/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
er det bare mig ..............
Fra : miritdk
Vist : 1755 gange
10 point
Dato : 26-04-06 14:19

....eller oplever I andre også at i ikke kan fjerne fluebenet i et spørgsmål der ikke har interesse mere ?????????

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 26-04-06 14:23

Ja det er bare dig

Nej, helt ærligt har jeg endnu ikke haft problemet.

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-04-06 14:26

Heller ingen problemer her... altså med flueben, men har til gengæld 200 græshopper på lager

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-06 14:26

ampere vil du have et rødt - lilla eller blå øje ???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-04-06 14:27

Jeg tror kun det er et problem for den/dem, der lige skal gøre opmærksom på sig selv med en prik inden de skrider

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-06 14:28

hmmm nordsted1 - du kan også lige få et hvis det er

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-04-06 14:28

har vist ikke været på kandu i ca14 dage, der var det også sådan,
men man kan jo lave en postregel der smider posten ad h. til hvis den kommer fra et bestemt spørgsmål,

men hvem gider det, ikke jeg, for postregler er nu besværlige i længden !

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-04-06 14:32

.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 26-04-06 14:33

Jeg er mest til blå lige for tiden....

ampere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-04-06 14:34

Jeg tager eller ofte imod gratis ting, men kulørte øjne, takker jeg af princip altid nej tak til

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-04-06 15:02

- ta'r lige et af de blå, på forhånd

JA DET ER DIG - det er ALTID DIG

såkadulæredetjaduka

og nap så en kiks og tør øjnene - indrøm at INTET er mere ligegyldigt end hvor mange ben en flue har!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-04-06 15:03

..for alle andre end fluen selv, selvfølgelig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-06 15:17

altså vil.du !!!!!!!!!! - du har taget det blå jeg ville give ampere - vil du så være sød at aflevere på rette sted.

Citat
JA DET ER DIG - det er ALTID DIG
.... den skal jeg lige have krisehjælp til

men jeg kan stadig ikke fjerne det åndsvage flueben med held - hmmmm

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-04-06 15:46

Jeg har 2 i forvejen, kan man ikke få et par i en pæn brun, bare sådan lidt mørkebrun
Ja græsset er altid brunere hos naboen

Sidder her og kikker på en uheldig flue, der kom for tæt på, nu har den ingen ben !
Men den flyer da udemærket uden, altså den forsvandt ikke,
nu ved den bare ikke hvor den skal lande.
Fluer er nu dumme, den summer stadig rundt inden for min fluesmækkers rækkevide !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-04-06 15:47

SMASK !!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-04-06 15:48

Jeg kan godt fjerne fluebenet. Ingen problemer der du.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-04-06 16:59

Jaja, problemer kommer og går.
For ikke så længe siden, kunne du da saaggteens fjerne flueben

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=85899

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-04-06 18:26

Citat
Jeg tror kun det er et problem for den/dem, der lige skal gøre opmærksom på sig selv med en prik inden de skrider

LOOOL

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-04-06 18:48

miritdk
Fluebenet er den lille grønne dims i den sorte firkant
av-av

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-06 18:49

Citat
Ja græsset er altid brunere hos naboen
... joooooooooo

Dova... det er sq da derfor det undrer mig jeg har problemerne nu - for et år siden var du jo også et år yngre ikke ??

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-04-06 18:50

Hovsa--nu er det væk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-04-06 18:57

.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-04-06 19:34

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 10 point
Dato : 26-04-06 19:45

Citat
Sidder her og kikker på en uheldig flue, der kom for tæt på, nu har den ingen ben !
Men den flyer da udemærket uden, altså den forsvandt ikke,

Arghhh, de insekter altså...med eller uden ben - de er nu ikke lige dumme allesammen!!

Den her lille sandfærdige beretning beviser ovenstående! :

På anstalten var overlægen kaldt ind til en patient som havde noget vigtigt at fortælle.

'Se her Hr Overlæge - jeg har en kasse med 30 kakelakker'
- overlægen kiggede i kassen og ganske rigtigt...

- patienten stillede småkravlet op på gulvet, langs væggen, gik et skridt tilbage og råbte:
'ALLEEEEEEEE RET'
- alle 30 kakelakker stod omgående ret, patienten fortsatte:
'HØJREEEEEE OM!'
- alle 30 kakelakker drejede lynhurtigt højre om! Patienten fortsatte:
'VENSTREEEEE OM!'
- alle reagerede med det samme og drejede til venstre! Patienten fortsatte med at give småkravlet ordrer og de fortsatte med at reagere....

Derefter samlede patienten alle kakelakker op, pillede benene af dem og satte dem ned igen - på gulvet langs væggen. Han råbte:
'HØJREEEEE OM!'
- intet skete....
''VENSTREEEEE OM!'
- ingen reaktion...
- han prøvede med nogle flere ordrer men der var ingen reaktion fra de 30 kakelakker.

