/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
nrg power dt tun
Fra : Simbave
Vist : 1207 gange
100 point
Dato : 24-05-06 01:10

Hej alle

Jeg har siden sidste efterår været den lykkelige ejer af en Piaggio NRG Power DT 2005. (og er det iøvrigt stadig)
Jeg fik fjernet skiverne med det samme, og nu triller den ungefär 65 km/t på flad vej. Men optrækket er lort. Så vidt jeg har læst mig til sidder der en ordentlig masse begrænsninger i udstødningen med blindrør og katalysator som de største torne. kunne godt tænke mig en ny udstødning. men hvad skal jeg vælge? jeg er ikke interesseret i for meget kontakt med politiet, så den skal ligne en standart udstødning mest muligt, dvs ikke noget med knæk, krom og neon.
hvad medfører det at skifte udstødningen? skal den have ny kabu og omstudses?

vh
-Joakim

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-05-06 16:42

Hvad med først at lukke nogle spørgsmål, feks.:
http://www.kandu.dk/Spg55279.aspx
http://www.kandu.dk/Spg55294.aspx
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Andenden2

Modtaget 100 point
Dato : 25-05-06 17:49

prøv at kigge her: http://www.protunahandels.de/products.asp?c=59932080&n=19077454
Der er nogle ret diskrete udstødninger uden plumbering, men helt hvilken en det skal være ved jeg ikke men tror da at den der hedder basic ville virke fint, selvfølgelig er de andre bedre hvis du skal ud at have den voldtunet, men lader det jo ikke til du vil

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 25-05-06 17:50

Den skal nok omdyses lidt, men der er ingen grund til at købe ny karburator

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 25-05-06 17:51

Og kromet kan du jo altid male med en gang sort varmefast maling fra thansen

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 01-06-06 20:47

Hvis jeg var dig så ville jeg 100% vælge en Prestigio fra Protuna.
Den har jeg haft på en Yamaha Yog, og forskellen fra Proma Legal til Prestigio, den er rigtig stor.
Der er lidt mere lyd i en Prestigio, og du SKAL omrulle og omdysse den.
Hvis du hverken omruller eller omdysser den, så er den ultra langsom.

Efter omrulning kan du forvente en topfart ihvert fald 80, og den kommer den hurtigt op.

Godkendelse af svar
Fra : Simbave

Dato : 06-06-06 03:18

Tak for svaret Andenden2.