/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvis du nu havde 1000 kr. ?
Fra : mangorossa
Vist : 2294 gange
143 point
Dato : 23-03-06 21:28

Hvis du nu havde 1000 kr. du ikke skulle bruge på andet, hvad ville du så bruge dem til?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 23-03-06 21:33

En romantisk middag med mit hjertes udkårne.....og så måtte man jo evt. spæde lidt til

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-06 21:36

berbox..arghh mon ikke du kunne finde et godt sted til de penge?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 23-03-06 21:40

Hvis der også skal være til robåd, et violinensemble, og kold champagne.....så tror jeg ikke 1 kilo danske valutaenheder slår til.....

Men jeg kender da adskillige steder der oser af romantik, nostalgi, originalitet osv. hvor man kan få en endog meget dejlig aften for omkring en tusse

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-06 21:45

Du er da vist en rigtig romantiker Berbox

Ja, der findes da en del steder endda...er vi i Kjøwenhavn..eller hva?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-03-06 21:48

Fik kr. 1325 tilbage i skat i dag.
I morgen kommer sådan et sæt her :
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=169090
OK jeg måtte spæde lidt til.
Solgte mine gl. Kingston HyperX, så løb rundt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 23-03-06 21:52

København, Syd-, Nord- og Vestsjælland....you name it! I det fynske og jyske har jeg desværre ikke personligt lokal-kendskab til "steder" der lever op til mine kvalitetskrav

Og så behøver det jo iøvrigt ikke være et "sted"....man kan jo selv med snilde, omhu, kreativitet og planlægning, skabe en unik oplevelse for de penge.

...romantiker...ja, det er kommet med alderen

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 23-03-06 21:54

Hold da k*** hvor det bare lød blærerøvsagtigt ...."you name it" ... ... man(d) skal ikke sætte sit lys under en skæppe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-03-06 22:05

Jeg ville sætte dem på den konto, som slippes løs til brug i juli måned, hvor jeg skal plaske rundt mellem de græske øer i 31 dage

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-03-06 22:08

Jamen jeg har dem da, og de skal bestemt ikke bruges før jeg finder på noget - igen igen igen igen igen igen.......................!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-06 22:09

Ha ha Berbox..ja lidt

Altså, denne her passer fint til situationen:

Hvad sagde Adam til Eva den aller første gang de mødtes?
"Gå lidt til side, jeg ved ikke hvor stor den bliver..."

Klumme...øv den er da for nem..du SKAL bruge dem nu

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-03-06 22:14

Vejen til en nørd's hjerte går gennem hans hardware.
(Frit efter Gambrinus)
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-06 22:16

Bjarne..du behøver altså ikke bruge dem rigtigt dette er en TÆNKT situation..høre folks..har i ingen fantasi ?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-06 22:17

Gambrinus..bare du ikke har et hjerte af hardware

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-03-06 22:19

Jamen Susanne hvis du havde skrevet 1.000.000 kr så kunne fantasien da rigtigt spille. 1.000 kr. er ikke ret meget med mindre man mangler dem.
Når man har dem og kan bruge dem som man lyster er derikke meget for fantasien.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-03-06 22:23

Og min sjæl er en piratkopi.
Gambrinus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-03-06 22:33

Okay Gambrinus, men kan den opdateres?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-06 22:33

Årghh Bjarne, du er da vist forvændt...bare se mig..jeg kunne få 5 timer til at gå...hos frisøren..finten er: bestil kun tid til klipning..og spørs så om de har tid til hårfarvning og plukning af øjenbryn også...svaret er: ja hvis du har tid til at vente indimellem...ååh dejligt...en hel eftermiddag for bare mig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-03-06 22:38

Joh, jeg er forvænt, men heller ikke særlig ødsel.
Troede egentlig, at når man fik mere fritid ville man bruge flere penge, men sådan gik det ikke for bare tanken om at man kan gør det mindre interessant.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 23-03-06 22:42

1000 Margrethe dollars....

Ville tage ned til Bo, og irritere ham indtil han giver mig 200kr's rabat på den her : http://www.bbec.dk/?ProductID=1545

vh fluffy

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-06 22:43

Bjarne..ja det er nok rigtigt

Gambrinus du tror på genfødsel? *LOL*

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-03-06 22:46

FEM TIMER HOS EN FÅREKLIPPER ! GAAAAAABBBBBB
Jeg blev da også klippet idag.
Det kostede mig ikke en krone.
Her nede bruger vi nemlig Als-Dollars.
Det tog ca. 57 sekunder, hun spenderede kaffe og jeg fik et knus da jeg gik.
Øjenbrynene ordnes med en stormlighter og pedicuren med en skævbider.
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-06 23:07

øv..jeg vil ha piger på banen...i mænd forstår jer ikke på frisørbesøg

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-03-06 23:12

Heldiiigvis!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-06 23:16

Bjarne..det er ikke sjåvt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-03-06 23:32

Ja, jeg ku' nok også finde mere spændende ting end frisørbesøg hvis jeg havde 1000,- i overskud..................f.eks. et nyt baghjulsleje til min bil................Shit der er længe til den første når man ikke kan komme nogen steder

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 00:26

Citat
bare se mig..jeg kunne få 5 timer til at gå...hos frisøren

Hold da kæft LOOL Det var længe og så 1000 kr. - men okay, hvis det er tiltrængt, og alt pynter jo på en mødding

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-03-06 01:15

Jamen jeg havde dem og da Aldi netop i denne uge havde et godt 20 tommers fjernsyn til kun 745 kr. så spurtede vi afsted til Aldi og købte sådan en sag.
'Det skal vi bruge i annekset' sagde vi til hinanden hvorefter vi startede bilen og kørte afsted til datter og svigerdreng og afleverede det nyerhvervede vidunder. Deres gamle TV gik i stykker for et par uger siden og der havde så lånt vores campingvogns fjernsyn på 14 tommer

Behøver jeg at sige at de bare blev SÅ glade?..Nu kan de smide briller og forstørrelsesglas og nyde vores Aldi TV, altså..de har jo kun LÅNT det, forstås.....
Forresten lavede jeg en god bradepande med lidt nem mad som vi lige nød sammen med de to dejlige unger og selvfølgelig 'glemte' jeg at tage resterne med da vi kørte hjem igen

Er der noget så dejligt som at snotforkæle sine unger?

Hvis jeg havde yderligere 1000 kr. i overskud, ville jeg nok forkæle mig selv med en ny mobilos som jeg har set mig varm på - men det får vente

Glade hilsener herfra.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 01:19

Jeg ville købe Kandu

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 143 point
Dato : 24-03-06 01:36

HUMOR til den kæmpestore GULDmedalje - jeg elsker det

Gambrinus FOR DÆLEN DA OSSE, jeg fik ondt i 'kæwerne' af grin:

Citat
Jeg blev da også klippet idag.
Det kostede mig ikke en krone.
Her nede bruger vi nemlig Als-Dollars.
Det tog ca. 57 sekunder, hun spenderede kaffe og jeg fik et knus da jeg gik.
Øjenbrynene ordnes med en stormlighter og pedicuren med en skævbider.

