/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Købe svaret.
Fra : dior
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 29-05-06 21:45

Hejsa.
Jeg er ikke helt kommet ind i dette her endnu,og véd ikke om jeg har dummet mig..
Der var et indlæg om katte,hvor der var én der spurgte om,hvilken kat hun skulle vælge.Jeg fik så nogle point fordi jeg gav hende et råd.Og så kom jeg til at klikke på:KØB SVARET FOR !0 POINT.
Jeg er ikke klar over hvad der menes med det?Er det godt eller skidt det jeg har gjort?
Jeg kan ikke se at der er nogen support herinde,så måske er der én venlig sjæl herinde der kan svare på mit spørgsmål?
Hej fra dior8-(

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-05-06 21:57

hvis du skal købe svaret så er det ikke dig der har fået et accepteret svar -

Kommentar
Fra : 888

Dato : 29-05-06 21:57

Du har ikke betalt noget for det så Når et spørgsmål bliver lukket så kan man læse det en time efter hvorefter det så koster en eller anden procent at få adgang....

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 35 point
Dato : 29-05-06 22:01

Rolig Dior - du har ikke gjort noget forkert eller dumt eller det der ligner!

Og HVIS du nu havde...hva' så?

og så lige et Velkommen til Cirkus Kandu

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-06 22:01

Jeg kan ikke se at du har deltaget i andre spørgsmål en dette http://www.kandu.dk/spg88897.aspx

og det er ikke lukket endnu.

Du har heller ikke modtaget superpoint

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-05-06 22:03

Tak skal i have for hjælpen:-)
Skønt med nogle der vil hjælpe.
I må have en dejlig aften.
Hej fra dior

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 29-05-06 22:36

ja..det er noget mærkeligt noget alt det der med at skulle købe og hvad der ellers er af underlige ting..og en support er der heller ikke.....fatter heller ikke en brik af al det der køberi og pointsystem og hvad pokker det egentlig skal gøre godt for.....
har selv haft brug for support til hvordan jeg kan få et foto på min profil..men får ingen svar fra nogen.......mærkeligt med et debatforum uden support....der sku da sidde nogen bag et eller andet sted eller er det hele elektronisk.......
miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..miss.j....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-06 22:39

Hej dior. Nu har mine gode Kandu-venner jo svaret dig. Så skal du altså også "Lukke" spørgsmålet.
Jeg ved godt at der ikke findes en hjælpe-side, hvor man bliver undervist i dette, derfor får du lige denne lille ekstra-hjælp:

Når du synes du har modtaget en god kommentar til dit spørgsmål, og derfor har lyst til at "lukke" spørgsmålet, gør du følgende:

Find den kommentar du ønsker at acceptere som svar. Kig på den! Øverst i højre hjørne er der et felt der hedder "Accepter ..." Tryk på denne. Se hvad der sker. Du får nu mulighed for at skrive en kommentar til den dygtige svarer, samt give et antal stjerner. Men kig selv. Det er ikke spor vanskeligt. Velkommen til Kandu. Hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-06 22:51

Rolig nu, det er et spørgsmål, der er oprettet for en time siden.

Desuden er det i nederste højre hjørne man skal acceptere, hvis man vil lukke sit spørgsmål for at være sikker på at det er den rigtige bruger, der får point.

Men nu ikke sådan et hastværk.

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 29-05-06 22:58

Tak for svaret vil.du.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 29-05-06 22:59

Hej Dior,har selv haft startproblemer,og lidt svært ved at komme ind i klubben
Men jeg vil da også sige velkommen på KanDu
Mvh
KISSAN

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-06 23:04

ans - før den nye Kandu, kunne du ikke finde ud af, at spørgsmål skulle lukkes. Nu HAR Kandu-teamet fortalt dig at du har uret. Vil du stadig skændes med mig?

Læs tråden: Såvel dior som missjosephine er i tvivl om, såvel hvorfor som hvordan.

Så hjælp dog pigerne i stedet for at påbegynde endnu en krig imod mig.

Når du nu både er kvinde og skide klog, så hjælp dog med et godt svar...............

Så slipper jeg jo...

HILSEN ARNE

Og gør det så eller lær for evigt at holde din mund.

Hvor svært kan det være???

