/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Underhold mig!
Fra : Camillasmoster
Vist : 1265 gange
300 point
Dato : 09-04-06 14:37

Her sidder jeg i mit jomfrubur og vansmægter...

Jeg har influenza på 2. uge - har ikke sovet i mere end 2 timer , jeg ved hvormange gange.

Jeg keder mig - og netop i disse, for vort land så alvorlige tider, sker der nada og jeg hader genudsendelser....

Underhold mig!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-04-06 14:38

jeg ved ikke hvormange gange

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-06 14:51

Din lille stakkel, influenza i 2 uger så var det derfor du gik tidlig i seng i aftes: http://www.kandu.dk/Spg86017.aspx der trængte jeg til underholdning, ikke fordi jeg kedede mig, men jeg havde håbet at slå en lille småsnak i gang, hvordan ønsker frøkenen at blive underholdt ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-06 14:57

Citat
hvordan ønsker frøkenen at blive underholdt?

SKYND DIG MOSTER - MÅSKE KAN DU NÅ AT BLIVE MILLIONÆR

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-06 14:58

HMPFFF nå nej - så skal du jo giftes først eller kunne bevise et brudt ægteskabsløfte

ÆUWWWW med en flue over så lang tid - pyhhh - god bedring med dig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-06 15:01

Altså miritdk din tankegang er flere lysår fra mit stadie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-06 15:04

sory o.v.n. - tror det er noget der er sket med alderen

ps... HVOR VED DU FORRESTEN DET FRA

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-06 15:07

Ved hvad fra

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-06 15:13

at min tankegang er flere lysår fra dit stadie for hulan da

Jeg tror bestemt bare det er dit stadie der er lysår fra min tankegang

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 310 point
Dato : 09-04-06 15:18

Jamen kære lille Mosterscamilla
Du ved jo jeg liiiiidddder med dig.
(Selvom sår’n en influenza rammer os mænd 100 gange værre)

Bare for at du ka´ha’ noget at tænke over :
Som jeg skrev til O.V.N. engang i nat eller hvornår det nu var.
JEG KEDER MIG IKKE !

Jeg havde lige en lille grillfest i går, der udviklede sig lidt vel rigeligt.
Gæsterne (Politi, ambulance og brandmænd) var sådan set slet ikke indbudt.
Men det tog de sig slet ikke af og festen blev da også helt hyggelig.
De kunne nu godt ha' ringet og varslet deres ankomst.
Jeg havde kun lige fået slukket branden og trukket i en badekåbe, før de arriverede.
Så nu skal hele lejligheden renoveres på forsikringens regning.
Den er godt nok heavy, den røg der slipper ud af mobiltelefon. mus og staveplade.
(Thats good shit man )
Da ISS manden så min PC-hule med alle dimser og dippedutter, var han lige ved at græde.
(Stort kraftigt mandfolk).
Gambrinus
Imorgen kommer de og rydder hele lejligheden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-06 15:33

Citat
mit hjem: sundhedsskadeligt (ungkarl)
...... så kan du lære det - og lige nu er det sikkert helt sterilt gambrinus

Hvad startede den gang røg ??? uffffff !!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-06 15:35

Gambrinus, der er nogen der forstår at feste igennem havde du siddepladser til alle de ekstra gæster ? Hvor er Moster blevet af ?Det er ikke let at underholde en fraværende og det burde være forbudt ved lov, at piger bliver syge, hvem skal så pusle og pleje os, når vi ligger med en slem influenza

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-06 15:43

moster har vel taget fat på de næste to timers

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-06 15:57

Når patienten vågner er jeg ude for at nyde så må i andre om at underholde, vi kan vel ikke have en kandu bruger

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 16:16

Gisp - det er måske fugleinf........................
Hold dig fra mågestellet - der skal jo ikke smittes mere end højst nødvendigt.
Hilsen fra en af hanerne i hønsegården.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-04-06 16:43

Det var godt nok længe at være syg camillasmoster.....God bedring.