Mango altså....

Citat
ååh dejligt...en hel eftermiddag for bare mig

BjarneD (du siger bare til, så får du bankoplysningerne :

Citat
Jamen Susanne hvis du havde skrevet 1.000.000 kr så kunne fantasien da rigtigt spille. 1.000 kr. er ikke ret meget med mindre man mangler dem.
Når man har dem og kan bruge dem som man lyster er derikke meget for fantasien.

Og Mango bli'r ved :

Citat
Hvad sagde Adam til Eva den aller første gang de mødtes?
"Gå lidt til side, jeg ved ikke hvor stor den bliver..."

Klumme - fornuftige og frække Klumme :

Citat
Jeg ville sætte dem på den konto, som slippes løs til brug i juli måned, hvor jeg skal plaske rundt mellem de græske øer i 31 dage

Hold da kæft LOOL Det var længe og så 1000 kr. - men okay, hvis det er tiltrængt, og alt pynter jo på en mødding

Berpox altså.. violinensemble?.. :

Citat
Hvis der også skal være til robåd, et violinensemble, og kold champagne.....så tror jeg ikke 1 kilo danske valutaenheder slår til.....

Hold da k*** hvor det bare lød blærerøvsagtigt ...."you name it" ... ... man(d) skal ikke sætte sit lys under en skæppe

Fluffyclaus, et ord som 'Margrethedollars' - jamn hvor FÅR du det fra?

Citat
1000 Margrethe dollars....
Ville tage ned til Bo, og irritere ham indtil han giver mig 200kr's rabat på den her :

Dova altså...du må være født med benzin i blodet? der ER i hvert fald gået en fantastisk bilmekaniker tabt i dig!

Citat
Ja, jeg ku' nok også finde mere spændende ting end frisørbesøg hvis jeg havde 1000,- i overskud..................f.eks. et nyt baghjulsleje til min bil................Shit der er længe til den første når man ikke kan komme nogen steder

****

Sådan en tråd er næsten værd at gemme - så megen humor på een gang

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-03-06 01:37

Ok Klumme, og hvad ville du så bruge byttepengene til?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-03-06 04:03

For en uge siden kunne jeg have brugt dem til en tur til Odder

Men det ser da ud til at man kan få meget hvis man veksler dem til als$.
Og det kan jeg næsten gætte ved at finde en , som man lokker til at grave kartofler og pudse vinduer. :DD

Nej jeg ville investere dem i Black-Jack på pokerroom.com
Så kan jeg nemlig trække $10.000 efter de der 10minutter.
Og så fluks afsted til grækenland, og morer mig over at klumme kunne se natmad
på alle gadehjørner i hele Ø-havet.

Forresten. Hvad sagde Bill Gates kone til ham, første gang hun så ham nøgen ?
Så kan jeg bedre forstå, at du kalder det microsoft !

Hvad var'et nu .....
Nåe ja, først ind på pokerroom.com, derefter ind på flybillet.dk

Og mangorossa, sidst jeg så en frisør, der kom hun til mig, jeg gav en hårondulering til 3 veninder.
lavede mad til alle 4 og det for bare ca.700kr. for en hel god dag og aften, med masser af glade smil.
og som om at det ikke var nok, ja så har jeg ikke fået lov til at vaske op /eller tøj, støvet er væk
det hænder at jeg bliver vækket til hjemmebagt brød, kaffen står klar inden jeg når at tænke på det selv....
Pyt med de als$

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-03-06 04:08

Veksler dem gerne for dig.
Sæ'føl'li' mod et "rimeligt" gebyr.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-03-06 04:26

Næææh Gambrinus !
Vask du bare sæl dit tøj

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-03-06 04:38

Pudse vinduer ? ? ? ? ?
Jeg har bare tegnet en god forsikring.
Så får jeg bare ungerne til at smadre dem hvert forår.
Nul promlemer her.
Gambrinus
Sover alle de andre ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 07:26

Citat
...du ikke skulle bruge på andet?

Andet hvad?

Man skal da ALTID bruge dem til noget 'andet'

Jeg ville lave en stor værtshusregning ..og så bruge dem til, at betale af på den bagefter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 07:37

Du kan da bare bruge dem, til den du har.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 07:51

Klumme -> Du mener vel: Afdrage på den du har?

1.000 kr er jo peanuts nu om dage. Næeh... stik mig et par millioner. Så ku' jeg få råd til et frimærke med kolonihavehus på.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-03-06 08:26

i er goe!

Natmaden..hende der frisøren..er det din kone?

Gambrinus jamn, alt er da meget billigere på Als ikk?

Molo du kunne bare få fingeren ud og få dig et arbejde...men på den anden side, så kunne du jo ikke nå at drikke så mange bajere så !

Klumme shame on you...mødding!

Dova, ja hvis dytten mangler noget har den klart førstepriv. det kan vi skam absolut godt blive enige om. jeg kan heller ikke undvære min

Vil.du. ja du har et moderhjerte af guld

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 08:27

Ajiii

Du skylder da for fanden ikke mere end 1000 kr ?? Men hva pokker.... der er jo et gammelt ordsprog der lyder "husfisse og klatgæld skal man holde sig fra". Her snakker jeg om klatgæld

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-03-06 08:27

berpox, der hedder da - skræppe under sit lys.

..jeg har en drøm om at opleve en opera det nye operahus i køwenhavnstrup gerne i selskab med andre kan'dutter.... suk, en dejlig drøm herude fra l.t.' mark

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 08:30

Hvis jeg havde 1000 kr. jeg ikke skulle bruge på andet, så ville jeg uden at Molo vidste det køre forbi hans lokale dramhus og indfri hans klatgæld.

Ikke så meget for at støtte hans skrantende økonomi, men mere for at opleve hans bøvede fjæs, når han opdagede det

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 24-03-06 08:33

Aase.... det hedder "lys under sin skræppe" .... der manglede ganske vist et "r" i skræppe, men det gi'r slet ikke nogen mening at man ikke skal sætte en skræppe under sit lys !!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 08:41

aasenissum

Glem det. Du kan ikke parkere derude. Genierne har lavet 136 P- pladser til 1400 gæster, og de har ØDELAGT Flagermusen (nyopsætning og min bare)

Mango..... Tør nu øjnene. Det var bare en joke - Det er jo så moderne - Jvf. Akkaris dødstrusler LOOL.

