/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Webcam...
Fra : rwo
Vist : 512 gange
10 point
Dato : 03-01-06 16:56

Hej!

Nu er der efterhånden så mange, der har et webcam. Så jeg overvejer også at investere i et. Da det er et marked, som jeg ikke har den store kendskab til, så ville jeg høre, om der er én, der har et godt råd til hvilket jeg skal købe.

Jeg har en bærbar computer og trådløst netværk i mit hjem, og forestiller mig en pris på ma kr. 500,-

Giv gerne et argument for, hvorfor du anbefaler netop det du gør.

Hilsener

Og undsklder endnu engang min skrabede præstation i pointudlodningen - Jeg prøver altså ihærdigt på at spare sammen, men det er somom at det er blevet lidt dyrere her på kandu, efter der er kommet gang i sagerne

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 10 point
Dato : 03-01-06 17:11

Jeg syntes dette her et et fint billigt cam til alm brug.
Desuden er det netop bygget til en bærbar, da der er mulighed for at klemme det fast på skærmen.
dejligt at det ikke står og roder. Webcam vejer ikke meget, så jeg syntes ofte der er problemer med at holde dem i ro.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=115785

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 03-01-06 18:16

Creative har lavet et godt et:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=69657

Logitech har lavet et til bærbare:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18609

Hvis jeg skulle have det med rundt omkring med den bærbare ville jeg vælge Logitech's

Mvh.

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 03-01-06 20:37

Jeg tror, der ikke er den helt store forskel, så hvorfor ikke besøge Kvickly, der lige nu har et på tilbud til omkring 100 kr.
De har også et, der er lidt dyrere, har større opløsning og hurtigere opdatering og klemme til den "blærbare".
Min søn har dette webcam, og han er rigtig godt tilfreds med det.
Omkring 150 kr er vel ikke mere, end du smider ud om ugen, vel?
God fornøjelse.
Leif

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-01-06 09:56

http://www.thansen.dk/product.asp?c=643664269&n=593819046&pn=593819246 til 149 kr
Det er velegnet til en transportabel PC, og fylder ikke meget i tasken.
Det har dog ikke den højeste opløsning, men det vil da også bare nedsætte hastigheden. Men det giver et pænt billed. Jeg har den selv på min bærebare, og syntes ikke der er den store kvalitetsforskel på den og de tre andre kamera's jeg har i min maskinpark

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 07-01-06 20:06

Tak for svaret Trine08.