/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu i Udu
Fra : dova
Vist : 1339 gange
166 point
Dato : 29-05-06 00:56

Halløj.

Så Kan Kandu igen efter ikke at have duet i laaaanggg tid, fordi det var i Udu

Kandu-Vikanikke .....men øøøeehh

Men hvem har savnet Kandu mest

Hvem kan komme med den mest , sjove eller sørgelige, hjerteskærende, grinagtige kommentar til om, eller hvor meget, de har savnet Kandu...og hvad de har fået tiden til at gå med imens Kandu ikke har duet.

mvh dova

Kommentar
Fra : popper

Dato : 29-05-06 01:22

og hvad jeg har fået tiden til at gå med imens Kandu ikke har duet

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-05-06 01:25

I er sgu da tosset.

Så du, kand..............

Håber de

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-05-06 02:15

Jamen det kunne blive en laaaang historie herfra

Jeg var 110% sikker på at min puter nu var angrebet af de mest modbydelige og sat... Trojanske klovdyr - plus alt muligt andet snask.

Her forekom nemlig flere 'tilfælde' på een gang
Jeg havde netop downloadet MSN plus - mareridtet startede i samme sekund!
Desuden gik en af mine yndlingssites ned - i samme sekund!
OG - af en eller anden mærkelig grund havde min Spamfighter afinstalleret sig selv..i samme sekund!

Alt i alt....min computer er blevet gået igennem fra A-Z af husets unikum, der er bandet og der er svovlet og der er raset...men intet hjalp.
Til sidst (ALLER sidst) gik jeg så med til at han Ghostede hele skidtet og SELVFØLGELIG var det sidste Ghost vi havde taget, fra først på året - januar - GRRRRRR...

Men bortset fra dét....jamen så er det da herligt at Kandu er oppe igen

Det mest mærkværdige jeg så herinde imens tingene var i kaosmode, var da at ÆLDgamle tråde pludselig stod næsten øverst med forhøjede points - men ingen havde skrevet i dem fornylig.

Rart at alt nu er ved at være ved det gamle - OG

HIP HURRA for vores allesammens effektive KanduTeam som gør SÅ meget for at oplyse os GLADE kandubrugere om at tingenes tilstand er som tingenes tilstand nu engang er...FORDI....?

Natnat og sov godt
Vh. Dorthe

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-05-06 02:21

Opvask !
Mangler at tørre af.
Gambrinus

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-05-06 02:38

virker kandu,,

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-06 03:47

Nu er jeg nødt til at sende bud efter en gulvafhøvlermand!

Mit gulv er slidt ned i dobbelte riller af at vandre frem og tilbage i flere dage - hvad mon "barnet" fejler???

Kandu ikke ringe 112? Jow, det KanJEG!

Men der var ingen, der bekymrede sig om "barnet" - men nu ser det ud til at være rask igen..........indtil næste gang

KanMoster

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-06 03:48

Undskyld, at jeg forstyrrer midt i opvasken!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-05-06 06:55

..jeg skal til ambulant undersøgelse på sygehuset i dag.
bare de ikke beholder mig fordi jeg ser så bleg og underkanduernæret ud.. frygter det værste, da jeg ikke ejer en medbringelig pc'er.
hvis jeg ikke melder mig igen, modtages ømfindtlige hilsener og pakker på sygehus nord (nykøbing/thisted.).
jeg afleverer mit aasenissum i receptionen for en sikkerhed skyld.
knuser
aase

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 29-05-06 07:30

Jeg var sikker på det var min ny computer der ikke kunne finde ud af Kan du !

Jeg har lige installeret min nye pc og tænkte - det var sku` da mærkeligt ! vil den ikke arbejde sammen med Kandu ? det kan være der er et eller andet spyware installeret der får Kan du til at gå i udu, så nu er jeg glad igen alt er ved det gamle

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-05-06 08:18

Jeg fik tiden med at lave et nyt navn:

KanUdu

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-05-06 08:37

Efter at have skrevet det samme lange enormt vigtige indlæg om og om igen 17 gange,
gav jeg op, og gik ud og hængte mig ,,,
men jeg er her stadig, for det viste sig at Randersreb heller ikke er hvad det har været,
4 gange knækkede det, Jeg ville så gå ned og klage, men kom i det samme til at se
indlægsseddelen i rebposen, der stod:
'Randers Reb .. Made in Kandu'
*Advarsel dette reb er kun til pynt*

Så klagen blev opgivet, ja for hvor skulle man klage , og ville nogen høre det ??