En nu afdød dame som jeg kendte, var uddannet som skuspiller på Odense teater. Gennem 35 år havde hun vist kun ganske få roller - Hun var en glimrende skuespiller, men mest når der skulle nasses drinks på den lokale. Men Jeppe på bjeget var en af de forestillinger hun efter sigende havde haft en rolle i, hvilket hun pralede en del af, indtil jeg afslørede, at hun havde haft rollen som mødding

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 08:46

Jeg gasser... Jeg skylder sgu ik' no'en no'et ..og betaler altid kontant

Den smule gæld jeg har til det offentlige er ude af verden i slutningen af sommeren, men så har jeg også afdraget 160.000 kr. på kun 10 år
...af min kontanthjælp det er

Først når jeg er en gældfri mand, kan jeg tillade mig at bruge penge på alt andet end daglige fornødenheder ...og måske en tur i det jydske.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-03-06 08:50

Kode
Natmaden..hende der frisøren..er det din kone?

Var det mig du spurgte ?
Nej, hun er ikke min kone.
Men jeg havde checket, at hendes mand ikke kom hjem midt i det hele.

Kode
Gambrinus jamn, alt er da meget billigere på Als ikk?

Jo det er billigt.
Als$ lugter ikke, skal ikke opgives til SKAT, behøves ikke vaskes hvide, kan ikke blive stjålet......
Altså : Vennetjenster (den andens hånd klør dig i rø...)
De omsættes flittigt hernede.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 08:51

Ps. Jeg har sgu heller ik' tid til at arbejde. Jeg er jo konstant i aktivering og må knokle 140 timer om måneden, hvorved jeg 'tjener' ekstra 610 kr. Nu har jeg dog 'aktiveringsfri' indtil d.18.04.06

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-03-06 08:51

berpox, nej du skal skræppe under dit lys

klumme - en longjohn kan der vel blive plads til, min datter har lovet, at jeg må sidde på ladet i mit fineste jegborpålandetskrud

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 08:52

Så var det da godt, at jeg ikke kørte på Schleenborg og bad om din regning LOOL Så var det da mig der havde stået med et bøvet fjæs

Så må jeg jo finde på noget andet nedrigt

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-03-06 08:55

Kode
skræppe under sit lys

Og husk : Man kan ikke både blæse og have rent mel i posen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 08:56

aasenissum

Du annoncerer dagen på Kandu... ik? Jeg skal altså ud på en kigger, og se når "landet" indtager Holmen

Hvis de vover at nyopsætte Puccinis Gianni Schicchi så bomber jeg lortet (med bordbomber)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 08:58

Udvidet trussel..... De skal overhovedet ikke vove at røre Puccini

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 09:00

Klume -> Man ka' købe ølkort til 16 kr.

62½ ølkort for en tusse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-03-06 09:05

Her nede kan man købe 8 øl for 16 kr.
2000 øl for en tusse !
Dog uden ølkort.
Gambrinus

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 24-03-06 09:10

Aw, den der med en tur til frisøren Mango, det er liiiige noget, jeg kan sætte mig ind i!!!
Jeg har en helledussada god frisør.... (hos Johnny Steen i Svendborg!!!... Høøø, lidt reklame dér ) og der kan jeg sagtens spendere den tudse... En klipning, lidt farve og så en god shampoo til at gå hjem med... Og så føles livet jo herligt...

Og så er jeg taskoman.... Men forholdsvis clean... Min kommende husbond har udviklet en teknik til enten at aflede min opmærksomhed i nærheden af taskeforretninger, eller trække mig stille og roligt væk uden alt for meget postyr.... Så jeg har ALT for FÅ tasker i mit liv!!! Jooo, der kunne også hurtigt spenderes en tudse....

Og så har jeg jo smidt en bunke kilo - og er derfor i tøjnød... Så en tur i Svendborgs gader på lur efter et par bukser... Væk var de 1000 kr...

Og så er vi løbet tør for brænde fordi den (CENSUR) vinter bare bliver ved... Så en tudse der, ville varme i krop og sjæl... (altså omsat til brændbart materiale, forstås)

Og så er jeg i gang med at bygge klinik på min adresse.... Og lave nyt badeværelse.... Og skal have malet vinduer....Og skiftet de gamle vinduer.... og lavet gulv i stuen.... og have isoleret førsteegagen..... og have fjernet det gamle oliefyr... købt mig en bærbar... malet alt træværk på udebygningerne....

Så den million ville jo være brugt på No Time!!!

Tusind kroner rækker bare ikke!!!

Vaxen.... Der selvfølgelig lader sig nøje!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 09:17

Molo.
Jeg har en årgangs FF liggende. Den kan du få

Vaxen
Med dine byggeomkostninger blir der da ingen, der får råd til at lægge sig på din heksebriks

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 24-03-06 09:22

Jeg ville give dem til et godt formål og trække dem fra i skat

Eller gemme dem til december og give dem til en børnefamilie der ikke har råd til at holde jul.

Eller bruge dem på campingudstyr

ampere

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 24-03-06 09:26

Jeg må lave en eller anden form for samlebåndsløsning....

Vaxen...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 10:09

ampere -> Du er dælme lige så smart som Mærsk:
Citat
Jeg ville give dem til et godt formål og trække dem fra i skat

..formålet behøver blot ikke være 'godt'. Det ku' jo f.eks. være en gildesal for 'de rige' i form af et operahus eller en festlig, men total menneskefjendsk kolonihave, som Amalie haven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 24-03-06 10:29

Uhm 1 tusse - Jeg ville nok købe Elder Scrolls 4 - Oblivion + 10 flasker Aveleda i Netto. Gemme begge dele til påske, hvor jeg ville trække gardinerne for, slukke mobilos og spille - BARE SPILLE

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 24-03-06 10:31

Molokyle - Ja det er interessant at man kan bruge 1.000 kr. og så alligevel have 1000 kr. bagefter. Der er større gevinsttræf end ved et skrabelod!

ampere

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-03-06 10:55

vaxen nøiiiii vi 2 kunne virkli have det fornøjligt sammen...*hvisker*: "jeg er også taskoman "
Så uden tvivl kunne vi MEGET hurtigt spendere mange tusind basseører..men det gør vi jo ikke..vi nøjes..

Gamrinus..deler du noget med Natmaden?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-03-06 11:03

Kode
Gamrinus..deler du noget med Natmaden?

Helt sikkert !
Ellers ka' jeg nok finde på noget.
Tasker?
Det skulle da lige være til at opbevarer værktøj i.
Gambrinus

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 24-03-06 11:07

Fint med mig Gambrinus...

Jeg har lige fået en rigtig lækker kuffert til alt mit akupunkturgrej i fødselsdagsgave.... Det er sgu til at blive høj af!!! Han forstår at gøre kvinden glad disse dage, ham kæresten der

Og ja, den kostede så lige omkring den der tudse....

