/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Active Desktop
Fra : Skipper18
Vist : 593 gange
49 point
Dato : 26-03-06 11:44

Hej hvor kan jeg download en HTML fil til active desktop ????
Jeg Bruger Windows Me Edition ?!!!!
På Forhånd Tak !!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 12:07

Blander du ikke æbler og pærer sammen?

Active desktop : http://support.microsoft.com/kb/q171437/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 26-03-06 12:08
Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 26-03-06 12:08
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 12:10

Alle websider kan da bruges:
Citat
Sådan føjes et Active Desktop-element til skrivebordet
Et Active Desktop-element er blot en webside. Det indholder aktivt indhold, der kan ændres, f.eks. aktiesymboler eller et vejrkort. Følg disse trin, hvis du vil tilføje et Active Desktop-element: 1. Klik på Start, peg på Indstillinger, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på Skærm.
2. Klik på fanen Web, og klik derefter på Ny.
3. Klik på Ja, hvis du vil bruge et Active Desktop-element fra skrivebordskomponentgalleriet på Microsofts websted. Klik på Nej, hvis du vil bruge et websted som et Active Desktop-element, og skriv derefter enten webadressen på det websted, du vil bruge, eller klik på Gennemse for at søge på harddisken.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Skipper18

Dato : 26-03-06 12:52

HEJ. jeg har ik html filen på min computer. når jeg vælge et billede så siger pcen: internet explorer
kan ikke finde HTML Filen til active desktop. Filen kræves af active desktop

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-06 14:45

Du behøver da ikke Active Desktop for at vise et billede på skrivebordet?

Højreklik på skrivebordet: Vælg 'Egenskaber' og fanen; "Skrivebord" og find dit billede ved at klikke på : [Gennemse...]

</MOLOKYLE>