Og Gambrinus ((((((( )))))))

Du ved jo godt, at når små drenge leger med tændstikker:

Enten tisser de i sengen om natten.......eller der går ild i lejligheden

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-06 17:57

Tsk tsk! I skulle underholde ikke få damen til at falde i søvn!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-04-06 18:17

Nå, så kom I ud af busken - men I kom vel bare hviledagen ihu....

Jeg savner en tråd i lig med den, der var med vers og rim.

Et godt grin kan kurrere mangen en ting!

Jeg vil have morgenmad på sengen (og må gerne levne, da appetitten ikke er for go')

Mani/pedicicure

Dynen vendt hver halve time ifbm udluftning, linned skiftet hver dag.

Kamillete med honning, kold hånd på panden, når jeg ørler. En støttende hånd, når jeg svimler ud på toilettet.

Hovedrengøring overalt, taget vasken op, friske blomster hele tiden.

Have læst historie, når det passer mig.

Så I kære mænd, jeg kan også bruge min mandlige side

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-04-06 19:00

Tror ikke det er fugleinfl. --det kan dog være en gammel skade, en ravn i ryggen, kan repareres med en lærke (lomme)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 19:12

Citat
Stakkels den milde moster
nu gå hun der og hoster
det har nu varet længe
så kom nu raske drenge
i må lige drive gæk
indtil snuen den går væk.
Eyvind. :-!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-06 19:16

Altså :l
Jeg var i bad. Ik’ ?
Å’så havde der lige været en bil-alarm, der hylede hele tiden. Ik’ ?
Å’så hyler min bruser altid, Ik’ ?
Å’ så hylede det hele på en gang. Ik’ ?
Å´så skulle jeg da lige se hva’ der skete. Ik’ ? (Splitter fornøgen) selvfølgelig.
Så var det ski’ min brandalarm der hylede.
Tastatur, mus, mobiltelefon, kaffekop, fjernbetjening og bord stod i lys lue.
Jeg rev tastaturet ud af elektronhjernen og smed det ud i brusekabinen.
Greb et vådt håndklæde og gik i gang med at slukke.
Fik sankthansbålet slukket.
Løb ud på badeværelset og gav mit tastatur et tiltrængt bad.
Lige pludselig dundrede det på døren og der stod naboer, politi, ambulance og brandfolk i massevis.
Det havde jeg sgu’ da ikke tid til. Jeg var lige ved at lufte ud. Ik’ ?
Så blev jeg slæbt ud i ambulancen og fik checket blodtryk, rygerlunger, alkoholprocent, hjerteflimmer, psykisk uligevægtighed e.t.c.
Først da kunne jeg nyde en velfortjent smøg.
Nå , for at gøre en lang historie kort :
Hele lejligheden skal desinficeres, males, støvsuges for første gang i 10 år.
Og jeg skal ikke røre en finger.
Nåååå ja, ISS-manden kunne godt se, at jeg selv er nød til at hjælpe med at rydde op og sorterer i alle de hele og halve elektronhjerner, der flyder over det hele.
Så i morgen begynder den store sanering.
Gambrinus
PS : Fik jeg sagt, at jeg hævede min hjemforsikring drastisk for et halvt år siden ?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-04-06 19:30

Der er sgu fut i fejemøget når selv kaffekoppen brænder
Ps. Hvad blev alkoholprocenten målt til ??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 19:30

Gambrinus.
Kan du ikke lige lade det være lidt.
Måske er det ikke så godt med overclocking af det keyboard.
Jeg vil kontakte en Kandu'er som er vild med at fotografere.............så vi kan se hvad der sker.