'Der kan De se Hr Overlæge! Jeg har gjort en meget vigtig opdagelse, jeg er intelligent og bør udskrives omgående! Verden mangler mig!'
Overlægen svarede:
'Jamen..hvad er det for en vigtig opdagelse De har gjort da? Hvad er det der indikerer at De bør udskrives? Jeg ser blot 30 kakelakker langs væggen?'
. Patienten svarede:
'De skuffer mig Hr. Overlæge! kan De da ikke se at jeg hermed, med mit forsøg, har bevist at kakelakken mister hørelsen, når man fjerner dens ben??'

- jåwjåw......og sårn er der så meget....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-06 20:06

ok da så - overgiver mig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-04-06 20:26

Næste spørgsmål:

hej kandu, mine øre virker fint, jeg har en mus og et flueben,

hvorfor hører jeg aldrig fra jer ??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-04-06 20:46

Citat
er det bare mig ..............

Ja altid.......(((((poing)))))
Citat
....eller oplever I andre også at i ikke kan fjerne fluebenet i et spørgsmål der ikke har interesse mere

Vi andre har ingen problemer .............. vil nemlig gerne lytte til vores medmennesker.
(((((pow/slask/doing)))))

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-06 20:48

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-04-06 22:03

jeg håber godt nok, at jeg kan fjerne flueben, da jeg rejser væk nogle dage og ikke orker 77 1/2 svar og spørgsmål, når jeg returnerer. jeg prøver, hej med jer, vil savne jer.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-04-06 22:09

nu har jeg fjernet fluerne, så nu får vi se.
jeg har lige opdaget, at jeg om et par dage har været med i 2 år. jabbadabbadoooohooo til alle i skønne kandutter

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-04-06 22:30

Go tur til aasenissum

Trøsteispose på e.c's blå øjne

.o0..(gad vide om man osse får tæv af sårn bare at skrive?..)

Jåw..tror det, for en sikkerheds skyld napper jeg lige et mere

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-04-06 22:31

Jeg har ikke prøvet...men hvis du siger det, er det sikkert sandt

Åsedåsedimdamdu, du har været her i 2år nu!
Teløk mæ det...så er du blevet til kandu-fe!

hmmm... ...

Mirit, du kan rime hele året..mit navn det står med prikker !

Naaaaaaaaatmad..jaj har saunet daj godt du kom tilbage

ec , hvad har du gjort af Eyvind og Emmedrengen?

Gambrinus..hvordan går det hjemme hos dig i din rene lejlighed?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-06 22:46

nogen der har lagt mærke til det her er kandu og ikke smalltalk ??????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-04-06 22:59

ups..sorry...det må du sgu undskylde mirit..skal ALDRIG (krydser fingre) ske igen!

Jeg startede da med at svare

Spørgsmål: Vil det dermed sige...at du vil have at denne tråd skal være alvorlig og kedelig? Vi vansmægter (et ord camillasmoster er vild med og jeg er smittet) efter sjov og ballade...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-06 23:02

Nææhhh

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-04-06 23:04

ha ha..Hanne, du er da osse så kort og kontant.

liiigesom mit nye håe som du har lavet...Hanne er bare SÅ dygtig..jeg er blevet majet majet fin at i ve det!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-06 23:05

miritdk - jeg holder med daj - jeg har nemlig også forsøgt at fjerne en flueklat, men det virkede ikke...

Hvor har du været, natmaden?

Gambrinus - du er da ikke mundlam?

Åse, kan du have en rigtig god tur!!! Hils fra mig!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-06 23:07

skal jeg virkelig blokere jer en for en for ikke at modtage mails fra denne tråd mere ???

gå dog iseng !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-04-06 23:09

oki..sure moppe..skal ikke skrive et ord mere i denne tråd!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-06 23:14

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-06 23:23

Du snorker, miritdk!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-04-06 23:24

Citat
nogen der har lagt mærke til det her er kandu og ikke smalltalk ??????

...............næææh..gujjj....hva gør vi nuuuuuu lille duuuuuu?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-06 23:48

Kan du smalltalk? - jeg det kan jeg...

KANDU holder vel også en lille firmafrokost i arbejdstiden af og til....... så det gør vi også - ved at lillesnakke her...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-06 00:09

Men man kan da smalltalk'e på kandu, men der er nu stadig ingen anden lyd end den fra
Outlook express,,, den siger, diiingee-doongee, hvilket vel kan oversættes til
'ha-ha du kan ikke fjerne fluebenet'

Altså mangorossa, det plejer kun at være skattevæsnet der savner mig,
jamen jeg har da bare haft min profil i bunden af skærmen,, altså en slags lav profil

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-06 00:16

Moster Hanne, jeg troede da at du kunne spore mig på radaren
Nej jeg er optaget af netværksproblemer, og er det sikkert en tid endnu,
men jeg måtte så'en bare lige ind og være med på mirit.dk's pausetråd.
Flueben har nemlig altid været min store lidenskab

[spiderwebmaden]

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-04-06 00:36

The nightfood - jeg tør ikke tage derud, hvor radaren er, for jeg er ikke længere søstærk - bare jeg ser vandet i toilettet, bliver jeg søsyg (mens jeg havde fluen (af den usynlge giftige slags) besvimede jeg på badeværelset, da jeg ville råbe lidt i porcelænsskålen - nøjagtigt som jeg gør det ude på æ hav).