Uha, mango, vi to kunne med garanti godt være farlige for hinandens opsparinger

Vaxen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-03-06 11:13

vaxen opsparinger? De er sat i mit hår, huset, tasker og hvad ved jeg..som man såen kan gå og glæde sig over

Gambinus værktøj..ja netop..der er vi ganske enige

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 24-03-06 11:37

Citat
Her nede kan man købe 8 øl for 16 kr.
2000 øl for en tusse !
Dog uden ølkort.
Gambrinus

Hvad søren søde Gambrinus - tror du skal have skolepengene tilbage

Du må nøjes med 500 øl for en tusse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 11:53

Her i Køwenhawnstrup ..må vi betale dyrt for øllerne: 8 for 20 i Netto/Aldi :

1.000 kr. = 400 bajsere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-03-06 12:03

Jamen.....
Jeg troede, der var tre (ca.) af jer, der ville spæde til.
Ska' der være fest, så la' der være fest.
Gambrinus
(Læg lige mærke til, hvornår jeg gik i seng og hvornår jeg stod op).

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 24-03-06 12:06

Hvis jeg havde 1000 kr, ville de gå til den lille bil, vi er nødt til at låne penge til at købe, fordi vores egen er blevet stjålet! Surt show!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-03-06 12:10

Citat
Aase.... det hedder "lys under sin skræppe" .... der manglede ganske vist et "r" i skræppe, men det gi'r slet ikke nogen mening at man ikke skal sætte en skræppe under sit lys !!!

Det hedder sgu da ikke "lys under sin skRæppe"

Det hedder: Man skal ikke sætte sit lys under en skæppe.....

Og en skæppe er et gammelt mål, som man brugte til at måle korn med.

Altså et "målebæger" der indeholder 1/8 af en tønde, eller på mere forståeligt dansk: 17,4 liter

mvh dova

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 24-03-06 12:39

Man skal ikke sætte sit lys under en SKRÆPPE - visse skræppearter er meget bredbladede, og hvis man sætter sit lys under den, så er der ingen der kan se det fantastikse lys (man er).....

Altså, det giver ingen mening at sætte sit lys under en skæppe, hverken faktisk, eller i overført betydning.

Så Dova - der er tale om en SKRÆPPE

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-03-06 12:44

Citat
Her i Køwenhawnstrup ..må vi betale dyrt for øllerne: 8 for 20 i Netto/Aldi :

1.000 kr. = 400 bajsere

Min Toyota Hi-Ace er ikke til salg

Poetzsch grænsehandel:
3 x 24 øl 99,00 = 1,38 pr. stk
1000 dask giver 724 øller

Her i Nordjylland bruger vi tiden fornuftigt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-03-06 13:02

Jamen dabj

hva' så med de 450-500 kroner det koster i dieselolie, at starte Toyotaen op og hente bajserne i Pöetsch

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-03-06 13:06

Altså berpox..............det hedder skæppe

Citat
Sætte sit lys under en skæppe :
Af lutter beskedenhed undlade at vise, hvad man egentlig duer til.
Egentlig ’sætte sin fremragende begavelses lys ned under en skæppe, så man ikke kan se det’.En skæppe er oprindelig en tønde, og desuden et rummål, der svarer til rumfanget af en sådan tønde.Udtrykket spiller på et bibelcitat fra Mathæusevangeliet kapitel 5 vers 15: ”Man tænder heller ikke et lys og sætter det under en skæppe, men i en stage, så det lyser for alle i huset”.

http://www.middelalderinfo.dk/ord.php

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 13:09

Dova har ret.....

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-03-06 13:25

nej, nu må I holde, jeg prøvede at holde skæg med berpox - vi skulle f.eks. slutte denne snak med at: sætte os under hendes lys og skræppe høhøhø, hvor er I bare for nemme ind i mellem.

men desværre berpox, dova har ret, selv om det faktisk lige så godt kunne have heddet skræppe, da den jo er bredbladet nok til at kunne gemme lysets stråler.

klumme: en skam at du ikke var på amalienborg slotsplads for et par år siden.
min datter havde fået arbejde på et "fineste kontor" hvor man forlangte nyloner på benene og ellers i næsten stiveste puds. en dag var datteren for sent på den, knoklede afsted på en longjohn med lad i fuld fart over slotspladsen - iført lårkort, højhælede sko, fuld krigsmaling" osv.
en bus havde lige læsset en flok japanske turister af. der kom gang i de digitale apparater.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 13:26

Selfølgelig har dova ret

..ikke nok med at øllerne skal transporteres gennem det halve land. Embalagen køres da naturligvis tilbage igen over grænsen, på; legitim, lovpligtig og med alle formularer underskevet, behørlig vis.

Ik' os Gambrinus ?

Dyre Pils i sidste ende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 13:29

Citat
Ik' os Gambrinus ?

..nu blander jeg da vist æbler og pærer sammen

dabj !!! ...for dælen da også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 13:41

Hedder det "Pæreævl" Molo? Og er der noget om, at den som ingen pære har....ævler

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 13:44

LOOL Jeg vidste nu godt hvad du mente..... men Dova har ret UAO

Det der Amalienborgrace ville jeg gerne ha' nydt. København..... kontrasternes by

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 24-03-06 14:02

OK jeg gi'r mig, Dova, Aase m.fl

SKÆPPESKØNT SKRÆPPEDE berpox. Jeg sætter sådeldes mit lys under en SKRÆPPE, OG under en SKÆPPE, for at være HELT sikker på at INTET lys undslipper

Man skal lære mindst 5 nye ting hver dag..... dette var nok den vigtigste idag

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-03-06 14:10

Nu kan der jo være væsentlig mere i en Hi-Ace end for 1000 kr øl - he-he - så dumme er vi sgu' heller ikke heroppe
Når der er bunkret med øl, vin og spiritus er dieselen rigeligt dækket ind, og endnu er jeg ikke blevet knaldet for overvægt (det kommer nok).
Embalagen- formularerne er i orden og de tomme dåser indleveres til genbrug i Danmark

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-03-06 14:36

dabj, du sælger dem vel bare for det dobbelte.så er pengene da hjemme

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-03-06 14:42

->mangorossa
Er du bindegal--jeg kører kun een gang om året

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-03-06 14:48

KUN TIL EGET FORBRUG !
Læste om en fyr der slap for bøde, fordi han kunne dokumenterer
med en lægeerklæring i hånden at han var alkoholiker.
Så det skulle jo ikke være noget problem.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-03-06 15:02

ja og man skal heller ikke kaste med drivhuse hvis man hedder steen.

Ja jeg tror at Gambrinus og jeg, med en taske værktøj ville være farlige for oprahuset og Amaliehaven.
Eller efter to kasser polskipils(hver) , ville den mekaniske ko, være en realitet

og nej mangorossa ,mine børns mor er ikke frisør, det er til gengæld, en god vens datter,
som sidder hårdt i det med en nyligt overstået uddanelse (social&sundhed),
Så pengene faldt på et tørt sted

Vaxen en en palle med knappenåle koster (sk)næppe mere end 999.-
Men så er det jo nok en pæn taske du har fået dig der

For en del år siden købte en ven, en gammel morismascot for 1000.-,
da vi kørte hjem til hans, for at vise vidunderet frem, var hans fars kommentar.
Folt askebæger, nu mangler du bare en bil til at montere det i
Værdi eller ej, den blev flere gange forsøgt stjålet, men ingen af disse bilglade tyve fandt ud af at starte den. De kunne vel ikke finde 'centrallåsen'

skulle man støtte noget, hvor beløbet ikke gå til administration, ville jeg foreslå
http://nepalbalghar.com/
En fyr der har gjort noget ved det, og så er kontaktadressen i Danmark.