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-05-06 23:06

Tak for hjælpen allesammen.Jeg kom vist til at klikke på "acceptér" et par steder.Men det skal man da vist kun gøre én gang-og så vidt jeg har forstået,for at lukke spørgsmålet:-)
Hej fra mig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-05-06 23:07

missjosephine - når man kigger i din profil vises der ikke noget om det du skriver om

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-06 23:10

Jeg lærte dig at lukke et spørgsmål. Det kunne én af de andre piger jo lige så godt have gjort. De havde bare for travlt med at ÆVLE.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-05-06 23:11

En STOR tak til Arne for det gode og forståelige svar.Jeg har kopieret det ind i én af mine mapper,så jeg ikke glemmer det;-):-)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-06 23:13

arne.jakobsen jeg skændes ikke med dig.

Men det er ikke korrekt at det er i øverste højre hjørne i et indlæg, man skal acceptere svaret, men i nederste hjøre hjørne.

Desuden blev der ikke spurgt om hvordan et spørgsmål skulle lukkes, det var til gengæld den eneste kommentar du kom med.

Hvor svært kan det være at læse et spørgsmål?

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 29-05-06 23:13

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-06 23:24

OK. Piger, Damer o.s.v. Tak for snakken. Håber vi kan være lige så gode venner i morgen. Jeg KAN være dum en gang imellem. Men hvem kan ikke det? Men nu stillede dior altså et spørgsmål i kategorien KATTE, der ikke havde en Hund med Katte at gøre. dior's spørgsmål var et Kandu-spørgsmål. Altså om Kandu.dk's virkemåde. Det svarede jeg på. Hvis jeg undervejs har fornærmet nogen M/K undskylder jeg hermed dybt. Det var aldrig meningen.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 29-05-06 23:39

Kan i Kanduer sove godt......

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-05-06 23:47

Stor undskyldning til Arne at jeg stillede mit spørgsmål i kategorien katte.Men er nybegynder herinde,og skal nok lære at stille mine spørgsmål de rigtige steder,når jeg kommer lidt mere ind i det her.Jeg håber du kan tilgive mig?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-06 00:02

dior

Tag det helt roligt. Du skal ikke undskylde noget som helst. Det er den svada mange nye brugere får fra a.j

Men det vil du nok lægge mærke til, hvis du ikke er blevet slået helt ud nu og vil forlade kandu.

Og ja han har sikkert tilgivet dig nu da du ligger på knæ og siger undskyld

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-06 00:20

dior - Ja selvfølgeligt kan jeg dig da tilgive dig, du har jo ikke gjort noget forkert. At du ikke lige kendte reglerne på Kandu, betyder jo ikke at du er idiot. ans's kommentarer til min person/profil beder jeg dig om at overse. At du så vælger at afslutte debatten med at give 1 stjerne til et ret tåbeligt svar, synes jeg da er dybt dumt. Du kunne jo have ladet spørgsmålet stå åbent længe endnu. Nej Lille Skat. Du kan ikke, Og du vil ikke. Du har bevist at du er "Dum i Nakken".
Men du er ikke den eneste K der er "Dum i nakken". Bare synd for jer.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-05-06 00:49

AJ>
Jeg fatter ikke at du seriøst mener at du kan tillade dig at kalde en, oven i købet HELT NY bruger på kandu.dk for DUM ??

Jeg fatter ikke at du seriøst mener at du kan tillade dig at kalde en, oven i købet HELT NY bruger på kandu.dk for LILLE SKAT??

Jamen er du da fuldstændig uden hæmninger Arne Jakobsen?? Hvad er det da for en mangel på respekt?
Her sad jeg og tænkte at det dog var utroligt at der endnu engang skulle hetzes mod dig - og så ser jeg at du skriver sådan - SKAM DIG!

Kære dior.

Jeg håber ikke at disse respektløse skænderiindlæg, nu har skræmt dig væk fra kandu, næsten før du er begyndt herinde. Desværre ses disse, mange gange ondskabsfulde, udgydelser ind imellem og især når visse personer kommer på banen.
Tag dig ikke af det - i det store og hele er her hyggeligt at være og de aller fleste kan 'holde kammertonen' og opføre sig anstændigt overfor hinanden.

Selv tak og godnat herfra
Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-06 00:50

Citat
Hej dior. Nu har mine gode Kandu-venner jo svaret dig. Så skal du altså også "Lukke" spørgsmålet.
Jeg ved godt at der ikke findes en hjælpe-side, hvor man bliver undervist i dette, derfor får du lige denne lille ekstra-hjælp:

Citat
Du kunne jo have ladet spørgsmålet stå åbent længe endnu. Nej Lille Skat. Du kan ikke, Og du vil ikke. Du har bevist at du er "Dum i Nakken".

arne.jakobsen

Kan du selv finde ud af, hvad du mener?