Keeeeeeeeeeeeeeeeeldd - der skal tages billeder.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-06 19:33

Ja, MIT digi-kammera er helt sodet til.
Men ISS-manden fotograferede da på livet løs,
så jeg må nok lige ha' rippet hans kamera, når han kommer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 09-04-06 19:37

Jamen, så se dette klip

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-06 19:37

I skulle ha' set han i hovedet, da han spurgte op mit police nummer og jeg svarede :
Jep, jeg skal lige ha' fundet en gnaver og en staveplade der funker.
Hurra for det papyrusløse samfund.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 19:42

tbayh ..................der mangler noget til dit klip

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-06 19:50

Nå det blev ikke så godt, men i må kunne ane
min brusekabine med tastatur, håndklæde, mobil og håndklæde.
(Min profil)
Alt er sort !
Min manglende hårpragt, mine næsehår, alle mine flotte spindelvæv og alle mine husstøvmider.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 19:55

Det var jo aldrig sket her:
http://stationsvakt.blog-city.com/norsk_helpdesk.htm
klik på helpdesk.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-06 20:05

Så fandt jeg en ren klud og fik pudset linsen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-06 20:18

tror vist gambrinus skylder moster lidt point her

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-06 20:33

Jeg er IKKE pointluder.
Men jeg ææællllsker, at fedte rundt med andres point.
Og moster ville jo ha' underholdning. Ik' ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 20:40

Altså Miritdk .............................man brænder da ikke sit tastatur af for en smule point.
Men for at underholde Camillasmoster - det manglede da bare.

.
milde moster har ikke endgang set mit fine digt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-04-06 21:18

Jow, jeg har! Jeg skal bare liiige vågne af alle mine powernaps....

Smukt Eyvind!

Gambrinus - godt du fik sendt mine pærer brandgo' underholdning

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-06 22:11

Tak
Jeg går hele tiden og tænker på, hvor galt det kunne ha' gået.
Jeg skal te'vær'tefant ha' købt nogle flere brandalarmer.
Jeg synes i starten, at det ikke var noget særligt.
Men da ISS-manden begynte at tale om, at hele lejligheden skal ryddes, vaskes ned
og males, da gik det langsonmt op for mig, hvad der kunn evære sket.
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-04-06 23:40

Hold da op..her er man væk i et par dage fra kandu..og hvad sker..Gamrinus får gjort rent og alt muligt.
Hanne..jeg kommer..giver dig pleje osv....stakkels dig, du er hårdt ramt! Var det vores osetur der tog så hårdt på dig?

Nå..jeg vil iseng, det har været en hård weekend!

zz

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-06 00:14

Har du casemoddet dit tastatur gambrinus? Hvordan hulen kan der gå ild i et tastatur?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-04-06 00:36

Man skal bare brænde for sagen!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-04-06 00:39

Hvad i alverden har du lavet, Sus???

Og uden mit vidende!

Her ligger jeg for døden (min maskuline side) og føler mig meget ensom (min feminine side), å' så' render du rundt til tant og fjas uden tanke for mit velbefindende

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-06 00:48

Du får lige et glas cyberhyldebærsaft fra mig Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-04-06 02:48

Taaark, tedd - det feder i det mindste ikke

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-04-06 09:12

Her er lidt underholdning "Let me entertain you" med Farshad Kholghi, (Han overgik ikke R.W.)
Eller hvad med at se nogle af de andre optrædender, Kenneth Greve var SÅ god !!!
http://www.dr.dk/dr1/showtime/deltagere/index.asp?image=3

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-04-06 09:21
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-04-06 11:40

Den sidste, den var sjaw...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-06 12:09

Kan du så komme op din dovenkrop! Solen skinner

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-04-06 15:47

Jam, min læge siger, at jeg skal gå hjem og slappe af......slappe af som om, jeg har gjort andet det sidste 2 uger...........................................

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-04-06 18:39

Jeg har lige handlet med Martin (taksatoren) og solgt en pc til ISS-manden.
Hvor køber man gulvtæpper på nettet ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-06 18:50

Gambrinus - er det den sorte du har solgt, eller har du bare solgt den sort.
Husk at give garranti på tastaturet.
.
Ps. Er der nogen som ved hvad de sorte taster skal bruges til.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-04-06 19:58

Hov hov!!! Jeg er ikke rask endnu!

Men tæt på, heldigvis!

Men det skal I da ikke tænke på, næh nej da..............