Såen er der jo så meget..

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-03-06 16:09

DET er et link, der får en til at tænke sig om.
Jeg føler mig helt flov.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 17:26

Jeg har hårdt brug for dem i øjeblikket : http://digitalmirage.net/x3/files/html-food.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-03-06 22:27

Jeg ville købe frimærker for dem!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-03-06 16:29

Jeg ville blive rig!

Jeg har kr. 3,25 tilbage indtil på tirsdag

Heldigvis har jeg en stor pose havregryn og nogle gulerødder - og har lige været udenbys siden i torsdags og har derved fået min varme mad ad flere gange

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-06 17:12

Camillasmoster -> Jeg ka' følge dig

Jeg har 4,75 kr. + 2 tomme ølflasker og 6 Frog (..noget afskyeligt sprutvand, der kun kan købes og fås pant for i Fakta ...det kommer til at ta' mindst 5 min. længere at indløse dem )

Kaffen er ved at være i bund, men så har jeg jo The. Sukkeret kniber det også med, mælken er slut, men jeg har næsten et helt glas honning.

Jeg har dog kalvelever, kartofler, løg, gulerødder og porre, samt al fornøden tilsætning. Derudover har jeg heldigvis lidt 'orange' rengøring og vinduespåudsning inden d. 1

</MOLOFATTIGRØV>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-06 17:45

Nu hvor jeg er gået i gang med forberedelserne (..leveren er vendt i mel) har jeg fundet ud af, jeg også har en pakke bacon, som kan bruges som topping. Løgene smager også bedre stegt i baconfedt ..end i maggedulle. Hemligheden ved lækre bloøde løg er: Den lille ølsjat man hælder på til sidst, inden de går af panden

Engelsk- og HP sovs + drueagurker skal heller ikke mangles

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-03-06 18:03

Jeg er glad for, at jeg ikke har lever i mit køleskab! aaaddrrrr.

Så vil jeg hellere have rå havregryn med mælk - hvis jeg da har mælk - havregrød kan nu også bruges.

Hár indløst de få flasker, jeg havde...

Jeg sidder og drømmer om de ting, jeg skal købe ind på tirsdag, hvor jeg får en lille klatskilling, som hedder løn.

Rart at have noget at se frem til

Fattigmoster

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-06 18:16

Fattigmoster -> Det er fordi du ik' har smagt MIN lever

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 25-03-06 18:28

Lever er min livret

Molo, prøv at drysse en anelse (½ tsk.) sukker over løgene når de er lige ved at være færdige - MUMS

Moster Glad> Havregrød er GODT

Bon appetit til alle, nu dineres her.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-03-06 19:05

Sparetips:
Sluk for køleskabet
Selv er jeg på fedtemadder ,, uden brød og salt

Lever uhmm[savlesmiley]
Sovsen uhmm[savlesmiley]

Nå nu er min flæskesteg med sprød svær klar

Brune kartofler uhmm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-06 19:26

Nu ska' I sgu bare hører: Bagest i køleren (..NEJ; ikke den på bilen ) fandt jeg en stor dåse henkogte pærer + en lige så stor dåse Ananas i skiver og i skabet? 2 dåser eksotisk frugtmix. Hvad ska' jeg vælge til dessert ?

Uhmmm.. det dufter godt fra køkkenet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-06 19:41

Jeg har lige sat en stor pizza til livs, købt for Als $
(Pizzabagerens ene varmeplade var i udu)
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-03-06 19:43

Der er en halv time til at min fløderand er klar, kik du bare forbi molo.
PS. Husk frugtmix og Anas'nas, pærene kan du spise på vejen.

Phu, hvor er jeg mæt!
Tak flæskesteg

Og så er der 2 svær tilbage til natmaden

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-03-06 23:45

Jeg fandt 2 frikadeller i fryseren. Dem kom jeg i toasteren og fik rugbrød, remoulade og rødkål til. Uhhm...

molo - nej, og jeg tror heller ikke, at jeg nogensinde skal/kommer til at smage din lever! I såfald bliver jeg ølforgiftet!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 25-03-06 23:51

.o0...(sku man forsøge at overtale generalen til at emigrere til Als-Land....)

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-03-06 07:45

hvad med at starte (brumbrum) en kokkeskole for fattigrøve?

der ville bl.a. være hjælp at hente fra madam jensens kogebog fra 1904. den indeholder nu også mere eksotiske retter såsom ægte skildpaddesuppe. der gives en grundig anvisning på, hvordan man slagter kræet:
kild den på hovedet og den strækker halsen frem. klar, parat og kadabuuuuummmm, hovedet hugges af.

sikke en måde at begynde en søndag morgen for de trætte kandu'er. sorry.
skal aldrig udsætte jer for sådanne chok igen (hvis jeg kan la' vær' ).
men måske tog denne "opskrift" lysten til at spise, indtil I kan få vekslet flasker til mammon.
eller når sulten banker på skulle molo måske aflægges et besøg. der må være rester fra i går...........

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-03-06 07:48

.. forresten så startede (der var den igen) vi weberen op i haven i går i protest mod kulden. lækker saftig kylling med hasselback kartofler til. vi spiste dog indendøre.
samme menu i dag, så hvis vejen falder forbi...... a sæjer walkommen te'

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-06 08:03

Kode
hvad med at starte (brumbrum) en kokkeskole for fattigrøve

Forslag :
Foreningen skal hedde Æ.F.F.O.N.
Foreningen For Ædedolke Og Nasserøve
Her i Republikken Als tager det ca. 9½ minut,
at oprette en forening med form(and) Kasserer og vedtækter.
I kan nok tænke jer til at antallet af foreninger er totalt uoverskueligt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-06 08:06

Du kan sagtens tåle Molos lever, hvis det er vægten du tænker på. Der er ikke meget næring i en skrumpelever

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-06 08:09

Er altid frisk på et kassererjob. Underslæb er mit speciale, og bestikkelse er en æressag

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-06 08:12

Her i nat oprettede jeg foreningen PCudu
De foreslåede bestyrelsesmedlemmer glimrede med deres fravær,
så jeg var den eneste stemmeberettigede, der var til stede.
Dagsorden og vedtægter blev vedtaget enstemmigt.
Nu mangler jeg (kassereren) bare at orienterer Formanden, Webmasteren og Revisoren.
Jeg må hellere gøre, før de bliver helt vågne.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-06 08:14

Desværre Klumme det er for sent.
Jeg blev valgt som enevældig kasserer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-06 08:15

§ 4
Der oprettes en konto i Jyske bank med tilhørende VISA/Dankort i kassererens navn.
Denne konto administreres enevældigt af kassereren.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-06 08:17

Shit.....Nå der bydes vel til dans en anden gang.....