Nå men ellers har jeg opdaget at jeg har 2 børn, og at vi har 43 tvkanaler..
og at det faktisk er lyst om dagen... og ihh ,, har i opdaget at der er kommet bro til jylland..!

Nu mangler der så kun at dette indlæg forsvinder en ½ time efter at jeg har trykket på send.
Så melder jeg mig frivilligt ovre på gak-gak'eren
eller ta´r på rundtur i Andeby..

Mvh. ØH mig.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-06 08:53

Hva' fik I å æj?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-05-06 08:55

Kære NATMAD

I Andeby kan-du sende flere indlæg i RAP

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 09:13

Det kan ikke være Kandu, der fejler noget, tænkte jeg og smed comp ud.
Er der nogen som ved hvordan en comp genindstalleres efter den har været en tur nede i småt brændbart-kvaseren.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 29-05-06 09:15

ÅHHHHHHHHH.....

Mit Kandu-morgen-fix.......

Nu kan jeg leve igen.........

Vaxen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-05-06 11:05

Ehm...vi er sørgelige..er vi ikk'?

Moster Glad> Jamn....vi fik da grådkvalt brunkål..det eneste der matchede i farven til 'kandueriuduhumøret'...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-05-06 11:39

Jeg fik tid til at spise en eller to kiks... Men savnede kandu....? Nej, det gjorde jeg ikke.!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-05-06 11:48

popper

Godmorgen

Sofus

Jaa....Vi er allesammen tossede

Vil.du

Det var også min første indskydelse, at der var knas med puteren, men da jeg så opdagede alle de gamle spg. med forhøjede point, fandt jeg ud af, at det måtte være fordi nogen ikke kunne forstå der ingen kommentarer kom, og derfor i "desperation og afmagt" forhøjede pointene

Gambrinus

...SÅ meget opvask Har du overvejet en opvaskemaskine

Camillasmoster

Ja du har været hårdt ramt ka' jeg høre, sådan en gulvafhøvlermand er vist ikke helt billig at leje

aasenissum

Det var da en kedelig ting......håber snart du er tilbage, og det ikke er noget alvorligt

Monsen

Endnu en der faldt for "det- er- nok- min- PC -det -er -galt -med- tricket"

Natmaden

Hurraaaa for Randers reb, at det ikke lige virkede denne gang

Dig ka' vi sgu ikke undvære

Yearhouse alias Kanudu

e.c.

Jam, du har vel en masse andre computere at vælge imellem, ud over den der der røg i kvaseren, ellers må du jo have fået den fixet eftersom du kan skrive indlæg nu.....sååee:

1 Har du brugt en anden computer?

2 : Hvis ikke, så ønskes forklaring på hvordan man samler en computer efter den har været i en småt-brændbart-kvaser

Og vaxen

En rigtig KANDUMAN

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-05-06 11:50

taliskoko

Når bare det ikke var tudekiks

mvh dova

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-05-06 11:55

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-05-06 12:21

pyh, jeg vred mig ud af deres favntag.
de insisterede på en hjernescanning, da mine øjne roterede rundt med 180 i timen.
måtte så forklare, at det var fordi sygeplejersken sagde: kandu stå stille og kandu løfte armene op.
det uoprettelige savn af kandu i 4 dage satte omgående gang i hjernevindingerne..
så meget, at 4 overlæger (på overarbejde) blev tilkaldt og spurgte, om jeg ville donere mit hovede til videnskaben.
helst med det samme!!!!
jeg afslog selvfølgelig, men i stedet fik de www.kandu.dk som forsøg.

