit 5 *****(Joke)

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 19:39

Jubiiii.Har lige fået hele 5 point retur.En venlig bruger har købt spørgsmålet.
Er der ikke flere der vil købe?Hi hi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 19:44

Så fik du igen 5 ledige point

Hvis du giver under 3 stjerner i bedømmelse af svar, så trækker det ned i point til den bruger, som fik et accepteret svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 19:47

En anden gang, så start med 10 point, det er det laveste antal point, du kan give i et spørgsmål.

Du kan altid forhøje, hvis det er det du vil

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 19:47

Jubiii.Endnu én har købt svaretFortsæt bare med det et par timer endnu,så når jeg snart på på mine mistede point igen
Mange tak til køberen

Kommentar
Fra : dior

Dato : 23-10-06 19:54

Tak Ans.Det vil jeg huske til en anden gang.Men er det ikke lidt fedtet kun at starte med 10 point?Jeg plejer at give flere point hvis jeg selv syntes det er et meget svært spørgsmål.Men jeg skal nok ikke være så gavmild,når jeg har så få point..Jeg får jo nok hjælp alligevel herindefra

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-06 20:18

Jeg starter altid med 10 point, når jeg har fået et passende svar, så forhøjer jeg (næsten altid)

Der bliver svaret på spørgsmål uanset point, så du skal ikke føle at du er "fedtet"