Jeg savnede dig i min underholdstråd

http://www.kandu.dk/Spg86040.aspx

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 27-04-06 06:19

tak for hilsener, fluebenet virker ikke hos mig, 18 svar her til morgen. hum.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-06 06:43

Er der andre der skal skal ha nyrøgede ørreder til aften? Mmm! skal ha lavet røræg og købt purløg!
Så stop nu det flueknepperi!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-06 07:23

miritdk -> Jeg vil svare dig som du svarede mig, fordi jeg havde/har problemer med ikke at kunne gå ind i MS Windows kategorien fra Kandu.dk's forside :

JEG kan godt, så det er hos DIG problemet ligger

..jeg ku' også ligesom som dig evt. oprette et spørgsmål blot for at bevise jeg har ret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-06 07:39

Måske har du ret, Molo, men kan du bevise det?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-04-06 07:48

Øh - hvordan får man den fluebensfjernelse til at virke.
Jeg har prøvet at sortliste jer alle sammen........................det hjalp ikke.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-04-06 07:59

Emesen ligger underdrejet og håber på at der ikke kommer flere forsinkede svaraccept fra gamle spørgsmål. Så jeg kan lande på præsis 99999 point med 999 godkendte og 44 tip.
Ja ja - jeg ved det er fjollet, men sådan er der så meget.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-04-06 08:28

Emme du er da skør..og dog, kan godt se det er lidt sjovt

Nøøj mirit hun blir sur når hun ser hvordan vi har svinesnakket hendes tråd til...thi hi

Natmad, er det ikke dejligt at være savnet ?

Tedd...øøøøvvv, bare det var mig der skulle have nyrøgede ørreder..gu ve om ikke jeg kan opsnuse nogen, et eller andet sted..gider ikke køre helt til Skanderborg altså

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 27-04-06 08:59

Tak for svaret vil.du.

den kakkelak historie kunne jeg ikke stå for

til jer andre - nej jeg er ikke sur - kandu er vist med på en lytter har kunnet fjerne fluebenene igen - herligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-04-06 09:13

lige et ps - annullerer her - for i egne spørgsmål kan jeg jo ikke fjerne fluer

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-06 12:13

Jeg har altså betalt påænger for at læse denne lukkede tråd,
så nu vil jeg gerne vide om den med fluebenet, går den virkelig ?

husk intet svar er også et svar !

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 13:30

Ja nemlig ja - og JEG har i sinde at melde en eller anden for fluemishandling!!
TÆÆÆÆNK at man nænner at fjerne ben fra sådan en lille uskyldig en

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 13:32

gnæk gnæk..sidste gang jeg var herinde, havde mirit lige annulleret og man kunne faktisk ikke skrive herinde - men det går da fint nu

Lækkert, så kan man da håbe på at fluen osse har fundet sit ben igen og så kører vi da bare videre og driller fluebenshaderen

Mere gnæk...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-04-06 14:06

he he....ja det sure løg..nu ska hun stordrilles

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 14:21

NEMMERLI

maange mails..maaaaaaaange...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-06 14:32
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 14:39

hæhæ

ren nydelse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-04-06 15:33

Miritdk er en fluesnapper

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 17:39

jeg laver lige en mirit:

.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 17:39

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-06 18:00

Man ka' da ikke annulere et accepteret svar miritdk

Hva' tænker du på menneske?

Man ka' da kun annulere åbne spørgsmål

..og hér ka' du, som du selv er inde på; ikke fjerne flueben,
så nu må du leve med mine kommentare resten af livet
...eller indtil du blacklister mig ud af bagdøren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-06 18:02

annulere ??? ..anullere ...heddder det vist?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-04-06 18:49

Du kan ikke være bekendt at annullere Miritdk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-06 19:34

..ka' vi ik' bli' enige om at nøjes med at nulre?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-04-06 19:40

OK - vi vil straks nulre Miritdk.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 20:40

Hør hov allesammen - da jeg fik mail om at jeg havde VUNDET de her 10 poængor, så FRÆSEDE jeg altså herind for at udtrykke min dybtfølte taknemmelighed - endda BÅDE på egne OG familiens OG den danske befolknings OG hele almindhedens vegne - men men men men MEN MEN

JEG KUNNE IKKE SKRIVE - der var simpelthen lukket af - INGEN mulighed for at komme af med den takketale jeg, selvfølgelig på forhånd, havde forberedt

Jamen jeg siger Jer - jeg siger EDER - jeg var dybt dybt berørt..det er jeg stadig..lidt.

Så jo - spørgsmålet var lukket af - annulleret eller hvad det nu var - lukket var det.

Men SÅ kom natmaden oh købte spørgsmålet og SÅ var her åbent igen - darhjligt

Hov - nu kommer jeg så i tvivl om jeg egentlig nogensinde fik takket på behørig vis?
Naaah...det glemte jeg vist alligevel i min begejstring over den genåbnede dør...