jeg er ved at være mig selv igen, og alt er ved det gamle, næsten - men
ærgrer mig over, at molo ikke fik sin hurrahilsen, men måske læser han med her

hanne, jeg nåede at grine mig halvt ihjel over din gulvafhøvling.

og dova, jeg kan trøste dig med, at du får mindst 85% i rabat, som du kan trække fra historien.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-05-06 12:29

Citat
Indsæt din tekst her

ja-ja det skal jeg nok

Citat
Jam, du har vel en masse andre computere at vælge imellem, ud over den der der røg i kvaseren, ellers må du jo have fået den fixet eftersom du kan skrive indlæg nu.....sååee:

Nææ Dova e.c. indlæg kommer så hurtigt, så jeg tror at han er begyndt at bruge blyant og papir
der er heller ikke så mange stavefejl, uden den automatiske stavekontrol
http://natmaden.dk/siger/nice-officeassist.jpg

Nu mangler der kun en debatør
'Er der sket noget nyt siden sidste år ?
Med venlig hilsen
teamet bag kandu.dk'

Er det ikke misbrug af ordet 'team' , og selv teamet bag KGB er nemmere at spotte.

og så lige en nyhed ..
http://www.kandu.dk/kandunews.aspx
ok-ok den er fra d. 27-12-2005
men det var det nyeste bevis for, at der et eller andet sted,
sidder en der kan skrive uden for de daglige emnerammer

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-05-06 13:49

hmmm.

Jeg opdagede det slet ikke.

Lykkelig - uvidende - på camping.

Hæ hæ

Men hvordan laver i egentlig de der citater i farvede rammer?????

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-05-06 13:52

[ citat ]
her skriver du din tekst eller indsætter din kopierede tekst
[ / citat ]

^ sådan laver du citater MEN - uden mellemrummene

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-05-06 13:57

Citat
sådan laver du citater MEN - uden mellemrummene

Prøver da lige

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-05-06 13:59

ha dorthe

Takke og bukke- neje

nu lærte jeg noget nyt idag.

Yes yes yeeees

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-05-06 14:34

Jamen så prøv jeb3 - lad mig se om du kan lave citater nu

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-05-06 14:35

WOW sorry, jeg så det først nu *GG*

Sorry sorry sorry hvor eeeer du dyyyygtig

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-05-06 14:39

taaaak,,, man skal jo lære noget nyt hver dag

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-05-06 14:55

Ikke nok med at Kandu har været i udu.
Jeg solgte min telefonadapter (Til IP-telefoni) i Torsdags og har først fået den nye idag.
Idag har jeg også fundet min oplader til mobiltelefonen.
Den har heller ikke virket et par uger.
HOLD KÆFT HVOR HAR DER VÆRET DEJLIGT STILLE !
Er der noget at sige til, at jeg har vasket den samme tallerken, kop, kniv, ske op igen og igen ?Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-06 15:07

Jamen, søde Gambrinus - jeg har altid lidt opvask stående, hvis nogen skulle mangle.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 15:33

Gambrinus - hvis man sender opvasken med sidste aftentog kan det så leveres fuldt opvasket og poleret til næste morgen.
Eyvind.
Ps. Dette er i virkeligheden gamle kommentarer som først er nået frem nu.
Pss. Jeg er ved at samle den kvæstede comp. men det er lidt svært at fiske et halvt bordben ud af
den dobbelte DVD brænder. Måske jeg skal prøve med den driver, som en golfspiller havde vredet
og smidt der ned.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-05-06 15:53

Det lyder fint det der med opvasken.
Så skal jeg lige ha' din adresse, så jeg ved hvor jeg skal sende den hen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-05-06 15:54

Eyvind det er ikke så slemt, du kan hurtig spare sammen til en ny,
det er også mega besværligt hvis du skal til at bøje alle dine dvd'er for at de passer i drevet.
http://www.pcworld.dk/art/7566?a=block&i=84 den er da bærbar.
og så kan du sikkert også lige få råd til sådan en dims her , til at putte den i,
http://www.pcworld.dk/art/7564?a=category&i=201 .