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-04-06 22:29

Det kan jo ikke nytte noget at du har armene over dynen når du skriver på comp. så bliver du ikke rask. Du må bare lære blindskrift og tage tastatur og mus med ned under dynen.
Tasten med det lille mærke er "J" og så ved du hvor resten er.

Jeg skriver også blindskrift..................................siger de.

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-04-06 22:29

Tak for svaret Gambrinus.

Du skal da ikke give mig poænger - dem får du da rigeligt selv brug for, nu hvor de har forpestet dit hjem med diverse rengøringsmidler, og du jo desværre er nødt til at købe nyt inventar til førerbunkeren.....

Og, som jeg plejer, når folk flytter i nyt, så skal du da ha' til en blomst også.......

Jeg står på spring, når på at du ringer og siger: "NU er ISS gået - så synkroniserer vi vores ure".

En time efter ser hjemmet normalt ud igen - vi vil se det inden!!!

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-04-06 22:59

e.c. - hi hi, det kan jeg forestille mig, at de gør.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-04-06 23:06

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-04-06 23:37

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-04-06 23:55

Jeg er med!! Vi vil se et rent hjem Gamrinus...vi er der så snart de er gået..inden den første pizzakasse lander ved siden af puteren..

Hanne, hvoen gåer´t .?

Perle gør store fremskridt...det er dejligt!...gør du osse det?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-04-06 04:24

Jeg er en hund efter gode fremskridt!

Dejlige Perle, uhh, du må liige pjuske hende fra mig (alså kramme, ikk')

Nu har jeg indåndet en kasse røde sodavander, 5 guldøl og noget whiskey - men jeg bli'r ve' at være svimmel.....

Dorthe vil.du nævnte lige i en anden tråd, at det kunne være allergi.

Dét skal lige afprøves, testes å såen.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-04-06 04:41

Nææææ....
Sidder i oppe nu ?
Kommer i ikke snart og hjælper ?
PC-hulen skal være ryddet på tirsdag !
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-04-06 11:28

Gambrinus..nææh nu ka du lær det ka du *GG* Bare kom i sving du!! Vi kommer først når du er færdig

Hanne..d r løwn! Du rør aldrig spirituse...he he...
Tak jeg pjusker lige Perlen!

Er du snart klar til at komme på osetur Hanne?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-04-06 12:04

Gambrinus dear - dét var f.... et tidspunkt at tilkalde personel - meget har jeg ladet mig byde, men nu kan det være nok, Egon.... øhh Jes

Så tror da f..., at jeg tit føler, jeg har været oppe på Århus Kommunehospital og gøre rent hele natten - slamphuggere, socialdemokrater, hængerøve....

Det føles ikke, som om jeg skal på osetur så'en lige, men heldigvis kan der ske ting meget hurtigt.

Og jeg skal købe nyt tøj og stoffer å' så'en.

Jeg er blevet nøjsom: Glæder mig til, svimmelhed og kvalme er væk, så jeg kan gå længere ture.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-06 13:40

Gambrinus jeg takker, endelig en god undskyldning for ikke at gå i bad !
Tænker ingen da på de små forsvarsløse edderkopper,
som sikkert har hårdt brug for en spindoktor...
Gambrinus gå du lidt ud i byens natteliv,
måske du finder en ny 'flamme' !

Hannesmorsdatter det er vist på tide at du bliver rask,
tit hjælper det med en tur tit frisøren, tjaa hjælper og hjælper,
de andre kommer bare til at ligne én selv,
og så er man jo selv straks mere rask at se på
Nå men du er vel blevet frisk igen, men smut alligevel til frisøren,
som du ved, hellere forebygge end helbrede
Ja hvem ved, måske bliver dem med lyse striber i håret,
ikke så tit ramt af the flue !
Den har de sq glemt på http://dst.dk/

mangorossa dejligt at være savnet, men husk nu at du er til forsøren
Håber at Perle har det bedre [posehundekiks]