Kæreste mirit.dk (uden punktum altså).

Hermed vil jeg udtrykke min dybeste taknemmelighed, jeg er utrolig glad for din store gave, din gavmildhed, din ubeskrivelige gerning - mange mange tusind tak for de mange poængor!
Min familie, min venneskreds, ja alle jeg er i berøring med, har bedt mig hilse og ligeledes udtrykke en tak fra dem, fordi du har betænkt mig på denne vis.

Disse poængor vil blive påskønnet mange mange generationer ud i fremtiden, de vil forsøde alle vil.du's efterkommeres liv og færden på kandu. Man vil aldrig være i tvivl om hvem der gjorde dette muligt - du kære mirit, DU gjorde det muligt! Det ville blive skrevet i historiebøgerne, det vil blive nedfældet på papir, det vil blive hugget i sten - og vigtigst - det vil blive graveret i det pureste messing, at du kære mirit - DU gjorde det muligt for generationer ud i fremtiden.

Modtag min, af hjertet, dybeste taknemmelighed og respekt.

Med højagtelse
vil.du

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-04-06 20:52

vil.du SÅ holde inde!

Hanne

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 21:00

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-04-06 21:00

Tja - jeg havde en endnu mere fedtet takketale klar, til når jeg havde fået disse herlige påænger.
Det var ærgeligt at Merritten trykkede forkert.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 21:11

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-04-06 21:21

I er sq da tossede

vil.du - kender du til fjernhypnose ????? (der har aldrig været annulleret noget her

til alles oplysning så virker det med fluebenet altså ikke altid - jeg kom af med to jeg var irriteret over i aftes - men problemet vides ikke at være løst før jeg er på den igen

hygge -

(har fjernet fluebenet så jeg ikke modtager mails - så får ikke overfyldt nogen indbakke - kør i bare løs med jeres sniksnak)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-06 21:40

altså her gik (sidder) jeg og er helt nervøs for at du havde blacklistet dig selv miritdk

phu det lettede

vil.du jeg vil giftes med dig....... i mit næste liv
for søren hvor ville vi kunne udføre en masse ingenting

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-04-06 21:49

Det kan du ikke fra din egen tråd..nah nah nah nah na!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-04-06 21:49

Det kan du ikke fra din egen tråd..nah nah nah nah na!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-04-06 22:03

Uvorne Dorthe, du er nok i forårshumør, hva'?

Sus - hva' er den af - har du siddet for længe i solen?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-06 22:09

Solen???? har i haft sol derover i det jydske???, så flytter jeg over til jer, jeg vil oss ha sol

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 22:13

shhhyyyy...man går åbenbart i søvne her......

fjernhypnose mig her og fjernhypnose mig der....hyp hyp.....nose....

hyp hyp er fornavnet på barnets hest
nose er det tyske ord for tud plus, hvis den altså er red (engelsk: RED / rød) er det verboten i DK.

argh..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-04-06 22:25

Nordsted1 - din stakkel.

Vi har haft/har stadig det skjønneste solskinsvejr hele dagen overhere.

Himlen har været SÅ flot her til aften.

Jeg var ude i gården og slibe en gammel bænk og feje gård og kælder, plante nogle blomster, sidde i solen og nyde en smøg....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-04-06 22:32

Ja, jeg glemte helt at besvare din sms Hanne..du har godt nok været flittig må jeg sige!

Vil.du ...du er altså ret morsom..og sikken en fantasi du lægger for dagen

Nordsted..her ved 19 tiden, var der nok 20 grader ude på min terasse, vindstille og fuglene kvidrede om kap...ååh det er den bedste tid..der er ro over Danmark....man mærker det virklig, selv vinden holder vejret

Hanne, du må var stagende træt nu?

Jeg har været ude og købe økologisk kød, på en gårdbutik i Skanderborg. Vi fik krebinetter af kød fra en af de der fritgående grisebasser..uhmmmm, de var goe!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 22:43

Citat
selv vinden holder vejret

- nix, her puster og stønner den altså men det kan jo være fordi den har været nødt til at holde vejret ovre ved Jer, for ikke at forstyrre freden

Fint vejr hele dagen men hulens koldt her til aften.

Det var vejret....

Nu - til noget helt andet...?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-06 22:59

Er der plads til en bådflygtning fra Sjælland?, overskyet hele dagen, og kun seks grader sidst på dagen.

Jeg må vel se det fra den lyse side, så er jeg ikke blevet solskoldet idag (kom jeg lige til at tænke på, da jeg så vil.du havde skrevet rednose)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-04-06 23:20

Nordsted..jepper, der er altid plads til bådflygtninge..men husk lige at få udgangstilladelse..vi vil ikke have noget ballade med myndighederne!

Må vi nu ikke snakke om vejret?...det er da noget af det mest afvekslende man kan tale om her i april

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-04-06 23:26

Citat
?...det er da noget af det mest afvekslende man kan tale om her i april

Nordsted1 - har du sprogører?

For du skal jo kunne sproget overhere...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-04-06 23:37

Jeg er altså ½ jyde!!