Må jeg foreslå at vi alle slår os sammen og lejer en container, fylder den med vores opvaske,
og sender den til Gambrinus ,
jeg kan sagtens finde mit eget service bagefter, for på bestikket står der 'tilhører hotel hvide kro'
og på de firkantede tallerkner med låg står der 'marios pizza'.
nå pyt, bare det er rent bagefter..

....... så nu har jeg sgu bestilt en ny tallerken hos mario, og det er ikke en gang nat endnu

Gambrinus er du frisk, vi er mange der vil hjælpe dig

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-05-06 16:08

Nul problemer.
Jeg sætter bare ild i et eller andet.
Så kommer ISS igen og ta'r ikke bare opvasken,
men også alle de sure sokker, der rendte rundt omkring i lejligheden.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-05-06 16:19

Hmm måske skulle man give konen sådan en ISS,
Hun er nu osse træt af at rende rundt og sige som en vølund...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-05-06 16:24

nåar, hun fylder jo snart fyrre, så jeg tror osse hun må ha' en ny seng,
hvor får man skåret skumgummi til så det passer under køkkenvasken

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-06 17:00

Hov hov, hov hov - Gambrinus kan vist ikke læse indenad...... bruger du røgfarvede glas?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-05-06 17:16

.o0...(aldrig har et blåt øje været så korrekt placeret som det Natmaden har tildelt sig selv )

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-05-06 18:00

Lige nu er det lidt svært at konsentrere sig, au-pair pigen render rundt og siger som en nilfisk.

.... tror at jeg vil lave den til ringetone til mobilen, nilfisken altså.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-06 18:45

Kan du ikke lave en ringetone til mig, som lyder som en Harley Davidson?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-05-06 19:37

jo det kan jeg da nok, men min spanske butler lånte min harley for et ½ år siden,
såå jeg er begyndt at blive lidt mistænksom..
Hvad med lyden fra min velo,,

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-05-06 22:39

For fanden da..hva spiser eller drikker I ? Jeg er ved at dø af grin

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-06 22:47

Hov, mango - det ér da vist dig, der er på et eller andet?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 22:49

Jammen mango vi har spist, så nu skal opvasken bare sendes over til " Gambrinus vask og polering"
Det kan du også bare gøre. Husk det er noget vi gør for at glæde ham.
Ps. Jeg sender også lidt CD-rom der er blevet for ram, og det skal bare stryges ....... utroligt hvad der smides ned i småt brændbart.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-06 22:53

Det er nok fordi, der er nogen, der har ram ved siden af...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-05-06 23:26

Hanne, det hedder ikke "ram ved siden af"! Det hedder vist nok "bolle ved siden af"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-05-06 00:30

Jamen mango - så er det vist til sovestrup med dig, hva'?!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-05-06 21:17

øøh hvorfor det Hanne? bare fordi man er lidt ligefrem...gik forøvrigt i seng

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-05-06 22:49

Jamen, sagde jeg ikke osse, at du sku' gå i seng?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-05-06 23:24

jow...hænger med skuldrene...det gjorde du... og jeg hører altid efter hvad Hannemor siger..ja jeg gør så...

og nu er det sengetid igen...z

her er dælme kedeligt..er folk gået hjemmefra?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-05-06 23:43

Og hvad er så det modsatte af narrefisse ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-05-06 23:51

øehm....ja, det rækker min fantasi altså ikke til Gambrinus...hør..vi kunne vist have en sjov konversation vi to

...men ....modsætningen er vel at hun siger hun ikke vil..og så vil hun aligevel...og så troede han ikke hun ville..og så KAN han ikke

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-05-06 23:56

Nix
Det er ski' da et skuffejern.
Gambrinus

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-05-06 07:30

øiii altså i to...
mango har på snedigste vis fået kanduiudu til osse at handle om KANDU I UDU når det handler om sex.
fik i den folkens?
jeg hulker endnu ... skuffejern.
og der sad vi så med alle vore talenter.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-05-06 10:43

Nogle mænd er nogle spader, som koster rundt med een - de tror de kan få skovlen under en pige, som er et jern til haven og andre sysler...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-06 11:05

Så har pakkeposten været her.