Filosoferer forresten på, om underslæb er det samme som overførselsindkomst??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-06 08:17

§ 7
Generalforsamlinger afholdes, når bestyrelsen finder det nødvendigt eller bare har lyst.
Bestyrelsen behøver ikke at orienterer medlemmer om tidspunkt, dagsorden eller beslutninger for/på generalforsamlingen.

§ 13
Foreningen opløses automatisk, den dag kassereren stikker af med kassebeholdningen
eller ikke længere er solvent (er det det rette ord ?)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-06 08:18

Jamen det er altså lige mig Gambrinus. Jeg eelsker enmandsjob... er elendig teamworker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-06 08:21

solvent.... helt korrekt i den sammenhæng.... jeg plejer at erklære mig INsolvent i fogedretten, så solvent må være det modsatte LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-06 08:25

SÅ kigger fogeden på mig ..... hen over brillerne og spørger dybt alvorligt...... Har De intet som der kan gøres udlæg i?? Nøøøø det tror jeg ikke siger jeg så.... de ægte tæpper og B&O'en er hælervarer, og har jo som sådan ingen værdi i den sammenhæng.... "Hælervarer hmmmmm" sir' den kloge mand så.... det er jo ikke vores afdeling. Fint sir jeg... Er vi så færdige???

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-06 08:26

Du er velkommen til at donerer din tusse som en slags startkapital.
Foreningen Pcudu’s kassebeholdning er allerede i minus.
På foreningens vegne Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-06 08:27

Jeg har ganske vist en pose ytringsfrihed, men den får de fandme ikke lov til at tage pant i

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-06 08:29

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-06 08:33

Den får du... a garanterer. Jeg har lige fået en multimaskine, som ka' det skidt - farverne er næsten naturtro, så jeg laver et par stykker til dig, hvis du skulle "miste" den ene

Skal altså lige sove et par timer først. Det er benhårdt at være kvalitetskontrol på Københavns massageklinikker... altså kun de gode af dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 09:53

Klumme -> Du tager fejl. Skrumpelever er det samme som fedtlever. Antallet af leverceller falder ganske rigtigt, men de bliver erstattet af fedtvæv, så leveren vokser rent faktisk. Tænk på f.eks. gåseleverpostej, som ikke ligefrem kan kaldes smalkost

Jeg sov dejligt længe idag. Helt til kl. 8.00 ..............................Dansk sommertid

Jeg kan huske jeg sidste år læste en undersøgelse af, hvor mange medarbejdere der møder en time for sent på arbejde på mandag: 20%. Egentlig utroligt at når vi så vender tilbage til vintertid, kommer under 1½% for tidligt på job. Hedder det kollektiv eller selektiv glemsomhed ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-06 11:03

Er det derfor det hedder "Fuld som en gås" ? ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-06 11:38

JA Ja... Man kan jo ikke vide alting. Stakkels gæs, me Uhmmm Foie gras smager tæskelækkert

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 11:47

Gambrinus -> Det hedder : "Fuld som en allike" pga. dens slingrende gang, når den går på jorden. Solsorte og krager hopper, mens alliker vrælter, næsten lige som ænder ...og gæs

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 11:47

Gambrinus -> Det hedder : "Fuld som en allike" pga. dens slingrende gang, når den går på jorden. Solsorte og krager hopper, mens alliker vrælter, næsten lige som ænder ...og gæs

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-06 11:58

Det hedder sgu' da også hønefuld
"En kold tyrker" kommer af en "Cold turkey" fra amerikansk.
Det er fordi man får "Ståpels" (Gåsehud) når man ta'r en ""kold tyrker".
Det er så blevet direkte undersat.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 12:06

I Know, I know ...din dumme gås

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 12:06

I Know, I know ...din dumme gås

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-03-06 12:51

molo - er du medlem af PCudu....?

Har jeg egentlig fået sagt "tak for sidst"?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-06 13:17

Camillamoster
Husk at lukke op i morgen.
Han ringer altid 2 gange.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-03-06 14:58

Ja, han har advaret mig - hyggeligt, at han lægger en besked.....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-03-06 15:19

er det posten eller MOLO i snakker om?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 15:23

Hallo I derude.... Jeg HAR jo sagt det ik' en MIN skyld at der ind imellem dukker dobbelt konfket op:

Andre brugere har samme problem : http://www.kandu.dk/Spg85279.aspx

Jf. spørgsmålet jeg deltog i på næsten samme tidspunkt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 15:23

Hallo I derude.... Jeg HAR jo sagt det ik' en MIN skyld at der ind imellem dukker dobbelt konfket op:

Andre brugere har samme problem : http://www.kandu.dk/Spg85279.aspx

Jf. spørgsmålet jeg deltog i på næsten samme tidspunkt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 15:27

Det er profilen tbayh jeg mener ...og flere andre i laaaaange tråde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 15:27

Det er profilen tbayh jeg mener ...og flere andre i laaaaange tråde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 15:32

Bemærk venligst tidspunkterne for kommentaren(..erne) Tror I jeg har koblet 2 computere op parallelt?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 15:34

..og kopierer stavefejlene?

Nix-Bix

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 15:34

..og kopierer stavefejlene?

Nix-Bix

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-06 15:38

Dual-Core ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-03-06 20:41

Molo du har nok lært at trykke med to fingre, én på return, og én på enter Hva' !
Ti-fingersystemet siges at være svært, personligt syntes jeg at ét-fingersystemet
er sværrest. Prøv bare at trykke Ctrl+Alt+Del med én finger ,,,,,,,,.
uden at tage næse og tå til hjælp
Det er ikke Dual-Core, det er Hard-Core

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 28-03-06 21:46

Jeg vil gerne lige lave mine ønsker om... Hvis jeg havde tusind kroner, ville jeg putte dem i den nye puter, jeg er nødt til at købe, fordi den gamle er færdig

Medynk ønskes!!!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-03-06 22:31

Nååååeeeehhh det er synd for dig...bette pus..så kan du ikke købe nye tasker i majet majet lang tid..stakkel..

øøehh..hvordan skrev du så her?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-06 22:35

Ynk ynk ynk... !!! ...herfra til dig : http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=187527

..enten er man gammel?

..eller også er man færdig!