Jajaja..nu' det jo ikke sårn at jeg går rundt og er halv, vel!! Men sådan I ved....moren og faren..altså bierne og blomsterne å sårn

Hm...halv? Joe...det kunne måske være meget rart...nogle gange har man jo, som hunkøn, brug for at være mere end ét sted på én gang - noget som er forbeholdt Qkønnet! DET ER NATMADEN!!
Fik du dén? VI kan, må og skal være mere end ét sted af gangen - og vi KAN, ja vi kan så.
Sådan noget kan mænner ikke finde ud af - næææh...stiiiiille og roooligt får de eeeen ting gjort af gangen..så beundres det en halv times tid, diskuteres (med dem sææl) en helv times tid - og SÅ...ud til Q'en og spørge hvad det nu var man skulle foretage sig som det næste...

Mens VI agerer blæksprutter.....

(NU tror jeg at det er på tide at det flueben skal væk...)..meeeen lad os nu se.

Jajaja - aprilvejret er som aprilvejr altid har været og altid vil være....lidt regn imellem bygerne, lidt sol fra en skyet himmel, vekslende vind fra forskellige retninger - måske endda lidt slud...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-06 07:53

Hanne.... jeg har sådan en ordbog, så hvis i ikke taler alt for hurtigt, kan jeg vel nå at slå ordene op??

A
A: Jeg
Allat: Parat
Aller: Alvor
Affentow: En gang imellem
Atter: Efter
Awl: Jeg vil
Awten: Aften

B
Bej: Bid
Beløwen: Begavet
Bette: Lille
Bjeen: Ben
Bjeentøw: Bentøj
Bjesk: Mavebitter
Blywv: Blive
Bløw: Blev
Bløwwen: Blevet
Blåå: Blade
Bojel: Bryllup, gilde
Bommesier: Landlige trusser
Bowser: Bukser

D
Dååjs: Danse

E
Ett: Ikke

osv osv

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-06 08:57

Næhh do, så ska' du ikk' bo her i Ååårhus.

Dét der er vist mere sønderjysk i'gå' do?!

Den ordbog må være ren underholdning

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-06 10:11

Jeg roede lige tilbage... py ha... godt jeg "kun" nåede halvvejs, men jeg hørte lige i min ørersnegl, at vi får solskin på Sjælland idag

Hanne.... ordbogen er her, så kan du øve dig i det Sønderjyske, hvis det altså er det??

http://www.ambassen.dk/ord/jyde.php

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-06 10:33

Det er måske alligevel ikke hos miritdk problemet ligger?

Her på denne computer kan jeg nemlig godt se reklamer. Det kunne jeg også da jeg prøvede ovre hos mangorossa og janik, men jeg kunne og kan stadig ikke logge ind på http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30701 med profilen molokyle.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-06 10:56

Nordsted1 - la' så vær' mæ' at skubbe skyerne over til os ...............NÅ

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-06 11:01

Camillasmoster.... jeg vil sgutte ha dem her, nu er det min tur til at se solen, men nu jeg har fået pudset vinduerne, så skulle det ikke undre mig, om i derovre puster dem retur, jeg syntes allerede jeg kan se dem ude i horisonten

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-06 11:15

Nåhh, det er bare mine vinduer, der er snavsede...øhh beskidte......

Næj, jeg åbnede lige vinduet... og om ikke der er grå skyer derude..... sjællandsgrå he he.

Hvilken horisont kikker du på?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-06 11:24

Camillasmoster, jeg kikker da bare lige lidt til venstre

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-06 16:05

Hmmmm, mnjahh, man kan jo aldrig vide med jer sjællændere

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-04-06 16:09

Se til venstre der er en svensker?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-06 16:16

Jah, jeg havde mine bange anelser med Nordsted1

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 16:30

Den eneste fejl Sjæl-ænderne har: er at Vi holder så meget af Jyderne.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-06 16:37

Ohh, din fjæterøv, eyvindse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-06 17:30

Etniske minoriteter ...landfaste med Tyrkiet, Yemen og Kina

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-04-06 22:46

Ja den er god nok vil.du men du glemte du med toiletsædet

molo jeg kan godt komme på http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30701

det kunne tænkes at siden ligger på en anden server med et andet ip.nr.
som du af en uforklarlig årsag ikke har adgang til , eller at du af anden vej måske selv
har lavet en blokering, det kan også hænge sammen med at du slipper for reklamerne.
reklamen der er der i øjeblikket kommer fra http://red.as-eu.falkag.net/
et tryk på http://red.as-eu.falkag.net/red føre gennem 2 tyske domæner ,
for at ende hos http://www.falkag.de/ som giver cookiebokering fra http://ehg-falkkag.hitbox.com

http://www.dnsstuff.com/tools/lookup.ch?name=www.falkag.net&type=A
http://www.dnsstuff.com/tools/lookup.ch?name=www.falkag.de&type=A
http://www.dnsstuff.com/tools/lookup.ch?name=hitbox.com&type=A

http://www.dnsstuff.com/tools/lookup.ch?name=kandu.dk&type=A
http://www.dnsstuff.com/tools/lookup.ch?name=kando.dk&type=A
http://www.dnsstuff.com/tools/lookup.ch?name=cando.dk&type=A
stopper her men http://www.dnsstuff.com er nu underholdene !