Det Muntre Køkken
3 bolde for 10 kroner
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-05-06 12:22

Jeg venter osse på pakkeposten!

Den grill Stofanet lovede mig for ét år siden, er endelig på vej...

Det hjælper at holde fast

Moster

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-06 12:35

Jeg venter osse på pakkeposten !
Den CD, der var en her på Kandu, der lovede mig
forleden måned, er heller ikke kommet frem.
Når man endelig møder et ærligt menneske, er det en der stjæler.
Gambrinus

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-05-06 12:47

min pakkepost har lige været her med to spader. yeeepeeeee (af nogle kaldet spatler)

jajajaja hanne, ikke til mænd, men til den nye stegeåsåpande.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 12:57

Jeg sidder og venter på at få min opvask tilbage [dybt'u'bekymeret'smiley]

næ jeg sidder og venter på et Gammlet KGB lommeur fra rusland.

Måske er de langsommere end kandu, men de tør da indrømme det.

jeg bestilte det d19-5-2006 kl ca 2 om natten.
fik handlen bekræftiget senere ca kl 10:20 det er jo ok.
men glemte jo lige at skrive Denmark ved adressen, den kunne de altså ikke lige klare,,,
troede jeg, så efter en e-mail , fik jeg denne.
Citat
We know !

nej kun en joke, der var fejl i deres kvittering , så den ikke havde medtaget landenavnet.
så alt var ok

d.26 fik jeg så en bekræftigelse på at uret var sendt.
Citat
Dear Jørgen,
Thank you for the ordering from our site. Your order was sent May,27 with the First Priority Air Mail and should arrive within 12 days.

Ak ja de tidsforskydninger
12 dage,, nå de skal vel lige bygge flyet først...

Der går jo nok et par dege endnu, før at jeg ved hvad klokken har slået..

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 166 point
Dato : 31-05-06 13:08

Jeg tror Kandu er lidt efter devicen; "U don't know what you got, before U loose it"!

Kandu er et unikt "sted"!

Tænk på her kan vi skændes, forsones, elske, hade, udveksle erfaringer og viden, blive misforstået og overfortolket, blive forbigået, gå selv og komme igen, lave alliancer og bryde dem, smalltalke, stortalke, prale, underspille, overspille, være krukket eller ydmyg, være sammen med politiske modstandere uden parolerne blir for stereotype, fange spøgelser og oprette nye, få ideer til mad hobby og sex og samliv, forstå de unge og de gamle dem midtimellem og misforstå dem igen, og man kunne blive ved!
Alt dette uden en moderator eller for meget politi, partipolitik, spam, reklamepauser, eller skænderier, og man kan ovenikøbet klø sig i røven samtidig med at man ryger, stryger, snakker i telefon, kigger på fugle, hunde, katte, gårdmænd der slår græs!

Og så er det gratis!!!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-05-06 13:25

tedd, du modtager sikkert en erkendelse fra Kandu, for dén smøre ^
Tedd The reklamesøjle

Men ja - du har så ganske ret!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 13:35

Hmm det lyder lige som et stillingopslag på Barsevæk

eller en børnehave uden petergoder.. børene ælsker de dage..

Gratis tja, stort set er det jo, hvis det er penge man taler om,
ellers har jeg med stolthed kunne gemme mig for google&co i årevis.
men så meldte jeg mig på kandu, og min 'sjæl' var solgt ! uden at jeg viste det.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=natmaden&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

men ok, at være nr.1 af ~ 25000

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 14:13

godt gammelt nyt
Citat
Sydamerikanske indianere har i mange generationer brugt hærmyrer til at rengøre deres service. "Opvasken" blev samtidig desinficeret af den syre, som myrerne udskiller.

Så skal opvaskemaskinen bare erstattes af en papkassefuld hærmyere

ja og man sparer også både penge til strøm/vand/tabletter og vedligeholdelse,
Naturen sparres også foe pesticider og andet undeligt skummene.