Jørgen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-04-06 14:01

Takker Jørgen..jow jow..Søren er ham jeg elsker..
Du er aligevel en hyggelig fyr, som Hanne og jeg har stor fornøjelse af..vi ka nemli godt li nogen med skøre ideer og masser af humor..og det besidder du masser af

Tak for kiksene..hun bliver sgu nok lidt skuffet, når hun finder ud af at det bare er cyberkiks

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-04-06 14:07

Ha !
Det er godt jeg er lidt træg i optrækket.
Nu var jeg endelig klar til flytte ind i PC-hulen.
Tror i så ikke der er en maler, der pikker på døren om vil male derinde.
FEDT NOK !
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-04-06 14:18

Skønt nok Gambrinus...
Hanne, Søren og jeg overvejer forresten stærkt at besøge dig, lørdag d. 6 maj ?
Kunne du tænke dig det? Eller?
Vi skal et smut til Tyskland og købe en ny tørretumbler...og så kunne vi måske komme og få en kop kaffe!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-06 14:36

Gambrinus tør sq da ikk sætte kaffe over

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-06 14:43
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-04-06 14:50

Jo Jo . . .
Det tager bare lidt længere til at lave kaffe, når den skal trække med koldt vand.
Ska´ jeg ha´ en pink eller nikotin-gul Pc-hule
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-06 14:55

vælg pink, nikotin-gul kommer af sig selv

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-04-06 15:17

Gambrinus...for dælen..ovenstående er aflyst...min søn kommer lige og fortæller at det er den dag han skal optræde med Caberet..og vi skal jo med og se..
Så det bliver lige en anden dag..du hører mere senere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-04-06 15:42

Næ, nu har jeg hørt dén med - skal vi ikke til Dyskerland den dag? Øøøøv.

Nå, men det render nok ingen vegne - så kan jeg også samle kræfter til jeg skal stå på bagagerumsmarked om søndagen .... Ingerslevs Boulevard - dér hvor der er GrøntTorv onsdag og lørdag.

Se efter de bedste ting - dér står jeg

Jow, jeg tror sørme, jeg blev helt rask i dag - det er jo også kun en fire-ugers tid, jeg mere eller mindre har hygget mig med det

Gambrinus - PC-hulen skal da være røgfarvet (lys gråbrun)

Hvad med at installere punktudsugning?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-06 17:33

Ha nu har jeg hørt det med,
kalder man virkelig munden for punktudsugning , over there !

Rart at du nu kun er en normal syg moster [blåvioler] ,,, sorry havde ikke flere [julestjerner],
og perle undre sig sikkert stadig over hundekiksene

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-04-06 22:11

Citat
Hanne, Søren og jeg overvejer forresten stærkt at besøge dig, lørdag d. 6 maj ?

Så skal i nok tage arbejdstøjet på !
Der er stadig en entre og et soveværelse, der skal males.

Citat
Hvad med at installere punktudsugning ?

Sæ-føl-li . . . . .
Hvorfor tror du Nicolai kommer med det 10 cm. bor ?
Han har lovet mig at komme hver dag i en hel uge nu.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-04-06 22:16

Citat
Han har lovet mig at komme hver dag i en hel uge nu.

Altså ikke hver dag. En dag.
Men han har hver dag lovet mig, at det bliver i morgen.
Og ringet hver dag (ikke den samme dag som han skulle være kommet)
og sagt undskyld fordi han ikke kom i går. (Som i går var idag).
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-04-06 22:25

Gambrinus...jeg ved altså ikke hvornår det så bliver..øv..troede lige..men nej!

De der håndværkere, de skal ha med den hårde du..bare gå til ham, den drønnert!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-04-06 15:28

Gambrinus nååre du har nok ikke flere Als$ at gøre godt med hvá,
Prøv at tilbyde ham en skubtur i Alfaen !!
(her på øén havde jeg nu bare sendt en chaffør efter hende)....
Vi kalder dem taxa...

Så kommer han nok i morgen som jo hurtigt bliver til i dag ,
selv om at det kunne være om aftenen efter den tidligere morgen..