Hvis at du kan lægge php på en server så prøv
at tilgå kandu/MS med dette:
Kode
<?
include "http://www.kandu.dk/LastX.aspx";
?>

ellers har jeg lagt en test her http://natmaden.dk/kandu/molotest

ellers prøv at logge dig ind gennem www.kando.dk eller www.cando.dk prøv også uden www
Der er foreskel 8

Undskyld miritdk, men tråden ligger jo under emnet kanduo

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-04-06 22:52

hov !

Kode
<?
include "http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30701";
?>

og molo, kik ikke efter css xml ajxa og sulfo , for det er der ikke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 23:04
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-06 23:11

Øhh, hvor hoppede kæden af????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 23:29

Det er de to fjollede nørder som roder med noget så almindeligt som at følge et link til Kandu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-06 01:25

Jeg kan komme ind på : http://natmaden.dk/kandu/molotest/go2.php

..men så bli'r jeg logget af

..og iøvrigt får jeg overhovedet ikke vist en eneste grafikfil eller anden 'snask' på siden, som du jo også selv bemærker:

Citat
..og molo, kik ikke efter css xml ajxa og sulfo , for det er der ikke

Jeg har ingen server installeret på min maskine og har heller ingen host ude i byen, som er oppe for tiden

Jeg må altså snart få overtalt min Ama'rbank til at give mig et Dankort eller Visa uden hvilke; det kun er med STORT besvær at, det lader sig gøre at købe lidt plads til en billig penge. Imidlertid går der rygter om at vi alle i andelsboligfoeningen får 10 Mb. gratis hjemmesideplads med ASP + PHP + MySQL + Fronpage Extensions, samt 10 emiladresser fremover, eftersom vi nu har skiftet udbyder til TDC ( ..som vil opgradere vores LAN fra 2 X 4096/4096Bit routere og 42 brugere, til 2 X 8192/8192Bit routere med 64 brugere i nærmeste fremtid )

Nu sér vi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-04-06 03:25

Camillasmoster hvis du er kæderyger så er da kun godt hvis den er hoppet af.

molo go2 ,hentede kildefilen men da siden bruger relative link, så får du det du fik,
hovedsagen var også at opdage om din ip som er banned et eller andet sted på vejen,
det vil jeg så formode at den er, det er jo derfor at du kunne se den gennem en 'lånt' ip. !
eller kan det være Wash&Go

hvis at din ip ikke er fast så burde du kunne løse det ved at pille lidt ved local network

du skal i dos, men jeg husker ikke om det er ipconfig / netstat eller.. der kan udføre en ip renew/iprelease eller hvad det nu er det hedder.

Camillasmoster, så længe at du holder op mæ at kæderyge, så følger du bare med

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-06 10:24

natmaden

Jeg hoster som et damplokomotiv, når jeg kæderyger, for min cykelkæde trænger til en kraftig rensning og smøring......

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-04-06 10:41

Den iprelease har vi lavet fra kommandopromt i windows på det lokale netværk.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-06 10:42

Jeg er med endnu

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-04-06 16:47

Du er en sej moster (rolig nu jeg er ikke kannibal)
NETSTAT -?
Citat
Viser protokolstatistikker og nuværende TCP/IP-netværksforbindelser.

NETSTAT [-a] [-b] [-e] [-n] [-o] [-p proto] [-r] [-s] [-v] [interval]

-a Viser alle forbindelses- og lytteporte.
-b Viser den eksekverbare involveret i oprettelsen af hver forbindelses- eller
lytteport. I nogle tilfælde er velkendte eksekverbare filer vært
for indtil flere uafhængige komponenter og i disse tilfælde
vises rækkefølgen af komponenterne, der er involverede i oprettelsen af forbindelses-
eller lytteporten. I dette tilfælde er navnet
på den eksekverbare fil i firkantparenteser ([]) i bunden, I toppen er den kaldte komponent,
og så videre indtil TCP/IP blev nået. Bemærk, at denne indstilling
kan være tidskrævende og vil mislykkes, hvis du ikke har tilstrækkelige
tilladelser.
-e Viser ethernet-statistik. Dette kan kombineres med
parameteren -s.
-n Viser adresser og portnumre i numerisk format.
-o Viser det procesejerskab-id, der er tilknyttet til hver forbindelse.
-p proto Viser forbindelser for protokollen, der er angivet med proto. Proto
kan være: TCP, UDP, TCPv6 eller UDPv6. Hvis parametern
-s bruges til at vise per-protokol-statistik, kan proto:
IP, IPv6, ICMP, ICMPv6, TCP, TCPv6, UDP eller UDPv6.
-r Viser rutetabellen.
-s Viser per-protokol-statistik. Som standard vises
statistik for IP, IPv6, ICMP, ICMPv6, TCP, TCPv6, UDP og UDPv6.
parameteren -p kan bruges til at angive et undersæt af standardindstillingerne.
-v Når parameteren bruges sammen med -b, vises rækkefølgen af
komponenter, der er involveret i oprettelsen af forbindelses- eller lytteporten
for alle eksekverbare filer.
interval Viser de valgte statistikker igen med pauser
mellem hver visning. Tryk Ctrl+C for at standse disse
visninger. Hvis det udelades, vil netstat vise de aktuelle
konfigurationsoplysninger én gang.