( Hvisker: ..bare såd'n a' min egen ***-puter ik' lytter med )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-03-06 22:44

Hvordan færdig ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-03-06 22:46

Det mulige ordner vi i dag.
Det umulige ta'r en lille uge.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-06 23:29

Gambrinus -> INTET er umuligt

..det umulige; ta'r bare lidt længere tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-03-06 23:34

Det er jo det jeg skriver !
Din nød ! (Frit efter Creamy)
Gambrinus

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-03-06 00:06

Hmm der så jeg så liiige et citat som jeg kender

"ALT er muligt, det umulige tager blot lidt længere tid"

Var det ikke det hedengangne 'Marmor Huset' der brugte det slogan? Hmm....lå det i Glostrup?
UF jeg kan ikke huske det ..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-06 01:26

Nu fik jeg også lige læst din profil vaxen, 31år, kæreste på 14 år. Hmm.
Masser af plads hmm. Jeg har en (stor)pose (karse)frø, som du godt må så,
henter selv bagefter i hele landet.
Intet muligt er umuligt , for den der har viljen

Uhm æggemad med rå løg og karse [HomerSavleSmiley]

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-06 01:28

vil.du, 'Marmor Huset' hed vist C&C og lå i Clostrup

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-03-06 02:07

Jamen så er jeg jo ikke helt ved siden af

Jeg ved ikke engang om det eksisterer endnu men da du bruger datid, får jeg ud fra at det er lukket?

Uha, det var et 'farligt' sted - man slæbte alt muligt godt med hjem og billigt, dét var det.

Men det bedste var nu at man kunne få deres utroligt smukke marmor skåret i præcis det mål man havde brug for, vi brugte det en gang til noget køkkenbord, ved siden af komfuret, der var mange rør der skulle skæres ud til og det blev bare gjort perfekt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-06 03:53

Jeps, men nu er pakhuset revet ned, men det nåede da at blive brugt til weekend loppemarked,
efter at C&C forlod det,
Om dette er dem http://www.c-cnet.com.br/ , ja så er de flyttet længere væk end,
at det er værd at, slæbe sådan en lille køkkenbordplade hjem

nej jeg tror at de er udgået http://www.google.dk/search?hl=da&q=C%26C+marmor&meta=lr%3Dlang_da

men http://www.klicclak.dk/ på Gl. Kongevej 9 (kbh) har da nogen rigtige lækre ting.
OG det funktionelt gør det selv online-tegneprogram
men Priserne

Så skulle denne tråd have heddet
'Hvis du nu havde 100.000 kr'. Hvilken bordplade ville du så vælge for sjovt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-06 04:09

HANNE DER SKAL GRANIT PÅ KØKKENBORDET I DUKKEHUSET

blue king Granit kun 21093kr/m2
10mmx5mm med buet kant 31kr og en 5øre.
Men så er det også uden hul til vasken

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-06 04:24

EH Regnefejl

blue king Granit kun 21093kr/m2
100mmx50mm med buet kant , 405kr og 46øre.
og så er den 20mm tyk.
Men så kan du få 2, og der er enda penge tilbage

Til gengæld er granit vejrbestandigt over for syreregn og andre molokylære ting

Gad vist om de også laver brudekister.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-03-06 09:27

Overskrift i avisen:

"Dukkehus bukket under for granit".

Jeg er også viiild med granit og terrazzo!

Godt, at man ikke kan have sÅdanne ting i en bærepose med integreret hank....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-06 11:07

Forsiden dagen efter
En flok kandusser, anholdt for stenhuggerri. !
Politiet blev mistænksomme, da deres lastvogn gik gennem asfalten

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-06 11:07

Forsiden dagen efter
En flok kandusser, anholdt for stenhuggerri. !
Politiet blev mistænksomme, da deres lastvogn gik gennem asfalten

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-06 11:07

Forsiden dagen efter
En flok kandusser, anholdt for stenhuggerri. !
Politiet blev mistænksomme, da deres lastvogn gik gennem asfalten

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-06 11:10

ups i både i morgen , middag, og aftensudgaven.

Tror det er på tide at komme ud og slikke solformørkelse

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-03-06 10:15

Tak for medynk.. Se, min kommende husbond har heldigvis også en pc, så han fortjener faktisk også lidt medynk. Jeg sidder og forbereder eksamen, så han får ikke spillet sit GTA-SA, sit nye CoD2 og får ikke luret på fotokritik...
Dette er en grum tid for os begge!

Hvad der også er hamrende irriterende er, at jeg bliver nødt til at tjekke min mail på Webmail. Og den har ikke den fine sorteringsmekanisme og intet spamfilter, så jeg bliver bare bombarderet... jeg vil ha´min puter tilbage!!!

(Død ved ødelagt bundkort, heldigvis er alle dokumenter klare og friske på HDD'erne )

Hvad der til gengæld er super cool, det her, at jeg liiiiige fik 6,400 DKR tilbage i skat i går...

Så er puter hermed finansieret... Det bliver en billig Dell ting (Dimension 5150 for de nysgerrige. Inklusive opgraderinger!!) , der er lidt friskere en den gamle...(som faktisk kun er 3 år... )

Og så skal jeg vist en tur i profilen og opdatere... Tiden går... Jeg er sørme fyldt 32 nu... Sådan kan det jo gå...

Vaxen....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-03-06 10:21

Den trængte godt nok til lidt opdatering... De seks udekatte er vist blevet enten fire eller fem... én der med sikkerhed har fundet et bedre pensionat - eller sin skaber og en, man ikke helt kan regne med hvor bor...

Sådan kan det jo også gå... Jooo, vi oplever skam noget her ude på landet!!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-06 11:22

Det var da super vaxen..teløk med det!
Hvornår blev du 32?..det har vi da ikke hørt om?

Ja..de missekatte, de er ikke til at regne med

Hils manden og sig at vi har "ENORMT" ondt af ham!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-03-06 12:16

ååååmmm vi har
teløk med den hemmeligholdte dag. fy! det er en OMMER!
håber du blev fejret af andre end af os herinde

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-03-06 13:12

Jeg rundede såmænd de toogtredive år den 19. dennes

Jeg var på kursus i den weekend og kom hjem på dagen klokken 17.30
Manden havde lavet lagkage, købt en stor gave og lusket et lille frieri ind i lykønskningskortet...
Og så sad jeg i telefonen fra klokken 19 til 23.20, hvor jeg drattede om under dynen med et brag...

Så jo, jeg blev fejret, det var en kanon dag efter et kanonkursus...Og Hold da fest, hvor jeg fik sovet

Vaxen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-03-06 17:59

... og hvad endte det lille luskede frieri så med???
åh ha (og så gyste aase af fryd), hvor det lyder dejligt altsammen. fryder mig på dine vegne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-03-06 20:03

Citat
... og hvad endte det lille luskede frieri så med???

...at de levede lykkeligt til deres dages ende.....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-03-06 20:08

Det endte med, at jeg tudede... Tja, man bliver vel lidt følsom med alderen

Jeg har beklaget mig en rum tid over manglende frieri, så det var jo skæppeskønt, at han endelig tog sig sammen.. Og han var vist ikke i tvivl om, at jeg gerne ville giftes, så ikke så mange nerver hos ham... Det havde nu ellers været sjovt

Og jow - nu håber jeg bestemt, at vi lever lykkeligt til vores dages ende.. En ting er sikker - efter 13½ år, har vi oddsene med os... Vi ved ihvertfald, hvad vi går ind til

Vaxen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-03-06 22:07

- og min tusse gik som tilskud til en tur i brudekareten...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-06 22:44

Nøii hvor er det altså bare romantisk altså...
Tillykke med dagen d. 19 ...