Hvor køber man hærmyre i danmark , og hvor mange skal der egentlig til at slikke
brunkålsgryden ren

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-05-06 16:00

Det er endnu en gratis fornøjelse her i vort lille land, du - du stiller bare gryden ud i nærheden af Tue (darhjlig knægt) - så skal du dælme se myrer!! De arriverer i HÆRE!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 17:03

Tue,, er det ham der West,,
Jeg har godt nok hørt at man ikke tjener meget ved at synge,
men at han ligefrem bliver nødtil at slikke folks gryder,,, den stakkel.
Ja, da jeg selv sang, måtte jeg jo leve af fedtemadder, og det var uden brød og salt,
en rigtig gang håndmad , men nu tjener jeg ved at lade være

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-05-06 17:26

Typisk! Man skriver et intelligent, åndrigt virkeligt gennemtænkt indlæg man har tænkt over i flere timer og sat sammen i hovedet og straks blir det druknet i indlæg fra personer der kun er interresseret i se hvordan de selv lyder på skrift!! Nu jeg fornærmet!
Natmaden er en Fedtemad! Hvis Dolfh havde været med mig var han død ved kølle!

Ja det godt Kandu er oppe at køre igen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 19:17

Og hvem er nu Dolfh ??

Tror snart jeg må ud af denne tråd,
for at oprette en tråd om alle de ting,
jeg ikke er opdateret med efter kandus udus

Tedd, gu' er jeg da en fedtemad, hvordan skulle jeg ellers vinde alle de dærsen påinger..

Men din reklame var da flot, jeg fik helt myrekryb.
(var det kandu smørelse)
Ps.
Husk det er også fedtet der fremhæver smagen i feks. softice..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-05-06 19:25

Dolph er en flodhest

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 19:43

TRor Kandu er oppe på fuld styrke.

Både med og uden bemærkninger.

Stakkels mennesker der skulle være uden svar et par dage.
Er det andre end mig, der kalder ABSTINENSER........

Men måske der var nogle andre der burde overtage skidtet, så det kommer til at virke
efter hensigten.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 19:44

Er det andre end mig, der kalder det ABSTINENSER........

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 20:05

Kandu er som tivolis nye karrusel.
Det kan være svært at komme på, og svært at komme af !

Kandu er som at stå på ski,
det sværeste er at stoppe, og nogen gange falder man !

Flodhest .. hmm takmoster.
Jeg har ikk' så mange kontantpåænger på mig lige nu.
Så jeg sender dig en pose hærmyre.
De er effektive, købte mine i el-giganten.
efter en time var opvasken klaret, tænkte at de kunne klare mere end det,
så jeg slap dem ud , og ganske rigtig,
efter 2 timer var køkkenet renere end en hvid tornado kunne have klaret,
nu kan jeg bare ikke finde hunden

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 20:18

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 20:38

Natmad...du har altså den vildeste fantasi...stakkels hund altså!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 21:23

Men mango dog !
Her på øen kan alting ske

... og den pev slet ikke

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-05-06 22:06

Næj, den var sq da glad for at slippe for alle de fedtemadder......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-06 22:20

Citat
Hvis Dolfh havde været med mig var han død ved kølle

Ja, men det er du ikke for indeni Dolph er nemlig ham der spiller Bruce i Toyotareklamerne i fjernsynet.

Men ellers meget interessant tråd:
Bolle ved siden af
Narrefisse
Skuffejern
Havejern...øøøehh nej, det var vist jern i haven
Opvask og abstinenser

Og så Tue West Jeg ka' sgu godt forstå hvis han ikke tjener særlig meget ved at "synge"

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-06 22:23

Æævv

Citat
Hvis Dolfh havde været med mig var han død ved kølle

Synes lige der stod: Hvis Dolph havde været mig.........

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 22:42

ja, jeg forstod heller ikke helt hvad du mente Dova

Hva var det for en hund du havde Natmad?

De der myrer..brrrrrr! de må edermame være store nu..tror faktisk de er store nok til at klare Gambrinus´ lejlighed

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 23:06

Altså moster, fedtemadder , det var da jeg sang.
I går stod den på alt muligt fra akvariet, og lidt til.
http://natmaden.dk/siger-tillykke-til/camerone.php

ja lille camerone1863 blev jo 22 (fedte-fedte)

Men hun fik ikke natmad
Der var kun lamme køller.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 23:48

hund og hund ,jeg kaldte den hest.