IPCONFIG -?
Citat
FORMAT:
ipconfig [/? | /all | /renew [netværkskort] | /release [netværkskort]
| /flushdns | /displaydns
| /registerdns | showclassid adapter
| /setclassid adapter [classid] ]

hvor
netværkskort Forbindelsesnavn
(jokertegnene * og ? er tilladt, se eksempler)

Indstillinger
/? Viser denne hjælpemeddelelse.
/all Viser alle konfigurationsoplysninger.
/release Frigiver IP-adressen for det angivne netværkskort.
/renew Fornyer IP-adressen for det angivne netværkskort.
/flushdns Tømmer DNS Resolver Cache.
/registerdns Opdaterer alle DHCP-rettigheder og omregistrerer
DNS-navne
/displaydns Viser indholdet af DNS Resolver Cache.
/showclassid Viser alle de DHCP-klasse-id'er, der er tilladte
for netværkskortet.
/setclassid Redigerer DHCP-klasse-id'et.

Som standard vises kun IP-adressen, undernetmasken og
standardgatewayen for hvert netværkskort, der er tilsluttet TCP/IP.

For Release og Renew gælder det, at hvis intet netværkskort er angivet,
vil IP-adresserettighederne til alle netværkskort, der er tilsluttet
TCP/IP, blive frigjort eller fornyet.

For SetClassID gælder det, at hvis der ikke er angivet et klasse-id, vil
klasse-id'et blive fjernet.

Eksempler:
> ipconfig ... Viser oplysninger.
> ipconfig /all ... Viser detaljerede oplysninger
> ipconfig /renew ... Fornyer alle netværkskort
> ipconfig /renew EL ... Fornyer enhver forbindelse,
hvis navn starter med EL
> ipconfig /release *Con* ... Frigiver alle tilsvarende
forbindelser,
f.eks. "LAN-forbindelser 1" eller
"LAN-forbindelse 2"

Det er ipconfig der gør det, slipper ip'en
men jeg kan ikke selv se om det virker, da min ip er fast.

mirit jeg låger at ikke spamme din tråd mere,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-06 16:51

Dér røg jeg i svinget

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-04-06 16:53

dét altså rigtigt miritdk.
jeg vil ikke en gang fortælle at der er set fra en win-mce's vinkel af valg af parametere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-06 17:08

Nej, det kan jeg godt forstå, natmaden

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-04-06 17:40

Du skal ikke være ked af det moster - for jeg røg også lige af i svinget.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-06 18:53

Nå natmaden, så er vi to mod een.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-06 19:56

Hele verdens IP :

Citat
IP Address: 80.165.240.98
HostName: cpe.atm2-0-9036.0x50a5f062.bynxx12.customer.tele.dk
DShield Profile: Country: DK
Contact E-mail:
AS Number: 3292
AS Name: TDC TDC Data Networks
AS Contact: csirt@csirt.dk
Total Records against IP: 169
Number of targets: 8
Date Range: 2005-12-26 to 2006-03-20
Comments:

Update Summary

Top 10 Ports recently hit by this source:
Port Attacks Start End
41553 21 2006-04-11 2006-04-11

Last Fightback Sent: not sent
Whois: (cached Tue, 28 Mar 2006 20:46:05 +0000)
[Querying whois.ripe.net]
[whois.ripe.net]
% This is the RIPE Whois query server #1.
% The objects are in RPSL format.
%
% Note: the default output of the RIPE Whois server
% is changed. Your tools may need to be adjusted. See
% http://www.ripe.net/db/news/abuse-proposal-20050331.html
% for more details.
%
% Rights restricted by copyright.
% See http://www.ripe.net/db/copyright.html

% Note: This output has been filtered.
% To receive output for a database update, use the "-B" flag.

% Information related to '80.165.240.0 - 80.165.240.127'

inetnum: 80.165.240.0 - 80.165.240.127
netname: TDC-BREDBAANDSADSL-PROF-NET
descr: TDC Bredbaand Professional users
country: DK
remarks: +---------------------------------------+
remarks: | For abuse and security issues contact |
remarks: | csirt@csirt.dk, http://www.csirt.dk |
remarks: +---------------------------------------+
remarks: RIPE-update project Dec 2003 (Morten Madsen)
admin-c: AS5071-RIPE
tech-c: AS5071-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: TDK-MNT
source: RIPE # Filtered

role: AS3292 Staff
address: TDC Net
address: Sletvej 30, A039
address: DK-8310 Tranbjerg
address: Denmark
phone: +45 50 12 29 47
e-mail: staff@ip.tele.dk
remarks: trouble: staff@ip.tele.dk
admin-c: MILY1-RIPE
admin-c: NINA1-RIPE
tech-c: NCB1-RIPE
tech-c: MILY1-RIPE
tech-c: HV72-RIPE
nic-hdl: AS5071-RIPE
mnt-by: AS3292-MNT
source: RIPE # Filtered