Jeg forstår godt , at du vil giftes med sådan en mand, som kan finde på sådanne dejlige ting..

Du må lige give os datoen, når den er fastsat..så må vi lave en "polterabentråd" herinde..
Hvordan man gør det ? "har ingen anelse"..men vi finder på et eller andet..det er sikkert!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-06 04:17

Den 19 marts, ihh altså vaxen, så er du også fisk
Men jeg er det kun i molo's akvarie

Her har du en lille føsdasgave.
Desværer havde jeg ikke mere gavepapir,
så undskyld at jeg brugte en avis.
Kan du gætte hvad det er, inden du pakker det ud

http://www.udstillinger.dnlb.dk/Stjernebilleder/Stjernebilleder/Fiskene.html

Nu har jeg siddet og kikket på den 1000lap siden d23.
Tænkt så det kangede, ja den har holdt mig vågen,, om dagen.
Jeg kunne ikke få den til at være i overskud, så jeg smed den ud.
Så nu har jeg det meget bedere. og er ligefrem begyndt at kunne gå udenfor igen.
Nu kan jeg nemlig , med rent hjerte sige til mine kreditore.
" Nææ du, desværre, jeg er flad".
Altså, smid jeres penge væk, og mærk denne befriende følese, lugten af det grønne forår!
Det er bare så skønt !
Ja selv min læge kan mærke forskel, og har ladet mig tvangsindlægge på ½tid.

Åhh denne pengeløse frihed.

nu må I jo ikke så'en går rundt og smide med pengene alle vegne,
Nææe det er ikke lovligt, skovens dyr, kunne få dem galt i halsen.

Så derfor har jeg oprettet en destruktionskonto.
I indsætter dem bare på Reg 2410 Konto 04101110438,
så sørger jeg for videre destruktion.

You can count on me

Doktor, doktor, hvorfor er der blinklys oven på rutebilen, og hvad skal du med den nå..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-06 04:23

Naaaa !
Jeg drillede bare, og det var lidt vildledene !
Og jeg kom til at sløse lidt med sandheden.
Der er nemlig ikke rutebiller her på ø'en

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-06 04:30

I morgen Lørdag Bliver Vaxen 11700 dage

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-03-06 08:21

natmaden .. du er knuselskemigdejlig

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 08:30

Ja ham natmaden er en dejlig dreng..trænger man til et grin, så er det med at hoppe herind

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-06 11:03

Ja-ja-ja den er god med jer !
Det hjælper ikke at fedte, næ lykken er pengeløs, slip pengene fri !

Jeg sender jer en taske hver bagefter, og husk lige, at uden behov for en pung,
så er der mere plads i tasken, til pudder og såén

Det er osse meget sjovere ,at tælle tasker

Ok-ok jeg er smigeret

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-03-06 11:15

Oh, du natmaden - jeg tilslutter mig pigekoret - du er fandenfisme skjøn!

Jeg får den bedste terapi - grineflip, hvor tårene siler ned ad kinderne. SÅ fedt - plejer at være langt imellem, at jeg ligefrem flækker af grin.....

TAK smilendeæggemad!!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 11:54

Ja lækker lækker lækker natmad...uhmm, bliver helt lækkersulten

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-03-06 13:09

Øhh, sus, har du sét natmaden

Sorry, natmaden, men man kan jo ikke vide sig sikker, vææl......

Og tag det nu riigeligt, søde Sus.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-03-06 13:17

natmadens udseende?

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=103477

Det er muligt nogen finder personagen lækker. Pålækker?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-03-06 13:18

Njae..ikke i virkligheden..kun billede..he he

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-03-06 13:26

UPS... forkert billede

Her er den 'rigtige' natmaden : http://www.akvanet.sk/wallpapers/betta_splendens_1280x1024.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-03-06 16:46

Ja, han er flot! Med blå farve å' så'en!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-06 11:30

Hvorfor hedder det fødselsdag, når det nu kun er en gang om året ??

med de 11700 dage vaxen

ja-ja molokylje bag solbrillerne gemmer der sig to blå øjne,
Puh det var en hård weekend cowboy]

Og her står molo og s-ild så og kikker efter natmaden
http://kjar.net/fotoalbum/sejltur2004gilleleje/images/PHTO0511.JPG

Og de fandt ham.
http://kjar.net/fotoalbum/sejltur2004gilleleje/images/PHTO0528.JPG

Troede de da , jeg var gone to lunch
http://ding-dong.net/0006.jpg

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-06 11:36
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 12:20

Yes yes.... Det må snart være ved de tider igen? Gilleleje Havnefest?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-06 13:09

Der er 110 dage til Gilleleje havnefest 2006 starter....
http://www.havnefest.com/
så der er vel 113 dage til sildebordet [savle]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-06 15:11

Ok. masser af tid til at samle appetit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-04-06 19:33

Taaark!! Det var ellers noget af en rund fødselsdag, jeg kan fejre i dag... Vil det sige, at jeg får gaver igen??????????????

Weee, sikke en skøn weekend

Mango, Polterabend på Kandu... Det er liiige noget, jeg kan forholde mig til!! Så længe det forbliver i cyberspace, så er jeg ret sikker på, at jeg faktisk ville synes, det var skæppeskønt!!!
Så så snart vi kender en dato, så bliver det offentliggjort på Kandu - Så har vi en anledning til at fejre.. og det er jo altid sjovt

Natmaden... Jeg er ikke bare fisk - jeg er dobbelt fisk.. Så kom ikke her, dooo

Vaxen... - Endnu en gang hjemvendt fra herligt kursus i det jyske... Det ender jo med, at jeg bliver helt multinational....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-06 22:41

Hjertelig tillykke med føs'da'en i dag, vaxen!

hiphip hutta hiphip hurra

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-04-06 05:43

Dobbelt fisk , så du nok aldrig alene ,
Ja selv er jeg vist en enkelt tvilling

Polterabend på Kandu, den er sikkert ny,
men hvad så med denne stripper det plejer at være et populært inslag sådan en dag,
Og hvordan søren får vi læsset gormen på en krabbekutter til færørene

Det må vist nytænkning til, måske i form af en pludselig indkaldelse som styrmand på
næste tur med rumfærgen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-04-06 13:53

ja det er nok meget godt lige at checke fyren inden at man siger ja..
http://massdestraction.com/1538-Crazy_French_Dance.html

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-04-06 14:20

Ja for dælen..hold da kæft..jeg var smuttet for længst

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-04-06 18:27

Ja, han er da til at få en prop af!

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 16-04-06 21:17

Tak for svaret vil.du. Du samlede lige alt det sjove..