Det 'var' en Afrikansk fårehund , god til at holde løverne væk fra kvæget..

Myre og myre, 3 af dem har kokkehuer på.!
Resten sidder rundt om sengen med hagesmæk på og venter på at jeg falder i søvn.
Tror sgu at jeg retunere dem i morgen, ja eller depotere dem til Jylland, så kan i selv dele.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 23:58

øøh, jeg nøjes med en enkelt tror jeg...råver lige: SØREN LAVER DU LIGE EN HUNDEGÅRDAGTIG ET ELLER ANDET?

Så lukker vi den bare ind når vi ikke er hjemme...den har så en del funktioner..vagtmyre og rengøringshjælp, opvasker..og hundeafliver (så den tager jeg med )

Hold kæft man..folk må tro vi er debile

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-06-06 01:12

tro??

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-06-06 01:15

Man må da bare konstatere at det IKKE er nødvenligt at være lidt småtosset for at være her..men det hjælper

Hvor er I altså bare dejlige

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-06-06 02:04

Debil cemente

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-06-06 03:11

JEG FANDT DEN JEG FANDT DEN

http://www.jyskordbog.dk/hjemmesider/index.html

eeeeeendelig kan man følge med når I snakker...

og SÅ er det (for fire timer siden..)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-06-06 07:21

Go'møjn !
Man må da bare konstatere at det IKKE er nødvenligt at kunne lidt jydsk for at være her..men det hjælper

Mango Jeg tror lige at du skal sætte Søren til at fjerne hækken først, og så kontakte
www.Aalborg-portland.dk om leje af en 10hjuls cementblander.
Puh , det er vist godt at du kun skal ha' en af disse myre,
Du kan sagtens se når den ankommer , den har nemlig sin egen escorte med,
så når træerne vælter og du ser de der 8 tanks, ja så er det på tide at tænde lysene i
velkomstkagen.
Ps. husk også lige at afprøve det elektriske hegn.. !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-06-06 07:25

Åhh glemte lige, husk endelig også at sende børnene hjem til bedstemor...

Er det ikk' bare skønt med en ny opvasker

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 01-06-06 10:46

Tak for svaret tedd.

Det får du for dette her.......jeg troede sgu slet ikke du kunne så mange ord.....på en gang

Citat
Tænk på her kan vi skændes, forsones, elske, hade, udveksle erfaringer og viden, blive misforstået og overfortolket, blive forbigået, gå selv og komme igen, lave alliancer og bryde dem, smalltalke, stortalke, prale, underspille, overspille, være krukket eller ydmyg, være sammen med politiske modstandere uden parolerne blir for stereotype, fange spøgelser og oprette nye, få ideer til mad hobby og sex og samliv, forstå de unge og de gamle dem midtimellem og misforstå dem igen, og man kunne blive ved!
Alt dette uden en moderator eller for meget politi, partipolitik, spam, reklamepauser, eller skænderier, og man kan ovenikøbet klø sig i røven samtidig med at man ryger, stryger, snakker i telefon, kigger på fugle, hunde, katte, gårdmænd der slår græs!

Og så er det gratis!!!

Smukt og lige netop: That's the way it is

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-06-06 10:55

Han sagde osse, at det havde taget ham mange timer........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-06 13:39

Tror det var mit gyldne øjeblik på toppen! Nu kan det kun gå ned af

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-06-06 13:40

Fedte tekst !!!

Nå men så tillykke til tedd, ja det var jo godt nok pænt skrevet,
med de skriveevner som du har der , kunne du så ikke lige gå med mig i banken og ordne et beskedent lån,
Nu får du nok fri adgang til kandu på livstid,, med vaffeljern og det hele !!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-06 13:44

Lån natmad? Sagtens jeg tar kun et mindre provenue på 50%

Øh hvem vandt vaffelristeren?