% Information related to '80.160.0.0/13AS3292'

route: 80.160.0.0/13
descr: TDC
origin: AS3292
remarks: +---------------------------------------+
remarks: | For abuse and security issues contact |
remarks: | csirt@csirt.dk, http://www.csirt.dk |
remarks: +---------------------------------------+
mnt-by: AS3292-MNT
source: RIPE # Filtered

--------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer: The records shown above are based on logs provided by our submitters. We only know that these logs got rejected by the submitters firewalls, but we do not know the intention of these packets. Common reasons for false positives are:

Systems participating in p2p networks may try to connect to an IP address which is no longer used by a p2p network participant, but instead it is now used by a system which is submitting to DShield. ("P2P Afterglow").
DNS servers may try to connect to an IP address which is listed as a DNS server, but is no longer used as such.
Mail servers may act in a similar way like DNS servers. If an MX record for a domain is outdated, they may still try to connect to the old MX record.
In order to understand the data better, read the 'comment' field in the table above. Also, click on the 'total records' number to obtain more details. We will not remove false positives from our data, as they are required to understand out data better.

--------------------------------------------------------------------------------

[ Home | Login | What's New | Intro | Submit | Clients | Web Submission | All Reports | Mail Lists | Links | About | Privacy ]
Contact info@dshield.org for more information.
last update: 29/Apr/2006 17:46
DShield is a Servicemark of DShield Inc.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.

..standard gateway : 10.0.0.1

Min faste IP på LAN : 10.0.0.17

..med submask : 255.255.255.0

..og ZoneAlarm maskerer min IP efter 'behov'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-06 20:47

Neeej, hvor spænd'ne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-06 00:46

Molo har endeligt downloadet Indernettet! Svaret var 42 Det nye spørgsmål er så? Hvordan kan noget så simpelt som en hjemmeside være så interessant at man skal overplaske alle spørgsmål med koder eller nørd? Begynder at minde om hvordan man kan få en scooter til at køre 130 ( Do you believe in that?) Det ufattelig afsporende og offtopic og trættende! Så please STOP med mindre det er i den rette gruppe! Bare min mening!

Kommentar
Fra : Dynedronning

Dato : 30-04-06 09:20

du fredsens, flueben her og der og allevegne. har lånt en komputer, da jeg stadig turnerer - i min indbakke lå der 83 ! meldinger fra kandu.
fluerne lystrer heller ikke mig ... , så kære miritte, vi er flere og vi må stå sammen. TIL KAMP MOD FLUERNE.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-04-06 10:37

Hvordan skal jeg sige at jeg er stoppet, uden tekst
Hyg jer og god søndag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-04-06 10:56

tedd -> Kategorien er Kandu.dk Vi diskuterer funktionaliteten på Kandu.dk
Jeg finder din kommentar afsporet og trættende. Smut over og leg i MS Windows. Der kan jeg ikke 'komme ind' at forstyrre dig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-06 15:05

Havde nu heller ikke regnet med at jeg kunne lukke munden på dig Molo! Min pointe er bare at du har en lille tendens til at poste koder scripts og andre finurligheder mange steder hvor det er offtopic! Sidder du osse og snakker html'sk under snakken om moster Karen under en familiemiddag? Hehe. Herregud det var bare lidt kærlig kritik, du er da dejlig at ha herinde på Kandu! Pas på blodtrykket eller lav en mouse over til http://www.mcphee.com/goodies/nerd.html på mine kommentarer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-04-06 15:16

38,33 % (måske skulle jeg have brugt Firefox til formålet)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-04-06 15:20

Hov hov - det har jo ikke noget med emnet at gøre......sorry jeg lod mig rive med af denne test.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-06 15:22

Rigtige nørder bruger stadigvæk Netscape v 4.7 ec

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-04-06 15:42

ups 104.15%
men selvfølgelig rev jeg i nakken da jeg skulle tænke,
nå men det er der da heldigvis råd for http://www.mcphee.com/items/11476.html

Sweet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-04-06 15:51

Lidt uden for emnet:
Tak for et dejligt link.
Jeg har lidt svært ved at stå op om morgenen.......................men dette vil hjælpe gevaldigt.
http://www.mcphee.com/items/M6072.html
(tryk på "Play sound")

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-06 16:01

Vorherrebevares
On topic Kan ikke finde noget om fjernelse af flueben men ifølge den her http://www.antikabc.dk/antik-dk/index.aspx?id=2&dbid=4614 kan man bruge en nål og lidt natron eller ammoniak til at fjerne fluemærker med

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-06 16:29

Ikke for at træde i det, men jeg tror sg Molo er med i dagens wulffmorgenthaler!!
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=1 scroll ned!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-04-06 20:12

tedd ->

</NØRD>

Kommentar
Fra : molokyle